hallo dames, Hier heerlijk ochendje gehad, Elke heeft ons lekker uit laten slapen tot 8 uur en rest van de ochtend was ze ook hartstikke gezellig!! Net even boodschappen gaan doen, ze ligt nu op bed, dus ff tijd voor ZP en koffie Verder weinig bijzonders...lekker weer hier, dus zometeen buiten ff wat dingetjes in de verf zetten...mag alleen nog wat meer opwarmen, voelt nu nog wat frisjes, maar ben al superblij met de zon!! @wherona: beterschap hoor!! Kan me voorstellen dat ge wel ff schrikt met buikkrampen!! Hopen dat D. ook wat opknapt, ok schrikken inderdaad als ie zo lastig adem krijgt!! Is ie nu door de dag wel wat fitter?? @gejanne: kuurtje al wat effect, of is dat te vroeg victorie kraaien?? Heeft ie wel nog lekker geslapen nadat ie zo laat zijn bed in ging?? Hier heeft E. daar vaak last van als ze over haar moeheid heen is... ik ga ff aan de slag buiten, anders heb ik nog niks gedaan eer Elke wakker is
VanEke: echt heerlijk weer he! Lekker lang kunnen slapen dan, heerlijk! Ja Dinand heeft ook een goede nacht gehad, we zijn er denk ik 2 x geweest. Vond hem vanmorgen goed in zijn doen, wel erg verkouden, maar hij wilde absoluut niet naar bed. Ik werk thuis vandaag, dus hij heeft lekker de hele morgen om me heen gespeeld. Kuurtje krijg ik ook vrij makkelijk naar binnen, dus hoop dat het snel effect heeft. Sowieso is hij al een stuk beter in zn doen dan gisteren.
Babyr, Gaaaafff! Karine, aaah fijn dat het weer over is. Zijn de plekjes dan ook zo snel weer weg? Sahi, hoe is het trouwens met je moeder? Gejanne, ach het arme schaap! Heel veel beterschap. Wherona, balen, beterschap! Hopelijk knap je gauw weer op. D. nog steeds zoveel aan het hoesten? Vaneke, leuk, wat ben je aan het verven? Lekker zo'n ochtendje samen! Jeeeeeh L. vandaag anderhalf jarig hahaha. En jongens wat wordt hij opeens groot, vooral in zijn doen en laten.
@ Rrianne, gefeliciteerd . @ Wherona, hoe is het bij jullie? @ vaneke en babyR, Hoe is het jullie vergaan met namen zoeken? Ik weet zeker dat het hier weer drama gaat worden . We hebben bij F eeuwige discussies gehad over namen haha. Totdat we De naam F een keer op tv hoorde en BAM dat was hem. Nu zijn we het helemaal eens over de jongensnamen, maar we krijgen uiteraard een meid . Ik vrees de komende 34 weken namendrama haha. Hier heerlijk dagje gehad. Op visite geweest bij vriendin en haar kindje. Kids hebben lekker zitten spelen. F slaapt nu bij m'n moeder, aangezien we morgen allebei vroeg beginnen. Ik kan sinds vandaag officieel zeggen dat ik volgende week de eerste echo heb. Wachten duurt toch best wel weer lang .
