Middagggg @Gejanne spannend nog geen ongi. Wie weet... Jeetje 3 kids in 2,5 jaar... Lijkt me nog best pittig! Maar komt vast goed! @EB fijn dat je eerder terecht kan bij de vk, kan me voorstellen dat t voor jou wel prettiger is! En huis bijna rond, fijn hoor! @Sahi leuk hoor een oude vriend weer zien. Ben benieuwd of de klik er is enzo @Wherona fijn dat je ervan kan genieten. Hoop dat de uitslag van de glucose ook goed is! @Rrianne hoe is het met L? Zeurende kies las ik... Komt ie al door? Ben wel blij dat we dat hier voorlopig ff gehad hebben. Hij moet nu nog 4 kiezen geloof ik, maar verder is alles al enige tijd door gelukkig! @VanEke jaaa officieel verlof, lekker hoor!! Nou word het echt aftellen Kadolijstje geen idee eigenlijk... Ik zou denk ik voor kadobonnen gaan ofzo @was; hier ook geen strijker hoor haha, niks voor mij. Gelukkig zijn R zijn werkblousen niet zo kreukelig, als ik ze nat ophang is het prima. Vanmorgen al aardig op tijd wakker. Lekker ontbeten en even tv gekeken samen. Daarna lekker even erop uit, naar de kinderboerderij. Stijn heeft zich weer prima vermaakt tussen de schapen en geiten Heerlijk.
vaneke: ik snap helemaal wat je bedoelt, niet vluchten bij een ander. maar heb ook totaal geen behoefte aan een serieuze relatie, hij woont ook niet heel erg in de buurt en zijn kindjes zijn gebonden aan zijn woonplaats, dus dat gaat op korte termijn echt niet hevig worden, mocht er al iets gaan gebeuren. nee laat mij maar even rommelen als je een link op het geboorte kaartje zet, kan je wel alvast de link aanmaken en een start van het lijstje, het lijstje kan je dan altijd nog aanpassen. dat fietsen is zo leuk gejanne: bij mij zijn de hydrofielen niet zo gekreukt als ik het vrij snel ophang. Maar ik heb weinig witte was, ze gaan mee in de witte was en die zit nooit zo vol poookie: ik zag je foto's op FB, leuk joh yanna had al een dutje gedaan, die was niet te genieten, nu weer wakker, zo maar eens lunchen. K is jarig, vanavond zijn verjaardag vieren, vind ik wel gezellig
@Sahi: geniet dan maar vooral van het gevoel dat het gewoon lekker klikt...is ook heerlijk toch? hebben het lijstje ook al aangemaakt op lijstje.nl, kan inderdaad altijd nog aangepast worden, inspiratie is echter best moeilijk aangezien hier al een huis vol speelgoed ligt Volgende week vrijdag heb ik in de ochtend tot 10.30 tijd, of na Elke der slaapje na 15 uur...moet in de middag nopg bij de gyn zijn, en breng Elke dan wel ff voor der slaapje weg naar de GO, zij heeft er toch niet veel aan in het ZH. @Gejanne: goede wasmachine scheelt inderdaad, onze nieuw gekocht toen we hier kwamen wonen, wel meteen in een goede geinvesteerd, is nu 4 jaar oud maar doet het nog altijd prima!! Ik zou echt niet meer zonder droger kunnen, hydrofiele komen daar ook weinig gekreukeld uit, alleen de randjes eigenlijk die wat oprollen soort van...hahahha, moet eigenlijk wel hard lachen om onze gespreksonderwerpen hier...
Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Gejanne Rrianne Dolfijnjes Zwanger - uitgerekend op: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 31-07-2013 - Wherona 02-09-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 18-10-2013 - Daantje 02-12-2013 - EB ..-..-2014 Afspraken: 24-05-2013 VanEke controle Gyn 05-06-2013 EB intake VK Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - Jongen Wherona - Meisje Rica - Jongen MBTC - ???? Daantje - ???? EB - ????
zo...het lijstje ook weer eens opgezocht...koste me wel ongeveer 90- paginas terugzoeken Voor zover mijn zinvolle mama-tijd tijdens Elke der slaapje heb alles verder ingevuld voor zover ik wist...dus verander maar als het niet klopt of er niet opstaat!
Hihihihihi, leuk . Nu wil ik er wel op Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Gejanne Rrianne Dolfijnjes Zwanger - uitgerekend op: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 31-07-2013 - Wherona 02-09-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 18-10-2013 - Daantje 02-12-2013 - EB 16-01-2014 Afspraken: 24-05-2013 VanEke controle Gyn 05-06-2013 EB intake VK Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - Jongen Wherona - Meisje Rica - Jongen MBTC - ???? Daantje - ???? EB - ????
