Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hihi nee nog niet echt aan een kado gedacht

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zon jaaa moet eerlijk zegge dat het van mij niet warmer hoeft hoor.

wherona ik moet ook nog wennen hoor ;)

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ wennen: Snap ik!! Zeker als je gevoel iets anders dacht dan de echo :)

@ Sahi: Wij zijn zaterdag 4 mei bij vrienden in Zwijndrecht... Ben je ergens die dag thuis met Y?? ;)

@ BabyR: Zeg maar wanneer meis... Dan hou ik Ryano lekker een keertje thuis op donderdag ;)

Hier een halve pechdag voor Micah; hij is vanmorgen 3x (!!) op zijn hoofd gestuiterd... Gelukkig geen last van gehad.
    Ik heb vanmiddag heerlijk met Micah in de stad gelopen en heb onwijs goed geshopt voor mezelf ;) Heerlijk nieuwe dingen voor de zomer én voor morgenavond, want dan heb ik een bruiloftsfeest...
    Ben benieuwd hoe ze eruit ziet ;)
    Verder geen bijzonderheden!

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hebben tegenbod, niet heel goed en oplevering per oktober ipv juli, dus we gaan in beraad vanavond...

Verder snotverkouden, voel me echt heel slecht en iedere dag slechter...:(

Wat een shocking topic over die gastouder. Ik zou Timo er no way meer heenbrengen.

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, hahah dat zou hier denk ik ook niet lukken mijn vriend achter die knalroze Stokke van Babyr.
    Niet te geloven, nog maar 5 maand en dan alweer 2, wat gaat het ontzettend snel he?

Karine, ach arme M. Leuk lekker voor jezelf geshopt, wat kan een mens dat goed doen he;).

Eb, baalbaal! Hopelijk komen jullie tot een oplossing.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wherona: ja wat zijn die kleintjes groot ineens he? Vind ik ook met Yanna, ik blijf me verbazen hoe groot ze is

rrianne: ik moedig even je ei aan hoor; spring nou!!!

koninginnedag: hier nog niet echt plannen, ik verzin t die dag wel.

zon: hier lekker genoten hoor! En Yanna heeft op t KDV veel buiten gespeeld, ze is helemaal gekleurd :D

karine: aahh 4 mei ben ik op de camping bij vrienden in Groesbeek. Gaat 'm niet worden dus ;)
    volgende keer beter :D
    ooh lekker geshopt :D Ik kon maar niet slagen vanavond joh. en toen een leuke jas, maar weer wat aan de prijs, dus nog even terug gehangen.
    oh arme brokkenpiloot Micah :( Dikke knuffel van mij en Yanna voor Micah :p :D

eb: wat jammer van dat tegenbod zeg :( Hopelijk kunnen jullie er nog wat mee

@roze: K moest ook niks van roze hebben, tot Yanna er was. Vanavond waren Yanna en K niet bij de vreselijke roze kleertjes weg te slaan, zucht... Gelukkig was mn vriendinnetje er ook nog en als zij zegt dat iets afzichtelijk is, dan gelooft ie t wel. Ik ben ook niet zo heel goed in oordelen of iets wel of niet mooi is hoor ;)

Yanna vond het shoppen en mac'en lekker joh! En lang vol gehouden!
    Allemaal op de fiets, dus nu zegt ze het woord fietsen :D
    Ze is zo slim ineens, ik blijf me verbazen :D

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ EB: Balen zeg... Hopen dat het nog goed uitpakt voor jullie dat huis...

@ Rrianne: Ja echt heerlijk was dat shoppen!! Ik heb veel sneller iets leuks voor mijn mannen dan voor mij en nu dus écht een heleboel leuke dingen voor mijzelf. (Mocht ook wel weer eens ;))

@ Sahi: Jammer, maar dan doen we gewoon een andere keer.

Hier een lekkere dag. Vanavond het bruiloftsfeest, zin in!
    Fijn weekend allemaal alvast!!!

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @karine, lekker even shoppen voor jezelf. En ook nog goed geslaagd.

@sahi fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad. En heerlijk ff Mac'en

@koninginnedag ik moet s ochtends eerst gewoon werken tot 1. En wil middags nog even het dorp in over de rommelmarkt als het weer dat toe laat.

@eb hopelijk komen jullie er een beetje uit met het tegenbod.

@hier. Alweer weekend maar helaas wel slecht weer. Gelukkig gister nog even lekker wezen fietsen. Moesten vroeg eten dus hadden 6 uur het eten al op. Dus op de fiets gestapt en toen bijna 10 km gefietst. Eenmaal thuis is mirthe gelijk op bed gegaan. Verder niet echt nieuws.

