Eb, ohhh meis dat is niet zo leuk! duimen draaien dat alles oke is!!! Namen, als R een jochie was geweest dat had ze/hij haha Levy geheten. Als deze spruit een meisje was, dan was t amy, sofie of nina geworden hahaha. Volgens mij hadden we er nog 1 maar die ben ik vergeten denk.. Jongensnaam zijn we nog steeds niet over uit. VanEke, hebben jullie al voor geboortekaartjes gekeken? Wherona, ik zeg een jongen! Rrianne en Linda, hoera 18 maanden!!
Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken. Ik test liever wel 's ochtends, voor een zo duidelijk mogelijke test.
Eb oh bah hopelijk is het allemaal goed!! Mijn schoonzus had bij mijn nichtje ook een doorbraak innestelingsbloeding ze verloor echt bloed door broek heen ging na Vk en was wel gewoon zwanger
Hoop voor je dat het toch nog goed zit EB! Naam: bij Dinand wisten we vrijwel gelijk een jongensnaam, en meisjesnaam hadden we niet, zelfs niet met 36 weken toen we pas hoorden dat we een jongen kregen! Kwamen er maar niet ! Zal bij een evt. derde ook weer een drama worden! VanEke: lastig is dat dan he, als je man alleen maar de negatieve dingen ziet, hier dus ook een beetje. Was zaterdag aan het klussen, en het mislukte (buiten zijn schuld om). 's Avonds was er een vriend die zei hoe hij het op moest knappen en dat lukt het weer wel! Dinand is weer redelijk de oude. Wil alleen vanavond absoluut niet slapen, blijft maar zeuren, terwijl hij zo moe is. Denk een stukje van aandacht, die hij kreeg toen hij ziek was.
@EB: ow meid!! ik duim mee hoor dat het niks betekend!! pfff, wel een beetje emotionele rollercoaster zo he @BabyR: we hebben de kaartjes al klaar staan, alleen nog datum, gewicht enzo invullen en bestellen...waren we deze keer ook snel over uit Ging deze keer allemaal super vlot bij ons Vond het ook niet zo moeilijk, wilde dezelfde stijl als Elke, alleen ander prentje...en hadden van Elke ook heel eenvoudig, dus was snel besloten...Jullie al ideeën? @Hier: Elke werd niet vrolijker wakker, heeft na slaapje van weer 45 min. ook hele tijd tegen me aan gehangen op de bank TV gekeken. Op schoot wilde ze niet, maar moest geen 5 cm uit de buurt gaan want dan was het jammeren...voor het eten even temp genomen, was 38,1. Twijfelde om zetpil te geven, maar na wat eten knapte ze wel weer op. Nu ligt ze lekker te ronken, wel duidelijk wat last van keel en verstopte neus, aangezien ze wel wat harder en sneller ronkt...hoop dat ze morgen minder last heeft!!] Verder hier nog ff een fikse klusdiscussie gehad, gelukkig erna ook nog wel even goed gesprek nadat we allebei onze frustratie op het kluswerk hadden uitgewerkt Uiteindelijk de plannen aangepast wardoor het ook gewoon wat minder stress oplevert Zo meteen de nieuwste aflevering "games of thrones" samen op bed kijken en dan op tijd gaan slapen!! @namen: leuk om al de opties van andere nu te horen, sommige echt leuk, van andere denk ik "goed dat het die niet is geworden" Komt meestal ook omdat ik die naam dan associeer met iemand die ik ken en niet leuk vind
Namen a.nisha hadden we al voordat we aan kinderen dachten we hadden die naam gehoord op vakantie en vonden die allebei heel gaaf we zeiden toen die moeten we onthouden 4 jaar later konden we de naam gebruiken!! Ik vond voor een jongen toen ik zwanger was joel wel gaaf maar blij dat ze meisje werd want vind hem nu niet zo leuk meer K.yana hebben we lang na gezocht en toen we deze naam bij anisha zetten waren we klaar J.airo John was moeilijk omdat we graag de traditie vanmijn man zijn familie door wouden laten bestaan al Niels zijn ooms, opa vader broer zijn eerst letter met een J en we vonden leuk om de madammetje j te zoeken we hebben lang getwijfeld tussen jamairo en jairo we vonde de korte versie beter bij de andere namen maar vind de anderenaamnog steeds mooi
