Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Trap durft yanna dus echt niet.
    We hebben vandaag gezwommen, we hebben ongelofelijk genoten. Ze durfr zelfs in het diepe met de bandjes. Ze sprong ook steeds vanaf de kant het bad in enzo, stoer hoor!
    Op een gegeven moment werd ze moe en kwamen er allemaal grote kinderen, dus zijn we maar gegaan, maar wel 2,5uur gezwommen! En toen heeft ze tot 6u knock out gelegen :)
    Lekker hoor :)

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

@ Sahi: Ik snap wel dat ze die trap bij jou niet durft... Is toch zo'n hele steile vanwege het oude huis?!?

Hier een vreselijke nacht!!
    Micah begon om 21.30 te huilen, na twee uurtjes slaap en is met vlagen stil geweest tot 2 uur!! :$ Daarna was hij weer stil tot vanmorgen 6 uur...
    Ik heb het eerste deel gedaan, Martijn van half 12 tot 2 en ik vanaf 6 uur weer... Mènnnnnn.... Pfff.... En zóooooo zielig!!!
    Hij vergaat van de jeuk, vooral op zijn hoofd. En dan ook nog zijn tanden...
    Is weer meesterlijk bedacht :D
    Positief punt: Is er in één keer vanaf ;)
    Maar we gaan dus maar niet naar Julianatoren... Jammer!!

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, hihih ik zie er de voordelen ook wel van in hoor;). Lekker zo'n dagje zwemmen met Y. Moeten wij ook eigenlijk weer eens doen.

Karine, och arme M. en natuurlijk papa en mama na zo'n rot nacht! Hopelijk hebben jullie wel een gezellige dag samen.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Karine: zou inderdaad best kunnen dat t door de steile trap komt ja! Nooit aan gedacht.
    Wat een rotnacht joh :( maar inderdaad hopelijk in 1 keer er vanaf.

Hier een gare saaie dag, ik ben lui en heb geen inspiratie :p dus lekker niks doen denk ik.

5. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag! Ook weer even bijgelezen :)

@Sandra had het artikel gelezen op RTV Oost... Ik wens jullie heel veel sterkte toe, kan me indenken dat het fijn is dat het nu eindelijk begonnen is! Knuff!!

@Rrianne helaas heb ik geen tips voor je... Stijn is juist mega ondernemend, soms gewoon tot vervelends aan toe haha. Hij klimt overal op (salontafel, autogarage, speelgoedkist, stoelen, papa, mama :D ), stapt overal overheen, laat zich overal op vallen en pakt alles wat ie niet pakken mag...

@Traplopen, omhoog doet Stijn zelf, maar naar beneden vind ik dood eng om hem zelf te laten doen, dus dan til ik hem. Samen met papa oefent ie naar beneden wel, maar dan gewoon lopend...

@Karine ach ach wat sneu, alles tegelijk. Maar ja zoals je zelf al zei; Is ie er wel in 1 x vanaf! Sterkte!

@Sahi heerlijk toch zo'n luie dag, zo'n ochtend heb ik ook gehad. Lekker lang in pyjama gelummeld, en daarna heerlijk samen met Stijn onder de douche geweest.

Vanavond gaat Stijn weer logeren bij opa en oma. Vanavond stadionconcert bij de voetbalclub waar R voor is, duurt niet tot laat, maar al onze "vaste" oppassers gaan er ook heen dus dan maar logeren bij opa en oma :) Morgen dus lekker uitslapen en eens even flink aan de poets, wil mooi als Stijn er niet is. Hoop dat 't droog word/blijft vanavond, tis namelijk allemaal buiten! Komt vast goed :)

Wens iedereen vast een fijn weekend! Knuf!

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat een rust hier joh!
    poookie: leuk joh, veel plezier vanavond!
    hier mn vader op bezoek gehad, altijd gezellig hoor, maar wel vermoeiend. Maar hij is er weer vandoor ;)

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Poookie: Leuke avond gehad?? En S ook?

@ Sahi: Ja, ik moest ineens denken aan de trap die Martijn toen ook in zijn huisje had, vreselijk ding!! Hahahaha...
    We hadden toen ook geen hekje voor de hond nodig, want die vond de trap ook veel te steil ;)
    Ik snap dat de afspraak met je vader weer leuk én vermoeiend was... Is Y helemaal weg van hem of kijkt ze de kat uit de boom??

