Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    poookie: lekker toch, weinig nieuws is goed nieuws :) Fijn dat het hoesten lijkt te verdwijnen :)

rrianne: lekker afwachten joh, met dat ei ;)
    Wat naar de L zo ziek is :( En dan breng je hem niet lekker weg inderdaad. Maar soms kan het even niet anders
    oh wat fijn dat je mams naar jou komt!
    thnx voor je complimentje over mn onderschrift :) Het pept me wel op :)

EB: was het wel lekker, even er op uit?

babyr: ik vond het ook ontroerend hoor! Maar ik ben sinds Yanna ook een emo :p
    oooh wat balen van je VK afspraak :( Snap dat je baalt!
    Yanna kan zwemmen met vleugels, al heeft ze dat maar 1 keer heel goed gedaan en toen had ze haar vriendje als voorbeeld. Ik hoop komende week weer te gaan zwemmen

boohh wat ik nou had op t KDV! Ik ben zo tevreden over mn KDV, maar vandaag! Er was een invalster, die griste Yanna uit mn armen bij het wegbrengen.
    Sowieso vind ik dat niet tof, maar Yanna zat op mn arm omdat ze zich niet zo tof voelde, terwijl ze normaal zelf naar binnen loopt. en normaal gaan we altijd nog even kroelen en gaat ze samen met mij even rondkijken, gedag zeggen en dan pas gaat ze rustig wat te spelen opzoeken.
    meteen bij de leidsters gaat zelfs bij haar favoriete leidster niet goed.
    Dus ze was helemaal over de hut, zo zielig!
    Dus een vaste leidster aan de andere kant van de groep zei heel subtiel: 'yanna speelt eerst altijd even rustig met mama om bij te komen voor ze gedag zegt'.
    pff gadver zeg, en die invalster is er volgende week ook weer :S Gelukkig alleen woensdag een korte dag.
    Het is ook zo erg dat ik twijfel of ik er niet wat mee moet doen. Zo'n brutaal mens, die ook nog niet goed nederlands spreekt, bah

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha,

Zo, kom ook even bijlezen en reageren!

EB: wat balen zeg, van je migraine dinsdag. Fijn dat de crèche vast gelukt is! Basisschool duurt ook nog eve he ;)

Karine: stoer he, zag t ook op je FB, dat fietsen zonder zijwieltjes van Ryano!! Jarno dus ook sinds zaterdag, al vind hij het nu steeds weer 'eng' ;) Hier ook zo'n beetje alles gevolgd dinsdag, van de abdicatie, inhuldiging en de vaart! Ik vond het heerlijk :D

Rrianne: pokjes gaan allemaal zo'n beetje indrogen bij Jarno, heeft er behoorlijk last van (gehad), maar nu moet het allemaal weer gaan wegtrekken. Had er alleen dus één precies voorop zn plassertje, waardoor hij gisteren en vandaag niet wilde plassen, en als hij dan ging had hij een enorme plas ;)! Snap het wel, hij wilde die pijn natuurlijk voorkomen. Dinand heeft nog steeds, dus ben benieuwf of hij het überhaupt al meepakt! Hoe is het nu met L.? Nog ziek?

BabyR: bah, zou ik ook niet tegen kunnen, je hebt gewoon in je hoofd dat je de controles enz hebt, dus MOET dat ook gebeuren :D!

Sahi: dat is helemaal balen zeg, dat de invalster zo 'brutaal' deed :(! Hopelijk let ze dan volgende week wel ff beter op!

Mijn NOD is volgens mij 16 mei, zijn nu dus ook lekker aan het klussen :D:D
    Verder geen bijzonders hier, Jarno heeft lekker vakantie nog 1 dag, dus daar geniet mama ook lekker van mee! Vanmorgen zelfs tot half 10 uitgeslapen met zn drietjes, shame on me haha. Zo laat gebeurd eigenlijk nooit meer, maar vond het toch wel lekker. Morgen er toch maar op tijd uit, het huis mag wel weer eens een poetsbeurtje krijgen!!

Ik ga douchen en richting mn mandje ;):D

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, ja idd ik ben ook uit '87. word er gek van man heeft werk te over en werkt iedere dag van half 7 tot half 6 en ik zit maar weer te zoeken voor een nieuwe baan. blegh!

@eb, vervelend dat die stress en spanning er zo uit komt. (heb ik zelf ook hoor) bij mij helpt dan een stevige massage (t liefs van mn broertje) dan ben ik er zo weer van af.

@hier, denk af en toe "kruimel" te voelen (eigenlijk al ruim een week) maar denk t nu wel zeker te weten. gister bij mn vriendinnetje geweest die is nu 39wk zwanger en dan denk ik oh ja straks ben ik ook zo ver (duurt nog lang ik weet t)
    en daarom vast aan de knustel gegaan, op fb heb ik link geplaatst naar mn blog. als je nieuwschierig bent klik dan onder mn handtekening op de link.

