Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Gejanne: Ja volgens mij wel inmiddels bij de drogist te verkrijgen... Gewoon kruidvat volgens mij zelfs...

@ Poookie: Nee, ik zou dan ook afbellen voor te logeren en niet gaan stappen... Maar dat kan je zelf het beste inschatten ;)
    Beterschap voor je ventje....

Hier alles lekker. Vandaag flink hier beneden aan de slag geweest en de hele woonkamer anders ingedeeld. Moet nog een aantal kleine dingetjes doen en dan ben ik weer tevreden ;)

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Gisteren heerlijk met Yanna gekroeld en toen mn vriendinnetje thuis kwam van werk vroeg K of we nog een filmpje wilden kijken. Ja hoor, prima.
    vriendinnetje is een beetje flabbergasted, omdat hij mij normaal liever niet om zich heen heeft. maar hij bedoelt er niks mee zegt ze steeds en dat is nu het zinnetje geworden wat we heel de dag roepen :p
    maar half 12 thuis en nu zo'n gaar tussendoor dagje gewerkt.

rrianne: ja wie weet wel een ei, ff ovu testje? en gewoon klussen kan nooit kwaad natuurlijk ;)

dolfijnjes: wat voor meeting is je man geweest? Wij gingen altijd met de oldtimer naar meetings van de Big Opel Club. K is daar nog wel actief, al heeft hij de oldtimer niet meer

mbtc: he gedver wat zit het jou tegen he? :( Maar je moet zeker niet aan jezelf twijfelen hoor! We zitten gewoon in een rottijd. Jij komt ook uit '87 toch?? Sinds wij werken is het al crisis, dus dat ligt echt niet aan jou capaciteiten hoor!! Het is al knap als je uberhaupt een baan hebt!!

poookie: wat fijn dat hij beter slaapt op melatonine!
    ik breng Yanna ook niet weg als ze ziek is hoor, zelfs niet naar haar vaste oppassen. Een ziek kindje hoort gewoon bij mama (&papa)

gejanne: ja idd, waterpokken en baby's liever niet ;)

3. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

nog allemaal druk aan het kijken naar de koningsvaart?? Hier deze ochtend en vanmiddag wel stukjes gekeken, en staat nu ook wel weer op, vind het ook wel leuk om te volgen. Ziet er allemaal erg leuk uit!!
    Vanmiddag ff naar de vrijmarkt geweest hier, maar dat was op gegeven moment echt veel te druk, dus dat werd beetje vervelend, voor Elke ook, maar ze heeft het goed gedaan...

Gisteren verder weer controle gehad, laatste keer bij de VK, vanaf volgende keer bij de gyn. Er was een stagaire, die moest nog even leren h0oe ze wat minder pijnlijk kan voelen hoe de babay ligt...pfffft...ze duwde echt heel erg met de tipjes van haar vingers, en ook regelmatig op het litteken van de KS en das toch soort van stuk gevoeliger nu...ze dacht wel dat ze het hoofdje beneden voelde, en dat hebben ze dan ook even met de echo gechekt, en lag inderdaad beneden, ook al beetje ingedaald...dus als het goed is deze keer geen stuit!!!
    hahahaha, vind nu meteen de bevalling wel een stuk spannender...straks moet ik het ook nog echt gaan doen dat bevallen :D Ervoor had ik nog beetje in mijn hoofd, "zal wel weer een KS worden" en dan wist ik wel waar ik aan toe ben, maar echt bevallen is toch opeens wat anders ;) Zal vast goedkomen toch?? :)

ik ga weer ff de vaart kijken...reageer later weer ff op iedereen...

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen! Leuke dag gehad gisteren? Ik had me er zo enorm op verheugd, lekker voor de tv en de stad in, maar toen we in de stad waren sloeg de migraine toe en heb ik de hele middag en begin van de avond op bed gelegen. Misselijk, opspelende darmen en eeeeenorme koppijn. Zo erg had ik het nog nooit gehad. Om half acht ben ik naar beneden gegaan, toen had ik alleen nog hoofdpijn. Vannacht wel goed geslapen, maar nu nog hoofdpijn dus ik ben nog een dagje thuis.

