Hier nog niet genoeg haar voor staarten Heb een keer een speldje in gedaan, maar die gooide ze meteen weg... Yanna is fan van douchen, babyr misschien een idee voor R? verder alles gelezen, maar niet zoveel puf om te reageren. komt erl weer van de week
Ooooh Rica, gefeliciteerd!!!! Supermom, begrijpelijk dat je er ff niet veel zult zijn, sterkte en hopelijk goed nieuws ivm je moeder.... *knuf* AnotherWoman, ik geloof niet dat ik mee kletste in de periode dat jij hier ook was??? maar ik wens je ook veel sterkte en gezondheid!!! Mbtc... spannend hoor, nu jij en eb hoor! en we gaan voor iedereen voor mooie plakbeebjes Dolfijn, het zit niet mee he???? beterschap!!!! Hier alles ok, gisteren met het hele gezin gaan wokken (tja, lang leve de belastingdienst ) was super leuk! Kreeg complimenten dat we brave kinderen hadden, ze hadden de speelhoek helemaal opgeruimd. Dat zagen ze niet vaak zei het personeel.... trots! hahahahaha Morgen weer aan de bak.... heb ook wel zin hoor, maar aan de andere kant ook niet gelukkig maar twee dagen Daantje, ik ben jaloers op jouw vakantie plannen
Hou het even kort... @Rica gefeliciteerd, hoop op een plakbeeb! Ik duim voor je! @Supermom wat vervelend van je mams, wat een onzekerheid. Sterkte! Tot later.
Ok, ik wil in 2013 echt afvallen..... wie heeft DE tip.... Ik heb bij de lidl sonja bakker boek gekocht....
Oh oke geen september dus.... babyr wij hebben die pinguin met muziek en blokjes in een netje aan de badkamer muur voor afleiding en muziek...zo is het voor haar echt een groot plezier maarja ze vind bad zowieso heel leuk. Kun je misschien met haar samen er in gaan om het weer leuk te maken? of iets leuks voor in bad kopen?? Lastig zeg!!!! pruts succes ermee, hoop dat je het beter volhoudt als bij mij!! Ik ben er super slecht in...love to eat hahaha mbtc ja bij lois was ik 2 weken goed ziek (rond de 8 weken) maar nu al 2 dagen...met vlagen hoor. Op mn werk ookal weer en weer bij mn collega die dus de vorige keer mij ook elke ochtend al kotsend boven de pot hoorde Haha hij zal wel denken, uh oh!! woensdag ga je testen!?? spannend, duim voor je linda hoe gaat het? Ik zie dat je online bent al minder druk? verder ben ik het even kwijt....
Rica, ben je niet heel blij om misselijk te zijn? Ik zou het wel willen de volgende keer, dan heb je misschien meer het gevoel dat het goed zit. Pruts, sporten en minder snoepen??? Dat schijnt voor de lange termijn het meest effectief te zijn. Ik ben met SB 13 kilo afgevallen, maar dat zit er allaaaaaaaaang weer aan... Badderen, wij hebben geen groot bad, dus Timo spettert de hele badkamer onder als hij in het babybadje zit. Maar we nemen hem ook vaak mee in de douche, gaat ook prima. Wat speeltjes op de grond en hij vermaakt zich ook als wij onszelf wassen. Supermom, veel sterkte met je moeder. Staartjes, Timo kan ook bijna staartjes... Nee, serieus, ik weet niet wat we moeten doen met zijn haar. Vind het zelf zo leuk als jongens iets langer haar hebben, maar korter en met een beetje gel staat ook zo schattig. Moeten we nou naar de kapper of het nog even lekker laten groeien? Hij heeft nog geen matje in zijn nek, als dat gebeurt dan gaat meteen de schaar erin! Weekend is weer afgelopen, jammer! Gisteren lekker rondje gelopen, een kilometer of 8 denk ik. Timo heeft in de wagen geslapen en toen hij wakker was hebben we eendjes gekeken. Vandaag lekker niets gedaan. Ja, beetje huishouden. En we zijn ons huis aan het opruimen voor de verkoop. We willen veel spullen bij onze ouders opslaan, zodat het huis iets groter lijkt. We willen eerst ons huis verkopen, kopen zal sneller gaan want er staan veel supertoffe huizen te koop (ja, ook bij jou in de buurt, Daan) En ik ben bezig met de voorbereidingen voor onze vakantie. Over 3,5 week gaan we naar Egypte. We hebben nog vrij veel zomerkleren die Timo nog past dus dat is handig. Lijstjes gemaakt en onze reisapotheek weer eens in beeld gebracht. Heb echt vreselijk veel zin! Goede week allemaal!
@rica, ja mocht het zover komen gaan we woensdag testen. @babyr, leuk kamertjes! Binnenkort gaat j ook vast over naar nieuwe kamer en gaan wij in die vaan haar slapen. Mocht er een brusje komen gaan wij uiteindelijk in de woonkamer slapen.de babykamer blijft zoals hij is lekker neutraal voor beide geslachten. J krijgt een sprookjesbos kamer. Heb nu al super veel ideeen! Eerst even uitvogelen hoe ke een zwart/rode muur mooi licht roze krijgt (en het is glasvezel behang met structuur jippie) tips? @eb, ja wat langer haar vind ik wel leuk maar een kort koppie met gel ook. Ligt een beetje aan det hoofd van t kindje. Maar idd geen matje hoor dat is zooo newkids..zooo 2011 ohja lekker egypte ben jaloers dat zou echt mijn droomreis zijn! @rest ff vergeten
Rica, we hebben al zoveel speelgoed voor in bad.. ze vond het altijd super leuk. Echt heel stom dit.. Eb, dat maakt toch niks uit? Is dat bewezen van die kwaaltjea? Ik had ook totaal geen klachten, alleen sinds kort met vlagen erg misselijk. Maar in t begin niet. Bij R.omee had ik zere tieten, en nu kan ik er tegen aan slaan maar dan nog doet t niet echt zeer hahaha.
haha beeld mij een gorrilla in whahaha Volgens mij is dat helaas geen garantie die misselijkheid... maar ach ik moet mij niet zo druk maken, het komt goed deze keer! ahum
BabyR en Rica, nee, maakt helemaal niets uit. Bij Timo had ik ook nergens last van, maar de vorige keer toen het mis ging had ik helemaal niet het idee dat ik zwanger was. Daarom zou ik het een geruststelling vinden als ik de volgende keer misselijk zou zijn, gewoon als extra bevestiging. Mbtc, behang afstomen en opnieuw behangen of laten stucen? Wij gaan naar een all-in resort midden in de woestijn, dus alleen maar strandhangen en verder niets doen. Droomvakantie? Nee, voor ons zeker niet. Maar wel precies de vakantie waar we nu behoefte aan hebben. Wij zijn avontuurlijke reizigers, rugzak op en we zien wel. Zijn wel in Egypte geweest op die manier, maar nu even niet.
@eb, nee het behang mag er juist niet af. Het is een hele zwakke muur die er ook ooit is uitgeweest. Die glasvezel zorgt juist er voor dat de muur stevig is. Er moet dus overheen gegaan worden. Over heen behangen kan niet ivm de structuur die er in zit. Schilderen is ook niet fijn. Je ziet nog alle kleuren er tussen door die allemaal ooit op die muur hebben gezeten. (Je moet goed kijken dan zie je t) oh all in zou niets voor mij zijn. Maar zou ook pas gaan als j groot is. Zou een rondreis willen maken en veel touristische dingen zien. @babyr, zo bij j had ik ook last van mn borsten niet normaal. Maar ja nu zit @hier, denk dat we naar ronde 6 gaan, voel mn ongi al aankomen @daantje, jou voorspelling is dat ook de volgorde van zwanger worden? dan heb ik nog ff te gaan. Denk zelf dat het 2014 word wanneer er een brusje qord geboren.
@Rica nee geen september ik ga er zelfs vanuit dat ook dit kindje te vroeg zal worden geboren hopelijk niet weer 6 weken maar denk zelf half augustus. Maar eerst maar eens zien of het allemaal wel in orde is. Ik heb weinig kwaaltjes maar dat had ik bij Davey ook. Denk dat ik van de week maar eens ga bellen met de vk om een afspraak te maken. @EB wel lekker hoor Egypte jullie zitten toch wel uit de buurt van die ellende he?
@ mbtc, ik ben eigenlijk niet zo goed gebleken in voorspellingen haha. Waarom denk je dat het zo lang gaat duren voordat je zwanger bent?
@daantje, ik denk meer dat ik dat zeg om me zelf in te dekken voor nog vele teleurstellingen als ik daar van uit ga kan het alleen maar mee vallen en bij mn moeder duurde het ook heel lang voordat ze zwanger was van mn broertje
Wherona, gezellig nog een aug mama! Was je bij d net 1 dag met verlof? En kreeg je daarna wel gewoon nog je voor verlof zeg maar? Of ging meteen die 12 weken in?
@BabyR Nee ik had nog helemaal geen verlof opgenomen die woensdag voor zijn geboorte was ik nog gewoon op mijn werk . Nadat Davey is geboren heb ik 20 weken verlof gehad. 16 zwangerschapsverlofweken 2 weken wintersluiting van het bedrijf en 2 weken vrij opgenomen. Dit keer hoop ik het anders te kunnen doen