Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Was me hier het nachtje wel hoor...gingen een keer op tijd naar bed, om 22 uur al, laatste tijd werd Elke altijd wakker rondom 23 uur, maar meestal was dat tegelijk met als wij gingen slapen, dus dacht dat ze van ons wakker werd, nu echter weer om 23 uur ongeveer wakker. Schone luier, beker melk, maar wilde niet terug in slaap vallen, na paar keer terugleggen probeerde ze uit bed te kruipen, wat natuurlijk resulteerde in een val...dus pap in volle vaart er heen maar ik ook uit bed gesprongen. Dat was echter iets te onvoorzichtig gesprongen, want gleed zelf ook uit en viel!! Gelukkig niet op mijn buik, maar wel paar blauw plekken nu op mijn knie, waar ik op viel, en kwam met mijn bovenlijf tegen de punt van de lage kast...had gelukkig zelf snel door dat alles prima was maar manlief was wel erg geschrokken...die was natuurlijk bij Elke en die hoorde mij vallen...Nu alleen wat spierpijn, blijkbaar toch heel wat spieren gebruikt om te proberen mij rechtop te houden toen ik viel...kijken of ik straks kan gaan zwemmen, ontspant wel wat denk ik, maar hopen dat de bevalling niet vandaag begint hahahaha

Verder Elke gelukkig geen last van haar val, 2 uur later werd ze weer even wakker, toen zij ze wel meteen "boem pijn" maar nog wat gedronken, ze was goed helder en kloeg niet van pijn ergens. Deze ochtends reageerde ze alsof er niks gebeurt was gelukkig :)

reageer later weer ff op iedereen, ga denk ik toch nog maar ff terug bed op denk ik, want veel slapen is niet gelukt ;)

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ vaneke, jeetje zeg meid, wat zal jij geschrokken zijn..... Veel plezier met zwemmen! Ennuh... Je houd ons wel in spanning zeg.... Ben erg benieuwd of elke een broetje of zusje krijgt ;)

@ babyr, ow bah zeg, is ook wel even schrikken... En een blaasontsteking is ook niet erg prettig, heb je er veel last van?

Hier is de koorts weer gezakt. Jordy hoest nog wel flink en is flink verkouden dus denk dat dit weer een ander virus is geweest. Nu hopen at het voorlopig ff klaar is.
    Zo nu eerst ff de badkamer poetsen, dan nog ff mick uitlaten en dan is het vast alweer tijd om een boterhammetje te eten en Jordy lekker naar bed te doen ;)

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee neee nee vaneke 7 juni hoor ECHT hahaha ik voel het aan mn (vrucht) water ahum!! O en er zit ook een plassertje aan ;)

Ik ben in 3 weken tijd ff 5 kilo aangekomen, poeh dat was wel ff schrikken hahaha :)
    En ik mag als klap op de vuurpijl 2 gaatjes laten boren én een verstandskies laten trekken, bij dat laatste heb ik even gezegt dat ik dat NIET wilde en dat ik dat echt heel eng vind. Ik mocht er over na denken maar hij zei dat het echt geen pijn deed en die kies ernaast toch moest verdoven voor de vulling dus dan was het eruit trekken nog minder pijnlijk en sneller!
    Normaal boor ik zonder verdoving maar deze zit heel dicht op mn tandvlees en is aardig groot.
    WAAROOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ik ben zo bang voor trekken he, ik zou er spontaan weeen van krijgen zeg :)
    Nu ga ik zo bellen voor mn 2 gaatjes maar dat trekken weet ik echt nog niet hoor, ik heb er nog geen last van dus zei al, zoalng het geen pijn doet mooi laten zitten! Maarja zodra het pijn gaat doen is het trekken ook lastiger o.a. ivm verdoving.
    Ik zeg algehele narcose en platspuiten die hap haha (nee hoor ;))

wat een heerlijk weer, lois op bed en ik in de tuin met mn verslaving :)

hoe gaat het verder met de rest!????

Lois gaat steeds meer na praten... zo leuk!
    In de winkel vind ik het alleen minder leuk, als papa of ik weggloop schreeuwt ze die hele winkel PAPAAAA OF MAMAAAA door, ja en hard!!! ook werkt oma daar dus dan is he MMAAAAAAAAA...poeh dramaqueen hoor.

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hahaha Rica, ik denk ook nog altijd een jongetje hoor, zeker omdat mijn buik naar voor groeide...hoewel ik moet teogeven dat die de laatste weken ook weer meer naar buiten groeit, maar ik eet ook echt alles op wat los en vast zit :D en zelf denk ik 6 juni, dus datum komt ook dicht bij mijn gevoel in de buurt ;)

zwemmen kon niet vandaag, vanmiddag alleen zwemmen voor ouderen, en hoewel ik beweeg als een oudere vandaag mocht ik toch niet meedoen ;) Ga zo wel maar ff op pad, beetje beweging opdoen, ff buiten!! tot later dames!