@Daantje: over de jongensnaam waren we het meteen eens, eigenlijk ook gewoon meteen de eerste naam wat ik noemde. De meisjesnaam eigenlijk ook hoewel manlief maar voor 95 en ik voor 100%, maar zolang we geen alternatief hebben gaan we voor deze...en we denken toch dat het een jongen wordt eigenlijk zijn wij er dus al uit vanaf week 10 ofzo
wherona: oeh bah, wat naar dat hoesten en die krampen. Allebei vervelend! vaneke: heerlijk genoten begrijp ik? wat leuk dat jullie vooral over de jongensnaam zo enthousiast zijn! Misschien dat je daarom denkt dat het een jongen is? gejanne: wat fijn dat Dinand het zo goed doet! rrianne: mijn moeder is langzaam aan het opbouwen op het werk, dus gaat wel goed! Lief dat je het vraagt! ik vraag bij alles steeds aan haar of het gaat en dan voelt ze zich zo oud, mag ik niet meer vragen daantje: lekker dat F dan niet zo vroeg op hoeft jaaaa volgende week echo zo hier drukke dag gehad, pfff... en toen ik thuis net goed en wel mn eten achter mn kiezen had, belde mn vriendinnetje. Ze was naar de herdenking van die kennis van ons geweest (zij kent hem wat beter) en ze voelde zich eigenlijk niet meer zo stoer als ervoor. Dus ff snel naar dr toe en even lekker gebabbeld. Yanna is met de oppas naar Blijdorp geweest, ik zag allemaal leuke foto's en bij papa aan tafel was ze er nog vol van Zo leuk Nu ff lekker op de bank en zo op tijd op bed
@ Rrianne: Ja en nee.... Officieel zouden de plekjes vast nog wel zichtbaar geweest zijn een paar dagen, maar dankzij professioneel peuteraar Micah zijn de korstjes er bijna allemaal zonder ellende af en ziet het er ook nog oke uit Nu moet ik wel zeggen dat het ook wel hele goede zalf is die je een week moet gebruiken en nu na 5 dagen zie je al bijna niets meer.... @ namen: Leukkkkkkkk!!!!! Ik vond dat zoooo leuk om op zoek te gaan naar een leuke naam voor de boys!! Wij hadden ook een geweldige meisjesnaam (2x) maar dus niet hoeven geven Hier een druk dagje gehad, tot nu net nog bezig geweest voor school... Nu maar snel mijn bed in, want morgen is het ook weer een onwijs lange en vermoeiende dag met 's avonds nog een vergadering van 19.30-21.30 uur..... Welterusten allemaal en alvast een hele fijne dinsdag!!!!
Avonddd, nog even snel bijlezen voor het slapen @Gejanne beterschap met D.inand!! @Wherona oooh balen, buikkramp is niet fijn, ook al zijn het "maar" je darmen... Beterschap! @BabyR wat gaaf dat ze loopt!! Heerlijk gevoel he, lekker trots! Doet ze het ook meteen constant? Stijn begon met kerst, daarna was het even een week of 2 minder, en toen begon het écht... @Rrianne wij hebben een kunst grasmat in de tuin. Niet veel werk opzich als je de tuin bestraat hebt. Paar stenen eruit, beetje witzand erin, aantrillen en dan de grasmat erop Gefeliciteerd met L zijn anderhalfjaardag haha. Dan lijkt t ineens snel te gaan he, hadden wij het toevallig vanavond nog over. Hij is ineens zo wijs, begrijpt zo ontzettend veel, heerlijk! Wat een lekker weertje vandaag! In de tuin was het redelijk windstil, dus eind van de ochtend even lekker achterthuis gespeeld met Stijn. Hij heeft een mini glijbaantje en na hem 2x geholpen te hebben heeft ie door hoe ie erop moet, en er af kan glijden (op zijn buik haha). Dus dat was weer ff genieten samen!! Vanmiddag met m'n stief-schoonmams naar de stad geweest voor schoentjes voor Stijn, mocht zelfs 2 paar uitzoeken van d'r! Wat een schat! Hij heeft nu 1 paar stoere nikes, en 1 paar lichtkleurige schoenen. Er werd ons wel aangeraden om nu voor harde zool te gaan, gezien hij al zo goed kan lopen, en ja hoor; meneertje rende zo heel de winkel door haha! Nou, ff snel hondje uitlaten en m'n bedje in! Trusten!
gisteren had Davey nergens meer last van amper gehoest vanochtend toch wel weer maar meer een kriebelhoest en ademt weer zoals het moet vreemd he hoe dat kan lopen. ikzelf ben ook weer opgeknapt denk dat ik wat verkeerd had gegeten nu heel af en toe wat lichte krampjes maar daar valt mee te leven. ga zo gezellig naar mijn moeder toe. @namen voor een jongen hebben we al 1 naam waar we beide heel enthousiast over zijn voor meisje een aantal opties maar nog geen die eruit springt. we zitten met meisjes namen ook totaal niet op 1 lijn haha wordt nog wat als volgende week blijkt dat we een meid krijgen. vindt het wel spannend hoor. wat denken julie?