@daantje, had je nog interesse in zo'n geboorte hart? op de meeting hebben we t er helemaal niet over gehad. had je een tijdje terug ook als vriendje gevraagd op fb.

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Babyr, grrr dat is wel heel vervelend! Zeker als je speciaal oppas in huis hebt kunnen halen.

Sahi, oh he bha! Vervelend zo'n situatie. Was het niet gewoon enthousiasme van de leidster? Ik heb ook een collega (overigens een hele lieve meid), die door haar enthousiasme in mijn ogen niet altijd even subtiel is en ik haar jou situatie ook zo zie doen. Maar het dan absoluut niet vervelend bedoeld, maar meer omdat ze je denkt te helpen.

Gejanne, heerlijk toch?! Doen wij hier ook regelmatig hoor, ben niet zo'n vroege vogel. Dus zodra het kan neem ik het er van.

Mbtc, wat tof dat je jullie uk al begint te voelen, heerlijk gevoel lijkt me dat weer!

L. is nog steeds flink ziek. Zo sneu, gister toch de huisartsenpost gebeld voor wat geruststelling. Zijn temp kwam ondanks de zetpillen maar niet onder de 39 graden en zat binnen 4uur weer boven de 40 graden. Hij huilde bij tijden zo vreselijk, hartje ging maar tekeer en hing alleen maar. Mocht hem gerust om de 4u een zetpil blijven geven en dat de koorts niet wilde zakken was opzich geen probleem, dit is ook niet wat zetpil doet. Toch vreemd, want normaliter zakt zijn koorts wel degelijk door een zetpil. Maargoed op internet las ik het uiteindelijk ook vaker terug. Vanmorgen ging het iets beter, niet meer zo aan het huilen, maar 's middags stortte hij weer helemaal in. N. is eerder naar huis gekomen om me te helpen en is met hem een eind gaan wandelen (ik ben wat bij gaan slapen) en dit deed hem enorm goed, door de afleiding wilde hij eindelijk wat eten en hier knapte hij aanzienlijk van op. Ligt er nu in, hopen op een goede nacht en mrogen een dagje koortsvrij!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Oh Rrianne, wat doet het veel met je als je mannetje zich zo vervelend voelt hè? Dan wil je het duizend keer liever overnemen. Sterkte vannacht en morgen!

6. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    ow Rrianne, beterschap voor jullie mannetje hoor!! Hopen dat ie inderdaad ff lekker wat slaap kan pakken nu...

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ach, wat naar Rrianne, wat zou je t graag overnemen dan he! En ze kunnen ook niet zelf zeggen waar ze last van hebben, wat kan je je dan machteloos voelen he! Beterschap hoor!!

8. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Rrianne wat ontzettend sneu dat L zo ziek is... :(
    Hele dikke knuffel, hopelijk gaat t gauw beter!!!

@Sahi ik kan me voorstellen dat je er niet van gecharmeerd was. Nou ja 't is maar een invalster, voordat je t weet is ze weer weg (hoop ik voor je ;) )

@Gejanne ach wat sneu een pok precies op zijn plasser... Kan me voorstellen dat ie daar last van heeft! Hopelijk is ie er snel vanaf :)

@mbtc wat fijn dat je ukkie al voelt, heerlijk vond ik dat!

Hier lekker dagje buiten doorgebracht.
    Eerst vanmorgen in eigen tuin, vanmiddag bij opa en oma in de tuin.
    Stijn heeft zijn eerste schaafplek, is bij opa en oma in de tuin met zijn arm langs een stoeprandje gegaan toen hij omkukelde in het gras.
    Gaf natuurlijk geen kik, maar t ziet er wel heel dramatisch uit die enorme rooie plek haha.
    Verkoudheid word steeds minder, alleen nog wat snottebellen maar verder niks meer gelukkig! :)

Nou ik ga nog ff bankhangen en dan naar bed, word je lui van zo'n dagje buiten! Zwaai!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mbtc: dat voelt zeker naar, als hij wel bakken met werk heeft...
    Wat gaaf dat je kruimel gevoeld hebt!

Rrianne: ja wie weet was het inderdaadnl jiet haar bedoeling. Ik hoop dat het volgende week niet gebeurt ;)
    Ik merk sowieso dat er wat kindjes ook zijn die fan zijn van yanna en die willen dan steeds aan dr zitten. Op zich vind ik dat niet erg, maar yanna houdt niet van steeds dat geknuffel en ge aai van mensen. Dat acceptert ze echt met mate van mij, papa en de oppas, maar ze houdt er gewoon niet van. Daar wordt ik dan ook kriegelig van.
    Oohh beterschap voor L! Hij mag nu wel weer opknappen hoor!

Gisteren is mn vriendinnetje bevallen en ze wil je er vandaag, vannacht en morgen graag bij hebben :) wat een eer he :D zij vindt t normaal, hihi. Haar kinders zijn mijn petekinders en ik ben een van de weinigen die zo dicht bij dr staan.
    Ik ben ook erg benieuwd wat yanna ervan vindt.

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rrianne: Beterschap!!

@ BabyR: Grrr van de VK!!

@ Sahi: Gefeliciteerd!!!! Jongen/meisje?? Naam??

Hier zo weg op verjaardagsvisite... Helaas qua tijd geen mini-meet...
    Volgende keer... Fijne zonnige zaterdag allemaal!!

11. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Wauw Sahi das wel een eer idd dat je erbij mag zijn de eerste uren, om het zo maar ff te noemen. Gefeliciteerd hoor met je nieuwe petekindje :)

Karine fijne dag vandaag!

Stijn ligt alweer een uur in bed, hij wilde zelf, dus dan doe ik het maar he... R heeft vandaag weer cursus voor zijn werk, aan de andere kant van het land. Nog een stuk of 4/5 zaterdagen te gaan en dan heeft ie t achter de rug als het goed is! Ik ga zo maar eens even de administratie doen, kan mooi nu Stijn slaapt en dan nog even een beetje opruimen verder. Vanavond nog verjaardag van de vriend van m'n schoonmoeder, dus lekker dagje zo!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, Gefeliciteerd:D. Ben ook benieuwd naam en geslacht en snap dat je je helemaal vereerd voelt, heel bijzonder! En of die leidster het nu goed bedoelde of niet, het blijft voor jou natuurlijk wel vervelend (zei het alleen om voor jou de pijn wat te verzachten;)), hopelijk heeft ze je signalen een btje opgepakt en handelt ze volgende week anders.

Poookie, balen dat R. de komende zaterdag steeds van huis is, het scheelt dat het voor een goed doel is.

Dankjewel voor de lieve beterschap wensen.

Net met L. bij de huisartsenpost langs geweest en een keelontsteking ontdekt, ab-kuur opgehaald. Dat ie maar gauw aan mag slaan. Want was is dit zielig en 'zwaar' om als ouder je kindje zo ziek te zien.
    Ga gauw even wat boodschappen halen nu L. slaapt.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    T kindje is een meisje en ze heet Julin. Ze is prachtig, lijkt vreselijk op dr broers, maar is wel echt een dametje.
    Morgen ga ik even met hun jongens op stap en yanna.
    Yanna en de jongens vinden het trouwens wel interessant, echt leuk :)
    Dus ik vermaak me hier heerlijk als plaats vervangende mama :p

Rrianne: gedver een keelontsteking, arm manneke. Hopelijk knapt ie nu snel op met die kuur.

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, gefeliciteerd!

@ rrianne, voelt je mannetje zich al wat beter?

Hier wisselend, goede en beroerde dagen. Lees dus nog lekker mee, maar heb te weinig energie om te reageren. Heb het idee dat het hier een beetje af begint te bouwen? Hoef steeds minder bij te lezen!

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ja de kuur slaat goed aan, hij heeft weer praatjes, heerlijk!

Ja ik wil vanavond ook weer een keer ouderwets bij moeten lezen dames;).

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @minder lezen: komt vooral door het betere weer denk ik...ik reageer vanavond weer ff, wij gaan zo naar mijn zus, daar al moederdag vieren voor mijn mams, omdat het niet lukt om volgend weekend allemaal naar België te gaan...

tot vanavond!!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik denk ook dat het door het weer komt, we zitten al het hele weekend huten (de baby niet hoor).
    Maar klets maar raak, ik lees straks wel weer even denk ik.

18. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hier ook lekker buiten. Gisteren een heel stuk gefietst en vandaag gewoon lekker in de achtertuin. Zelfs met de parasol op, want je verbrand snel zo op die eerste zomerse dagen!

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Goedemiddag dames!!

Schaam schaam ben een week niet geweest!! Druk met van alles en het lekkere weer is ook er fijn!!! Zit nu heerlijk in de tuin jairo slaapt nog en de andere twee meiden spelen op de trampoline en wij zitten heerlijk te Candy crashen (levens zijn nu op ;) )

Sahi gefeliciteerd en wat leuk dat je er bij mag zijn!!
    Leuke naam trouwens hoor je niet vaak

Rianne wat fijn dat l opknapt niks aan als die kleintjes ziek zijn

Eb ja je verbrand echt snel nu heerlijk beetje kleur opbouwen!!

Nog 2 weekenden thuis en dan begint het camping seizoen voor ons weer!!! Wij kijken er erg na uit met zijn allen!!!!

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik mis Rica,,, Die is al in geen eeuwen meer hier geweest..
    Gelukkig via whatsapp vernomen dat hun 20 weken echo goed was!

Hier ook heerlijk in de tuin gezeten. Zit nu al 1.5 uur te wachten op eten via thuisbezorgd.nl pfffffffffff drama!

Sahi, gefelicieterd!

Deel Deze Pagina