Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Balen Rica, maar geluk dat het weer zo meeviel!

Eiertijd :D! Heb zondag volgens mij mn eisprong pas gehad, als ik op mijn gevoel af ga, kan geen pijl trekken op mijn cyclus blijkt maar weer. Wacht het wel af, daarvoor veel geklust en daarna ook nog een x ;)! En anders: nieuwe ronde, nieuwe kansen :)!

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    EB: een jaren '30 huis dus? Hier ook van dat soort gebrekjes, maar goed bewoonbaar :)
    geniet straks van je weekendje weg!

gejanne: geen 20-weken echo? mag ik weten waarom? Ben nieuwsgierig ;)
    klussen kan nooit kwaad :D

daantje: klopt, dat vriendinnetje zit hier op t forum :) 2 knullen en een meid, echt zo gaaf
    wat een leuke verassing voor je ouders zeg!!

poookie: rustig aan joh :)

@weer: hier nog volop zon, Wilde straks gaan fietsen naar mn werk, maar ik moet vanmiddag Yanna halen en dat durf ik dan niet aan met de voorspelde regen, vind ik zielig voor dr als t plenst.
    morgen wel heel de dag op de fiets, dus komt goed :)

rica: nou wat stom dat het huis zo tegenviel zeg!
    gelukkig was t verder wel leuk :)

zo maar weer verder werken ;)

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, ja, een jaren 30 huis. Met gelukkig nauwelijks gebreken, dus we waren heel blij. Je weet maar nooit met een oud huis. Maar zelfs het dak is een keer vervangen, dat wisten zelfs de huidige eigenaren (die hier nu drie jaar wonen) niet eens.

Rica, scrambled egg hier helaas :(. Op naar een lente/voorjaarskindje :D.

Morgen koopcontract tekenen, leuk!!!

4. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hebben jullie het berichtje (artikel) van Sandra gezien op fb? Echt vreselijk om dit zo te lezen.

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik heb haar niet op FB. Wat stond er in (mag ook pb).

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Nee, heb het ook niet gelezen, heb haar niet op FB. Is zij ook een oktobermama?

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    O zie het artikel nu, zal het zo lezen! Daar hebben we toen toch kaarten en een knuffel heen gestuurd? Heftig was dat toen zeg!

8. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Ja had ook al gelezen maar dan op RTV oost zelf werd vanmiddag geappt door vriendin!! Twee zenuw slopende weken voor hun!!!

9. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Ik zag het ook. Vreselijk verhaal blijft het. Heftige weken zo voor ze.... Vind de eis maar mager als je bedenkt dat zij levenslang gekregen hebben eigenlijk.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    heb het artikel niet gelezen, mag ik via pb een link er naar toe?
    heftig verhaal ja, spookt af en toe door mn hoofd, word er steeds naar van :(

edit: zag nu via mijn vriendjes het artikel. heftig dat het over T gaat he?

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heb het artikel ook gelezen. Het blijft zo'n vreselijke zaak. Ik hoop voor ze dat het tot een veroordeling komt.

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Heb het ook gelezen, pff kippevel weer!!
    Vind het zo'n naar verhaal. Weet nog dat ik het voor het eerst hoorde, ik zat echt tranen met tuiten te huien.

Hoop zo dat ze die 4 jaar de bak in gaat. Liefst nog langer natuurlijk.
    Hoop ook dat dat mens kapot gaat aan schuldgevoelens

13. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, ik pb je net, zie nu dat je het al gelezen hebt.

Ja, vreselijk heftig, ik denk er nog zo vaak aan. Het is nu al meer dan een jaar geleden, maar ik zie mezelf nog zitten in Portugal met Timo met 40 graden koorts, dat was toen ineens zo relatief.

Timo ligt echt enorm te hoesten in bed. Ik ben net al bij hem geweest met een glaasje water, maar hij is in diepe slaap. Vannacht ook al om 4:15 uur wakker omdat hij zo aan het hoesten was. Gelukkig heb ik er meer last van dan hij...

Ongi blijft echt een beetje vreemd hier. Hollen of stilstaan, nu alweer een halve dag geen bloed. Tot twee maanden geleden was het als uit een boekje, maar da's echt voorbij.

Vanaf morgen ben ik er een paar dagen niet veel, we hebben geen wifi het weekend.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Eb: wat vervelend dat er geen peil op te trekken is :(

Lees net op de sociale media van de vermissing van 2 utrechtse jongens. Eng verhaal. Vader door zelfdoding om het leven en de jongens spoorloos. 7 en 9 jaar oud, kan dan toch niet anders dan dat ze ook iets is overkomen? Zijn oud genieg om hulp te roepen na zo'n tijd zonder papa en mama, toch?
    T zit echt in mn hoofd, gadver!

