Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Eb wauw wat een super nieuws zeg van harte gefeliciteerd!!!!

Karine leuk een aquarium vooral voor R wij hebben ook zo (lomp) ding in huis staan ;) hobby van mijn man maar ik doe de meeste onderhoud haha helaas ;)

Babyr sterkte vandaag!! Kom je de dag een beetje door!!

Daantje oh bah hopelijk vliegt die week snel voorbij en drie dagen bruiloft!!! Jeetje wat lang maar wel gaaf voor bruidspaar!! Zat vandaag nog te denken zou best nog wel eens mijn jurk aan willen hebben!!
    Volgende week zijn we drie jaar getrouwd!!

Moederdag ik heb vanmorgen ook leuke kado's gekregen al doen we zelf er niet aan om echt kado te kopen heb ik wel een mooi bos bloemen gehad! En werkjes van de kinderen van jairo een bakje met popprie (bah en dat stinkt :( ) een ketting zelf gemaakt en een tas! Maar het mooiste is toch als je kids het versje opzeggen wat ze geleerd hebben!!!

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    JAAAA EB!! Gefelicteeeeerd! Duimen draaien!!! Komt vast goed meid

Mama, ja kom de dag wel een beetje door hoor, straks lekker naar bed. Heerlijk tegen vriendlief aan, ken je daar soms van genieten he :)
    Wat is popprie? Pot pouri? Hahahah?
    Wel leuk al die kadootjes!!

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, jaaaaaa! Super cadeau. Gefeliciteerd. Kan me je onzekerheid voorstellen, ik duim extra hard mee voor een plakker!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    eb gefeliciteerd, dat is idd een heel mooi kado :), innesteling was het vast! ik ga voor je duimen maar het komt goed!!

babyr, beetje laat maar sterkte
    Ik zag je ticker, jeeee 28 weken!!!!!! pfff gaat hard he!

vaneke hoe gaat het met jou? vind je het weer spannend worden?
    ben benieuwd naar het geslacht hihi! Spring je al bijna uit je velletje ?;)

mbtc hoe gaat het met jou?

sahi is goed hoor ;)

karine een aquarium, foto? ;)
    Henk (ahum :)) heeft er altijd 1 gehad, echt een joekel maar ik was er zo zat van! of er ging weer wat dood of hij moest met die filter aan de gang. Nu heb ik een grote vissenkom, jaja hij is nu nog heel na 2 keer laten vallen! lois vond het in het begin leuk maar nu ach doodnormaal :)
    maar gezellig is het wel!!

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd EB. Mooi nieuws.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben verrast met een brunch van vriendinnetje en K met allemaal mooie kado's :) zie FB voor een fotootje.
    Yanna was vanmiddag nog wat mopperig, maar na haar slaapje ging het wel aardig.

daan: jeetje wat naar, zo lang van huis. Maar het komt zeker goed!!! Dikke knuffel!!

EB: wauw wat een kado!! En nu duimen dat het blijft zitten, het is je zo gegund!

dolfijnjes: jullie doen er niks aan? ook jammer ;) Of is er een speciale reden voor?
    Wel lekker dat je mocht blijven liggen :)

rrianne: mwah, vandaag ging het, nog niet echt top, maar wel beter te benaderen, ze had net wat meer geduld om naar me te luisteren enzo

gejanne: wat een leuke kado's!

babyr: kan me voorstellen dat je er verder niet veel mee doet. Wel lief, even een kado.
    Vermoeiend he, als ze zichzelf niet goed vermaken, pff

mama: aaahh ja zo'n versje lijkt me super schattig :D Ik doe het nu nog even met mooie knutsels van de oppassen en KDV :p :D

aqurium: wij hebben er ook heel lang 1 gehad, maar op een gegeven moment was ik het ook zo zat. En toen vonden we een half aangevroten vis onder een kast, dankzij een kat van ons en toen hebben we het weg gedaan, bah!
    het was echt een groot aquarium die helemaal was afgesloten, maar de kat kreeg het dus voor elkaar om te hengelen, nou jakkes.
    Wil wel weer een aquarium als ik straks 'op mezelf woon'. Maar misschien wacht ik tot Yanna groot genoeg is om zelf een leuk beestje te kiezen.

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Eb, gefeliciteerd!

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jahhh.... EB!!! Gefeliciteerd!!!

Hier een toffe dag gehad! Eerst met broer, schoonzus en wij naar Artis geweest en daarna nog met z'n allen gezellig pannenkoeken eten. Was superleuk!!
    Nu snel slapen, morgen weer werken...
    Trusten!

