hallo dames, net weer goedgekeurd bij de gyn, dus ik zeg opnieuw, laat maar komen die baby hahahah, ik ben er echt aan toe weer hoor, hoewel ik het deze keer minder erg vind als ie nog wat langer blijft dan bij Elke! Wel weer wakker vanaf 5 uur, moest naar het toilet en erna niet meer in slaap kunnen vallen, Elke is niet meegegaan naar het ZH, die is bij de GO dus zo nog ff dutje doen!! MEt Elke verder alles OK hier, ze begint te merken dat er wat dingetjes veranderen, we hebben het ledikantje opgemaakt en opeens heeft ze door dat het ook een bedje is en ze zegt als ze ernaar wijst "baby", ook de maxicosi al beneden staan en daar roept ze ook hele tijd baby naar... Vroeg me verder nog iets af, Elke zit echt vaak tijdens TV kijken of boekje lezen met haar vingers in haar mond, doet het alleen met rustmomentjes eigenlijk, er zitten geen tanden aan te komen dus mij lijkt het op 2 opties uit te komen: 1. ze gebruikt ze als alternatief voor de speen, omdat die alleen om te slapen is. 2. ze gaat nagelbijten, want dat doet manlief immers ook fanatiek. optie 1 lijkt me niet zo'n probleem want dat gaat dan ook wel weer over denk ik vroeg me af of er "preventief" wat te doen is als het optie 2 zou zijn?? tis niet dat ze haar nageltjes afbijt dus weet niet zo goed of ik het nu moet laten gaan of er wel al iets mee zou moeten... reageer later weer ff op iedereen...ik ga ff middagdutje doen, zonde he met dit weer, maar ik kan maar beter uitgerust zijn voor geval het toch moest gaan beginnen hier he
Hey meiden, Pfff wat een week zeg..... Van de week over een 2e kindje begonnen bij mn vriend..... Nou die had hij niet verwacht hahaha en bracht gelijk de boel aan het twijfelen waardoor ik aan alles ging twijfelen. Voor mn gevoel wilde hij geen kindje meer met mij.... Kennen jullie dat dat je gevoel met je op de loop gaat..... Maar goed alles uitgepraat, en nu nog maar ff wachten met stoppen met de pil tot vriendlief eraan toe is Ondertussen geniet ik mee met jullie verhalen @ sahi, jeetje meid wat heftig allemaal..... Maar petje af hoe je alles oppakt hoor, ik weet niet hoe ik in zo'n situatie had gereageerd.... @ dolfijntjes, spannend hoor, was het de vorige keer snel raak? @ rrianne, voor jou ook super spannend, wat zegt je gevoel? @ vaneke, geniet er nog ff lekker van meid! Als het geboren is komen Jordy en ik gaag een keertje bij jullie kijken, als dat mag natuurlijk Hier een vermoeiende dag achter de rug, slecht geslapen en daarna een lange werkdag. Nu gesloopt, gelukkig is Jordy ook erg moe dus hij zo lekker naar bed, ik douchen en lekker vroeg onder de wol
@ vanEke: Je zou haar nageltjes kunnen lakken met van die anti-bijt nagellak.. dat is heel vies, misschien dat ze er dan vanaf blijft! Zo kwam weer even binnenvallen.. lees wel geregeld mee hoor! Zwaai!
vaneke: ik denk dat het meer duimen is, Yanna doet dat ook als ze moe is en tegen e aan hangt. Ik weet eigenlijk niet of kindjes op deze leeftijd al nagelbijten. ik weet niet of de tip van mum op deze leeftijd al werkt, ik denk dat ze dat nog niet onthoudt. meikie: thnx meis, dat je vindt dat ik het goed heb opgepakt. Het is nogal wat zeg, pff. En ondanks mn afleiding blijft het een moeilijk ding hoor, jemig... wat een gesprek met je man zeg! Waarom dacht je dat hij geen kindje meer met jou wilde? En vooral dat je erbij zegt 'met mij', maar dat zal wel gewoon zijn hoe ik het lees gelukkig is het uitgepraat, goed hoor, om het open te gooien! mum: zwaai wat ben ik benieuwd naar de baby van vaneke zeg echt nieuwsgierig wanneer het zich aandient, wat het is en de naam enzo, vind ik altijd zo leuk!! Yanna praat echt heeeeeel de dag over baby's. Komt met haar eigen baby-foto's aanzetten (ze heeft een albumpje in haar tasje met haar eigen foto's). Ze is helemaal voor dr popje aan t zorgen, pff. Ik geef er een leuke draai aan dat we lekker samen voor dr popje zorgen enzo, maar ik ben echt een beetje flabbergasted, waar haalt ze dat nou ineens vandaan? Morgen weer naar mn vriendinnetje met de baby, dus dan zal ze ook wel weer hyper de pieper zijn.