wat een rust hier dames!! Iedereen druk bezig?? Hier gisteren dag beetje in mineur geeindigd, moeten nog wat kluswerk doen omdat ze in mei de hele benedenverdieping opnieuw komen stucken...dus wat er nu op zit moet eraf en aan de achterdeur naar buiten hadden we van de winter een lek ontdekt dus daar moest ook nog wat aan gedaan...maar manlief is nogal iemand van het zien van beren en kuilen en gisteren kwam ie dan zeg maar zo'n beer tegen, want het liep niet helemaal zoals gepland. Gevolg dat alles dan opeens alleen maar zwart en negatief is, dan is ie vooral boos op zichzelf, niet dat ie die "beer" niet aankan, maar dat alles wta ie gedaan had neit genoeg was om te zorgen dat die beer geen probleem meer was soort van...als jullie nog snappen wat ik bedoel...ik kan der verder echter weinig mee als ie zo zwartgallig doet, dus ik doe dan altijd mijn best om hem ff wat lichtpuntjes te laten zien...maar die werken op zo'n moment echt altijd averechts, dus dan zit ik weer te balen!! Gelukkig ziet ie het achteraf altijd wel weer wat minder zwaar, maar die momenten dat het dan misloopt zijn echt altijd prut!! @Rrianne: moest wat houtstukjes verven voor het kluswerk waar manlief mee bezig was...verven is ie al achter dat ie dat echt aan mij moet overlaten, hij wil echt alles te perfect doen dus raakt helemaal in de stress als ie ergens knoeit ofzo...dus verven verbied ik hem al om te doen (zie in combi met bovenstaande verhaal waarom ) @wherona: ik denk weer een jongetje hoor @pookie: zag zowel het filmpje van S. als zijn schoentjes op FB, superleuk beide...hij genoot echt van de glijbaan he!! @karine: ik ben wel benieuwd wat de opties waren als meisjesnamen voor jullie?? @sahi: ik denk eerder andersom, omdat we denken dat het ene jongen is dat we over die naam enthousiast zijn...hadden we bij Elke ook, daar was ook manlief niet zo enthousiast over de jongensnaam, maar omdat het gevoel een meisje zij waren we daar ook echt minder mee bezig!! Manlief heeft nu meer wat twijfels omdat het als afgeleide van zijn moeders naam gezien zou kunnen worden, en we doen niet aan vernoemingen in de eerste naam, maar misschien zou zij dat wel zo kunnen zien, en dan vind ie het lastig om haar teleur te stellen dat dit niet zo is denk ik... Leuk dat Y. zo vol was van Blijdorp, nu ook echt wel leuk om te doen met het betere weer lijkt me!! Goed, koffie is op, alles weer bijgetypt...ik ga weer wat aan de klus, behang afdoen vandaag in de inkomhal!! Gaat gelukkig supermakkelijk...baal alleen dat de muur erachter donkerbruin is!! Dus straks ziet ons inkomhalletje er erg donker uit!!
Mogguh! @Wherona ik denk dat je nog een jochie krijgt! @Namen de meisjesnaam waren we destijds heel snel uit, de jongensnaam was echt drama. Uiteindelijk pas na 30 weken dat we eruit waren. Ik vond Stijn sowieso al een hele mooie naam, maar R vond het niet zo... Die is meer van de engelse namen. Uiteindelijk is ie toch overstag gegaan haha. We hadden D.avey ook hoog op ons lijstje staan, dus ik moest wel lachen toen Wherona de naam bekend maakte Vanmorgen weer even lekker aan het "tekenen" geweest met Stijn. Heb laatst wasco gehaald bij de Hema, hij vond t vooral leuk om ze weer terug in het bakje te doen haha.
@pookie: Stijn stond hier ook heel lang als jongensnaam, maar uiteindelijk toch in de laatste weken overgegaan naar Simon...Manlief vond de klank "ij" te scherp klinken hier beetje "drama" met Elke, wilde net behang gaan afdoen begint ze te krijsen in bed, na nog geen uurtje slaap terwijl ze laatste tijd altijd bijna 3 uur slaapt...melk gegeven, schone luier gedaan, boekje gelezen...niks was goed. Mee naar beneden genomen, even samen bumba gekeken, maar meteen daarna weer hele tijd jammeren...ze was duidelijk nog gewoon echt moe. Uiteindelijk maar ff naar buiten naar de eendjes gaan kijken...regende wel maar gelukkig niet heel hard. Stopt ze onderweg opeens om echt een super volle luier te produceren, thuis verschoond en meteen terug op bed, en nu ligt ze toch lekker te ronken...denk dat haar dus toch wat dwars zat Nu heb ik geen puf meer om te klussen, dus ga denk ik ook maar ff lekker wat soezen in bed
Vaneke en Wherona, jullie krijgen er beide een jongen bij. Sahi, wat fijn dat het de goede weg op lijkt te gaan met mams! Karine, ben ook benieuwd naar je meiden-namen!? Poookie, wat ontzettend lief van je schoonmoeder. Vaneke, baal baal baal. Klinkt een btje als mijn vader, die is ook zo zwartgallig als iets niet gaat zoals hij het in zijn hoofd heeft. Alles kan dan wel de prullenbak in en mijn moeder maar positief blijven om hem te laten zien dat het allemaal wel meevalt hihih. Simon vond/vind ik ook een hele mooie jongensnaam, helaas heette er al een jongentje bij ons in de groep (kdv) zo, waardoor ik het niet leuk vond om L. zo te noemen. Arme E. Hopelijk wordt ze wat fijner wakker. Namen, wij hebben heel lang tussen L. en Liam getwijfeld. Al jaren vond ik dat een geweldige jongensnaam. Helaas met name door de pfaff's werd het zo'n hippe/modenaam waardoor we toch voor L. hebben gekozen (al staat L. zijn naam geloof ik ook in de top 20). Meisjesnaam hebben we nog in ons hoofd, hopelijk kunnen we hem gaan gebruiken voor onze tweede spruit hihi.