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

snel weer ff zwaai hier, drukke dagen gehad in België, rijdag beetej te druk, dus nog aant bijkomen!! Vandaag ook leuke dag gehad, beetje emo-momenten door de hormoontjes, maar een superleuke tekening van Elke gekregen...met eend en kikker op ;) hahahha, dat moesten de groene en de gele krabbels tenminste voorstellen volgens haar...en CD van Racoon.
    Nu naar bed, en ga er snel weer wat meer zijn!!

@EB: Hoera!! Mijn duimen draaien hier al hoor!!

@BabyR: las het op FB, sterkte hoor!! Dikke knuf van hier ook...

@rest: reageer morgen weer wat uitgebreider, nu naar bed!! Truste!!

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    VanEke, hier ook emo-momentje toen Jarno zijn eerste moederdagkadootje van school gaf! En ik ben (voor zover ik weet ;)) geen eens zwanger :D

11. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @eb wat een mooi kado voor Moederdag!!! Duim en hoop met je mee!!

@babyr dikke knuff voor jou

@ daantje sterkte komende 1,5 week hopelijk vliegt de
    Tijd voor je!

Hier druk druk druk kom snel
    Weer ff wat uitgebreider reageren

12. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    :D:D:D Ticker aangepast!

Ik heb met M afgesproken dat we er gewoon vanuit gaan dat het goed blijft gaan en er volop van gaan genieten. Als het toch nog mis gaat, zien we het dan wel weer.

Even een casus: mijn uitgerekende datum. Wat denken jullie? Vorige maand had ik op 7 april een bloeding, best een flinke. Maar pas op 12 april zette het echt door. Wat moet ik dan aanhouden als eerste dag van mijn cyclus? Ik denk zelf de 12de. Zal de vraag ook stellen aan de vk hier op het forum.

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier ff pauze en ff bij lezen. Maar EB wat super nieuws. NU hopen op een plakker. Dus zal goed voor je duimen.
    Ik zou zelf ook de 12e aanhouden.

@moederdag, iedereen is lekker verwend las ik wel. HIer het tegenover gestelde. Weet zo ook niet waarom we er niet aan doen. Heeft geen reden. Maar voelde me wel een beetje teleurgesteld. Ik had stiekem wel gehoopt op een ontbijtje of uitslapen. Maar klaar heb me er eerst weer bij neer gelegd.

Moet weer gaan. zal zo weer aan de slag.

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, baal, dan laat jij toch met vaderdag zien hoe het ook kan;).

Eb, oeeeeh dat vind ik ook altijd een lastige, ik ben ook regelmatig wel een dag of 14 dagen ongi, maar de eerste dagen zet het niet echt door, waardoor ik dus ook niet weet wat nu precies de eerste cyclusdag is.

Babyr, jij gaat ook alweer richting de 30 week? Gaat alles goed? En hoe gaat het met het slapen van R.?

Linda, zwaai. Hoe is het bij julie?

Gejanne, hihih hopelijk krijg je een verlaat moederdagcadeautje, wanneer is je nod?

Vaneke, hoe was het bij supermom? hihih leuk! En je bent alweer met de laatste weekjes bezig, extra van genieten hoor die mooie zwangere buik. Hou je het nog wat vol?

Karine, klinkt super gezellig!

Sahi, wat lief, toch nog een moederdag!

Rica, hahaha Henk?

Mama05, gaan de nachten nog steeds zo goed?

Daan, heel veel succes. Hoop voor je dat de dagen omvliegen en je je toch weer wat beter voelt.

Mum, hoe is het met jou/jullie? En hoe bevalt je 'nieuwe' baan?

Supermom, hoe is het daar? Zag mooie foto's van jullie tuin voorbij komen op fb!

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vreselijk! Hebben jullie het topic van Lieve kleine Vienna gevolgd? Meisje van nog geen 2 jaar die ontzettend ziek was/is en nu is opgegeven door de artsen:(. Wat ontzettend oneerlijk!

