Leuk dat jullie het weer gezellig hebben gehad!! Ben benieuwd naar de foto's! Hier ook wel een lekker dagje gehad. Vanmorgen vroeg boodschappen gedaan en thuis gezellig lunchen. Micah wilde vanmiddag niet slapen, dus zijn nog even de hort op geweest. Heerlijk in de zon!! Zo de boys op bed brengen (lekker avondritueel van bijna half uur in onze relax-stand) en dan nog even filmpje kijken ofzo. Fijne avond allemaal!
Mbtc, misschien dan toch de slaapzak voor de zekerheid uit? Dan is de kans op raar vallen in elk geval wat minder groot. Wat een klein klimkaboutertje trouwens, dat zie ik L. hier nog niet doen.
Leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad! FOto foto foto foto Wij zijn flink in huis opgeschoten, en R gaat lekker logeren bij opa en oma. Ik zou eigenlijk baby T of S (hahaha jajajaj we hebben 2 namen op t oog, maar kan natuurlijk zo weer veranderen ) zn kamertje leegruimen enzo, maar niet aan toe gekomen :O Net op pad geweest voor een duowagen. En t word toch de Donkey. Die andere wagen zijn echt zo lelijk. Nu weet ik wel dat t om hanzaamheid gaat, maar dat is de donkey zeker weten ook! Alleen smalle zitjes, nouja dat wordt voor R dus alleen nog maar water en brood Ook gelijk een ledikant gekocht die je later kan ombouwen tot peuterbed. R is echt nog te klein om er nu al in te gaan.. Supermom, haha ja had t ook gezien. Vreselijk ventje zeg. Daanje, wanneer heb je ook alweer je eerste echo? Waar is t lijstje?
@ babyR, 18 april! En 14 juni de geslachtsbepaling . Je kan hem maar beter vast hebben staan toch haha. Ik kan de lijst niet aanpassen op m'n iPad trouwens. @ duowagen, ik vind de urban jungle Ergleuk. Ga tegen die tijd wel zien of ik denk dat we er eentje nodig hebben. Ga morgen het plankje passen Rica! @ vaneke, wat kan Elke ook al lekker babbelen. Wij gaan F zo op bed leggen en dan heerlijk samen op de bank een filmpje kijken!
mbtc, ik zou nog niet overgaan naar een peuterbedje. Je meisje is daar nog veel te klein voor Ze kunnen er nog zo gemakkelijk eruit en het lijkt me al helemaal niks als ze op hun kamer zitten te spelen oid. Ik zou toch echt gaan voor een goede slaapzak. Succes mumtobe, wat zal jullie tuin dan groter lijken! ben benieuwd naar het resultaat daantje, haha je heb het maar weer goed ingepland....weer bij dokter P? Ik ben nu erg moe van mijn pannenkoekenbuik haha Te veel gegeten. Straks douchen en daarna ook gezellig op de bank en filmpje kijken. Doeiiiiii
Hallo hallo! Was een geslaagde ochtend! Wat een leuke locatie, en ideaal met de kids. Wat een lol hebben ze gemaakt, heel leuk om te zien. De wraps waren idd heerlijk! Stijn sliep vrij snel al in de auto en heeft bijna de hele weg geslapen. Vond het ook leuk om jullie in 't echt te zien en de kids! Nog bedankt aan de meiden die nog even samen met mij hebben gewacht tot R me kwam halen haha, duurde ff iets langer dan gepland maar tof dat jullie even bleven Heb de foto's op de mail gegooid, zijn lang niet allemaal gelukt maar zitten wel wat leuke plaatjes bij! Laat even weten als je niks binnen hebt, of ze ook wil ontvangen als je er niet bij was! Vanmiddag nog even bij mijn opa en oma en bij mijn ouders geweest, dus Stijn is nu helemaal KO in zijn bedje. Zonder mopperen in slaap gevallen Wij nu lekker relax avondje... Tot morgen!!
