Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Rica! Super nieuws!!!!

Thaanks meiden Vd felicitaties.

@BabyR: we willen zeker weer weten wat t wordt (bij 20wk). Ik ben veel te nieuwsgierig. Heb ook geen voorgevoel. Iedereen in m'n omgeving denkt n jongen.... Bij F dacht ik dat zelf ook, maar het was toch een meisje. We gaan het zien!

Jij wil het ook weten toch?

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rica, wow gefeliciteerd! #lekker blijven plakken beeb!
    @eb, tussen de 7e en de 10e. Heb gister testen van sensitest besteld staat 4 dagen eerder testen op. Ik kijk wel wanneer. Heb nog niet echt t gevoel dat t zin heeft om te testen…
    @wherona, hoe gaat het met jou? Al een tijdje nix van je gehoord.
    @anothermom, jammer dat het niet zo lekker loopt in je gezin. Wat andere meiden iok al zeiden je kan t hier van je afschrijven of ik pb naar 1 van ons. Vind t zelf altijd wel fijn van me af schrijven.
    @hier, pff moe! Heledag al lamlendig. J heeft ondanks de prikken energie voor 10. Ga haar zo maar naar bed brengen ze word baldadig. Fijne avond allemaal en tot morgen

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @babyR, Oooo wat een mooie gedachte. Ja het is dan inderdaad lastig iets met een W. Ik hoop dat je snel mag weten wat het wordt. Dan kun je ook wat makkelijker zoeken naar namen.

@Vaneke, heb je zo’n klein bed waardoor je veel last van je man hebt nachts? Omdat je nu zo lekker hebt geslapen. Of snurkt hij zo ontzettend :D. Online bestellen is wel zo makkelijk. Heb je ze gelijk aan de deur en hoef je er niet meer mee te slepen. Vandaag ook weer 2 pak gehaald, maar wat een gesleep.

@Linda, Is hij wat makkelijk in slaap gevallen met al die gezelligheid. Ik hoop dat je een gezellige avond hebt gehad.

@mama, Fijn dat het al iets beter gaat. Maar we moeten niet te snel juichen natuurlijk. Hopelijk vannacht weer een goede nacht.

@lucifer, jij woont toch ook in het noorden of heb ik dat nou verkeerd.

@hier, Met mij gaat het al iets beter en manlief redelijk. Mirthe had vandaag haar dag niet. Heel jengelig, hangerig, niet willen eten. Met pijn en moeite heb ik er eten in gekregen (toetje helemaal, deze gaat er altijd wel in). Dus mooi vroeg op bed met een zetpil en hopelijk een goede nacht en morgen weer een betere dag. Ze heeft vanochtend heerlijk uitgeslapen tot kwart over 8. Ik moest er helaas vroeg uit. Dit was maar goed ook. Kon ik een beetje aan het idee wennen dat ik dat volgende week helemaal weer moet.

Wij gaan op bed, we zullen wel zien wat morgen de dag ons weer brengt. De laatste alweer van m’n 3,5 maanden vrij maar ook de laatste van dit weekend. Heb wel weer een klein beetje zin in hoor om te werken. Weer lekker onder de mensen.

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Even snel spieken na het werk en wat zie ik, Rica gefeliciteerd!

5. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @lucifer, gefeliciteerd!!! Wat een super nieuws.

@karine, geeft niks ;). Kan gebeuren. Ik zou willen dat het waar was ;).

@wherona, lief dat je het vraagt! Ja uiteindelijk viel het hier mee met de knallen gelukkig. Alleen de nacht was een ramp. N. Wilde niet slapen.

@hier, ik zal even wat minder hier zijn. Mijn man moet deze week op zakenreis terwijl ik zelf ook full time (10u+ per dag) moet werken. Ik zal dus alles alleen moeten regelen deze week. Daarbij heeft mijn moeder afgelopen weekend een epileptische aanval gehad met uitval in het lichaam, dus die ligt nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden een goedaardige hersentumor. Ik ben hier dus echt van van slag. Wie zegt mij dat het goedaardig is? Wie zegt dat het positief als het dat al is? Wat als het op een plek zit waar het niet weggehaald kan worden? Enfin veel vragen en onzekerheid en daar zal pas in de loop vande week duidelijkheid over komen. Ze gaan nu de komende week een mri maken en een plan van aanpak. Wanneer en hoe en wat konden ze gisteren nog niet zeggen. Fingers crossed.....

6. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @rica, gefeliciteerd!!! Lekker blijven plakken beebje.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mbtc: deze prikken krijgen ze pas later last van (als ze er al last van krijgen). Wel balen dat je zelf zo lamlendig bent :(

dolfijnjes: lijkt me wel weer wennen zeg, werken na zo lang vrij. Maar ook wel lekker weer onder de mensen :) Veel plezier morgen!

supermom: jeetje wat een rotweek heb jij te gaan! En dan nog dat van je moeder er boven op, vreselijk! Laten we hopen dat het allemaal meevalt, maar het klinkt wel heftig zeg!
    Heb je hulp voor je kids rondom het werk enzo?
    Weet niet waar je woont, maar ik ben s avonds altijd bereid om in te springen, zodat jij naar je mamsie kan hoor! Dus als je in de buurt woont, dan kom je hier maar lekker kinders droppen ;)

hier een beetje piekerig, voel me een beetje raar. Kon niet meer slapen en Yanna was ook al wakker, dus ben er maar uit gegaan. Echt vroeg voor onze begrippen (zit nu een uurtje op). Vriendje slaapt nog, maar hij zei al dat ik straks echt maar eens moet zeggen wat er in mn hoofd omgaat. Daar ben ik niet goed in, maar t moet maar eens...

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemorgen dames,

Hier lijkt het alsof we het ergste door zijn van het sprongetje, deze nacht om 3.50 wakker, maar dat vond ik echt geen tijd om har eruit te halen dus inderdaad functioneel terugleggen, ff knuffel, kus en zeggen dat het nog midden in de nacht was...dit 3 keer gedaan en 1 keer toch maar ff luier ververst ni geval dit het was...om 4.22 sliep ze weer, erna doorgeslapen tot 8 uur...viel me hardstikke mee!! Nu zit ze ook lekker alleen te spelen, ze wilde eerst hele tijd boekjes bij me komen lezen, maar heb nu de boekjes gewoon echt weggelegd, omdat ze anders echt gewoon niet aan het andere speelgoed toekomt...nu zit ze lekker geconcentreerd blokjes in en uit de trein te halen :)
    En ik zit gewoon op gemak met laptop op de schoot op de bank op ZP, lang geleden dat dit kon zonder dat een dochter naast me op de toesten probeerde te rammen!! ;)

@Supermom: pfff...heftig hoor al die onzekerheden, en dan net in zo'n drukke week ook nog eens...sterkte hoor!! Dikke knuffel van ons hier hoor :)

@Sahi: lukt het u zelf ook wel om goed uit te maken wat er in u hoofd gebeurt?? Hier is het in mijn hoofd altijd voor mij een logische opeenvolging van gedachtes en gevoelen maar die dan verwoorden vind ik ook altijd best lastig hoor...Succes ermee!

ondertussen eentje aant proberen op de bank te klimmen hier,dus ik ga er weer vandoor...tot later dames

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    rica gefeliciteerd meid dit keer een plakker

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen hier een ook een bewogen nacht.
    Het ging gister al niet zo lekker. Had met haar een beetje strijd om het eten. Ze had helemaal nog niks gehad toen wij al klaar waren met eten. Dus met moeite toch wat eten erin gekregen en daarna vrij snel op bed met een zetpil. Was de hele dag al wat jengelig en hangerig.

Vannacht was het kwart voor 3, ze was klaar wakker. Dus de Nanny techniek toegepast. Eerst een knuffel, speen en ingestopt en verteld dat het midden in de nacht was. De keren erna speen, beer en ingestopt en muziekje. Maar mevrouw vertikte het. Dus eruit, schone broek, even knuffelen en weer op bed. Heb haar daarna laten huilen totdat ze sliep. Het was toen bijna 5 uur Pfff. Wat een nacht. Maar ik vertikte het om haar tussen ons in te leggen.

Ze was toen om 8 uur wakker. Dus nu lekker even bankhangen en wachten tot ze wakker wordt en dan ff lekker broodje eten.

Verder niet zoveel plannen vandaag. Proberen de laatste dingen in huis schoon te maken. Scheelt me komende week weer. Zal dan wel bekaf zijn.