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik kwam even spieken :D

EB, super gefeliciteerd!!!!!! Ik hoop op een vette plakkerd!!!!

wat leuk om te lezen dat vele van jullie aan moederdag hebben gedaan!
    En al de leuke cadeaus en zelfgemaakte knutselwerkjes :)

17. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo allemaal,

zo, weer ff tijd voor een wat uitgebreider berichtje!! Afgelopen nacht een prutnacht gehad, 4 keer eruit geweest, en om 6 uur werd ze echt wakker, gelukkig eerst gewoon wat kletsen dus uiteindelijk zelf nog kunnen blijven liggen tot 6.30. Hoewel ze best gezellig was wel opmerkelijk nog moe, geen boterham gegeten, maar halve beker melk en fruit was ook bijna niks...dus om 9 uur maar op bed gelegd...heeft ze een "powernapje" gedaan tot 14 uur!! Gewoon 5 uur aan 1 stuk doorgeslapen, om 12 uur alleen even een klein huiltje, en om 13 uur was ik zelf maar even gaan luisteren of alles nog goed was en lag ze gelukkig toch nog te knorren!! Zelf ook nog ff lekker wat slaap kunnen pakken dus ;)

Met de zwangerschap verder alles wel prima, fysiek weinig last behalve dat het wat in de weg gaat zitten en mijn voeten beginnen op te zwellen, maar verder weinig te klagen. Dit weekend wel bed al maar omhoog gezet, moet nu ook maar eens gaan denken aan zeiltje erin en vluchttas klaarmaken, hahaha, vind het erg gek dat dit soort dingen nu echt zo dichtbij komen...
    Voor het bevallen heb ik verder weinig zenuwen, wordt alleen met momenten echt met angstgevoelens overvalen of het straks allemaal wel gaat lukken...gaan gelukkig ook weer over, maar zijn best intensief emotionele momenten!!
    Morgen weer controle, voor het eerst bij de gyn weer, dus kijken of alles weer goed is...

@Rrianne: date met supermom was erg gezellig, 2 leuke kids ook, de jongste moest ff ontdooien, maar eens ontdooit ging ie ook als een speer in de speeltuin. Ik moest zeker de groetjes nog doen!
    Volhouden gaat hier voorlopig nog wel, ben het enerzijds al wel weer zat, maar anderzijds wil ik mijn buik ook echt nog niet kwijt omdat het de laatste is...maar ik geniet er in elk geval nog extra hard van ja ;)
    Heb het topic niet gevolgd van Vienna, maar kan me der zo iets bij voorstellen, moet heftig zijn!!

@Daantje: pfff, succes hoor op u week inter!!

@EB: lastig om in te schatten inderdaad hoever ge nu zijt, gaat ge snel afspraak maken bij VK/gyn of nog even afwachten??
    Ik zou zelf ook uitgana van de 12de, moest het dan toch eerder zijn, is dat toch weer mooi meegenomen...

@dolfijnjes: ow, jammer dat manlief dan toch niet iets kleins had gedaan, dat soort verrassingen zouden anders nog net extra leuk zijn he...

@sahi: leuk dat ge zo'n gezellige moederdag hebt gehad, toch heel anders als vorig jaar, maar wel fijn dat het gewoon leuk was zo!!

@babyR: ow, ook al bijna aan de 30 weken!! Gaat toch ook hardstikke snel he :)

@Rica: hahahah, mijn velletje staat goed strak ja :D Ik ben al aant aftellen hoor, komt nu echt dichtbij he!!

volgens mij ben ik de rest weer ff kwijt...spring weer van hier verder in...nu ff lekker met de voeten omhoog TV kijken!!
    Tot later dames!!

18. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vaneke, fijn dat het allemaal goed gaat. Komt echt heel dichtbij nu. Hou je ons op de hoogte, net als anderhalf jaar geleden? Dat vond ik toen zo enorm spannend...

Rrianne, ja, ik heb het gevolgd. Moet er echt om huilen als ik zulke verhalen lees, hartverscheurend.

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heb het niet gevolgd, zal zo eens zoeken. Vreselijk triest natuurlijk :(

Rrianne: ik heb mijn NOD over 3 dagen maar voel of merk niks, dus zal vast weer gewoon ongesteld worden. Stel me er sowieso niet op in.

EB: precies, lekker positief blijven en er van genieten. Ik duim voor een plakkerd voor jullie hoor!!

Dolfijnjes: misschien volgend jaar iets meer pushen voor moederdag ;)! En zelf een leuk vaderdagkado kopen?!

VanEke: wennen weer ff he, bed omhoog!

Hier echt een heel ziek jongetje van de waterpokken, zal zo een foto van zn ruggetje probeer neer te zetten. Zit er echt compleet onder, zo zielig. Maar goed, dat hebben ze dan maar weer gehad :(
    Vanmorgen met Jarno en zijn klas een kort treinritje gemaakt, gezongen voor oude mensen, en weer terug. Hele belevenis voor de kids, zo leuk!

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dit is het dus :(

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina