Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi Hoi

Ben ik ook weer eens een keer.

@EB gefeliciteerd mijn duimen draaien voor je dat het een plakkerd is

Hier gaat alles goed weinig last van de zwangerschap, slapen gaat weer super en geniet er met volle 100% van. Met Davey gaat ook alles goed leert steeds meer dingen en kan al aardig praten. Hij telt al tot 3 hahaha zo trots dan op hem.

Vanochtend de glucose test weer doorstaan als het goed is uitslag maandag al, dus ben benieuwd.

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Gejanne: En?? Hoe is het met je NOD? En hoe is het met D? Weer beter van de waterpokken??

@ BabyR: Micah heeft nu alleen nog maar korstjes van de pokken vanwege het indrogen. Verder is het over ja... Onze date... Ehhh... 30 mei?? 6 juni?? Of 13 juni?? ;)

@ Rrianne: Het kan ook "gewoon" iets te druk voor hem zijn geweest?!? Hoe is het nu met hem??

@ EB: Gaat het met je meid??

@ Sahi: Wat knap van je dat je het zelf doorziet!! Dikke duim voor jou ;) (hihi) En inderdaad op tijd aan de bel trekken, scheelt een hoop gedoe!!
    Arme Y!! Al ben ik het helemaal met je eens dat ze dan nu gewoon even pech heeft en slaap mist ;)
    Ik ben ook wel benieuwd naar de meeting datum. Als ik je ergens mee moet helpen... !!! ;)

@ Wherona: Wat fijn dat het met je zwangerschap goed gaat en je je lekker voelt!! Blijven genieten ;) :)

@ MBTC: Hoe is het met jou???

Hier alles goed!! Micah geen last meer, alleen nog korstjes. Vandaag lekker kroelerig en wilde niet slapen, dus knuffelt en hangt op schoot :D

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Spring vanaf hier weer in!

Vandaag dagje naar mn vriendin geweest, vertelde nog een leuk nieuwtje, ze is weer zwanger :)! Wel beetje ongepland, maar goed, t zit er eenmaal :D! Oudste is nu ong. anderhalf, jongste half jaartje, dus tegen die tijd 3 kids in 2 1/2 jaar! Zal wel weer goedkomen!

Sahi: erg he, die was zo laat nog op moeten hangen. Maar laten staan wil ik dan ook weer niet, dus ga ik maar weer haha. NOD is vandaag volgens mij, nog niks te bekennen maar reken nergens op :)! Boefje ook, waarschijnlijk slaapt ze vanavond gelijk lekker in!

Karine: zie hierboven ;)! Gaat weer een stuk beter hoor, geen last meer van jeuk, meeste is ook wel ingedroogd. Gelukkig! Hebben we dat maar weer gehad! Gelukkig is Micah er ook weer door. En wat is dat toch heerlijk, af en toe zo'n kroeldagje :D!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    gejanne ga je nog testen? :):)

oooh gtst begint!!

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Neee, ik ga voorlopig niet testen :D! Voel niks anders dan anders, dus geloof ook niet dat ik zwanger zou zijn ;)! Wacht nog minstens een week ;):D:)

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, fijn dat je alles wat beter overziet en nu weet wat je valkuilen zijn he? Wel aan jezelf blijven denken hoor en dan alles maar een keer de boel de boel laten en lekker een keer vroeg op bed.

Karine, fijn dat de pokken er weer bijna op zitten. Zit ie ook weer wat beter in zijn velletje? Ja het was voor L. ook wat te druk, was heel dromerig en kat uit de boom kijkerig;). En een zeurende kies waar die last van heeft helpt niet mee....

Gejanne, spannend. Ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft. Ennuh leuks nieuws van je vriendinnetje, wel pittig hoor. 3 kids in 2,5 jaar tijd, respect. Doe het er niet na.

7. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Karine, gaat goed hier hoor, lief dat je het vraagt. 5 juni mogen we naar de vlos. Ik heb zielig gedaan en toen mochten we twee weken eerder ;)

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @sahi: ik was bij mijn zusje toen pas 1,5 dus niets bewust van meegemaakt, maar besef nu ik zelf zwanger ben geweest en Elke al heb wat het voor mijn ouders moet zijn geweest...We hebben er thuis wel altijd gewoon over kunnen praten, dus het is niet iets wat rare spanningen oplevert...
    En zorg gij dat ge lekker rustig aan doet he!! zeker niet vergeten op uzelf te letten he...
    Komende weken nog een keer tijd/zin voor een bakkie, ik kan niet veel actief meer doen, dus dan zijt gij ook verplicht rustig te doen als ge met mij een bakkie doet ;)
    is ze vanavond trouwens wel gewoon vlot gaan slapen??

@babyR: Verlof al van vorige week, maar vanaf vandaag echt officieel het zwangerschapsverlof, heerlijk!! JA gaat echt hard he, maar bij jullie allemaal ook vind ik hoor, gek he dat het de 2de veel sneller gaat.
    Gezellig hoor als ge mijn buddie wilt zijn, had er vorige keer geen omdat ik toen pas in verlof bij aansloot, maar wel zo handig mss, hebt ge whats app??

@Gejanne: hahaha, was ophangen vind ik hier nooit een moeite eigenlijk, is altijd zo gebeurt...vergeet het ook altijd en dan net voor het slapen nog altijd snel ff, scheelt dat ik veel de droger gebruik misschien ;)
    pfff, 3 op zo'n korte tijd!! ik moet er ook niet aan denken hoor, maar wel leuk voor der!!
    spannend dat uw NOD is, ik duim hier hoor ;)

@Wherona: zwaai :)

@EB: fijn dat ge al zo snel kunt gaan! Niet teveel last verder??

@hier: lekker rustig aan gedaan, Elke was weer naar de GO dus ff bij mijn zus op bezoek geweest, die zijn aant klussen int huis wat ze pas gekocht hebben dus wel zo leuk om te zien. Vanavond lekker gaan zwemmen, ook weer lekker, nu ff op de bank met de voeten omhoog 2de deel van songfestival kijken, kijk wel iets minder geinteresseerd als van de week want nu doet het er toch niet echt toe he...zo toch maar op tijd naar bed denk ik...morgen weekendje naar zeeland met vrienden, dus ff wat minder online...

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Pookie, ik kan er ook zo van genieten dat ze nu steeds meer gaan kletsen. Zo gezellig. En ook echt woordjes na zeggen.

@Eb, ja is inderdaad een moeilijke periode. Maar wel goed dat het al een plaatsje heeft gekregen. Je staat er nu wel langer bij stil nu Timo ook zo oud is. Even heel wat anders hoe is het vandaag bij de bank? Fijn dat je al zo snel bij de Vk terecht kunt. Na al die miskramen wil je dat ook wel.

@Vaneke, Ik zag je filmpje op Fb over het stofzuigen. Heel herkenbaar. Als ik ook aan het stofzuigen ben wil Mirthe het ook heel graag doen en no way dat ik hem dan terug krijg.

@BabyR, Jeetje wat ga je snel zeg. Nog maar 6 weken werken. En R al lekker aan het lopen. Wordt nu ook echt een grote meid.

@Sahi, vroeg op bed roep ik ook al 4 dagen maar lukt ook maar niet. Met ook als resultaat dat ik op het einde van de dag kapot ben. Dus de bedoeling is zo op bed. Maaaaar eerst zp natuurlijk :D

@Wherona, Jeetje meid jij ook alweer 24 weken. Waar blijven die weken. Wel lekker dat het slapen goed gaat en dat je er wel van genieten kan.

@Gejanne, Wat leuk van je vriendinnetje. Ik zou het denk ik niet willen zo kort op elkaar. Pittig hoor.

Hier wel een lekker dagje gehad. Gister helemaal. Gisterochtend lekker rustig aan gedaan, middags nog even genoten van het zonnetje. Vanochtend heerlijk gezwommen. Mirthe vind het geweldig waardoor ik ontzettend geniet.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wherona: fijn dat het zo lekker gaat!! Lekker genieten meid!!

karine: ooh ja meeting. Ben het even vergeten, lees hieronder :p :D

gejanne: ja vanavond net even wat langer opgehouden, tot ze echt aangaf dat ze moe was (ik heb door de weeks een beetje een bedtijd), maar nu sliep ze wel vrij snel.
    aah wat leuk voor je vriendin :D Lekker vlot op elkaar!

rrianne: ja echt een inzicht ineens, zo fijn! Ik heb vanavond ook ff met mn vriendinnetje bijgebept en vanmorgen op werk en het gaat wel weer.

