@wherona: waarom dan de 3de van het lijstje genomen?? Was de eerste niet favoriet dan?? Sara (zonder H) en Louise vind ik ook leuk...
@VanEke Stijn stond mijn vriend niet voor de 100% meer achter, Levy kregen we beide onze twijfels over en toen we bij Davey kwamen waren we beide enthousiast en wisten we zeker dat het een Davey zou zijn hihihi.
Hoi meiden... @ EB: Knuf!! Blijft vreselijk balen! @ VanEke: Sneu meiske... Hop dat ze snel opknapt! Hoe was de echo vandaag? @ Poookie: Nog een weekje.... Toch?!? Leuk!!!!!!! @ MBTC: Sterkte de aankomende weken... Zullen drukke weken worden met werk/thuis/zwangerschap @ Wherona: Spannendddddd.... Ben echt benieuwd of het een jongen of meisje is... @ namen: Ryano zou de naam Aimée (Emie) gekregen hebben als roepnaam en Micah zou Ayleen (eijleen) geheten hebben. Toevallig allebei met een A Hier nu weekend... Alleen morgen en vrijdag nog een uurtje één leerling begeleiden op school... Maar dat is te doen Morgenavond nog wel met mijn duo overleg, maar dat moet gewoon even. Vanavond heerlijk ontspannen en even naar de zonnebank
EB: ik kom je nog een keer knuffelen hoor!! Heb t zo met je te doen!! Hoe ging het met de bezichtigingen? namen: wij hadden geen jongensnaam voor Yanna. Al na de positieve test waren we enthousiast over Yanna's naam, en ik wilde daarom dus weten of het een meisje werd. We konden niet op een goede jongensnaam vinden. Ik wilde namelijk eigenlijk niet weten wat het geslacht was, maar vanwege die namen dus toch wel met 18 weken een geslachtsecho gedaan daantje: erg he, dat verhaal van die peuter in amsterdam!! Bah! vaneke: hoe is het nu met Elke? karine:lekker joh, even zonnebank rustig hier, makkelijk bijhouden voor me vandaag rustig dagje gehad, heerlijk zeg! Wel gewerkt hoor, maar eindelijk eens zonder gedoe. daarna nog even lekker bij papa en mn vriendinnetje gegeten en het was een keer echt gezellig, fijn dus ik ben blij Yanna lekker in dr hum, das helemaal t beste natuurlijk
@EB, Shit nee he. Kan er nu echt niet bij. Maar je hebt nu wel duidelijkheid. Zou zeggen maar ff rustig aan doen, maar ja dat lukt ook niet altijd. Een hele dikke knuffel voor je. Hoe ging de 2e ronde in de huizenjacht? @Vaneke, He jakkes. Elke toch ziek. Hopelijk knapt ze snel weer op. Beterschap voor haar. Hoe was ze vandaag. O lees het al nog niet helemaal in haar hummetje. Lekker dat je vandaag vrij kon krijgen. @Mbtc, Drukke dagen voor de boeg. Fijn dat mam lief je kan helpen. @Wherona, ik vind het lastig te zeggen wat je krijgt. Maar ik denk dat je ook een jongen krijgt. @namen, Ik had de naam Mirthe en manlief de naam Lieke. Ik vond Lieke wel mooi maar niet geweldig. Maar bijna op het einde van zwangerschap verraste manlief me ter bevestiging de naam Mirthe. Voor een jongen hadden we Sem Johan. Wel 2 namen ivm de S. Manlief begint ook met S. en Johan ter vernoeming van manlief z´n opa die helaas al weg is. Deze staat nog wel op het lijstje mocht de 2e een jongen worden. @hier, ben ongesteld en begin ook niet weer met de pil. Ik laat het nu lekker mn lichaam uit gaan en dan zien we straks vanzelf wel. Kan ik ook mooi mn cyclus bijhouden. Heb ook al foliumzuur gekocht. Kan nooit geen kwaad. Ga eerst nog kijken of ik nog wat kilos kwijt kan raken. We hebben vandaag een lekker dagje gehad. Eerst koffieochtend van de buurt met de oudjes. Nou die vonden het helemaal geweldig dat Mirthe mee was. Toen eerst naar huis vanwege een poepbroek. Toen boodschapjes gedaan en vis gehaald. We hebben gegeten en mirthe lag rond 1 uur op bed. Die heeft geslapen tot 4 uur. Ondertussen ben ik in huis aan de poets gegaan.