Geen dank meid! Zou niet in je schoenen willen staan.... En je hebt het op de goede manier gelezen hoor. Ik ben wat dat betreft echt een vreemde. Altijd bezig met hoe mensen wel of niet over mij denken. En denk dan voornamelijk dan mensen mij heel raar vinden ofzo. Dit heb ik na bijna 11 jaar ook nog steeds bij mijn vriend soms. Dan doet hij voor mijn gevoel vreemd, en al een poosje niet intiem geweest en dan word ik zooooo vreselijk onzeker. En zeker als hij dan mbt een 2e kindje nog niet weet wat h wil en openlijk over zijn twijfels praat. Dan gaat mijn hoofd met mij aan de wandel..... Mijn verstand weet dat het nergens op slaat, maar mijn gevoel gaat dan echt met mij op de loop.... Heeeeeel irritant
Gejanne, hebben jullie het leuk gehad? Vaneke, sabbelt ze echt op haar vingers? Of? L. zit ook ontzettend vaak met zijn vingers in zijn mond, maar hier is het na mijn idee echt omdat er wat door komt. En nagels bijten op deze leeftijd? Of bedoel je meer dat ze manlief na doet en uiteindelijk bang bent dat ze gaat nagelbijten? Meikie, he bha wat vervelend die onzekerheid die het met zich mee brengt. Heb je dit uitgesproken na vriendlief? En mijn gevoel zegt helemaal niks... hihih ik kan me zelf ontzettend voor de gek houden, dus heb tot nog toe zoiets we zien het wel. Als mijn NOD dichterbij komt zal dat wel anders zijn, duurt nu nog meer als een week. Sahi, hihih wat lief zo'n zorgzaam typje. En jaaaa ik ben ook zo benieuwd naar vaneke haar/hun tweede wonder!
dat snap ik hoor meis, ik heb ook wel eens van die achterdochtige periodes. Dat ik achter alle gekkigheid wat ga zoeken. En als sommige dingen dan ook nog zo zijn, dan wordt dat lekker gevoed Nee, snap dat je niet graag in mijn schoenen zou willen staan, had het ook liever anders gezien. Maar ja, weet ook wel dat het niet anders kon. oh ja, ook iets typisch, op het KDV vonden ze Yanna zo relaxt, veel relaxter dan voor onze breuk, toen was ze zo onrustig, sinds de zomer. Ik denk echt dat zij er uiteindelijk baat bij heeft dat het nu zo is gegaan, die spanning in huis toen waren ook niks. Maar wel typisch dat de leidsters dat dan ook opvalt, zelf merkte ik het niet zo, omdat ik er zo middenin zit.
rrianne: ja lief he, dat zorgen. Maar dat komt dus echt uit haarzelf en steeds dat woord 'beebie!' dat is een goeie, dat Elke papa na doet. Ik maak heel vaak mijn nagels schoon met mn andere nagels zeg maar en dan zie ik Yanna ook zo prutsen met dr handjes.
@Sahi, Fijn dat het gezellig was en zeker ook nog voor herhaling vatbaar. Dat zorgzame zie ik ook bij mirthe heel erg terug. Zo is ze ook ontzettend aan het zorgen voor haar poppen. Kleren aan en uit. Luier aan en af. Flesje geven, troosten, kusjes geven enz. Het zit ze nu al in het bloed. Mirthe mag ook zo graag helpen met div. dingen. @Meikie, De vorige keer was het met de 3e keer raak. Maar nu al wat eerder gestopt met de pil. Dus wie weet zomaar raak. Ben nu eind februari al gestopt met de pil. Dus we zien het wel en we wachten af. @mum, leuk dat je ff om het hoekje kwam gluren. @gejanne, Hebben jullie het mooi en vooral leuk gehad? @rrianne dan wachten we nog even af bij jullie. @hier, Vanochtend gewerkt. Vanmiddag boven een soort van voorjaarsschoonmaak gehad. Mirthe haar kamer moest echt nodig. Dus deze goed opgeruimd en haar kast nagekeken en opgeruimd. Toen onze slaapkamer helemaal gedaan. Gestoft, gezogen, en ramen gelapt. Nu beneden nog stofzuigen en stoffen. De ramen en keuken zijn al schoon. Dus gaat goed hier. Vanavond hebben we een bbq met manlief zn collegas gehad. Super gezellig. Wel een beetje koud. Nu lekker op bed. Mirthe is bij so blijven slapen. Heerlijk. Hebben vannacht weer een rotnacht gehad. Mirthe was van half 3 tot half 5 klaarwakker. Uiteindelijk tussen ons in en ze was zo vertrokken (gggrrrrr). Helaas ging half 7 het wekkertje weer. Dus zo maar op bed. Ik moet morgen ook weer vroeg.
