ik heb een topdag gehad, maar wel met een rauw randje, vanwege Vienna. Die is vanmorgen overleden. Het raakt me toch wel enorm zeg. poookie: wat een wijsneus zo ineens he rica: Vienna had sowieso al een hartafwijking wat bekend was vanaf de 20-weken echo. Het was al bekend dat het meisje een grote afwijking had en dat ze niet oud zou worden. maar uiteindelijk is het wel ernstig versneld door een schimmel in het bloed dat haar organen beschadigde. rrianne: nee hoor, geen zoontje, Vienna is van dezelfde mama-lijst als het 2e kindje van mijn vriendin. Die vriendin waar ik vorige week was vanwege hun nieuwe baby. vaneke: fijn dat het zo goed was bij de vk EB: heerlijk he, zo'n hummeltje De baby van mn vriendinnetje heeft nu Yanna's kleertjes aan, zo gek.
ahh duidelijker sahi..ze zou dus al niet oud worden? heeft ze het ook welleens "fijn" gehad of meer in het ziekenhuisbed gelegen? vind het echt heel erg.. lois tand/lip gast goed, ze heeft er geen last van..naja het zal wel vaker gebeuren . hoe gaat het met de waterpokken? eb nehh niks aan
Vreselijk he, het nieuws over Viënna ! Onvoorstelbaar! Even geen tijd om op iedereen te reageren, heb mn kleine krentenbol net uit bed gehaald, hij lag weer zo zielig te huilen. Enorm last van jeuk dus hem weer helemaal ingesmeerd. Nu zit hij heerlijk tegen papa aan filmpjes te kijken. Hopen op aankomende nacht een iets betere nacht, bleef maar zielig vannacht. Logisch, want kun je nagaan hoeveel last je van die rotjeuk hebt. Maar goed, we zijn inmiddels drie dagen doorgekomen, hopen dat het vanaf morgen weer wat beter gaat!
rica: ze is wel altijd gevoelig geweest natuurlijk voor van alles, maar tot een paar weken geleden was het vooral een vrolijke peuter dat danste, zong en sprong, zoals onze kids eigenlijk. Dus ze heeft zeker een gelukkig leventje gehad, niet alleen maar ziekenhuisbedden. gelukkig dat lois geen last heeft van dr mondje gejanne: jakkes, wat sneu dat dinand zo'n last heeft Hopelijk gaat het vanaf morgen weer vooruit
Rica, moet je de twitter van Nico Dijkshoorn ernaast leggen, wordt het stukken leuker! Ja, vreselijk van de kleine meid. Je zult zo'n beslissing maar moeten nemen. Sahi, vond je foto's op fb erg leuk! Gejanne, sneu je krentenbolletje! Maar dan is hij er wel vanaf straks.
sahi brr krijg er rillingen van als ik dan naar of aan "onze" dondersteentjes denk... zo oneerlijk. eb ik zap over en weer van 'je zal het maar hebben tot eurosongf.
ja ik zat er vooral gisterenavond over na te denken. Hoe leg je je kindje zo'n ochtend te slapen, echt de allerlaatste keer? Ik maak me dan druk als ik Yanna op bed leg dat ze zo onrustig is soms, vind ik zo rot voor dr, hoe moet dat met zo'n vreselijk ziek kindje die je voor het laatst wegbrengt? Gaat natuurlijk sowieso helemaal anders he, maar gewoon het idee... Ik begreep dat het meisje rustig bij mama ingeslapen is, pff. Gelukkig wel rustig, maar pff... Hoe kan een mens zoiets dragen? Je kan het je gewoon niet voorstellen. En toen ik dus een app van mn vriendinnetje kreeg dat het gebeurd was, zat ik heerlijk in de efteling... Zo oneerlijk he? Ik voelde me bijna schuldig... even mn gedachten van me afschreven, zoals jullie zien
Pfff zulke gedachten moet ik echt even niet hebben, daar moet ik zo van huilen. Maar als we toch bezig zijn, over twee weken is Timo net zo oud als mijn broertje toen hij overleed. Dat is echt zo'n moment voor mij, heb ik al maanden geleden berekend en leef ik heel erg naartoe. 1 juni is hij ouder dan mijn broertje ooit geweest is. Als je je beseft dat dan je kindje niet meer leeft, weet je een beetje wat mijn ouders hebben meegemaakt.
EB: ik moest daar toevallig pas aan denken, maar wist niet zo goed of ik erover moest beginnen tegen je. Zit dus behoorlijk in je gedachten? Nu is Vienna wel een ander verhaal dan je broertje, maar het maakt het toch even moeilijk he? Dikke knuffel hoor, je hebt toch behoorlijk wat aan je hoofd de laatste tijd he?
Ja, ik denk er heel veel aan, maar dit heeft wel een plekje gevonden na zoveel jaren. Maar als ik het betrek op Timo krijg ik wel kippenvel en word ik misselijk als ik denk hoe mijn moeder hem gevonden heeft. Veel aan mijn hoofd idd, maar ook veel leuke dingen hoor!