Yanna is de laatste dagen zo moe, had gedacht dat ze wel lekker zou gaan slapen, maar ze was tot 21u onrustig en nu gebabbel in dr slaap, is ook weer vreselijk verkouden. Ik merk dat ik het lastig vindt, zo zielig voor dr en t gevoel dat ik met haarin mn coconnetje moet kruipen. Ze wordt zo groot en is natuurlijk regelmatig weg van me, t grijpt me even aan nu ik dr zo uit dr hummetje thuis heb.
    Naja morgen haal ik dr lekker op tijd op van t kdv!

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, ik heb wel met je te doen, je wil je kindje toch gewoon de hele tijd bij je hebben. Zeker als ze niet lekker is.
    Ja, heel zorgelijk dat verhaal van die twee jongetjes.

Hier vanochtend weer een heerlijke mijlpaal. Ik stond me op de overloop aan te kleden, toen ik Timo hoorde: Mama, papa! Misschien is dat voor jullie niets, maar Timo heeft heel lang gewacht met mama en papa zeggen, dus ik keek hier heel erg naar uit! :D

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ eb, hartstikke leuk!

@ sahi, lekker terugtrekken in je huis met je kleintje dan. Ik zeg: samen op de bank onder een dekentje tegen elkaar aan zitten en even een half uurtje zandkasteel kijken. Oeh heerlijk!

Heb vannacht meerdere keren gekeken of er al nieuws was over de vermiste jongens. Het zal je kind zijn! Ik ken die situatie verder niet, laten we hopen dat hij ze onder heeft gebracht bij familie in het buitenland ofzo, maar ik vrees het ergste.

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

@ vermissing jongens utrecht: hoop zo dat het een goede afloop heeft!!

@ zaak mishandeling: Ik weet niet of die vrouw überhaupt iets van schuldgevoelens bezit in dat lijf... Het blijft vreselijk en ook ik heb weer met tranen het bericht zitten lezen... Hoop dat ze met gerechtigheid behandeld worden.

@ Sahi: Ik snap je gevoel! Lekker met je meisje knuffelen ;)

@ EB: Wat leuk dat hij jullie écht roept!!! Heerlijk overweldigend trots gevoel he?!?

@ Daantje: Wat een leuke manier om te vertellen dat je zwanger bent!! Kan je je nu al op verheugen/verkneukelen hé, die gezichten!!

Hier gaat alles goed. Nu lekker 5 dg met z'n allen vrij. Lekker genieten en hopen dat het weer ook mee gaat werken :)
    Micah zit inmiddels ónder de waterpokken, maar heeft er niet heel veel last van. Beetje aan het krabbelen op zijn hoofd. Verder ook weer een tand door en de twee snijtanden in aantocht.
    Ryano gaat ook lekker, is een heel eind samen met mij gaan fietsen van de week. Dus ik ook super trots! :) Waarschijnlijk heeft meneertje wel een allergie tegen de zonnebrand van de BSO, dus zijn gezicht en nek zit onder de rode vlekken. Trekt wel weer weg en dan eigen meegeven dus ;)

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Karine dat heeft mijn dochter ook allergie tegen zonnebrand van Kdv (toentertijd) ligt aan het merk!! Balen is dat ik vergat wel eens de zonnebrand en kon dan weet na huis!!

Eb wat leuk dat je gericht roept!!

Sahi lekker dagje je meisje vertroelen!!

Jongens doorn ik hoop ook dat ze zijn onder gebracht in buitenland maar ik ben er helaas ook bang voor :(( maar het is wel raar dat vader in Limburg heeft getankt!! Dus dat vind ik wel een lichtpunten maar hopelijk heeft de moeder snel duidelijkheid en de jongens bij hun!!

Hier gaat het ook goed de meiden zijn logeren van maandag tot donderdag bij opa dus ik alle tijd voor jairo!! Ook wel eens lekker even tijd voor hem alleen en hij geniet er erg van wil de hele tijd mijn aandacht en doet juist dingen dat ik hem in de gaten moet houden!!
    Ook het slapen gaat beter 1 keer per nacht wakker en dan zegt meneer mama janja of te wel mama ik wil ranja (oeps hoezo gewenning) maar daar gaan we over een poosje wel mee aan de gang

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Even snel: feline kwam bij m'n ouders binnen en riep: BROERTJE! Heel vreemd aangezien ze tot gisteren alleen zusje zei haha. Dus m'n moeder: nee! Ze zei: ik wist het al....toen jullie hier laatst kwamen eten en je pakte de sambal zei mijn vriend "zou je dat nou wel doen?". Toen wist ze het meteen kennelijk!

Anyway, echo was leuk. Spartelende baby, op 1-12-13 verwacht!

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ohhhh, leuk! Tja, moeders he?;)

Deel Deze Pagina