Goeiemiddag Hier rustig maar lekkere ochtend. Mirthe was al 7 uur wakker maar manlief is er met haar uit gegaan en ben ik nog even blijven liggen. Had Dat even nodig. Manlief is buiten aan de slag om alles even op te ruimen. En ik in huis. Heb mirthe op bed gelegd. Die was super moe. Zodra ze wakker wordt gaan we eten en even met z'n 3 en op stap. Dus een lekker dagje zeg ik zo
hallo dames, wat een rust hier!! Waar is iedereen Hier ook lekker rustig weekendje hoor, gisterenochtend alleen even gaan zwemmen, erna gewoon de boodschappen gaan doen en wat huishoud dingetjes, vandaag blijven we ook lekker thuis. Vanochtend supergezellige ochtend gehad met Elke, ze was erg vrolijk en in voor spelletjes...wel snotverkouden, dus hele tijd met een spuugdoek achter haar aan gelopen want het liep bijna als water uit haar neus, heb ze nu ook al weer maar even op bed gelegd en meteen in dromenland... ik ga weer ff lekker luie zondag voorzetten hier...tot later dames!! @rica: hoe gaat het bij u met de buikpijn, nog last?? wanneer hebt ge deze week weer controle??
Jeetje idd rustig! Ik was gister de hele dag niet geweest, dacht dat ik heel veel terug moest lezen, maar was niet zo. Gisteren lekker gewandeld door de kennemerduinen bij Haarlem. Was goed, even onze gedachten op een rijtje zetten. Vandaag ook nog rustig dagje samen, Timo is bij mijn moeder en komt vanavond terug. We zouden eigenlijk aan de boot klussen, maar hebben totaal geen zin. Geeft niet, weekendje zo samen na zo'n heftige periode is best lekker. We gaan zo alles wat we moeten regelen eens op een rijtje zetten. Ik hou van lijstjes! En even samen boodschappen doen, dus een flinke lading inslaan , M sjouwt toch!
zo ben ik ook weer eens, drukke dagen gehad. We wilden vrijdag met zn 2tjes zwemmen, was het zwembad pas s middags open... Raar... Gelukkig maar dat Yanna nog niet snapte dat we gingen zwemmen, want s middags is ze door opa en oma opgehaald voor een weekendje weg. en gisteren drukke scoutingdag gehad vandaag ff lekker niks karine: genoten van het feest? mbtc: gaat ie weer een beetje? na al die drukte laatste weken? dolfijnjes: gefeliciteerd met het guppy diploma! Knappe mirthe! poookie: hoe ging het met de melatonine? rrianne: dat gedrag herken ik hoor. het schijnt een fase te zijn... zucht... EB: ooh wat fijn dat je met die collega wat kan regelen! en het huis is van jullie nu toch? rica: ooh wie weet dat ze straks gewoon op t potje kan, scheelt een hoop gedoe als dat eenmaal goed gaat knap hoor! vaneke: nu dus lekker rustig aan met die harde buiken. hoort bij de termijn he zo alles weer bij geloof ik
Wat een rust hier! Ben de laatste dagen weer wat aan het ook opknappen. Hoef niet meer over te geven gelukkig. Al ben ik s avonds nog wel erg misselijk. 9 weken zwanger alweer, de tijd gaat snel. Verder gaat F heel goed, al heeft ze ontdekt dat ze heel hard kan gaan brullen in bed als ik haar er in leg. Dat heeft ze nooit gedaan, misschien een fase? En sinds deze week telt ze tot 10, we liggen elke keer helemaal in een deuk. Ze doet dit voornamelijk in nr als ze wakker wordt. @ Rica, heb je haar al op het potje gehad? F geeft altijd aan wanneer ze een poep moet doen. Wil van de week ook beginnen dus. Al snapt ze van plassen denk ik. Ze stond gisteren in bad en plaste. Vol verbazing keek ze me aan en vroeg: is dat nou? Haha @ sahi, lekker vroeg wakker las ik al op Facebook! Blijft Yanna vandaag ook nog de hele dag weg? @ eb, fijn dat jullie je gedachten hebben kunnen verzetten. Gaat de boot deze zomer alsnog in het water? Dacht dat jullie het hele seizoen over zouden slaan. @ vaneke, laatste week werken? Wij gaan vanmiddag naar het theater met F, zandkasteel waar ze helemaal gek op is.
Daantje: wat hebben jullie een slimme meid zeg!! Yanna komt vanmiddag terug, maar gaat naar papa. K nodigde me wel uit voor t eten, zodat ik yanna kon kroelen. Ik kan haar nooit zo lag missen. Ben benieuwd wat ze nu allemaal kan zeggen, het lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe woorden leert!
Rica, en deed ze ook iets op het potje? Vaneke, dat vind ik ook het lekkerste als L. wakker wordt dan heeft hij tenminste de rust om even te kroelen, heerlijk! Vervelend die harde buiken, bij mij begon het altijd vanaf boven en trok dan door naar de onderkant, keihard was mijn buik dan. Eb, lijstjes geven echt rust in je hoofd he? Ben er ook dol op. Daan, jullie hebben echt een heel wijs meisje zo te lezen. Leuk! Hoe was het zandkasteel, kon ze zolang stil zitten? Fijn dat je wat begint op te knappen, lukt het icm werken? Sahi, heerlijk even tijd met je meisje, lekker van genieten! Volgens FF (bestand waar ik mijn temp in bij hou) heb ik mijn ei gehad, al twijfel ik hier een btje over. Nog even afwachten dus. Verder gaat het hier goed, ons gezellige jongentje is weer terug. Heeft als een blok geslapen van vrijdag op zaterdag, werd 's ochtend pas om 10uur wakker met een heel goed humeurtje. Nu wachten op papa die patatjes haalt, L. zijn feestmaaltje.
Hoiiii!!! @ bruiloft: Was super gezellig!! Ze zagen er heel mooi uit en we hebben allemaal genoten van het feest! @ EB: Mooi huis!!! @ Daantje: Wat knap van F!! En vond ze zandkasteel leuk?? @ Rrianne: Doe jij ook ovulatietesten ivm pcos?? Misschien toch wel nauwkeuriger dan FF?!?! @ Sahi: Wat heerlijk dat je kan knuffelen met Y. En dat K je heeft uitgenodigd voor het eten, zodat je kan knuffelen Die bril staat je trouwens goed hoor!! (Foto FB van scouting) @ VanEke: Ja!! Lijkt me leuk om te mini meeten!! Hoe laat slaapt E meestal?? Moeten we even via PB verder afspreken Hier een lekker weekend gehad
Ha!! Hier ook lekker rustig weekend! Heb zelf deze week ook lekker vrij, ziet er goed uit de komende tijd qua vrije dagen/vakantie! Over vier weekjes zitten we heerlijk een weekje in Cochem! Jarno heeft gisteren leren fietsen, hij is zo trots nu!! Kreeg trouwens vandaag waterpokken, dat is dan weer minder ! Moet visites deze week missch maar afzeggen deze week, vriendinnen hebben nog kleine kids. Is toch erg besmettelijk? EB: lekker zo'n weekend om alles even goed te kunnen overdenken! En lijstjes zijn ideaal Sahi: en, ben je naar K gegaan om lekker te kroelen met Y? Rrianne: jammie, patatjes . En idd wat Karine zegt, gebruik je ook testen? Daantje: wow, wat een slimme meid hebben jullie!! Zoo, die weken vliegen ook weer voorbij he! Karine: heerlijk dat jullie ook lekker weekend hebben (gehad). Hopelijk voor de rest ook lekker weekend geweest. Wat zijn jullie plannen voor dinsdag? Heb eigenlijk nog geen idee voor ons, hebben wel nog ergens die dag verjaardag. Ook geen idee wat het weer gaat doen! Ik ga een klein jongetje naar bed brengen, ligt hier bij me in de bank, dus dan is hij wel echt moe !
Duik mijn bed nog even snel in, heb nachtdiensten...zucht. F vond het zandkasteel geweldig! Eerste 40 minuten met open mond zitten kijken en daarna is ze gaan staan om mee te klappen en dansen. Was een uurtje en dat is lang zat voor die kleintjes, maar ze vond het te gek.
hier heerlijk in de tuin gezeten met hapje en drankje om alvast mijn vriend zijn verjaardag te vieren die is aanstaande dinsdag jarig. Eb gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje voor de rest weet ik het niet meer sorry. iemand nog interesse in jongens kleding van maat 50 tot 86 heb der foto's van dus als iemand geïnteresseerd is dsn kan ik je de foto's mailen.
@daantje, jaloers, wij hadden ook wel willen gaan. helaas te laat de borden langs de weg gezien met aankondeging er op. @rianne, gaan jullie voor een brusje? leuk hoor! @sahi, mwoah t gaat. heb vooral veel last van negatieve gedachten over mn "carriere" nooit langer dan een jaar een contract gehad denk dat het allemaal aan mijn cappaciteiten ligt of aan mij persoonlijk dat ik straks WEER werkeloos ben sinds ik van school af ben gaat t ieder jaar zo, en dat is al een jaar of 6 nu. en dan denk ik wat nou als ik niet zwanger was...zit er gewoon ff doorheen. en dan heb ik ook nog mn functioneringsgesprek over 2 weken wat voor zin heeft dat? ben eigenlijk ff een klein beetje klaar met alles (vooral alles wat met geld/werk te maken heeft)
Daan, wat knap dat ze zolang stil heeft gezeten en zo genoten heeft. Gejanne, waterpokken zijn besmettelijk zolang er nog geen korstjes op de blaasjes zitten. Anders even overleggen met je vriendin, wie weet wil ze het wel graag gehad hebben. Tenzij de kids onder een jaar zijn, dan is de kans groot dat ze ze nog een keer krijgen. Heeft J. er veel last van? Mbtc, kan me je gevoel heel goed voorstellen dat je er nu een btje doorheen zit en er klaar mee bent. Die onzekerheid en machteloosheid is niet niks. Kop op meid! Dikke knuff en jaaaaa we gaan voor een brusje! Ovu-testen, bedankt voor de tip. Zat er deze week ook aan te denken. Heb er geen ervaring mee, toen we voor L. bezig waren had dat totaal geen zin aangezien ik toen helemaal niet ongi werd, dus ook geen eisprong had. Wat dat betreft ben ik al heel blij dat ik ik nu enigzins een regelmatige cyclus heb.
Rrianne: ja precies, soms kan je het maar beter opzoeken he, als je het gehad wilt hebben ! Hij heeft er nog niet zoveel, zitten dus alleen nog maar de blaasjes op. Morgen wel even spul halen wat helpt tegen het jeuken, kan het maar in huis hebben. Kleine van mn ene vriendin is nog maar een week of 5, dus misschien daar dan toch maar beter niet heen. Overleg gewoon even met ze. O, dat is idd beter, dat je iig een redelijke cyclus hebt. Had ik dus ook niet voor Jarno, is daarna pas een beetje geregeld, maar nog regelmatig uit zn doen Duurde dus voor Dinand ook anderhalf jaar, nu ook al half jaar 'bezig', al ben ik er niet zo krampachtig mee bezig als voor Dinand destijds. MBTC: balen zeg, die gevoelens. Is het al zeker dat je contract niet verlengd wordt dan?
Gejanne, even goed nalezen, want is het voor hele jonge baby's niet gevaarlijk? Ja ben ik ook heel blij mee. Toen ik van L. zwanger raakte was ik al een dikke 5 maand niet ongesteld geweest en wonder boven wonder wel een positieve test in mijn handen. Na de geboorte van L. ben ik niet meer aan de pil gegaan en toen was mijn cyclus aanzienlijk beter, wel in elk geval om de maand a 2 maand ongesteld.
@ Gejanne: Het klopt wat Rrianne zegt; de waterpokken zijn gevaarlijk voor babies. Je kunt dus niet naar die vriendin... Het spul wat wij hadden toen Ryano 1 jaar was en de waterpokken had was 'kidsclin'. Wij vonden het superspul, omdat het een soort mousse is die je op alle soorten pokken mocht smeren. Dus het verkoelde, dempte de jeuk en verzorgde de open blaasjes/korstjes. Micah heeft het helaas nog niet gehad... Hoop dat hij het snel krijgt, want ze zeggen wel dat het lastiger/vervelender is als je wat ouder bent. Beterschap voor J!!!