Sahi, lees het nu terug, las het verkeerd. Jij bedoeld het zoontje van jou vriendin... Heftig zo maak je alles nog van een stukje dichterbij mee, vind het zo ontzettend oneerlijk. Gejanne, niks aan als ze zo zielig zijn, wat wil je het dan graag overnemen. Hoe ging de nacht? Eb, ja dan kan je je nu heel goed indenken hoe het voor jou ouders moet geweest zijn nu je zef moeder bent en T. dezelfde leeftijd krijgt. Heftig! Super tof dat Anouk door mag naar de finale. Heb het niet gezien, opgenomen. Uiteraard net haar optreden even bekeken. Vond het nummer niet geweldig, maar vind haar wel top! Dus helemaal leuk. Wij gaan ons klaar maken even een ochtendje spelen in Monkey town.
Middag! Heb het topic over Vienna ook even bekeken, wat een hel voor de ouders zeg... Vreselijk! Het raakt mij ook enorm, zat echt met dikke tranen te lezen. Arme ouders... EB ook heftig voor jou, kan me voorstellen dat het in je gedachten zit nu Timo bijna dezelfde leeftijd heeft als je broertje toen... Knuffel!! Gejanne hoe is de nacht gegaan met je krentenbolletje? Hopelijk een beetje kunnen slapen? De arme schat... Hier vanmorgen een uitslaper, echt onvoorstelbaar. De enige dag in de week dat ik er op tijd uit wil (kruipgroep) ligt meneer om half 10 nog lekker te ronken. Normaal word ie altijd tussen half 8 en 8 uur wakker. Heb 'm dus om half 10 gewekt, en om 10 uur waren we op de groep. Ik was niet de enige die laat was, dus dat scheelt weer haha Zo maar eens even een broodje eten en naar bed, hij is toch wel moe ondanks het uitslapen...
Goedemiddag dames, Hier vanochtend wat opgeruimd en schoongemaakt, krijg bijna ruzie met Elke omdat ze niet zelf mocht stofzuigen, dat helpen was leuk maar dna schiet het niet echt op, erna heeft ze nog lekker ff zelf gestofzuigd...moest er wel erg om lachen...ga het maar bewaren voor later als ze puber is en geen klusjes in huis wil doen Na de boodschappen gezellig samen gaan lunchen en nu ligt ze weer lekker te ronken in bed! @EB: emotionele periode idd voor u, en de hormonen van het weer zwanger zijn zullen daar vast nog een schepje boven op gooien!! ik merk dat ik hier ook weer vaker denk aan mijn zusje wat 1,5 jaar na mij nog zou geboren worden maar gestorven is in week 41 van de zwangerschap...op moment dat ge zelf in soortgelijke situatie komt als uw moeder destijds brengt het toch een boel emotie omhoog he, zelfs al heeft het wel gewoon een plekje... Gelukkig ook een boel leuke dingen aan u hoofd, dus ook lekker daar wat van genieten he @pookie: hahaha, toch grappig hoe ze zo toch zelf het ritme bepalen he...hier doet Elke ook vaak uitslapen als iemand anders voor der op staat, en als ik dan weer moet dan wordt ze opeens weer vroeg wakker Wel weer gezellig geweest op de kruipgroep?? @songfestival: ik had wel verwacht dat Anouk door zou zijn, vond het wel 1 van de betere van gisteren. België vond ik zelf wel een OK liedje, hij zong het alleen niet op zijn best, dus mazzel dat ie ook door is...hoewel er zeker 5 andere slechter waren vond ik, hoewel er van die 5 ook een paar door zijn...blijft toch een kwestie van smaak he!! ik ga hier nog ff aan de klus eer Elke weer wakker is, nog klein stukje pleisterwerk eraf halen en dan hebben we alles eraf!!
Even een zwaai... Kom morgen reageren, nu geen tijd. Moet zo onderweg naar collega om voor school te zitten... Doeiiiii
poookie: lekker toch, zo'n slaapkont Yanna heeft ook van die slaapdagen af en toe, zo saai vaneke; Yanna helpt me ook altijd van de regen in de drup, hihi. Maar zo lief bedoeld, dan kan ik niet zo goed boos worden wat een heftig verhaal van je zusje! songfestival: gaat een beetje langs me heen hoor, vroeger keken we altijd met de hele familie, maar zo leuk is het de laatste jaren niet meer karine: zwaai wat een rust hier. ik ben echt moe moe moe, bijna aan het slapen in de auto, schrok ervan Ik weet ook dat ik te laat naar bed ga en het druk heb, maar dit is echt een ongelofelijke moeheid, zo'n irritant gevoel, pff hopen dat het na een goede nacht weer over is.