Vaneke, fijn zo'n stagiaire ;)! Fijn dat je beeb nu met het hoofd naar beneden ligt, spannend hoor een natuurlijke bevalling!

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ VanEke: Oei... Dat doet zeer!! Niet prettig!! Neem aan dat je dat ook wel gemeld hebt ;)

@ EB: Och meid... Wat enorm vervelend!! Krijg jij migraine als je (opgebouwde) spanning loslaat??

Hier een heerlijke dag gehad gisteren! Rustig aan gedaan, even langs mijn oma geweest en toen Micah lag te slapen tv gekeken "ik hou d'r van" en daarna nog 's middags even naar de stad geweest. Was goed zo. Volgend jaar als Micah niet meer slaapt en goed mee kan gaan we écht Koningdag vieren ;)

Nog even een mijlpaal hier: Ryano fietst zonder zijwieltjes!!! Ben zoooooo beretrots!!!!

6. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Karine, ja dat is inderdaad zo. Eerst sinds zaterdag enorme stijve schouders, kon niet op of om. En dan nu migraine. Dit was een zware maand voor ons, met heel veel spanningen, en die komen er nu uit. Bij mij in ieder geval, bij M gelukkig niet op deze manier.
    Goed van Ryano, zonder zijwieltjes!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Karine yeeh goed zo Ryano super stoer

@EB sterkte ermee hoop dat je het gauw allemaal van je af kan laten glijden.

Hier gister ook een heerlijke dag gehad, s' ochtends over de vrijmarkt gelopen wat een oude meuk allemaal zeg! daarna nog effe bij de kinderspelen geweest daar heeft Davey zich goed vermaakt op het springkussen en de zweefmolen. Daarna een lunch op het strand omdat mijn vriend jarig was. Toen naar huis Davey lekker op bed en wij tv gekeken.

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Gejanne, hoe is het met je pokje? Heeft je andere ventje het nog niet?

Vaneke, kan me die spanning wel voorstellen, maar het komt goed hoor meis! Ik ben al ontzettend nieuwsgierig naar wat jullie krijgen, een jongentje of een meisje.

Eb, he bha vervelend dat die spanning zich uit in migraine! Beterschap.

Karine, geweldig! Kan me je trotse gevoel indenken!

Gister de stad in geweest, L. bij Opa en Oma gespeeld. Was gezellig, maar vreselijk koud op den duur. Helaas aan het eind van de dag een ziek vogeltje bij Opa en oma opgehaald en inmiddels nog steeds. Dacht dat hij wat verhoging had door zijn doorkomende kiezen, maar het zet toch door. Ook ik voel me niet topfit, dus we maken er maar een lekker hangdagje van, zonde met dit mooie weer!

Ps. mijn ei is toch echt geweest, nu afwachten tot volgende week dinsdag.

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Spannend Rrianne!!

10. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, spannend! Ik ben de 15de weer aan de beurt. En jij Gejanne?

Net Timo aangemeld op zijn nieuwe crèche. Zijn we maandag wezen kijken, in een heel mooi oud schoolgebouw. Het is 2 minuten lopen van ons nieuwe huis en hij kan er direct doorstromen naar een peutergroep. Anders zou hij toch rond die tijd naar een andere groep moeten en aan andere leidsters moeten wennen, dus dat komt mooi uit qua timing. Nu nog een basisschool, schijnt heel lastig te zijn in B...

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Jaaa, voel van alles, temp gaat goed, maar weet nog van L. dat je lichaam (en geest natuurlijk;)) je goed voor de gek kan houden. Bovendien is het pas de eerste ronde, dus moeten wel een btje realistisch blijven.