@supermom, pittig hoor dat van je moeder en dan ook nog zon drukke week voor de boeg. Heel veel sterkte meid. Hopelijk kun je het een beetje bolwerken allemaal

@sahi, hopelijk kun je je hoofd leeg maken en het goed overbrengen aan je vriendlief

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Supermom sterkte deze week!

Wherona wanneer heb jij een echo?

Mbtc al getest?

Vaneke, fijn dat ze toch nog even is gaan slapen.

Meiden, ik heb zo'n zin in de zomer!

Daantje, f gaat mee op reis toch?

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @supermom, jeetje wat heftig allemaal. *knuffel voor jou* en duimen voor goed nieuws!
    @babyr, nee woensdag op zn vroegst. Denk dat ik daarvoor al ongi word en dat testen niet nodig is. Als je zo naar buiten kijkt lijkt t al lente ben al helemaal blij! T nag van mij eerst nog wel ff winter worden met sneeuw!

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babyR, ja onze F gaat lekker mee op reis. Het plan is dat we voornamelijk in de ochtend voor haar middagslaapje op pad gaan en de rest van de dag lekker chillen en zwemmen. En we zijn gemiddeld 2 à 3 nachten in een hotel, aan het einde sluiten we af met 4 dagen strand.

@ mbtc, lekker weer hè?

@ vaneke, vroege vogel had je zeg!

@ Rica, wat heeft L ook al leuke staartjes (zag foto op FB)

Hier vanochtend vroeg een kinderverjaardag. Merk dat ik af en toe nog steeds te laat in actie kom. Mevrouw weigerde stil te zitten voor haar staarten, dus dat duurde langer dan verwacht haha.

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Daantje, klinkt goed! Ik ben jaloers :D

Mbtc, oke nog ff afwachten dus.. Die winter heb ik al gehad in Kaprun hahaha ;)

15. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @supermom sterkte hoop dat er snel duidelijkheid is

Feestje is goed gegaan beetje laat geworden maar de kleine man is meteen gaan slapen en niet wakker geworden onvoorstelbaar want zijn slaapkamer grenst aan de woonkamer en gehorig! Maar super blij mee beetje laat geworden maar goed gelukkig is de kleine man super vrolijk en heeft ie uitgeslapen tot kwart voor 10!!! Dat wordt wakker maken als hij morgen weer naar het kinderdagverblijf mag haha de laatste weken sliep hij wel tot een uurtje of 9. Verder niet veel meer gedaan vandaag beetje opruimen en boodschappen gedaan morgen weer werken en het normale ritme in. Dat zal niet meevallen nu ik weer zo genoten heb van ons gezinnetje!!

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @babyr ik moet nog bellen dus heb nog geen idee hihi heb nu minder haast als boj Davey

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @daantje, het is hier meer geluk als de staartjes lukken. Meestal lukt t wel als we bumba aanzetten en heel snel werken. Maar het staat ze zo leuk!
    @rica, wat heeft jou meisje al lange haren zeg! J lijkt net op een kerstkalkoen als ze 2 staartjes in heeft haha!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dat zijn lois haar voelsprieten :)
    ja ze gaat er goe voor zitten hoor, geen probleem alleen haren kammen vind ze minder.
    eerder vond ze tandenpoetsen geweldig, dat is nu een strijd.

pfew misselijk... leuk hoor :)
    wherona wanneer ben je uitgerekend?

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rica, misselijk leuk? Gelukkig bben ik bij j amper misselijk geweeest.
    Moet er niet aan denken eerlijk gezegd. Fijn dat je je wel zwanger voelt.

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    ja hier is tandenpoetsen ook een strijd... En durf t haast niet zeggen maar badje is nu ook draaaamaaa. Echt krijsen zodat ze t bad ziet, en als ze erin zit gilt ze het uit.
    iemand enig idee?

Lucifer, ja wij willen t ook weten. Maar ben overtuigd een meisje al denkt mijn omgeving daar anders over.

oh heb zo'n zin om aan R haar nieuwe kamer te gaan beginnen,, en die van de baby!
    T gaat een beetje vintage stijl worden

Staartjes, hier lukt dart nog niet echt haha

Deel Deze Pagina