Hier ben ik ook weer even! Ga niet op alles reageren hoor hihi, jullie zijn lekkere teutebellen! Gejanne en Karine, nohhh die foto's!! Wat ziet t er sneu uit!! Hoe gaat t nu gejanne? Karine bij M alles weg toch? Daantje, de wk is vast zo voorbij! Nog 2 dagen.. Rrianne, hoe was het bij monkey town? Ik wil er ook altijd nog eens heen.. Nachten gaan hier beter.. Evengoed nog wel eens een nachtje er tussen waar we niet blij van worden, mja gaat vast wel een x over toch? Sahi, Hoi! Weet ff niet meer wat je allemaal heb gezegd hahaha, dus ik zeg gewoon ff hoi tegen je Karine, wanneer gaan we daten? Ik ken eigenijk vrijwel alle donderdagen VanEke, heb je al verlof?? Meid wat ga je hard! Word nu wel echt spannend denk? Hou je ons op de hoogte? Heb je al een buddy?? Ik wil hem wel zijn hoor hahahaha Eb, geen idee wanneer je uitgerekend zou moeten zijn, ben daar geen kei in. Heb er echt geen verstand van Zwangerijst, waar staat ie? Miss leuk om aan te passen? Rrianne en Gejanne (he dat rijmt) wanneer is jullie nod? Rrianne vor jou is t moeilijk te bepalen he? Daantje, wanneer is je geslachtbepaling? Juni toch? Heb t ook gelezen van dat meisje, zoooo sneu!! Hier alles oke! Nog 6 weken werken en dan ook verlof haha, heeeeeeeerlijk! Jammer dat het weer nog steeds zo bagger is he?? Ik wil ZON ZON ZON! Met R gaat ook alles goed, totaal geen knieloper meer, lopen lopen lopen lopen. En die wil alles nu zelf doen he, eten enzo, wat een knoeiboel! Ze heeft ook puur een eigen willetje, man man. Soms om knettergek van te worden, maar ze is ook zooooo lief! VanEke, trouwens krijg je last van paniek als je denkt aan of je t allemaal red? Hier ook nog steeds.. Ene keer kan ik t weglachen en denk ik: ahhh joh komt echt wel goed. Ander moment denk ik: Oh man dat word nooit meer slapen.. We zullen t wel zien!
Poookie, hahaha altijd zo he? Maar wel lekker zo nu en dan een ochtend uitslapen. L. slaapt tegenwoordig ook regelmatig tot een uur of 9, ik als geen ochtend mens kan hier echt dubbel van genieten! Vaneke, hihih wat een super lief filmpje op fb van E. Sahi, oei dat is schrikken! Hier ook zo'n ontzettende moeheid, allebei trouwens, liggen regelmatig om 21.00 al in bed. Babyr, geen idee, maar mijn ongi is nu zo goed als over, dus we kunnen de 2e ronde in. Wat fijn dat het zo goed gaat en heerlijk dat karaktertje van je meisje. Nog 6 week, echt aftellen nu he? Ben ook al zo benieuwd naar jullie ventje en erg benieuwd hoe jullie (zwangere dames onder ons) het als mama van 2 kindjes gaan ervaren. Monkey town was opzich leuk, al denk ik dat het voor L. wat te veel van het goede was. Hij leek er minder plezier in te hebben dan de afgelopen keren. En eenmaal thuis in bed, was hij erg onrustig, tot 2x toe huilend wakker. Ach volgende x beter!
Reageer later even, nu eerst was ophangen ! Maar mn NOD is als t goed is morgen, BabyR! Maar voel niks bijzonders, dus reken er op dat de ongi er weer aan komt!
Goedemorgen Gister een lekker dagje gehad. Lekker ontspannen. Daarom wel alles gelezen maar reageer vanavond weer even op iedereen. Hier zo eerst ff zwemmen en dan weer aan het werk. Fijne dag allemaal
goeiemorgen, even een pauze tussen het werk door. ik kon echt niet slapen gisterenavond, ondanks dat ik zo moe was... Even mezelf weer in de peiling houden komende tijd, moet niet weer in dat cirkeltje komen Maar mn koppie heeft het nog op een rijtje hoor, dus nu op tijd aan de bel trekken dolfijnjes: lekker joh, ff zwemmen gejanne: oh die was, ik zet het vaak aan als Yanna net op bed ligt en dan denk ik; over een uurtje even aan denken om 'm op te hangen. En dan ga ik tegen 23u naar bed en dan moet die rotwas nog... en hoe is je NOD? rrianne: dat vroeg naar bed komt er hier dus steeds niet van. 'even dit, even dat'... en dan is het alweer laat... Zo stom van me zit L misschien niet zo goed in zn velletje? babyr: ooh nu al aftellen he, wat gaat het snel!!! laat die zon maar komen ik zwaai verder even naar je terug, ik praat veel, maar ik zeg weinig Yanna lag gisterenavond te feesten in bed jonge, ging pas om half11 slapen!! Wat een gek. Vanmorgen dus moeten wekken voor t KDV, slecht ontbijten natuurlijk... tsja ik kan dr niet dwingen om te slapen en ze heeft zichzelf ermee. ik maak er verder ook geen issue van hoor, ze lag niet te huilen ofzo, ze was echt aan het zingen en dansen, naja, ik kan wel steeds zeggen dat ze moet gaan slapen, maar dat helpt toch niet... Dus dat wordt een vroeg avondje denk ik, hoop ik...