Eb, jij zit nu dus in je klusperiode;)? En Gejanne ben ook benieuwd? Fijn dat jullie al een andere crèche hebben kunnen vinden waar je een goed gevoel bij hebt. Hopelijk went T. snel, gaat hij makkelijk om met nieuwe situaties?

L. is weer zo zielig, net 40,1 gr koorts en wil niks anders dan bij mama hangen. Hij ligt nu weer even lekker in zijn eigen bedje, heb ik even kunnen genieten van de zon.

12. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ohh wat sneu voor L, zo'n hoge koorts. Wij zitten soort van in de klusperiode, die is deze maand heel lang omdat ik door de vorige miskraam niet precies weet wanneer mijn ei is. Ik vermoed dat hij allang geweest is, maar we houden netjes iedere 2-3 dagen aan.
    Timo gaat de laatste tijd steeds makkelijker om met nieuwe situaties. Heeft even een half uurtje de tijd nodig, maar dan stapt hij overal op af.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vaneke: oeh wat komt het dichtbij nu he!
    vervelend dat het zo pijn deed :(

eb: oh meis wat zit het je tegen zeg! Dikke knuffel hoor!
    ik ken dat, die lichamelijke klachten bij stress. Betekent dat je echt je rust moet pakken he meis!
    Nu al een basisschool? Daar mogen wij nog wel een jaar mee wachten ;)

karine: knappe ryano :D
    lekkere koninginnedag dus :D

rrianne; ooohh mijn duimen draaien!!!
    oh beterschap voor L

hier mn dagje wel weer gehad. Gisteren lekker relaxed opgestart en toen naar de oppas en vrienden geweest. echt heel gezellig!
    vandaag lange werkdag gehad en Yanna was vanmorgen weer erg moe. Drukke tijden de laatste tijd en ze begint het dus mee te pikken.
    Bij K en oppas gegeten (die haalt Yanna altijd op woensdag op), K was heel druk en Yanna daardoor helemaal over de hut :(
    Lekker op tijd naar huis en gebadderd, maar had de wasmachine aangezet en daar schrok ze zo hard van, dat ze wel een kwartier volledig in paniek was. Mn hart brak en ze was niet meer stil te krijgen.
    Yanna wil nooit bij me kroelen als ze verdrietig is, maar nu kroop ze in me, durfde niet meer te kijken (we zaten nog in de badkamer), helemaal strekken, zo zielig!
    Normaal kleden we ons aan in de badkamer, maar nu dus toch maar even naar haar kamer meegenomen en toen kon ik haar eindelijk troosten met wat rustige liedjes.
    Ik kreeg wel 1000 kusjes toen ze weer wat rustiger was, zo apart.
    En toen wilde ze nog lekker worden voorgelezen (ook niks voor haar), wel even lekker afgesloten dus :) Gelukkig maar :)

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, spannende tijd weer! En wat vervelend dat je daardoor nu niet zo goed weet waar je aan toe bent en het dus gissen is.

Sahi, ach het arme schaap. Wel heerlijk dat ze zich zo lekker door je liet troosten. Ennuh wat ik je altijd wil zeggen, ik vind jou onderschrift zo mooi; 'samen kunnen wij de wereld aan'.

Kruip er in, voel me niet fit. Iedere keer als L. ziek is, pik ik ook het één en ander mee. Waar is mijn goede weerstand gebleven?!

15. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh!

Nou mijn laptop word volgens mij weer wat normaler, dus ik hoop nu weer wat vaker mee te kunnen kletsen met jullie!

@VanEke spannend hoor, een natuurlijke bevalling! Komt vast helemaal goed :)

@Karine wat knap van Ryano!!!

@Wherona beetje laat maar nog gefeliciteerd met vriend :)

@Rrianne spannend hoor, ik hoop dat t snel raak is bij jullie. Sneu dat L ziek is, beterschap hoor!