Eb, wat fijn dat je zo lekker vlug bij de vk terecht kan. Vaneke, wat tof dat ze haar loopfietsje heeft ontdekt! Jullie verhaal is ook pittig, met 41 weken overleden. Heel stom maar ik wilde ook absoluut niet over tijd lopen. Had van te voren al met de VK besproken dat ik daar enorm tegen op zag en allemaal beren op de weg zag. Heb jij die angst ook mede doordat je het van dicht bij hebt 'mee gemaakt'? Cadeaulijst, heb je nu niet dingen die je bij E. echt heb gemist? Zo wil ik nu absoluut ergo draagzak en zo zijn er nog wel een paar dingentjes. Of juist leuke hebbedingetje die je zelf niet zo snel koopt? Gejanne, kun je je nieuwsgierigheid nog bedwingen door niet te testen? Wherona, het klinkt alsof je enorm aan het genieten bent! leuk! Dolfijnjes, lekker hoor zo'n waterratje! Dat hebben jullie ook echt van het begin af aan veel gedaan samen he? Sahi, hihih wat stiekem spannend. Wel een leuke spanning! Ook fijn voor jou, goede afleiding. Poookie, zag al leuke foto's op fb voorkomen. Heerlijk zo samen naar de kinderboerderij. Met L. gaat het goed hoor. Staat nu echt op spanning, flinke bobbel. Al lijkt hij er vandaag geen last van te hebben! Hier een lekker lui dagje. Vanmorgen uitgeslapen tot 10u. L. had gister de hele dag niet geslapen, was bij opa en oma. Gister ook nog echt last van zijn bekkie, maar vandaag nergens last van. Is flink aan het eten vandaag, de schade van de afgelopen dagen weer aan het inhalen geloof ik.
Hey meiden, Pffff dat is lang geleden..... Ik had gewoon de fut niet meer om het hier bij te houden hoor.... Maar ik heb een voornemen, en dat is dat ik weer wat vaker langs kom hier, mis het toch wel een beetje En wat is er veel gebeurd, veel nieuwe zwangere dames en vaneke is al een heel eind richting de eindstreep... Spannend hoor hahaha Ik hoop dat ik weer een beetje mag mee doen met jullie? Liefs meikie
Meikie! We hebben je gemist! Het gaat hier niet zo snel meer hoor, niet zoals een paar maanden geleden. We zien je wel op fb, jullie hebben behoorlijk lopen tobben met J volgens mij. Gaat het nu weer beter? Hier lekker weekend! Ben ik wel aan toe hoor. Mijn tante komt morgen aan op Schiphol. Ben heel benieuwd hoe Timo op haar reageert, hij is via de skype gek op haar, roept haar naam zo gauw de la open gaat waar de laptop in ligt. Maandag bbq met de hele familie, gezellig!
@ EB, hey meid, nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed? Inderdaad wat lopen tobben met Jordy. Hij heeft nu buisjes en het lijkt bter te gaan. Van de week wel weer ineens hoge koorts, maar dat was met een dag weer over. Gelukkig slaapt hij goed, soms een beetje te voor mijn gevoel. Of zijn er meer kindjes die nachten maken van 18.30/10.00 en dan s middags nog 1,5 uur en weer rond 18.30 uur naar bed? Momenteel een zeer pijnlijke plek zeg maar aan mijn onderkant.... Doet echt zoveel pijn de hele dag met alles wat ik doen.... Bleh niet leuk.... Maar verder gaat alles goed hoor hahaha Ennuh.... Wel lekker als het niet meer zo snel gaat, kan ik het misschien bijhouden....
Meiden, Daantje heeft knuffels nodig! Ze is terug maar voelt zich enorm belabberd en moet ook nog naar de bruiloft in Frankrijk morgen. Meikie, dank! Ik voel me goed, wel heeeeeeel moe maar heel blij! Timo maakt de laatste week of twee ook zulke nachten. Woensdag zelfs tot half 11. Verder is hij wel heel vrolijk, dus hij zal het wel nodig hebben.