Meisjesnaam waren we heel snel uit en jongensnaam dachten we ook totdat we 20 weken echo hadden en hoorde dat het een jongetje was begonnen we enorm te twijfelen aan de naam. Dus die is het uiteindelijk niet geworden we hadden finn in gedachten toen. Liam vinden we ook een hele leuke naam maar zo heet zoontje van onze beste vrienden al dus die is al bezet hier haha. Nou wegbrengen voor het eerst naar peutergroep was een drama hier gisteren brullen en krijsen pfff ik had het er heel zwaar mee. Gelukkig is de rest van de dag wel goed gegaan. Wherona en vaneke ik denk ook dat jullie allebei een jongen krijgen haha. Vandaag is onze kanjer al weer 18 maanden! Tijd gaat snel! Morgen hebben we afspraak op cb ben benieuwd hoe hard die gegroeid is! Ik ga snel naar mijn ouders toe daar eten we op dinsdag altijd mee en mijn zusje ook is altijd wel leuk en fijn een avondje niet koken aangezien ik de rest van de week vaak alleen ben met avondeten en koken. Is altijd de relaxte avond van de week voor mij haha.
Even een emo-ego update van mij. Zondag waren we in het bos, toen voelde ik ploep en wist dat het niet goed was. Even wat gaan drinken, wc en inderdaad bloed. Best veel en ook echt rood. Balen, maar helaas. (zo koel was ik niet hoor...) Dat was 's ochtends, maar de rest van de dag niets meer, alleen wat oud bloed. Gisteren ook en ook dat werd steeds minder. Maar hoop had ik eigenlijk niet, want bij mijn (vorige?) miskraam ging het net zo. Maar vandaag nog steeds eigenlijk geen bloed. Alleen vanmiddag een heel klein beetje lichtrose en nu een beetje bruin. Ben vreselijk in de war en weet niet wat ik ervan moet denken. Morgenochtend testen als het dan nog niet doorgezet is. Maar goed, stel dat die test weer positief is, wat moet ik daar dan van denken? En negatief, maakt me nog niet ongesteld. En dan nog morgen naar het huis, tweede bezichtiging, bieden. Mijn hoofd loopt over, dat snappen jullie wel. Gelukkig is het rustig op mijn werk en hoeven we ons om de boot geen zorgen te maken, dat had ik er nu echt niet bij kunnen hebben.
Ik zeg testen, als die test knalt dan kan het altijd nog een goede zwangerschap zijn. Misschien weet je het nOg, maar bij m'n zwangerschap van F had ik ook veel bloedverlies en toch een gezond kind gekregen. Maar ik snap dat je erg onzeker bent als het precies lijkt op je vorige miskraam.
Dat was zondag eb? ik zou dan morgen of het weekend testen. is hij nega of lichter tja wat naar weer zeg! wanneer wil je zelf testen? Kan me voorstellen dat dat weer een k gevoel was... duim voor je dat het goed zit!!! namen: ja ik vond 2namen mooi en papa 1 naam...hij zeurt hier op door haha... vind hem wel mooi maar volgens mij erg populair.. en dat wil ik ook niet. hoe gaat het verder met de zieken??
Nee niet als een ongi. M'n zus overigens wel. Bleek een tweeling, waarvan er eentje wel bleef zitten. Ik heb overigens nog nooit in de ochtend getest en altijd een duidelijke uitslag gehad. dus als je hè graag wilt weten dan hoef e niet tot morgen te wachten.