Thanks dames, dan moet ik even oppas regelen! Karine, te koop bij drogist? Ga morgen gelijk even naar het dorp!
@EB, nogmaals gefeliciteerd. En lekker even om te wandelen. Doet mij ook altijd goed. En dan ook nog even lekker met elkaar. @Sahi, Lekker weekend gehad lees ik zo. Alleen jammer dat je zo vroeg wakker werd, ondanks dat je kon uitslapen. Heb je nog lekker even kunnen kroelen met je meid? @daantje, Fijn dat het iets beter gaat. En dan vanavond ook nog een nachtdienst. En wat een wijs meisje al. Al precies kunnen vertellen hoe en wat. En wat flink al zolang kunnen stil zitten. Leuk om te lezen dat het zandkasteel zeer geslaagd was. @Rrianne, Lekker hoor zon uitslapertje. Ik wou dat Mirthe dat eens deed. @Karine, altijd leuk een bruiloft. En tegelijk even een avondje uit met elkaar. @gejanne, Wat een topper. Al zelf fietsen. En dan gelijk een tegenslag met de waterpokken. Hopelijk heeft hij er niet teveel last van, maar leuk is het niet. @Mbtc, het komt allemaal wel weer goed. De hormoontjes nemen nu even een loopje met je. Maar nu nog een functie gesprek voordat je eruit gaat lijkt me ook niet echt nodig. Misschien kun je dan gelijk even horen hoe je op de werkvloer staat. En/of wat de reden is. @hier, Manlief vanochtend naar de Opel meeting geweest (mocht ook nog wat langer blijven liggen ). Dus lekker met mirthe aan het spelen en later op de ochtend een blokje om gefietst. Vanmiddag lekker met elkaar in de tuin gezeten en gespeeld. Dus een heerlijk dagje gehad. Heb vanmiddag volop genoten van Mirthe.
@gejanne, ja de dag voordat ik met vak ging kreeg ik te horen dat ze em niet verlengen. Als ik niey zwanger was had ze em nog wel kunnen verlengen maar nu doen ze dat niet. T zelfde verhaal als toen ik zwanger was van j. @rianne, oh spannend en fijn dat je weer een beetje een "normal" cyclus hebt. @hier, zo werken maar heb echt helemaal geen zin of motivatie. Heb gelijk super veel administratie te doen ivm zieke collgea en de mensen die t hebben overgenomen hebben nix klaar gemaakt voor de vak dus dat kan ik zo allemaal nog ff regelen. Argh! Is t al half 7?
Mogguh, Afgelopen weekend vaker geprobeerd mee te lezen/schrijven maar mijn laptop heeft kuren. Loopt om de haverklap vast of valt gewoon zomaar uit... Is ook al heel wat jaren oud dus zal me niks verbazen als ie binnenkort de geest geeft! Hier een ziek kindje, snotje verkouden, totaal uit zijn hum. Heel sneu... Hij zou eigenlijk logeren vanavond bij opa en oma, bij R zijn vader en vrouw, maar ik denk dat ik dat maar af zeg... Lijkt me voor hem prettiger om gewoon in zijn eigen bedje te kunnen slapen. Dan gaan we vanavond maar niet stappen... @Mbtc balen dat je contract niet word verlengd, kan me voorstellen dat je motivatie om te werken nu dan erg ver te zoeken is! Knuf! @Sahi de eerste 2 dagen had ik niet het idee dat de melatonine werkte. Mijn vriendin zei dat ik het beter kon verkruimelen en dan geven (bijv door het eten), ipv een hele tablet, dan werkt het sneller. Gister gedaan en werkte idd sneller, heb hem nog geen 10 min gehoord nadat ik 'm in bed had gelegd! Gelukkig maar @dolfijnjes heerlijk he van die dagen samen @Gejanne ach de waterpokken, hopelijk heeft ie er niet teveel last van!! @Rrianne spannend hoor voor een brusje! Verder weet ik 't ff niet! Sorry dames!