Vaneke, beterschap met je lieve kleine meisje, zag een hele zielige foto op fb voorbij komen. Dan wil je ze toch gelijk knuffelen he? Daan, de zwangerschapshormonen doen geloof ik goed zijn werk, lekker aan toe geven zolang het kan! Dolfijnjes, spannend! Dat gaat dus ook niet heel lang meer duren. Leuk leuk leuk Mbtc, succes met je drukke weken! Eb, aaaaah wat weer ontzettend balen, nogmaals een dikke knuffel van hier. Hier mijn ongi bijna over en dan gaat officieel de eerste ronde in. Vind het bere-spannend, maar heb ook zoiets van het loopt allemaal wel los. Ben in elk geval al begonnen met temperaturen, omdat dit ook echt het geen is geweest waardoor we van L. zwanger zijn geraakt! Met L. gaat het goed, is gezellig aan het donderstenen, eten is momenteel helemaal niks. Maar heb me er nog niet druk om gemaakt en ook erg fijn de nachten gaan momenteel weer goed (even afkloppen)
hallo dames, Elke gelukkig gisteren en de nacht geen temp meer gehad, ze werd ook weer wat vrolijker wakker, alleen haar oogjes nog steeds wat rood en viezig van het vele wrijven erin, ze is wel naar de oppas vandaag, dus hoop dat het beetje gaat. Zelf ook weer beetje last van snot en keelpijn, gaat hopelijk snel over...afgelopen nacht ook een prutnacht gehad...buik begint hier nu echt in de weg te liggen, dus hoop op volgende nacht een betere nacht!! @Rrianne: Zielig he, die foto op FB, was op FB van manlief, wel grappig dat die bij u voorbij kwam dan?? Waarschijnlijk omdat ik erop gereageerd heb ofzo?? Succes als jullie straks starten!! @dolfijnjes: leuk dat jullie ook gaan starten straks, zo zijn we hier straks echt allemaal bijna weer zwanger @sahi: fijn dat het echt gezellig was, hopen dat die momenten steeds vaker weer er zijn toch Hier na de nodige klusdiscussies gelukkig ook weer gezellig @Karine: beide leuke namen!! heerlijk uzzelf even wat verwend begrijp ik Lekker he!! ik ga maar weer even aant werk, tot later dames!!
EB: bah, dat is niet leuk ! Hopelijk is het volgende ronde echt raak! Daan: lange nacht gemaakt, di op wo. Lekker aan de vermoeidheid toegeven dan! Wherona: spannend hoor, het geslacht!! VanEke: hoe is t met Elke? Edit: zie het al, fijn dat het iets beter gaat. Jaja, jij kan al weer bijna gaan aftellen!! MBTC: succes met alle 'stress' Namen: apart he, dat bijna iedereen zich laat leiden door de omgeving (ik ook hoor), als iemand die je niet leuk vind een bepaalde naam heeft of aan zijn/haar kind geeft vind je het zelf opeens geen leuke naam meer Onze namen hoor je in onze omgeving eigenlijk helemaal niet, dus wat dat betreft zijn we uniek ! Of ze verder veel gegeven worden weet ik eigenlijk niet! Karine: dat is nog wel te doen, vandaag en morgen werken! Lekker genoten van je zonnebankje?! Sahi: fijn dat het weer gezellig was bij je ex en je vriendin! Dolfijnjes: spannend voor jullie ook hoor, of en wanneer het gaat lukken!! Rrianne: jullie ook veel succes als jullie gaan starten Hier: manlief kwam gisteren ziek thuis uit zijn werk, was hele dag stug op kantoor gebleven. Nu nog ziek maar er kwam een nieuwe klant op kantoor, dus meneer moest persé (van zichzelf naar kantoor )! Ben benieuwd hoe lang hij het volhoud. Dinand is weer lekker opgeknapt, nu alleen nog het kuurtje afmaken. Gisteren gezellig dagje met Misja gehad, gezellig bijgekletst. En ook nog een leuke LIEF schoudertas/fietstas gewonnen, dus ik was blij Nu moet ik echt aan het werk hier, maar heb zo geen zin haha. Ben benieuwd of het hier deze ronde gelukt is, over twee/drie dagen is mijn NOD.