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Meikie, ja wel aardig last ervan ja. Mja gaat hopelijk weer over.
    Fijn dat de koorts is gezakt. Hoe gaat t nu?

Rica, haha verstandkies laten trekken doet geen pijn hoor, is meer het idee. Ik heb makkelijk lullen, ik hoef niet :p. Maar heb er al 3 uit laten trekken, en de zenuwen zijn 10000x erger!

VanEke, neee je bevalt de 13e! Of later... hihih sorry! Mijn gevoel ;) Jeetje zeg, doe jij eens rustig aan meid!! Niet meer vallen hoor ;)

Daantje, jij gaat ook hard met je weken hoor! Wanneer is je geslachtbepalinggggg???? Ik zeg JONGEN

Ben lekker de rest vd wk vrij, vrijdag weekendje naar de Efteling!! :D :D

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babyR, die zou 14 juni zijn....gaat helaas wegens de omstandigheden niet door. En zo nieuwsgierig als ik was, zo niet boeiend vind ik het nu. Hoop dat het gezond ma zijn na alle troep die mijn lichaam in is gegaan. Soms denk ik trouwens ook opeens jongen haha.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vaneke: oh jeetje wat een hectiek zo in de avond! Gelukkig niet op je buik gevallen, je insticten redden jou en ja baby he ;)

meikie: gelukkig is Jordy weer wat opgeknapt. Wat een getob zeg!

rica: ook alweer 25 weken joh!! dan mag je best 5 kilo aankomen :)
    aaahh wat kl*te van je gebit zeg :(
    Hier ook een geklets joh, zo leuk :)

babyr: oooh leuk, weekendje efteling!
    bah een blaasontsteking :(

daantje: logisch hoe relatief alles nu wordt he? Lukt het een beetje meid?

rrianne: hoe is het nu met L?

Ben weer gewoon gaan werken hoor, t gaat wel weer.
    Vanmorgen gesprek gehad op werk, even stand van zaken doen we altijd eens in de zoveel tijd. Maar toen ze vroeg hoe t ging barstte ik ineens in tranen uit, ik denk van alle spanning en me groot houden. Sowieso gaat t de laatste weken weer minder... Moet mezelf weer goed in de gaten houden! Dus morgen weer gaan sporten, wou vandaag al, maar dat lukte niet door het werk. En leren voor mezelf opkomen en mn mening zeggen :)
    Mja, komt wel weer goed ;)

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Morgen echo, ben bloednerveus... Om 11 uur zijn we aan de beurt, ik moet daarna wel werken maar meld me zo gauw ik kan.

Daantje, het boeit ook echt niet. Maar ik denk een meid, jullie kunnen toch allemaal geen jongens maken, toch?!? ;)

Ga tukken, moeoeoeoeo

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @EB: succes morgen, best een spannend moment inderdaad!!

@Daantje: inderdaad allemaal heel relatief opeens, wel fijn dat ge u al wat beter in uw vel voelt zitten!! Hopen dat het zo vooruit blijft gaan, al zijn het maar kleine stapjes...

@Rica: hahaha, ik heb de mijn onder volledige narcose laten trekken hoor, gewoon met een operatie in het ZH, was wel in België en ook al iets van 15 jaar geleden, geen idee of ze dat nu wel bij de tandarts gewoon doen daar...

@BabyR: heerlijk weekendje efteling, volgens mij treffen jullie het ook met het weer!! Gaan jullie ook naar het eftelinghotel of de huisjes om te overnachten?? Erg leuke sfeer daar vind ik :)

@Sahi: ja, wel beetje dubbel die instincten, want die zorgde natuurlijk dat ik voor Elke uit bed sprong, terwijl ik natuurlijk ook nog een ander kind in mijn buik te "beschermen" heb zeg maar...maar gelukkig allemaal goed afgelopen!! Nu wel blauwe plek boen mijn borst en op bovenarm...hahahah, als iemand het zou zien denken ze vast dat we hier thuis 50 tinten grijs hebben uitgeprobeerd ;)