Net voor de tweede avond op een rij uit eten. Zo naar bed! Timo heeft het hier sinds woensdag ook steeds over baby, terwijl we hem echt niet verteld hebben van de baby in mijn buik. Best bijzonder vinden we het. Meikie, niet piekeren! Daantje, hoe is het met je? Vaneke, Timo zit ook vaak met zijn vingers in zijn mond, ook als hij tv kijkt. Dan krijg je ze er echt niet uit.
Eb: t zal wel toeval zijn, want bij mijn kan er onmogelijk een baby in mn buik zitten en ze heeft het er ook hele dagen over. Bedenk me wel dat ze dus soms een babyfoto van zichzelf ziet, of dat ik vertel dat we morgen weer bij de baby op bezoek gaan, dat soort dingen. En als de interesse er is, is een half woord schijnbaar genoeg.
Morgen allemaal was ik ook weer even. Hier mijn kleine nichtje te logeren gehad best spannend want ze moesten samen op een kamer en zij schijnt altijd vroeg wakker te zijn. Met in slaap komen samen even 10 minuten gehuild en daarna niks meer gehoord dus super gegaan en ze heeft voor haar doen uitgeslapen tot half 8. Toen was Gijs uiteraard ook meteen wakker wat een volume komt Daaruit zeg haha. Ze zitten nu lekker samen te spelen voor zover dat kan maar speelgoed afpakken kunnen ze allebei heel goed haha vooral die kleine meid. Verder druk druk druk hier zowel werk als privé. Vandaag onze laatste vrije dag samen voordat we vakantie hebben over twee weken dus maar even lekker genieten. Reageer van de week wat uitgebreider zit nu op de telefoon maar hou het zeker in de gaten hier ben ook benieuwd wanneer vaneke mag bevallen en wat het geworden is!! Fijn weekend allemaal!
@Sahi fijn dat je een leuke avond had met je flirt ook lekker blijven doen heb je verdiend. En dat Y.anna nu relaxer is kan ik me goed voorstellen ze zit niet meer in een huis vol spanningen. @Dolfijnjes wauw wat een super mooie wieg zeg! @Meikie dat was effe een pittig gesprek, kan je het nu wel effe op "hold" zetten of vindt je het moeilijk. Jullie hebben ook best wel een pittige tijd achter de rug met J. @Poookie hoe is het met jou/jullie? Ik heb Davey vanochtend opgemeten en gewogen mijn hemel wat een kerel is het zeg 88cm en 15 kilo. Voor de rest gaat alles z'n gangetje hier. Maandag weer controle vk. Babykamer is besteld en verwachten we binnen 2 weken kan ik lekker alles gaan inrichten en decoreren. @VanEke hoe gaat het met je voel je al wat gerommel in de buik
Thanks meiden voor jullie reakties. Ik heb dit al jaren zo hoor en heb het inmiddels geaccepteerd. Alleen op sommige momenten is het lastig om mee te dealen.... @ Wherona, ik kan het op holt zetten hoor. Maar moet wel ff schakelen. Als we voor een nr 2 gaan wil ik wel dat we er beidde voor gaan en niet alleen omdat ik het wil. Juist de voorpret is al zo leuk Davey is net zo groot en zwaar als jordy hahaha, leuk he zo'n reusje! @ dolfijntjes, dat is zeker een mooi wiegje! Snap wel dat je die wil hebben hahaha. Laat je hem zo of ga je er nog wat aan veranderen qua bekleding? Nou ik zit te wachten tot mn lieve vriendje terug komt met de kibbeling voor een lekkere lunch. Daarna gaan we verder ruimen in de tuin. Onverwachts gaan we de schutting aan de andere kant ook vervangen, dus dat moet nog even gebeuren voordat de stratenmakers komen 15 juni!!!
Even alleen een zwaai vandaag... Misschien vanavond of morgen een uitgebreidere reactie, hier druk en moe. Zwaaiiiiii
@linda gezellig je nichtje slapen. Kunnen ze mooi samen spelen. @wherona wat een hele jonge alweer. Ik moet over 2 weken weer naar het cb @meikie, nee laat het wiegje mooi zo. Ik vind hem prachtig zo. Heel misschien nog even een ander matrasje erin. Goed bezig in de tuin lees ik wel. Is het ook maar weer klaar toch? @hier, vanochtend eerst verslapen. Moest training geven. Maar nu had mirthe aan m'n wekker gezeten. Dus schrok 20 over 7 wakker. Was nog ruim op tijd maar toch. Na de training nog even op bed gegaan. Totdat m'n zusje me wakker belde (Grrr). Dus boodschappen gedaan en kwamen so ook weer thuis met mirthe. Ze was niet helemaal op schik. Maar ze was moe, had honger en een dikke poepbroek. Maar nu haalde ik haar net van bed. Moest haar zelfs wakker maken en had ze wat koorts. Dus zie het wel even aan met haar.