@gejanne: spannend!! hahaha, ik kon nooit wachten tot de NOD zelf hoor Ik testte altijd 2 of 3 dagen eerder al, beide keren dat ik zwanger was ook steeds toen al positief getest wel... Aftellen ben ik al mee bezig ja, nog 12 dagen werken heb ik net geteld
Haha, liefst zou ik nu ook gewoon testen ja, maar ja dan denk ik weer: wat ik voel zal wel verbeelding zijn en dan vind ik het weer zonde van die test Nog even geduld hebben, misschien komt er toch wel een ongi aan, zien het wel. Bij Dinand was ik al 10 dagen over tijd voordat ik testte ! Die cyclus daarvoor was ik nl. ook 2 weken over tijd en niet zwanger, dus ik verwachtte eigenlijk dat dat ook dat keer weer zo zou gaan! En bij Jarno had ik eigenlijk zo goed als geen normale cyclus, had ook niet echt een NOD, dus testen heb ik puur gedaan omdat ik echt voelde dat ik zwanger was.
Vaneke, wat een lekker vooruitzicht nog 12 dagen werken. Voor mijn gevoel gaat jou zwangerschap zo ontzettend hard! Ja, foto kwam op mijn startpagina doordat jij er op had gereageerd, zag idd dat hij van manlief was vandaar geen reactie hihih. Gejanne, spannend meid! Duim voor je.. Nog even met L. spelen en dan naar Opa en oma om L. af te zetten er moet weer gewerkt worden. Fijne dag allemaal!
Nou, eigenwijs, toch getest Negatief, dus nu wachten op de ongi. Manlief vond dat ik zo raar deed (lachen/huilen/lachen om niks , deed ik bij de zwangerschappen ook haha), dus ik denk: ik test gewoon. Met dit resultaat dus!
Mogguh, uuuh middag... @Dolfijnjes spannend, stoppen met de pil! Ben benieuwd hoe snel 't bij jullie gaat @VanEke hopelijk knapt E.lke snel een beetje op. Niet leuk die ziekigheid! Wauw en alweer bijna met verlof! Wat gaat het snel zeg! @Gejanne Fijn dat Dinand weer is opgeknapt. Enne, misschien te vroeg getest? Hihi, zolang er geen bloed is kun je altijd een klein beetje hoop houden... Had ik overigens bij Stijn wel. Had nog niet echt een duidelijke cyclus na stoppen met de pil. Toch vermoedde ik wat, test gehaald, die bleef wit. Een week later nog geen ongi, weer test en toen wel een dikke plus in beeld. Hier een luie ochtend. Zit nog in de pyjama. Stijn is lekker aan het spelen. Het is hier ook vies regenachtige weer, geen zin om naar buiten te gaan ofzo... Dadelijk maar even lekker saampjes douchen voordat Stijn weer naar bed gaat Nou ik ga maar eens even een beetje opruimen, meneertje heeft er een mooie puinhoop van gemaakt met al zijn speelgoed haha. Stijn begint trouwens steeds meer met woordjes, prachtig. Ik zit nu met de rug naar hem toe en hij zit de lamp aan en uit te doen... Zegt ie ook echt; Uitt... aaa... Uittt... aaaa...