Poookie......de foto's zijn echt te leuk! Onwijs bedankt dat je ze verstuurd hebt. Heb er al meteen een stuk of 8 opgeslagen
Ooooohhhhh wat een leuke foto's! Volgende keer weer in de gymzaal? Ziet er supergaaf uit. Huizenjacht geslaagd, in zoverre dat we er drie van ons lijstje kunnen schrappen en dat we een goede nr 2 hebben. Weliswaar een stuk goedkoper dan onze nr 1, maar ook echt wel minder ruimte beneden en dat is juist wat we zoeken, ruimte. Woensdag gaan we voor een tweede keer kijken en dan bieden. Hoorden net dat we een leuk bedragje van M's ouders krijgen, dus dat maakt het financieel ook wat haalbaarder. Spannend...! Mbtc, mocht het echt raak blijken te zijn dan is het nèt geen kerstkindje, half december. Heb nieuwe testen gekocht, ben benieuwd wat die brengen. Mijn overburen komen van de week langs met bubbels om te vieren dat we ons huis gekocht hebben...
@EB wees blij dat het geen kerstkindje is, ik ben zelf met kerst jarig, en dat is echt waardeloos Maarre die bubbels, tja hoe ga je dat oplossen? Hihi. Fijn dat jullie een goede huizenjacht-dag hebben gehad! Hopelijk zijn jullie er volgende meeting wel bij @Lelie graag gedaan hoor!
vaneke: ja die wraps waren zeker lekker! ik vond het zaaltje wel ideaal nu de kids groter zijn. ik zag al foto's in mn mail van pookie, echt mooi hoor! Tof!! En lekke snel Goed bezig! mbtc: klimmen lijkt me gevaarlijk, als ze toch steeds uit bed wil, dan maar een peuterbed, is mijn gedachte. ik weet alleen niet hoe het zit met eruit vallen rrianne: ik had het idee dat Yanna Stijn wel zag zitten Pookie: dacht jij dat t wederzijds was? Wat een stoere vent is Stijn toch mum: zo nog actief geweest ook in de middag karine: wel een lekker dagje gehad dus babyr: leuk, een wagen gekocht En al namen op t oog, leuk joh lelie: hihi, een volle pannekoekenbuik Lekker he EB: wat leuk dat er toch wat opties zijn. En een leuk bedragje van schoonouders, dat is superfijn oeh die bubbels... Zeggen dat je aan een kuurtje bent ofzo? zo wat een middag heb ik gehad nog zeg. Yanna gewekt voor de opticien, vind ik super zielig, ze lag zooooo heerlijk te slapen. Dus ze mocht van mij dr knuffel mee, die is eigenlijk voor in bed, maar ik hoopte dat ze in de auto en de buggy nog zou slapen. Bij de opticien waren allemaal leuke jonge kerels, Yanna flirten, haha Die moet ik binnenkort mee nemen met stappen geloof ik, haha Maar ze adviseerden me wel naar de HAP te gaan voor een AB-oog zalfje... Ik zag de bui al hangen, papa op kampp, vriendinnetje een weekend weg, mijn mams aan t werk, de oppas een avondje uit, dus Yanna moest echt wel mee. Dus ik bellen of ze me niet gewoon wat kunnen geven op advies van de opticien, nou dat mocht gelukkig, toen ik heel zielig deed over mn kleine kindje enzo Daar aangekomen een rij van hier tot tokyo en Yanna had het al behoorlijk gehad. Ze had bij de opticien al zo dr best gedaan. Dus ik had een luchtalarm bij me kwam er een vrouw met haar zoon van een jaar of 18. Hij in zn voetbal tenue en been in drukverband, t zieltje (kots kots). Gaat ze voordringen omdat ze al de hele middag met haar arme zoon in het ziekenhuis zit!! Want het arme zieltje heeft verrekte enkelbanden en moet echt paracetamol van de dokter... en Yanna schreeuwen en gillen en zij geirriteerd kijken of ik dr niet stil kon houden. DUs ik ben heel rustig maar duidelijk tekeer gegaan T was inmiddels half 6 en Yanna had wel trek in eten, pfff Maar ze ligt gevoed en relaxed in bed, dus dat heb ik goed gedaan zo Uit frustratie nog even mn zolder uitgemest, en nu ga ik net als de rest ook lekker op de bank
Sahi ja dat idee had ik ook, dat er wel iets tussen Yanna en Stijn was! Maar hij was op een gegeven moment ook lekker met J. van mbtc aan het dansen... Kleine sjanserd Haha. Oke nu ga ik echt op de bank hoor! Zwaaaai!