Ha meiden, kom weer even gauw voorbij zwaaien.. lees wel mee hoor maar even geen tijd voor uitgebreide reacties.. Zag dat iemand zich afvroeg wie diegene was met de witte blazer op de foto's van de meeting, dat ben ik dus had je mijn kids wel herkend? @ Namen: Voor D.imara hadden we als jongensnaam ook D.elani en als D.elani onverhoopt toch een meisje zou zijn bij de geboorte dan zou hij (zij dan) Novi of Noé geheten hebben! Hebben de naam Luca voor een jongen ook overwogen maar ik ken een D.imara met een broertje L.uca dus dat vond ik een beetje gejat.. Voor een meisje hebben Luna en Juna ook hoog op t lijsje gestaan. Ik heb tot aan de geboorte getwijfeld over de naam D.elani maar we hadden ook totaal geen alternatief wat het dan wel zou moeten worden.. allemaal nét niet namen (voor ons dan).. als Noah, Devin (vind ik echt vreselijk nu), Xavi en Kay/Kai.. Oh Rica Novi, Noé en Noah vind ik erg leuk bij L.ois
ik kom EB even een knuffel geven en ik duim heel hard dat het toch goed zit!!! hier beetje chaos dag, dus ik kom even zwaaien en dan weer weg, wil lekker op tijd naar bed. morgenavond hopelijk weer tijd voor jullie
Eb, ook vanuit hier een dikke knuff! Slopend die onzekerheid. Hopelijk is het bloedverlies iets onschuldigs. Hier tot 2x toe ook best veel rood bloed, kwam door mijn ondergoed heen, de rest inderdaad bruin of roze-ig. Duim voor je meid!
ow ow, mijn kleine meisje hier nu echt aan de koorts!! Uurtje geleden werd ze even wakker, temp gemeten, 39,6!! zetpilletje gegeven en wat melk en terug op bed, ze is meteen weer gaan slapen...ze voelde ook echt gloeiend Voor het eerst echt ziek, voor het eerst een zetpilletje gegeven...ben een beetje van slag, zit hele tijd op te letten of ik haar nog wel hoor, raak zelf net meer in slaap nu...dat het maar snel morgenochtend is en ze zich wat lekkerder voelt!!
Test was wit. Ik heb een streep onder deze ronde gezet, anders maak ik mezelf gek en we hebben nog andere dingen om ons druk om te maken. Dus op naar half mei voor een januarikindje! Vaneke, beterschap voor je meisje. Je schrikt van hoge koorts, maar kindjes krijgen dat veel sneller dan wij. Timo heeft toen hij ziek was dik boven de 40 graden gehad, maar was verder allert en vrolijk, dus ik heb me niet veel zorgen gemaakt. Wel even 's nachts de wekker gezet om te gaan kijken. Sterkte!
@ eb, kwam meteen kijken hoe het ermee stond. Bah, geen leuk bericht! Enige "fijne" is dat je nu duidelijkheid hebt. Dikke knuf!! @ vaneke, beterschap met je kleine meisje! Weten jullie al waar ze heen gaat als je moet bevallen? Heb je trouwens nog steeds een stuitbaby? Of ligt hij goed (ja je krijgt een jongen haha). En zou je het bij een stuitligging weer gaan proberen via natuurlijke weg? @ wherona, jij krijgt een jongen! @ namen, super leuk om te lezen allemaal. F zou Jesse gaan heten als ze een jongen was. Nu gaan we niet meer voor die naam mocht het onverwachts toch een jongen gaan zijn, maar nogmaals daar ga ik niet vanuit. F begint wakker te worden dus ga in actie komen. Ik heb bijna 12 uur geslapen, ben er om 9 uur in gegaan. Heb echt last van extreme vermoeidheid ofzo.
Goedemorgen dames, Deze nacht nog een keer temp gemeten om 1 uur, ze was wakker en jammerde wat, had toen nog steeds 39,7 dus dez etpil had toen nog niets gedaan...ze voelde ook echt nog als een gloeilampje aan...deze ochtend gelukkig niet meer zo warm maar toch werk gebeld of ik kon thuisblijven voor haar en dat kon gelukkig, deze ochtend had ze nog 37,4 en stuk vrolijker weer...benieuwd of het loop van de dag wel/niet weer oploopt...ze hoest verder wel regelmatig maar daar lijkt ze verder geen last van te hebben @EB: balen zeg, maar wel fijn inderdaad dat ge weet waar ge aan toe zijt, we duimen weer mee voor de volgende ronde!! Ik hield ook wel in achterhoofd dat hoge koorts bij kids vaker voorkomt, maar was eerste keer dat ze echt zo'n koorts had, dus het deed wel wat met me @Daantje: ik heb nog niks geregeld voor als we gaan bevallen...wel al aan zitten denken maar nog niks concreets bedacht. Deze lag bij de vorige controle nog in stuit, maar straks weer echo dus dan gaan we zien hoe hij ligt...hij beweegt wel meer dus heb beetje hoop dat ie nog de goeie richting op draait Moest het weer stuit zijn wil ik het wel proberen om gewoon te doen...hoewel de kans best klein zal zijn dat ik dat mag van de gyn aangezien de vorige in KS was... ik ben er weer vandoor...tot later dames...