Hier gaat het met Micah iets beter. Vannacht van 00.30 tot 01.30 wakker en bezig geweest, maar verder lekker geslapen.
    De pokken beginnen nu in te drogen, dus we zijn er bijna ;)
    Gisteren wel gelachen om Ryano. Hij wist dat Martijn en ik film wilden gaan kijken, is de boef wel 4x (!!!) naar beneden gekomen dat hij "niet kon slapen"...
    Uiteindelijk om 21.00 maar besloten samen dat we geen film gingen kijken en op tijd naar bed. Dus toen ben ik gezellig bij Ryano gaan logeren :) Tof dat hij het vond!!! En vanmorgen ontbijt op bed... Lachen hé?!?!
    Straks Ryano zijn cadeau ophalen. Ben benieuwd wat zijn eerste reactie is aangezien hij het echt graag wil hebben :D
    Fijne zaterdag allemaal!!!

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Poookie, hebben jullie een leuke avond gehad?

Karine, fijn dat M. wat opknapt, zo sneu! Maar denk maar zo; hij heeft het nu gehad. Hihih wat leuk heb je bij hem op de kamer geslapen? R. alweer bijna 5, wat hebben julie voor hem gekocht?

Hier een lekker rommeldagje, we hebben eindelijk een schuttingdeur (vorige bewoners hadden het gwn open gelaten), dus nu kan L. ook lekker zijn gang gaan achter het huis en hoeft hij niet steeds mee naar binnen als ik even naar de wc moet hahaha.

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Kom even snel zwaaien! Heb alles we gelezen maar geen zin om te reageren, sorry! Is echt zoveel en mn hoofd staat eigenlijk naar wat anders..
    Maaaaar ik dacht ik kom ff zwaaien, is alweer een tijd geleden! Hihi

Ben er vd wk weer wat uitgebreider! Fijn weekend meiden

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rrianne: We hebben hem een aquarium gegeven (omdat we het zelf leuk vinden ;))
    Wat heerlijk dat de achtertuin nu dicht is!!

@ BabyR: Zwaaiiiiii terug!!! En even een dikke knuf omdat ik "zie" dat je het kan gebruiken ;) :)

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook even snel.

Beterschap voor de kleine verder, Karine.

BabyR, lezen is ook prima toch als t ff niet verder lukt?

Rrianne, heerlijk, weer een stukje veiliger dus.

Sinds vandaag heeft Dinand dus ook waterpokken! Ff kijken hoe t gaat met m, zouden morgen naar schoonouders gaan. En maandag zou hij in principe sochtend naar mn zus omdat ik met Jarno en zn klas mee zou gaan met de trein, zingen bij oudere mensen en weer terug :)! Zien wel hoe t loopt. Vandaag tuin gezellig gemaakt, leuk bankje besteld, gave potten, manden en een canvas gekocht en heel veel bloemetjes :)! Intratuin vaart er wel bij, wij zijn weer 400 euro armer :)! Over paar weekjes de planten binnen vervangen en nog een BBQ kopen en dan is t voorlopig wel weer welletjes ;)!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pff wat een dag hier. bijna niks gedaan, want Yanna was vreselijk chagrijnig. Ik zou bij buurtjes gaan spelen en eten met dr, maar ze was niet te harden, alleen maar piepen en zeuren en mij uitproberen.
    Ze oogt niet ziek, t leek me echt gedrag, maar ze hield het wel erg lang vol, ik ben gesloopt...
    Gelukkig ging ze wel makkelijk slapen.

babyr: alles goed meis? Dikke knuffel!

gejanne: ik ga morgen de tuin doen als t droog is :) Wel allemaal zaadjes zaaien, dus nog niet meteen profijt van, maar ja, stukken goedkoper he ;)

karine: gaaf, een aquarium. En omdat jullie het zelf leuk vinden, haha :p En mag hij 'm schoonhouden zeker, haha :p
    nee hoor, gaaf kado!!
    hihi en bij Ryano gelogeerd, lijkt me zo gezellig!!
    Yanna vindt mn vader wel erg leuk, gelukkig hoor. Ik wil niet dat ze hem stom vindt omdat ik me er soms ongemakkelijk bij voel.

rrianne: heerlijk he, lekker de buitendeur open. Sinds hier de tuin gedaan is kan Yanna ook redelijk zelfstandig de tuin in. Vindt ze zo fijn!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    goedemorgen, allemaal aan het ontbijt? mn dochter heeft mij een coinsmunt voor aan mn ketting gegeven :):) een buddha voor geluk.

hoe zit t met de meeting. is er al een datum uitgerold? de roosters worden gemaakt namelijk.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Nou ik ben net wakker gegild door yanna.. wat er was, geen idee, ze lachte zich stuk toen ik eraan kwam... ik dacht minstens dat er iets ergs was, maar dit was haar manier om me snel te laten komen dus...
    Meeting: nog niks gedaan met de datum, zal er komende week naar kijken.