Zo net heel stuk geschreven druk ik op verkeerde knop langleve mob inet! Morgen nog een poging wagen. Wil nog wel ff zeggen, sahi top geregeld vandaag! Echt het was goed verzorgd! Onze complimenten!! Slaap lekker allen en tot morgen
Poookie, bedankt voor je mail! Geweldig wat een boel foto's, erg leuk om te zien en wat zijn sommige kids veranderd! Sahi, balen dat je middag zo waardeloos liep en wat fijn dat mensen dan zo lekker begripvol zijn he?! Grrrr EB, we gaan voor de kinderchampagne, ik duim mee! Mbtc, ben nog even aan het meedenken hoor. Een extra matrasje naast haar ledikantje? Babyr, hahah ik ben nu hard aan het raden welke namen dat kunnen zijn. Mum, leuk. Gaan jullie de tuin aanpakken? Ik mis hier ook echt een stukje gras. Alleen vind ik het ook zo zonde om de bestrating (die er nog niet zo in ligt) er weer uit te halen.
Pokie, leuk die foto's! Maar wat lijken sommige kindjes al groot hahah! Ik dacht dat R groot was, maar die valt toch een beetje in t niet, of zal dat komen omdat mevrouw half zo groot is omdat ze om dr knietjes loopt haha?
@ babyR, dat denk ik. Ik vond vooral Stijn en Lois heel erg lang! Laat de zon maar komen, wij gaan naar de speeltuin die hier nieuw gekomen is aan de hei. Kan nu ze eindelijk loopt .
dank jullie wel voor de complimentjes voor t regelen. Het was echt een kleine moeite, wil t de volgende keer best weer doen! weer een datum prikken? haha poookie: Stijn was sowieso heerlijk aan t sjansen ja rrianne: als je ruimte hebt voor een stukje gras, zou ik het wel weten Maar de bestrating er weer uit is ook zonde ja... babyr: in mijn omgeving vindt iedereen Yanna zo groot, hier viel het wel mee. J van MBTC is volgens iedereen zo klein, maar dat viel me zo in de groep ook reuze mee. ik vind t sowieso heel bijzonder dat het in 1,5 jaar tijd zo'n groot spelend, rennend draaje wordt! daantje: heerlijk joh, lekker op stap naar de speeltuin Yanna ligt alweer op bed, viel aan tafel in slaap. lang uitgeslapen en om 12u op bed, toch wel een beetje moe dus zelf verder nog wat aan het opruimen, zodat we over een paar weekjes foto's van het huis kunnen laten maken. Wel gek hoor, alle persoonlijke spullen aan de kant... foto's enzo maar op zolder in een doos gestopt
ja sahi goed geregeld, ik ben dus echt geen regelkont haha ja daantje dat vond ik eigelijk ook wel, ook stijn was een grote knul!! maar het was erg leuk! ben benieuwd of het gaat passen, hoop dat jij er wel wat aan hebt. Bij mij wou het niet lukken. wij gaan nu naar het park even de diertjes voeren
@mum, Ja bij mij zijn de puzzelstukjes ook weer op zn plek gevallen. @pookie, Wat prachtige fotos. Super. Het wachten was geen probleem kleine moeite. Anders duurt het nog veel langer. En de kinderen konden nog lekker spelen. @EB, Fijn dat de huizenjacht goed geslaagd is. Hopelijk komen jullie er met de 2e bezichtiging eruit. @Mbtc, Mijn keuze zou dan denk ik ook voor een peuterbedje gaan. En dan eerst geen tot weinig prikkels op de kamer. Dus mocht ze er uit klimmen dat ze dan niet veel heeft te spelen. Aangezien je een hebt gekocht via mp, kun je het altijd proberen toch? Ik heb zelf eerst een dekbedje gekocht in eerste instantie voor de vouwwagen en later voor het bedje. @Sahi, Bedankt voor alles te regelen. Was echt super. Vervelend dat het dan zo tergend lang duurt en dan zon vreselijk wijf ook nog voordringen. Hopelijk slaat je zalfje snel aan. @Rrianne, Anders een klein stukje kunstgras? @hier, vanochtend mogen uitslapen van manlief. Heb tot 9 uur geslapen. Daarna lekker rustig aan. Al even op de skeelers achter de kinderwagen naar mn ouders geweest. Mirthe slaapt nu nog en dan zo op verjaardag. Manlief is nu nog lekker in de tuin aan de slag.