Wat een rust hier trouwens

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal,
    we zijn er weer!!
    heb niet bijgelezen hoor van de afgelopen 2 weken.
    zag ff snel @wherona een MEISJE! leuk hoor!! ook al een koningskoppel.
    @vaneke, hoe is het met je?
    @hier, heelijke vakantie gehad. wel gepiekerd over werk en wat te doen straks.
    @sahi, heb datumprikker ingevuld leuk hoor snel weer een meeting!!
    @pookie, hoop dat je dan ook weer komt met je fototoestel!! #"huisfotograaf"

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    O ja vergeet helemaal te vertellen dat mirthe haar guppy diploma gister heeft gehaald. Was een super leuke ochtend. Zijn daarna nog lekker wezen vrij zwemmen. Ik was middags lekker vrij dus een lekker ontspannen dagje.

11. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

Gister heerlijk van het zonnetje genoten op onze nieuwe loungeset gekocht als huwelijkscadeau voor onszelf. Vorig jaar de hele tuin al aangepakt, en die loungeset maakt 't af. Nou alleen nog een nieuw dak op de schuur en dan is 't écht af :)

@GO en borst ik vind het echt not-done. Zoals Sahi wat jij zegt vind ik nog tot daar aan toe, maar dat zou ik zelf persoonlijk ook niet doen...

@EB balen van het tegenbod hopelijk komen jullie er nog uit!

@Karine och zo herkenbaar, als Stijn 1x een flinke smak maakt komen er vaak nog wel meer die dag. Gelukkig heeft ie er geen last van gehad :) Veel plezier vanavond op het feest!

@Wherona wat gaat het hard he met onze jongens, voordat je het weet vieren we de 2e verjaardag al!

@Sahi mooi he dat praten, hier sta ik soms ook verbaasd te kijken wat Stijn allemaal al zegt. Hij is helemaal fan van Dora, als ik nu zeg; "Swieber niet stelen" dan roept hij; "Oowww neeeee" :D En sinds van de week zegt ie "Allo!" als ie weer eens met iets aan zijn oortje aan het bellen is.

We zijn sinds gister begonnen met melatonine voor Stijn op aanraden van de huisarts. Stijn heeft heel veel moeite om in slaap te komen, ligt soms nog anderhalf uur te jengelen, en slaapt nog altijd heel onrustig. Als hij nou gewoon aan 't kletsen was had ik er geen probleem van gemaakt, maar we merken dat ie écht moe is maar gewoon niet in slaap kan komen en daar word ie dan weer vervelend van. Gisteravond werkte het nog niet echt... Dus maar even afwachten anders maar vragen of ie een iets hogere dosis mag.

Nou ik ga nog even wat doen voordat Stijn wakker word... Wat een pokke weertje vandaag zeg! Bah! :( Zwaai!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, zag de foto's op fb van het guppyzwemmen, gaaf!

Sahi, klinkt gezellig jullie avondje shoppen! Roze ik hou er van! Althans het moet natuurlijk niet over de top, maar we hebben zelfs roze eetkamerstoel in huis.

Mbtc, fijn dat je zo hebt genoten van je vakantie. Hoe is het met de vermoeidheid?

Karine, heel veel plezier vanavond!

Oh help! Wat een vermoeiende dag, L. heeft geloof ik zo zijn dag niet. Zo piept en plakt hij al een paar dagen aan ons, vandaag is het een ontzettende draak. Vooral het niet willen eten, oke prima, maar om vervolgens zijn eten door de lucht te gooien als het hem niet zint, daar heb ik wel heel wat engelen geduld voor nodig vandaag..
    Wij gaan maar even wat ondernemen ter afleiding, moet toch nog naar kruidvat voor luiers.

Fijn weekend allemaal!

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Poookie, ben heel benieuwd. Hopelijk geeft het het effect waar jullie ophopen. En gaaf een nieuwe loungeset in de tuin, kan me voorstellen dat je daar helemaal happy mee bent!

14. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    huis, weer een bod en een tegenbod verder. We gaan er denk ik wel uitkomen. Wel oplevering per 1 oktober dus dan moeten we twee-en-een-halve maand overbruggen, maar mijn collega gaat op 1 juli naar Australië verhuizen dus dan kunnen we voor weinig in haar gemeubileerde huis.

Edit, net nog een goed tegenbod gehad, even rekenen en dan ja zeggen! :D

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Jaaaaa EB, dan mag ik je vanaf nu buuf noemen! Hopen dat het morgen droog blijft, dan gaan F en ik voorverkennen op de fiets.