@eb, dat is wel fijn die extra bevestiging. Ow gezellig je tante weer in nederland. Ik hoop dat het maandag wat mooi weer is. Ze hebben het over regen namelijk. @Gejanne, Dan had ik zelf eerst voorzorgsmaatregelen genomen (condoom). @Pookie, zag een hele leuke foto van S dat hij het schaap wou kussen. Geweldig. Heerlijk er even opuit. @Sahi, Lekker rommelen mag toch? Wie weet wordt het wat en kun je altijd nog kijken toch. Eerst maar eens een bakje drinken . Gefeliciteerd met K. Ik hoop dat je nog een gezellige avond hebt gehad. @Rrianne, Ja idd. We zijn beide zwemmers. Dus zodra het kon zijn we ook wezen zwemmen. Maar je merkt ook wel aan haar dat ze er niet bang voor is (ook wel een beetje gevaarlijk). Ook douchen en in bad is nooit een ramp, altijd groot plezier. We hebben nu uitgevonden, zodra ze de bandjes omheeft dat ze haar vast houd aan een plankje ook lekker kan zwemmen. Vind ze ook geweldig. @meikie, Heeeyy meid. Ik zag je van de week nog op fb en ik miste je al even op zp. Maar leuk dat je ook weer aanwezig bent. En als je af en toe maar wat laat horen vinden we al helemaal prima. Fijn om te lezen dat het met J al beter gaat. Heerlijk zon slaper. @was, Verschrikkelijk. Heb wel een droger gebruik deze vaak met slecht weer en dan voor de handdoeken en het beddengoed. Strijken doe ik ook niet aan. Manlief heeft wel blousjes , maar deze hang ik vaak op zodat ik ze niet meer hoef te strijken. Hydrofieldoeken gebruik ik al niet eens meer. Droog mirthe af met handdoeken. Vind ik makkelijker en daar heb ik toch al veel van met de was dus die ene maakt dan niet uit. @daantje, kkkkkkkkkknnnnnnnnnnuuuuuuuuuuffffffffffffffeeeeeeeeeellllll
Daantje: knuffel!!!! Meikie: wat leuk om je weer te lezen, welkom terug! Wat een rottijd hebben jullie gehad zeg! De rest gelezen, maar niet onthouden. Feestje was gezellig. Verder weinig te melden
Daar is tie, mn ongi ! Zwaai voor iedereen en knuffel voor Daantje! Vanmiddag gezellig richting Misja! Verder lekker rustig weekend!
@ Daantje: Knuf!!! @ Gejanne: Jij ook ivm je ongi! @ BabyR: Had je de data gezien?? Anders stuur ik je wel een PB Hier zo naar schoonzus, is jarig vandaag. Daarna boodschappen doen... Fijne zaterdag!!
meiden, ik zou naar de meeting kijken, dit is even de inventarisatie tot nu toe. datum waarop de meeste kunnen is 6 juli, 9 deelnemers, dus niet heel veel met 9 pers, zaaltje deze keer 3 uurtjes ipv 4 wordt het ook weer rond de 5 a 6 euro. nog geen reactie: - dolfijnjes - prutsje - rrianne - wendy - wherona onbekend ingevuld: - poookie - vaneke - mumtobe - EB doen of niet op 6 juli?
gejanne wat jammer van je ongi. baal je heel erg of gaat het wel? knuffel hoor!! karine: veel plezier vandaag
@sahi, Sorry dat ik nog niks heb laten horen (schaam, schaam), maar opzich zou ik wel kunnen op 6 july (tot nu toe) @gejanne, balen van je ongi. Op naar de volgende ronde dus. Dan doe ik ook mee
Sahi, ga er maar vanuit dat wij er niet bij zijn, vind het gwn te ver. Mocht ik me bedenken dan kan het altijd nog. Gejanne, balen van je ongi! Teleurstelling groot of? Daan, knufff! Meikie, hooiiiiii! Leuk om je weer wat vaker te zien. L. is logeren. Eerste keer dat het echt huilen was bij het afscheid, arme schaapje (na die tijd natuurlijk nog ff gebeld en verdriet was gauw over, die leeftijd krijgen we nu natuurlijk). Wij gaan vanavond stappen. Fijn pinksterweekend allemaal!
"Goedemorgen"... Alle mensen wat is 5.20 uur vroeg!!! Micah wakker en ging dus écht niét meer slapen... Ook niet op mijn buik en bij ons in bed. Ryano ook 6.15 wakker, wordt nog wat vandaag! @ meeting: Jammer... Ben ik er weer niet bij... @ Gejanne: Volgens mij wel een geslaagde avond bij Misja zo te zien op FB Gezellig hoor!!! Hebben de boys goed geslapen? @ Rrianne: Wat vervelend is dat met weggaan hé?!? Hier net zo! Alleen heeft Micah het werkelijk bij ons alledrie... Als één van ons de jas aan doet en weggaat, begint hij te huilen. Is ook met 2 min over, maar wel sneu (en vanwege ons alledrie wel héél erg schattig en lief ) Hebben jullie wel lekker kunnen stappen en uitslapen? @ Meikie: Wat leuk dat je er weer even bent!! Jullie hebben inderdaad wel veel getobt met J zijn oren... Hoop dat het nu wat beter gaat voor hem. Hier een leuke verjaardag van schoonzus gehad. Vandaag gezellig met Ryano naar Amersfoort, naar theater de Flint. We gaan naar de show van Bobo. Hij is helmaal hyper ervan Micah gezellig een middagje bij broer en schoonzus. Fijne zondag!!