EB, wat jammer dat het niet is blijven plakken...op naar de volgende ronde. Knuff Wherona, ik denk een meisje. Wat denk jij?? Hier alles zn gangetje, niks bijzonders
Poookie: ja is ook zo, en mogelijk idd gewoon te vroeg getest hoor. Maar op de één of andere manier sluit ik het dan alweer uit, terwijl ik er eigenlijk een beetje op rekende, omdat ik me echt anders voelde qua emoties. Maar ja, zou missch ook wel weer heel vroeg zijn. Geen bloed = Hoop . Ga sowieso even een nieuwe berg testen inslaan haha.
@ Gejanne, ik heb bij F ook voor nod getest (wist niet wat m'n nod was). Eerste cyclus na jaren AC dus geen idee en direct zwanger. Omo wit, drie dagen later voelde ik me nog steeds gek en toch getest. Enorme knaller. Nu twee dagen overtijd getest, wist op m'n nod meteen al dat ik zwanger was zonder te testen. Ben het nog net niet op het uur af namelijk. Alles is dus mogelijk! @ lelie, gaan jullie nog voor een derde? Ik zie er nog wel een derde meid bij komen. @ Wherona, ben ook benieuwd wat je zelf denkt. @ dolfijn, spannend! Ook stoppen met de pil. Hoop dat het snel raak is. @ Rrianne, is dat tempen niet mega belastend? Neem aan dat je dat iedere ochtend doet? Maar ook als je vrij bent en dus nog even lekker in bed kunt liggen. @ EB, al tegenbod gekregen?
daantje, is dat zo? Zie jij bij ons nog een derde meid bij komen.. Dit jaar gaat het m sowieso niet worden. Wel wil ik ergens in november/december ons melden in het zkh voor de vooronderzoeken. En dat kan weleens lang gaan duren voor we groen licht krijgen. Tegen die tijd is het alweer 2013 na onze vakantie Curaçao in maart wil ik graag starten Aan de andere kant vind ik het nu ook wel goed zo ben toch weer bang voor de ks
@Karine en lekker van de zonnebank genoten? @Dolfijnjes spannend! @Rrianne wat fijn dat de nachten goed lijken te gaan (klopt ook af) en ben je der nu echt helemaal klaar voor voor een brusje? @Vaneke gelukkig is ze weer wat opgeknapt, jaja nu begint de buik in de weg te zitten he werkt een kussen niet @Gejanne hihi heb jij der ook zo een die maar door gaat als ze ziek zijn, wel fijn dat D.inand weer opgeknapt is. Altijd leuk om iets te winnen zeker van Lief! @Poookie luilak (hihi) ben gewoon stiekem een beetje jaloers hoor. Geweldig he al die woorden het worden der inderdaad steeds meer. En vindt ook dat ie steeds meer gaat begrijpen @Waterlelie in het begin van mijn zwangerschap was ik ervan overtuigd dat dit een meisje is, maar dat veranderde al snel van nee zelfde buik dus zal wel een jongen zijn, maar nu ik zou het echt niet weten eigenlijk ik blijf maar twijfelen hihi nog 4 dagen en dan ben ik uit mijn twijfels verlost, tenzij ukkepuk de benen dicht houdt hahaha dan mogen we het gewoon niet weten. @l Davey zijn hoektanden komen door zo sneu hij huilt dan in zijn slaap. Vannacht werd ie wel effe wakker en meteen chamodent druppies gegeven zegt mijn vriend tegen Davey ga je nu weer lekker in bedje leggen Davey zegt nee, ja maar je moet toch slapen Davey; nee hahahaha was best komisch. Vanavond lekker uit eten en dan alvast gaan pakken en morgen op naar Texel en gelukkig krijgen we prachtweer! nu maar hopen dat de schoonfamilie zich ook gezellig kunnen gedragen. Weten jullie trouwens nog leuke winkels voor zwangerschapskleding en dan meer met name voor de broeken wil niet constant een spijkerbroek aan, zou het ook leuk vinden om soms een kleurtje aan te trekken
Even kort, het zit ons niet mee deze week. De verkopers van 'ons' huis halen het van de markt af. Dus we staan weer met lege handen. Echt k*t, maar we gaan snel verder kijken. En ik ben mega mega ongi, dus ik denk echt wel weer een miskraam.