@eb, dikke knuffel voor jou! @namen, voor een meisje hadden we de naam al heel lang in ons hoofd. Grappig dat iemand die naam ook hoog op lijstje had staan. Het is niet zon bekende veel voorkomende naam. Voor een meisje nu weten we t ook al en voor een jongen is de naam blijven staan. Roep as sidns mn 10e dat ik mn zoon zo ga noemen dus hoop dat t kan! @hier, vakantie/werk stress. Collega met accute blindedarm ontst in zh opgenomen vandaag enige dag deze wk dat ik nog kan pakken en moet een heel inval+taken schema maken voor werk. Mam komt me zo gelukkig helpen en man moet overwerken want hij mag deze maand eig geen vak opnemen. Zeg vanst tot over 2 wkn denk niet dat ik tussendoor nog kom lezen/schrijven
eb dikke knuffel!! Op naar een goeie plakkerd de volgende ronde!! vaneke: beterschap voor je meisje mbtc: blegh wat heb jij een drukke dagen voor de boeg! Succes meis! hier ochtendje thuis gewerkt, lekker hoor Zo maar eens op huisbezoeken gaan.
Middag @EB hele dikke knuffel. Ik duim voor je voor de volgende ronde... Niet leuk! @VanEke sneu E.lke ziek, beterschap!!! Hopelijk loopt de temp vandaag niet meer op... @mbtc oei drukke periode... Succes ermee hoor... Leuk om te lezen hoe iedereen met namen is. BabyR ik vind Noé ook een mooie naam zeg, nog nooit gehoord Wij hadden voor een meisje Noalynn gekozen. We hadden beiden een lijstje gemaakt en toen afgestreept wat we niet mooi vonden, hielden Noa en Lynn over, dus die maar aan elkaar geplakt. Mochten we ooit nog een meisje krijgen dan gebruiken we de naam niet, want iemand (een niet leuk iemand) in onze omgeving heeft haar dochter Lynn genoemd... Nou ik ga Stijn even een broodje doen en naar bed brengen, die is moe na een ochtendje spelen op de kruipgroep
@ mbtc, fijne vakantie! Heb even niet mee gekregen waar jullie heen gaan. Las dat het peutertje dat gisteren van 6 hoog naar beneden werd gegooid in Amsterdam, overleden is. Ik weet dat er zieke mensen rondlopen, maar ik ben toch weer diep geschokt.
Hele dikke knuffel EB, vreselijk dat het weer niet zo heeft mogen zijn! ik duim weer mee voor de volgende ronde hoor!
ochtend begon redelijk hier, niet superactief, maar wel gewoon lekker aan het spelen geweest. Na fruit om 10.30 op bed gelegd omdat ze wel als een gek in haar ogen zat te wrijven, na 45 minuten slapen weer wakker en weer jammerig en wat pufloos. Wel goed boterhammen gegeten maar melk wilde ze bijna niet. Net weer op bed gelegd, maar na 5 minuten weer brullen...nu wilde ze wel melk en ligt ze weer rustig. 1 oogje is helemaal rood rondom van het constante wrijven, ze heeft ook hele tijd wat van dat pus in der oogjes hangen...hoop dat ze nu weer ff lekker wat slaap kan pakken!! Ben wel blij dat ik lekker thuis kon blijven met der!! @MBTC: tot over 2 weken!! Drukke periode zeg, let ook op uzelf he!! @Daantje: ik begreep dat nog niet duidelijk was of de peuter gegooid of gevallen was toch??
@EB ook van mij een hele dikke knuffel meid en sterkte met de bezichtigingen richt je maar lekker daar op. @Vaneke Beterschap voor je meissie @Namen leuk hoor om te lezen wij hadden Stijn, Levy, Davey, Erik op ons lijstje ook in deze volgorde. Voor meisje hadden we Sterre, Sarah, Louise, geen van deze namen zal ik nu weer gebruiken hihi. Wat geinig dat jullie denken dat het weer een jochie is, spannend hoor nog een paar dagen en dan weten we het.