@hier: spierpijn is gelukkig stuk minder, vanavond nog ff lekker relaxed met Elke in bad geweest, vond ze zelf ook erg gezellig, erna meteen in slaap gevallen in bed. Wel al 2 keer wakker geworden, dan wil ze ook steeds drinken, en drinkt wat ik haar geef dan ook echt in één teug op, we geven wel altijd melk, nog niet met water geprobeerd.
    Heeft ze de laatste weken al bijna iedere avond dat ze minstens 1 keer wakker wordt om te drinken, zijn er nog die dat hebben?? combi veel drinken/veel plassen doet me denken aan diabetes, maar kan verder geen andere klachten herkennen, dus zit me zelf meer gek te maken denk ik daarmee...maar vraag me af waar die dorst in de avond vandaan komt??
    ik ga stilaan richting bed, truste dames!!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vaneke: aaahh je zegt dat je gevallen bent, zodat ze straks met je bevalling niet aan 50 tinten denken :p nee hoor, grapje! Hihi
    Yanna rommelt tegenwoordig ook s avonds, maar ze heeft dan geloof ik geen dorst, nooit aangeboden eigenlijk, vanwege het tandenpoetsen. Na het poetsen geef ik niks meer. Maak jezelf niet gek hoor, dorst kan allerlei oorzaken hebben, zoals slapen met de mond open (dat heb ik vaak).

eb: weltrusten!! Ik denk aan je morgen, spannend!!!

11. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Eb succes alvast morgen!

Babyr leuk Efteling!! Mssn zie ik je nog wel ik ga vrijdagmiddag ook met Gijs. Wij hebben jaar abonnement gehaald wonen vlakbij en het is zo ontzettend leuk voor die kleintjes. Veel plezier alvast!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Owja meiden die naar de meeting komen; harderwijk of dat zaaltje in Bunnik? Ik ga vrijdag even zitten voor lijstjes en dingetjes :)

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik zeg hardewijk ;)

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Lees later bij, kom EB heel veel plezier wensen bij de echo!

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meeting, locatie maakt me niet uit, maar ik vond de foto's van dat gymzaaltje zo vreselijk leuk.

Vaneke, het kan ook gewenning zijn, maar als je twijfelt ga dan even naar de ha. Diabetes is niet niks, daar kan je beter snel bij zijn.

Ik ga lekker pas werken na de echo, even een paar uurtjes rust. Het weekend met mijn vader was goed, maar twee dagen iemand in je huis is dodelijk vermoeiend. Zeker mijn vader ;). Maar Timo vond het heel erg leuk. Had hem een jaar lang alleen nog op skype gezien, maar na tien minuten hoorden we al OPAAAAAA! uit zijn speelhoek en moest opa al zijn speelgoed zien. Gezellig!

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ EB, zie in je onderschrift dat je een afspraak bij het CB hebt. Had je die nou zelf gemaakt? Of kreeg je een brief. Hier nog niets gehoord.

@ sahi, wanneer is de meeting ook alweer? Wie weet zit ik dan in het loopgips en kan ik wel wat bewegen. Kan ik last minute nog beslissen natuurlijk.

@ vaneke, ik vind dat F ook vreselijk veel drinkt! Ik drink heel weinig dus het valt me altijd op. Maar ze zou alles opdrinken wat ik haar aan zou bieden. Overigens wordt ze er niet wakker van ofzo hoor. Maar ze is heel dorstig. Ze is natuurlijk ook wel een heel actief kind (weet niet of elke ook zo druk is), maar daar krijg je ook dorst van natuurlijk.

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, ik heb de afspraak zelf gemaakt toen Timo 18 maanden was. Toen hoorde ik dat het hier pas met 20 maanden was en hebben we meteen een afspraak gemaakt. Gewoon even bellen dus.
    Je kan met me meerijden naar de meeting als je in de auto past. We hebben op zich wel een grote auto, heb je alleen gips aan je onderbeen of helemaal?

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @vanEke jemig dat was effe schrikken ook voor je man, je houdt het zeker spannend leuk hoor.

@Daantje fijn om te lezen dat je wat lekkerder in je vel zit, hopelijk gauw loopgips dan ben je weer wat mobieler.

@BabyR jemig jij gaat ook hard zeg ook nog maar een paar weekies te gaan, wel ff schrikken heb je er wat voor gekregen?

@Rica hoe gaat het met jou?

Hier afgelopen maandag weer bij de vk geweest en weer helemaal goed gekeurd. En de zw. diabetes zal niet meer zijn kop op steken gezien ik met 24 weken een piek zou moeten hebben maar uitslag was super goed! Zo blij mee. Iets meer kans op GEEN vroeg geboorte.

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Het zijn er twee...

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Eb, las je pb al, maar ook hier super gefeliciteerd!! Gaat helemaal goed komen. Wen even rustig aan het idee.

Wherona, goed nieuws!

Deel Deze Pagina