Ik moest een inwendige echo want het is nog heel pril. Ben een paar dagen terug gezet, maar dat telt niet want ik wist niet wanneer mijn eisprong was. Eerst zei ze het is heel pril, geen hartje gezien, maar wel gehoord. Toen zei ze ik ga nog even goed je baarmoeder bekijken en toen vroeg ze: mogen het er ook twee zijn? Nou, ik kwam niet meer bij, shaken, huilen, lachen. Timo zat bij mijn schouder op het bed en M erachter. Die zei niets... Ik had een voorgevoel. Op niets gebasseerd dus daarom er ook niet over gesproken. Maar wel gelezen. Spooky hoe zo'n voorgevoel dan uitkomt. Het wordt nu wel een heel ander traject. Moet naar de gyn, met 28 weken stoppen met werken, kans op vroeggeboorte, etc. En nu moet ik naar mijn werk?!? Vreemd hoor. Moet maar eens even met mijn manager babbelen...
Apart eb, volgens mij heeft mijn zus gewoon bij de vk gelopen. Zeker de eerste tijd. Maar m'n zus zou het hartstikke leuk vinden om er een keer over te kletsen hoor! Begrijp dat je in shock bent. Ik zou ook echt niet weten hoe ik op zulk nieuws zou reageren.
Wow EB, surprise! Spannend allemaal geloof ik, maar ook wel erg leuk (lijkt mij )! Laat het maar rustig op je inwerken! Rest: zwaai, kom later even reageren maar wilde ff op EB reageren !
Wow!!! @eb!! Zit het in familie of niet? Gefeliciteerd! En inderdaad wat daantje zegt laat het even bezinken en aan het idee wennen. Komt helemaal goed!!
Even snel, moet werken. M heeft een hartje gezien en de vk beide. Ik zag het niet, maar heb ze wel beide gehoord. Was nog heel klein allemaal. Nee, het zit niet in de familie, daarom 90% zeker 1-eiïg.
wow EB, gefeliciteerd hoor!! Eerst en vooral voor de goeie echo, maar ook dat het er 2 zijn, wel inderdaad even wennen!! Maar goed dat jullie naar een groter huis gaan
Als je dan een tweeling krijgt, lijkt 1 eeiig me zo leuk! Krijg je een soort van twee timo's effect haha. Meis, laat het gewoon echt even bezinken en praat er thuis samen lekker over. Gelukkig is er al een nieuw huis in aantocht!
Hoi meiden! Weer eens even een teken van leven van mij! Ik ben inmiddels met verlof! Gek idee dat de bevalling alweer zo dichtbij komt. Nu met F er ik merk ik dat ik de tijd ook echt even nodig heb om te focussen op dit kindje. Vind t trouwens nog moeilijk om te beseffen dat we er straks een mannetje bij hebben. Herkennen de andere zwangeren dit? Net F gaat het goed. Ze is vrolijk en "kletst" erop los. Leuk om te lezen dat jullie kindjes ook zo hard gaan. @Vaneke: succes met de laatste loodjes! Wat eng dat je bent gevallen trouwens. Gelukkig is het goed afgelopen! @EB: gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat het onverwachts is als het er ineens 2 zijn. @Daantje: wat naar van je gips.... Hopen dat het voorspoedig herstelt! @Sahi: volgens mij maak je n moeilijke tijd door, sterkte meid! @Rianne: spannend dat jullie voor n tweede gaan. Hoop dat het snel raak is! @Dolfijntjes: jij vroeg n tijdje terug of ik in het noorden woon. Ik woon in midden NL. Groetjes!
EB, waaauwww! Gefelicteerd! Snap dat t schrikken is, maar komt heus goed!! Kunnen jongens en meisjes ook 1eiig zijn? Ja toch? Dan gok ik op een jochie en meisje! Hihih Linda, ohh leuk! Zou leuk zijn als we elkaar tegenkomen VanEke, we gaan naar de huisjes, bosrijk, lijkt me echt leuk!! Daantje, jammer van de echo.. Mja ik weet toch zeker een jongen haha. Heerlijk weer he! Straks lekker bbqen!!!
Nee BabyR: 1-eiig is altijd hetzelfde geslacht ! Heerlijk BBQ in het vooruitzicht, super weertje voor !
Wooow eb 2 stuks meteen!!! Dat is zeker even wennen. Maar in ieder geval goed nieuws na alle ellende!! Meeting is 6 juli. Nu ff soort pauze maar nu weer verder. Die flirt loopt me steeds te appen, leid me af, hihi. Maar dus weer ff leuke afleiding na zon rotdag gisteren...