@EB fijn dat jullie een creche hebben gevonden vlakbij t nieuwe huis, toch wel prettig zo dichtbij.

@Sahi ach wat sneu, zo overstuur van de wasmachine. Dat kusjes geven na het overstuur zijn is hier ook helemaal een ding, heel apart :)

Hier nog steeds een ziekig jongetje... Gaat al wel de betere kant op, geen koorts meer, hoesten word al minder, 't is alleen nog een hele boel snot wat er uit zijn neusje komt stromen en hij is nog erg huilerig en hangerig... Ach komt ook wel weer goed!

Verder weinig nieuws hier :)

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Aaaah Pookie, S. ook ziek? Beterschap!

Hier nog steeds hetzelfde, vanmorgen om 8u zelfs al 40,3 terwijl hij rond drieeen nog een zetpilletje had gehad. Moet vanmiddag tegen mijn gevoel in aan het werk (vind het zo stom dat ik N. net huilend op belde). Iedereen is op vakantie, dat is dan weer het mega nadeel van zo'n kleine organisatie. Gelukkig hoeft L. maar 3 uurtjes naar mijn ouders, ik begin iets later en N. haalt hem eerder op.

FF laat me in de steek, die verschoof vanmorgen mijn ei opeens naar maandag ipv vorige week dinsdag. Verwarrend, maar geen ramp, dan gaan we op naar de volgende ronde.

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, wat laat je in de steek? Ik snap het niet geloof ik... En hoezo dan deze ronde niet? Je lijf is je lijf en daar kan geen computerprogrammaatje of ovulatietest iets over zeggen. (ik ben zelf niet zo vóór al die poespas, maar dat wist je misschien al...;))
    Wat enorm balen dat je moet werken vandaag. Gelukkig kan L naar je ouders.

Poookie, jij ook al een ziek ventje. Beterschap!

Hier geen ziek ventje maar nog wel een zieke mama. Stomme migraine, die houdt altijd zo lang aan bij mij. Net wel een stukje gefietst, ik kan niet tegen binnenzitten. Was lekker, maar nu weer bankhangen. Timo is op de crèche.

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, nogmaals beterschap. Snap je punt hoor en ben het er deels mee eens. Maar heb zo toch het gevoel dat ik er enigzins wat controle over heb. Volgende ronde worden de ovu-testen vast en zeker ook in huis gehaald;).

Mijn mam is zo lief om hier heen te komen zodat L. lekker in huis kan blijven, 3 uurtjes en dan is papa er weer.

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rriane, mijn duimen draaien ook! zou zo tof zijn! Net als voor EB!! En gejanne en de rest die bezig is

Heb ook de kroning enzo gezien, ben er helemaal niet van maar dit vond ik toch wel ff leuk. Zelfs een beetje met tranen in mn ogen gezeten hahaha, hormonen?

Pfff ik ben boos, of nja boos, chagrijnig. Vanochtend de hele tijd bij de VK gezeten in spanning omdat ik weer bloed geprikt zou worden voor de rhesus, was er een dubbele afspraak. mn zus pastte op, maar die moest wel weg omdat ze een belangrijke afspraak had. Kon wel janken, stom he?? Ook hormonen denk haha, maar ik baal echt. Was echt blij dat er iemand op kon passen, aangezien R nu overal heen loopt en dan vooral met prikken waar ik zo bang voor ben zag ik dat niet zitten. Nou stuurde ze me naar zo'n prikpunt, ja daggg ik wil ook gewoon controle. Hartje luisteren enz, en heb vet veel vragen. Nu ben ik er voor woensdag op gezet voor een kwafrtiertje, pffffffffffffffffffffffff :mad:

Hoe doen jullie dat ny met zwemmen met fde kleintjes? Gewoon zwembandjes om?

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Beterschap voor de zieke kindjes en mama's!

Rica, ik ben blij te horen dat je 20 weken echo zo goed was :D

Deel Deze Pagina