EB: groot gelijk dat je zielig hebt gedaan ;)

vaneke: ja vanavond ging het slapen wel beter ;)
    Misschien dat ik volgende week vrijdag even een bakkie kom halen, als het je uitkomt en ik geen rare plannen tussendoor maak ;)

hier toch iets geks, ben helemaal ondersteboven.
    gisteren op FB iemand gefeliciteerd met zn verjaardag, een man die ik echt al heeeeeeel lang niet heb gesproken. Hij kent mij nog als kind, hij is 10 jaar ouder als ik.
    Maar door die felicitatie raakten we in gesprek, hij is trotse papa van 3 kids en ik zie hem wel eens voorbij komen op FB en dan denk ik; oh wat een lieve schattige papa :) Als kind vond ik hem al heel stoer enzo, keek echt tegen hem op, snap je?
    maar nu via FB heeeeeeel lang gechat heel de dag, zo erg dat ik te laat was op een afspraak, schaam!!!
    Maar hij wil binnenkort mn kindje zien en bijkleppen, bakkie doen?!! Ik ben echt even van mn a propos!
    Wist niet dat ik hier al voor open kon staan, maar t is wel heel spannend ineens hoor, pfff
    Maar wie weet is hij gewoon amicaal en denk ik er te veel van ;)
    Hij is ook net weer vrijgezel, wie weet staat ie gewoon droog ;)
    en nu pb't ie niet meer, want hij heeft zn kids vanavond, whaahhaa, ik spring op bij elk berichtje.
    wat een raar gedoe he?
    ik hou jullie op de hoogte, hihi :p

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    we zijn trouwens nog een kadoolijstje aan het maken voor na de geboorte straks, vind het best lastig voor de 2de nu...jullie nog leuke ideeen??

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    kadolijstje hadden wij niet op het kaartje, maar wij gingen voor geld, bonnen en luiers ;)

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @vaneke, wat ik rondom mij hoor is dat ze het wel leuk vinden om kleertjes te krijgen voor de 2e. Vaak is de 2e net wat anders van bouw en dan past het ene kledingstuk weer mooier dan bij de 1e.

@sahi, ooooeeee spannend. Als hij leuk is kun je altijd een bakje doen toch. Dat is eerst nog onschuldig toch. Maar wel leuk dat je nu al kriebels hebt

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Jeeeeeh, Sahi is verliefd! :):):) Spannend meid, bakje doen lijkt me een mooie eerste stap...

Vaneke, cadeautjes voor de tweede, werkelijk geen idee. Zeker omdat je niet weet wat het is, maak je het jullie wel een beetje lastig. Ik zou denk ik even wachten. Als het een jongetje is, is het natuurlijk makkelijk. Als het een meisje is, zou ik denk ik eerder bonnen vragen, dan kan je zelf uitzoeken.

Dolfijntjes, bij de bank was het goed. We wisten al een beetje waar we aan toe waren, maar wel fijn om concreet te horen dat we dit huis kunnen kopen. Nog een paar dingen regelen, uiterlijk 8 juni moet het rond zijn.

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Rrianne: idd pittig, ze was er in het begin ook niet heel blij om :)! Komt wel goed, ze is nuchter genoeg en kan het wel aan!

VanEke: hier geen droger, dus veeeel was ophangen :D! Vooral de witte was drama, al die washandjes enzo haha. Maar goed. Kadootjes geen idee, wij hebben geen wensen doorgegeven ;)

Dolfijnjes: nee ik zou het niet trekken zo snel op elkaar, maar ja, soms loopt het iets anders dan verwacht. Was nog niet echt goed ongesteld geweest na de jongste plus dat dr eisprong veel later was, daar ging het mis dus ;)

Sahi: vlot idd :D! Ja, hier ook wel beetje standaard bedtijd, komt omdat Jarno meeste dagen er vroeg uit moet voor school dus dan gaat Dinand automatisch mee. En heel spannend hoor, je kriebels haha. Las t in t andere topic al ;)!