Moest opeens vier pagina's bij lezen, dus ik wist zeker dat er nieuws was, dacht alleen van Vaneke hihi Maar EB, wat een gaaf nieuws, gefeliciteerd, al snap ik dat jullie in shock zijn. Van harte gefeliciteerd. Het eerste jaar zal pittig zijn, maar de jaren die daarop volgen zullen geweldig zijn! Vaneke, wat schrikken dat jullie allebei achter elkaar vielen. Gelukkig niks ernstigs! Ow en wat betreft je vraag van het drinken, L. drinkt ook echt alles leeg wat ik hem geef en vraagt dan zelfs soms nog om meer... En ja dus ook veel natte luiers, las hier laatste iemand die maar 1x in de maand een jumbo pak luiers hoefde te kopen. Hier gaat dat er in een dag of 10 zeker doorheen. Rica, aaah ik snap je. Dat is dus ook de reden dat ik de tandarts even uitstel. Hij zei vorige x als ze goed door zijn kunnen ze er uit en dat is dus nu het geval. Hhahaha en Babyr, jij bent bang voor een vingerprikje maar 3 verstandskiezen appeltje eitje? Veel plz in de efteling, ik wil ook heen met L. vind het zelf zo'n leuk park. Alleen niet echt in de buurt voor ons. Lucifer, leuk om weer eens wat van je te lezen. Succes met de laatste loodjes en kom je ons het babynieuws vertellen? Sahi, vervelend dat je momenteel toch weer niet zo lekker in je vel zit. Het is ook niet niks wat je de laatste weken allemaal mee maakt. Vooral veel over blijven praten. Met L. gaat het opzich goed, alleen blijft hij 's nachts/'savonds zo huilen, vind het zo raar... L. is nog steeds onrustig. Zit me constant af te vragen wat er nou zou kunnen zijn (hoezo controlefreak?!). Overdag is hij wel wat zeurderig en snel boos, maar zolang hij zijn aandacht krijgt gaat het best goed. 's nachts/'s avonds is hij steeds helemaal overstuur. Laat zich ook moeizaam door ons troosten. Normaal is een flesje en even bij ons in bed knuffelen genoeg, maar nu echt niet. Is al de derde nacht dat we hem uiteindelijk een zetpilletje geven en kort daarna valt hij lekker in slaap. Alleen staat het me heel erg tegen om een zetpilletje te geven terwijl ik zelf niet eens weet wat er aan de hand is... Zijn er hier al veel kids die bezig zijn met de laatste kiezen?
wow dat zal wel effe slikken zijn geweest EB maar van harte! Heb een vriendin met een tweeling (meisjes) en die zegt je weet niet beter. Maar goed jij hebt er dan wel Timo bij dus dat is al een andere situatie. Effe op je in laten werken meid maar komt vast allemaal goed!
Rrianne, oh jeej arme L. Ik zou niet weten wat er zou kunnen zijn.. Maar wel gek dat ie na een zetpil gaat slapen dus hij heeft duidelijk wel ergens last van.. Misschien HA even raadplegen? Hahahaha ja achteraf appeltje eitje he daarvooor natuurlijk flink de dramaqueen uitgehangen Gejanne, ohhh hahaha nja ik ben niet zo slim hahaha dan gok ik op 2 jongetjes! EB, hoe gaat t nu? Al iets meer bezonken? En M heb je met hem er nog over gesproken? Wat vind die? Sahi, leuke afleiding idd haha. Succes nog met werken!
Hey meiden Hier vluchtig door de pagina's gelezen. Mirthe is heel erg snotterig en hoesterig. Dus al druk met de vsm en hoestdrank. Ze hoest soms de longetjes uit haar lijfje heb ik het idee. Hier zelf maandag ziek geweest. Eerst s ochtends nog wel aan het werk. Maar middags de hele middag op bed geslapen. Gister en vandaag lekker wezen shoppen (vooral voor mirthe geslaagd ). @eb, jeetje meid. Gefeliciteerd maar ik snap zeker wel dat je schrikt. Wat kan je gevoel dan ff raar gelijk hebben. Nu maar lekker laten bezinken en daarna maar genieten. Gelukkig zijn ze blijven plakken. Het komt allemaal wel goed. En je hebt een mooie echo gehad met je gezinnetje erbij. Wat wil je nog meer. Ik zal ff kijken of ik vanavond uitgebreid kan reageren
Hoe is het met je eb?? Ja babyr zou toch lachen zijn als we elkaar tegen komen vrijdag!! Efteling is wel heel groot haha en wat een mooi weekend met mooi weer hebben jullie uitgezocht om naar bosrijk te gaan!!
Wow EB!!!!! Dubbel gefeliciteerd!!! M al bijgekomen?? En jij?? Snap de schrik wel... Wel fijn dat jullie al een groot huis hebben gekocht Hier alles goed.... Moet weer rennen... Tot snel!!
Hiiiii! Bekomen van de ergste schrik en ik vind het steeds leuker! M zijn ouders zijn gekomen. Hij had papadag en was dus de hele dag alleen. Heel fijn dat ze kwamen, kon hij zijn verhaal ook kwijt. M is ook geland, hij kan weer lachen en dat is een goed teken. We hebben er net even een lekker ijsje op gegeten . Als ik Timo zeg dat ik een baby (ok, twee baby's) in mijn buik heb, kruipt hij op schoot en trekt mijn t-shirt naar beneden om dat zelf eens goed te bekijken. Moppie...!