Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ze looooooooopppptttttttt !

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    JEEEEH alle oktober2011 kindjes lopen nu! Gefeliciteerd haha

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Top BabyR!!!

Ff kort, niet zoveel puf vandaag ;)

Manlief is even met Dinand naar de HAP. Ik belde omdat ik me afvroeg hoe lang hij zetpillen mocht achter elkaar, hij krijgt ze al vanaf woensdag en had vanmiddag nog 38.7. Zei ze dat kindjes max 3 dagen koorts mogen in principe, dus ze wilden hem even zien. Is volgens mij gewoon een zware griep, maar goed, beter te vaak dan te laat. Heeft sinds gisteren weinig eetlust en gaapt sinds vanmiddag aan één stuk door.
    Nou ja, wachten het wel af wat ze zeggen!

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Top BabyR!! Gaaf he?!?

@ Gejanne: Jij maakt je niet druk zo te lezen ;) Je hebt gelijk over het beter teveel laten kijken dan te laat!! De hele dag gapen lijkt me eigenlijk niet echt best voor zo'n klein ventje...
    Weet je al meer?? Wat is er uit gekomen??

Hier een relaxte dag gehad. Én de krentenbaard is bijna weg!!
    Nu even lekker op de bank tv kijken...

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Karine: fijn dat de krentenbaard bijna weg is!! Nou ja, ik ben wel bezorgd natuurlijk, zieke kindjes is nooit fijn, maar de kids van mijn zus hebben/hadden precies hetzelfde, ook ruim een week wisselend koorts (is bij Dinand ook stuk lager geweest, wisselend) en die knappen nu weer zo'n beetje op. Ik denk gewoon dat Dinand met de Paasdagen door hen is aangestoken. Ze moesten er om 19.40 zijn, maar zitten nog steeds te wachten :( Dinand deed het nog wel goed, maar vind het erg zielig voor hem, anders had hij allang geslapen natuurlijk!

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat een weertje vandaag he! Heerlijk!! :D

babyr, wat goed van dr!!!!!

dolfijnjes, skeelerend achter de kinderwagen...volgens mij ziet dat er super grappig uit :D Lekker dat mocht uitslapen...daar knapt een mens echt van op!

karine, fijn dat de krentenbaard minder wordt! Is zo zielig als ze het hebben..
    Veel plezier met tv kijken :D
    Wij kijken straks miljoenenjacht...ik hoop maar dat ze koffer 15 kiezen haha

gejanne, en? Weten jullie al iets meer?

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    babyr: jaaaaaaa ze loopt!!!!!!!

gejanne: al nieuws van Dinand?

karine: wat fijn dat de krentebaard bijna weg is :)

dolfijnjes: mn ogen lijken wel iets beter te gaan, voelt in ieder geval rustiger. Dat is al goed lijkt me.

rica: hihi, ik ben dus wel een regelkont ;) Vind het wel leuk zulke dingen :)

lekker weertje zag ik door het raam, Yanna heeft van 12 tot 16 geslapen, saaaaaaiii. s ochtends is op zondag meestal in pyama rommelen, douchen en dan alweer luvnehm en toen ging ze dus alweer naar bed :p
    vanavond bij mn mams gegeten, dus wel een beetje naar buiten geweest, hihi

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Nee, heb net gesmst, maar hij reageert niet, dus neem aan dat hij dan nu bij een dokter is ?!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pff hij zit daar al lang of niet?
    en zo laat op de avond al voor t mannetje, vind t wel zielig hoor... Hopelijk valt alles mee.

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ja hij had om 19.40 een afspraak :( Voor Dinand veel te laat, hij was al zo moe. Maar hij deed t goed volgens manlief! Ik denk echt niet dat er iets bijzonders iets, maar zit nu gewoon in de zenuwen, wil hem gewoon lekker in zijn bedje zien ;)

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wachten duurde lang ;)
    Manlief belde net, Dinand heeft oorontsteking (vandaar dat gapen dus) en heeft nu gelijk een kuurtje meegekregen. Toch blij dat we even gegaan zijn dus!!

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Pfff... Toch even spannend!!! Maar fijn dat het "maar" oorontsteking is...
    En ik snap je wel hoor... Maar ja, inderdaad is 5 dg koorts toch wel iets telang ;)
    Nu lekker in zijn bedje slapen...

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ja, fijn dat we dat iig weten. Gaat volgens mij ook niet zomaar over toch?! We moeten gelijk met een kuurtje starten, dus hopen dat we snel verbetering zien!
    Zo eerst knuffelen hè ;)! En dan snel naar bed, want hij was erg moe!

14. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @babyR: hoera!!! beter voor de broeken ;)

@gejanne: goed dat jullie nu weten waar hij zoveel last van heeft, hopen dat ie snel opknapt met een kuurtje :)

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    5 dgn koorts is niet niks, maar onze ha houdt bij kindjes tot 5 jaar altijd een week aan voor koorts (als ze verder niks bijzonders lijken aan te geven). Dus ik zou me ook nog niet zo druk hebben gemaakt :) Maar toch een oorontsteking, moet toch zeer doen zou je denken.
    Hopelijk slaat het kuurtje snel aan!

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Nee ik maakte me ook echt geen zorgen verder. Maar merkten ook niet echt dat hik pijn had. Ach, hopelijk is hij weer snel zijn eigen vrolijke ikje :)

17. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Karine, Fijn om te horen dat de krentenbaard al bijna weg is. En ook nog een lekker relaxd dagje gehad.

@gejanne, Wat een schat en dan ook nog zo lang moeten wachten als je ziek bent. Ik las oorontsteking? Ook nog wat gekregen ervoor? Ow lees het al. Nu maar lekker op bedje en lekker slapen.

@waterlelie, Het ging prima. Gingen alleen vrij snel. M’n moeder is mee terug gefietst en we reden toen 14 km p/u. Dus nu rustig opbouwen en dan doen we straks zo rondjes van 10 km.

@BabyR, JJJJJAAAAAA wat super leuk. Ze heeft het eindelijk door, geen knietjes kruipen meer.

@Sahi, Jeetje heeft ze slaap in moeten halen? Ik heb Mirthe ook wakker moeten maken vanmiddag. Ze heeft geslapen van kwart voor 1 tot kwart over 3. Het is dat we weg moesten maar anders had ze nog wel langer kunnen pitten.

@hier, Verjaardag viel erg tegen. Was er super warm en er was weinig te vertellen. Mirthe heeft haar super vermaakt. Dus we waren blij dat we weer naar huis mochten. Hebben we gelukkig niet vaak bij hun. Maar toch.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen althans zo goed is die niet voor mij. Davey was weer behoorlijk aan het hoesten en had moeite met ademen. Omdat ik het wel een beetje eng vond hebben we hem tussen ons in gelegd, na ongeveer 1½ uur is hij na veel onrustig draaien in slaap gevallen. Krijg ik opeens onwijs last van krampen in mijn buik wat ik in eerste instantie niet kon plaatsen, mijn darmen dus want ben inmiddels al 3x naar het toilet geweest. Kortom ben moe en voel me nie zo lekker effe kijken hoe het gaat op het werk anders eerder naar huis.

@BabyR jeeeeyyyyy ze loopt

@Gejanne hopelijk is Dinand der snel weer bovenop

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Voor jou ook beterschap Wherona. Hoe is het nu met Davey?

20. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wat een totale rust hier. Iedereen druk aan het werk. Ik hier ook. Nu ff pauze. Net al ff de was opgehangen.

Moet tot 6 dus spiek later op de dag wel weer even.

Beterschap wherona

Deel Deze Pagina