@ rest, ik lees mee maar voel me nog steeds niet echt lekker. Dus blijf nog even lezen ipv reageren.

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja leuk buuf en buufje ;). We komen binnenkort wel borrelen om alle roddels uit B. te horen!!! Je moet wel weten waar je terecht komt, ;)

M komt zo thuis, maar ik heb al vooruitgerekend en we kunnen het betalen dus joehoeeee!

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Voor de nieuwsgierigen, huis staat op funda. Timo is uit logeren, dus wij gaan een hapje eten...:D

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heb t gezien EB, super! Heerlijk dat je dat kunt afstrepen en lekker plannen gaan maken!

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    link eb??? ennuh super zeg!!!!!!

dolfijnjes ahh guppydilpoma, klinkt schattig haha!

meeting, zoals ik zie zijn de meesten 6 juli beschikbaar? of dat weekend erna...maar als het optijd bekend kan ik ook op tijd vrij vragen. anders pies ik zowieso naast t potje.

ik vraag nu aan lois elke keer of ze heeft gepoept of aan het poepen is, zo grappig, Ja of nee zegt ze of ze knikt/schudt met haar hoofdje...
    vandaag zeiden ze, ja ze heeft nog niet gepoept hoor, dus ik vroeg aan haar "heb je gepoept?" En toen ging ze even aandrukken, en poepen...haha hoop dat ze dat op het potje ook doet :):)
    Ze worden echt wijzer met de dag he! Sommige woorden die er opeens uit komen of leren, zo grappig!
    zo is het nu "peen???" en tegen de hond KOM!!
    haha trutje!

20. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier rustig avondje thuis, manlief is met collega's uit eten en Elke op tijd naar bed gedaan, heeft ze eersy nog 3 kwartier lekker liggen kletsen en zingen, meestal ga ik dan na 30 minuten wel ff kijken, en dan is ze altijd erg knufelig, dan is ze gewoon lekker moe en dan gebruikt ze die aandacht om toch nog ff lekker wakker te kunnen blijven...dus dat "misbruikt" mam dan maar al te graag ;) Laatste tijd is ze sowieso weer wat meer knuffelig en op schoot zitterig...erg leuk :)

Verder hier wel voor het eerst kennis gemaakt met harde buiken denk ik, heb echt soms hele harde plekken in mijn buik, is niet echt dat mijn hele buik hard is, maar bovenkant wel soort van hard wordt, zijn dat nu harde buiken...heb het met Elke nooit gehad, dus kan het niet herkennen zeg maar...mijn buik zit verder voor mijn gevoel echt supervol, heb het idee dat er straks een reuzekind uit gaat komen!! :D

@woordjes: hahaham, hier ook steeds meer woordjes, sommige woorden weet ik ondertussen wat ze betekenen, maar geen idee hoe ze daaraan komt, zo is een hond hier bijvoorbeeld "soone", en de glijbaan "saane", lijkt er in de verste verte niet op, maar wordt op verloop van tijd wel duidelijk als ze het steeds in dezelfde context roept ;) grappig ook dat ze steeds meer woorden gat combineren ook nu...als ze wat wil drinken nu dan zegt ze meteen ook al wat ze wil drinken...

@EB: erg mooi huis hoor, lijkt lekker ruim ook, genoeg plek voor een volgende dus ;)

@Daantje: ow, nog altijd misselijk van de zwangerschap?? Beterschap hoor!!

@Rrianne: hier hety avondeten ook weer heel wisselend, boterhammen gaan echter weer als een trein, dus echt anders iedere dag weer...hoop dat L. weer snel lekkerder in zijn velletje zit :)

@pookie: ben benieuwd of de melatonine werkt, op zich een lichaamseigen hormoon, dus niet zo gek om te proberen!!

@dolfijnjes: leuk voor M. der guppydiploma, toch weer een trots momentje he ;)

@MBTC: gaat gelukkig hartstikke goed hier, behalve dat het wat in de weg begint te zitten, en dan af en toe die harde plekken, maar die zijn meer vervelend dan pijnlijk...dus ik heb niet te klagen ;) Hoe gaat het bij u??

@karine: zwijndrecht ligt ook net langs B'drecht, dus ge zijt ook welkom voor een bakkie hier hoor ;)
    en 3 keer syuiteren op zijn hoofd!! Nogal een hard keitje dan dat ie er geen last van heeft gehad!

ik ga verder maar ff met de voeten omhoog...manlief nog altijd niet thuis en heb eigenlijk zin al richting bed te gaan...tot later weer dames!!

Deel Deze Pagina