EB: schiet allemaal lekker op al, idd prettig om de bevestiging nog een x te krijgen dat jullie het huis kunnen kopen.

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    EB; hihi, ja verliefd zou ik niet willen zeggen, maar dit is wel meer dan gewoon een oude vriend ontmoeten geloof ik.
    schiet op met het huis dus he?

gejanne: de was, breek me de bek niet open :p Ik vind was vouwen altijd wel lekker rustgevend, al moet ik me er altijd wel toe zetten.
    ik ga ook sparen voor een droger hoor, niet dat ik veel was heb, maar gewoon net wat praktischer.

zo wat heb ik een hoop gedaan al vanmorgen! auto naar de APK, de was :D, de hele keuken gesopt. Yanna was sjaggo, dus die ligt al op bed, dus nu maar even mama-tijd op de bank met koffie :)

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Haha, de was vouwen maakt me niks uit, en als de strijk ook niet teveel is, vind ik dat ook nog wel meevallen (ondanks alle overhemden, bloesjes, hydrofielen, shirts, theedoeken enz. haha, ik strijk volgens mij erg veel :D:D), maar de was weer in de kasten wegwerken vind ik VEEL erger haha.
    Lekker Sahi, even mama-time!

Ik werk maar weer verder ;) Bijna lang weekend, dan nog 1 dagje werken en dan heerlijk een weekje op vakantie! Zin in!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    werkse gejanne!
    Ik strijk eigenlijk nooit, hier geen blousen (geen man in huis he :p en die had alleen werk kleding ;))
    Alle doeken vouw ik gewoon hoor, geen zin om te strijken als ik ze die daq of de dag erna gebruik om te poetsen of wat dan ook.

Ik kreeg van mn schoonmoeder toendertijd zelfs het ondergoed gestreken aangeleverd toen K bij mij kwam wonen. Genant eigenlijk he?

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @was: ik strijk ook eigenlijk bijna nooit...meteen na het wassen ophangen scheelt vaak al heel veel kreukels...
    plooien vind ik tegenwoordig leuk om te doen met Elke, zij vind het altijd erg leuk om te doen...

@Gejanne, hydrofiele mogen toch niet gestreken worden, onze kraamzorg zij bij de geboorte van Elke toen dat ze daardoor veel minder vocht gaan opnemen...en pffff...al die was van Elke en handdoeken ophangen, dat zou ik ok drama vinden!! Droger is echt een van de beste investeringen wat we hier gedaan hebben ;) Na de afwasmachine :D

@sahi: wel leuk dat er wel soort van kriebels zijn toch, kan me voorstellen dat het wel dubbel is voor u gevoel dat ge daar nu al voor open staat, let ge wel een beetje op dat ge niet als "rebound"actie dient?? Snappie??

@EB: wachten is niet handig want we willen hem wel als link op het geboortekaartje zetten...hebben er nu wel al buggy en dapperstoel opstaan, maar dat zijn vooral dure dingen waar familei wss wel voor zal samenleggen, wil er ook wat kleine dingen voor ander kraambezoek, en die vind ik het lastigste...

@hier: heerlijk ochtendje gehad, Elke werd wakker maar wilde nog niet uit bed, die wilde nog met een boekje in bed lezen, en ook zelf, ze wilde niet dat ik voorlas. Dus zelf ook nog ff gaan soezelen op bed, zijn we pas om 8.45 opgestaan. Verder heerlijk zitten spelen zonder mij er veel bij nodig te hebben. Ze heeft tegenwoordig ontdekt hoe het stuurtje van haar loopfiets werkt, dus daar rijdt ze nu bijna hele ochtend al op rond!!

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    VanEke: ja dat schijnt idd zo te zijn, dat ze dan minder vocht opnemen. Maar ik vind het zo lelijk, dat gekreukelde haha. Moet zeggen dat wij ook niet echt een bijzonder goede wasmachine hebben volgens mij, dus daar ga ik nu eerst voor sparen. Droger hoeft van mij niet zo ;)! Een goede wasmachine scheelt idd al heel veel, bij mij komt het er vrij gekreukeld uit.
    En plooien?? :D
    Heerlijk als ze zo lekker kunnen spelen, kun je zelf ook lekker wat doen!

Deel Deze Pagina