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Iedereen leuke kadootjes gehad?
    Ik heb van R een lief koektrommeltje gehad, met daarin een tekening en een foto met een bloem. Lief!
    Voorderest doen we er niet aan, aangezien vorig jaar mn 1e moederdag in een hel eindigde.

Vanmiddag even op bezoek bij de moeder van W. En een mooie roos voor W om bij haar urn neer te leggen.

Karine, bedankt voor je knuf! Hoe gaat t met M??

Sahi, jij ook bedankt voor de knuf. Haha die Y, R is we vaker chagrijnig, die kan zich niet zo heel goed zelf vermaken. Ja heel fftjes, maar als mama met een boek opd e bank zit, nou dat pikt ze niet hoor.

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook lekker verwend, Pandora kadobon gekregen voor nieuwe bedels aan mn armband. En van Jarno een zakdoek met zijn handafdruk en naam in een tasje in de vorm van een hartje! En een heerlijk ontbijt gehad!!

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Karine, super leuk cadeau, toch helemaal leuk op deze leeftijd!

Babyr, sterkte vandaag! en nogmaals dikke knuff.

Sahi, vreselijk vermoeiend die mopper-dagen, helaas horen ze erbij. Vandaag wel iets vrolijker?

Leuk om te lezen wat ieder voor moederdag heeft gekregen.

Hier ook dik verwend, met een knutsel, ontbijt op bed en een mooie ketting met munt.
    Gaan jullie vandaag ook naar jullie ouders en schoonouders?

18. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi meiden,

Hier ook een drukke tijd. Pak nu de laatste spullen in om straks te vertrekken voor m'n week intern. Wat een hel zeg. Ben sinds twee dagen ook weer erg aan het spugen door de misselijkheid. Al vraag ik me een beetje af of het ook niet de spanning is voor een week van huis. Heb er gisteren al om moeten huilen. Zucht....m'n week intern gaat over in een drie daagse bruiloft dus ben er over anderhalve week weer.

Groetjes!

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @EB, balen van je ongi. Doe ik gezellig met je mee. Wij gaan er in juni (zoals het nu lijkt) ervoor.

@Sahi, Wel gezellig even dat je vader weer langs kwam. Maar dan wel heel vermoeiend. Ooo vreselijk zo’n piepdag. Mirthe zat ook niet lekker in haar vel gister en manlief werkte ook niet mee. Dus voor mij was het ook niet een gezellige dag.

@karine, Gelukkig dat het al wat beter gaat met M. En gezellig logeren bij R wat leuk.

@Gejanne, zag al een hele gezellige tuin langskomen. Wat fleur je daar weer van op. Och en D ook al de pokken. Hopelijk heeft hij er niet heel veel last van.

@Daantje, Jeetje 1,5 weg. Dat zou ik ook niet leuk vinden en ik ook niet kunnen denk ik.

@hier, vanochtend was M net als gewoonlijk 7 uur wakker. Dus geen ontbijt op bed of uitslapen. Wij doen er ook niet aan. Zijn wel ff gezellig op de koffie bij m’n zusje en haar vriend geweest. Daar gelijk ook even blijven eten en vanmiddag lekker niks. Ik ben ook ff lekker lui. Manlief was dat gister, dus ik nu ff. Ben de laatste tijd ook vrij moe. Maar doe ik zelf ook een beetje.

Ook hier een drukke week gehad. Met m’n uurtjes werken, maar ook wat dingen moeten regelen. Dus hoop nu weer helemaal bij te blijven.

20. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik heb het allermooiste moederdagcadeautje van iedereen gekregen: IK BEN ZWANGER!

Ik schreef toch van de week dat mijn ongi weer zo raar deed, nou, die is na die ene bloeding dinsdagochtend volledig gestopt dus net toch maar getest. Met pijn in mijn buik want ik was zo vreselijk bang voor een wit schermpje of een hele dunne streep net als vorige maand, maar hij staat er echt overduidelijk. Ben wel heel erg aan het huilen van de onzekerheid, of het nu wel blijft zitten. Duimen jullie asjeblieft voor me want ik heb het heel erg nodig.

Daan, over anderhalve week is het weer over. Dat lijkt nu heel lang maar er komt een eind aan. Hele dikke knuf en tot snel!

Deel Deze Pagina