@ EB: Even bijkomen snap ik... Rustig aan... @ Meikie: Hoe is het met J zijn oren?? @ Rrianne: Hier hetzelfde met Micah... Hij is nu met zijn onder hoektanden bezig en ook niet helemaal in zijn hum, kwijlt vreselijk en eet slecht... @ Sahi: Knap hoe jij inschakelt en dealt met de situatie!! Wij hopen binnenkort weer eens bij je in de buurt te zijn. Anders moeten we gewoon een datum prikken... @ BabyR: Al klaar voor volgende week donderdag? @ VanEke: Spannend!!!! Lekker genieten van alle laatste dingen met z'n drietjes... Kleine spruit is er echt binnenkort!!! Ik denk a.s. woensdag de 12e @ MBTC: Hoe is het met jou?? Hier wel goed. Druk op het werk met het werk afsluiten, nog 4 weken en dan is het zomervakantie... Nog een boel te doen Met de boys alles goed, alleen vroeg wakker... Maar ja... En Micah zit ook weer/nog met zijn tanden. Maar we genieten met z'n allen
Wat een tandenproblemen allemaal! Hier zijn de laatste twee hoektanden aan het drukken, maar gelukkig alleen zure luiers als gevolg! Ik heb een lekkere paar uur alleen gehad. Eerst eens even alle spanning van me af gehuild (niet helemaal gelukt...) en toen even geslapen en gegoogled. Valt me tegen hoeveel er over tweelingen te vinden is op internet. Op mijn werk heb ik het gister meteen verteld, alleen op de afdeling dan. Dat zijn allemaal moeders, dus die snappen het goed.
Karine ik wordt helemaal blij van je compliment dank je el! Een keer een datum prikken lijkt me gezellig, ik vindt het ook niet erg om een keer jullie kant op te komen hoor. Eb: goed dat je het op je werk hebt verteld. Je vk heeft straks vast allemaal adviezen voor je en plekken waar je terecht kan om erover te praten. Ik heb nog niet veel van jullie gehoord over de meeting; zaaltje of harderwijk. Gelukkig heb ik het druk en ga ik vanavond pas kijken Ik dacht dat rica het liefst harderwijk wilde, dus als ik niks hoor ga ik daar iets leuks zoeken.
Linda: fijn weekend saampjes ! Lekker weer, dus komt vast goed! Rrianne: nee, hier weinig last van tanden en kiezen, Jarno heeft er ook altijd weinig last van gehad. Gelukkig maar als ik veel verhalen hoor! Sahi: knap hoor, van Yanna, plassen op het potje! Begin er hier voorlopig niet aan denk ik, Jarno deed het vanaf bijna 3 en dat ging in 1x goed, weinig natte broekjes gehad. Karine: Hier mogen ze nog 6 weken naar school, stukje later dus. Schiet al zo weer op! EB: maar goed dat je 9 maanden zwanger mag zijn (of iets korter ), nog genoeg tijd om er aan te wennen en info op te zoeken! Hier een dagje kantoor. Vandaag of morgen toch ook maar snel een BBQ kopen, heerlijk weer voor! Zag een leuke aanbieding bij de Gamma, hopelijk hebben ze ze nog.
Meeting locatie maakt me niet uit ik moet alleen ons onder voorbehoud aanmelden schoonouders hebben die dag geclaimd maar geen idee wat nu bedoeling is en hoe laat. @rica ook hier proficiat met je verjaardag! @eb gelukkig heb je nog tijd zat. Er zijn best veel tweelingen toch? Lijkt me dat er genoeg informatie te vinden moet zijn. Wat ik me eigenlijk meteen bedacht is dat jij alles altijd met de fiets doet vertel je ook vaak dat lijkt me wel heel lastig worden dadelijk. Maar zal ook vast wel oplossingen voor zijn karretje erachter ofzo @vaneke alles nog rustig?? Hier vanochtend gezwommen al en nu lekker buiten op balkon hebben speeltafel met water voor zijn verjaardag gehad destijds daar heeft die veel lol van en dan straks na zijn slaapje eens naar de Efteling. Ja woon in de buurt rica en hebben een jaarkaart ideaal kunnen we dus ook voor paar uurtjes gaan wat we dus ook al regelmatig gedaan hebben. Vrienden hebben ook een jaarkaart dus ook al paar keer met hun afgesproken maar vandaag ga ik voor het eerst alleen en gaan we daar ook lekker eten.
Zwemmen, heeeeerlijk met dit weer! Linda, we gaan een bakfiets kopen. Waren we toch van plan, maar nu is het geen luxe meer maar noodzaak. Anders zou er een auto bij moeten komen, nou, dat vind ik zonde. Géjanne, gelukkig ben ik niet de enige op kantoor met dit mooie weer
Sahi, wat knap zeg dat plassen op de pot. Linda, klinkt als een gezellige dag samen. Eb, bij ons op het kdv ook twee stellen met 3 kids (waarvan tweeling) die inderdaad veel met de bakfiets doen, ideaal. Kiezen, wat wisseld dat per kind zeg. Hier is uit zijn hum zacht uit gedrukt hoor, het is soms echt gieren. Doordat hij vanmorgen om 06.00 met 39 gr. koorts uit bed kwam heb ik voor de zekerheid net overlegd met de HA en mogen straks langs komen. Gaan we toch wat geruster het weekend in.
@rrianne wat balen zeg goed dat je toch even gebeld hebt. Hoop dat het meevalt. Herken het wel wat je schrijft toen alle kiezen hier door kwamen was veel tegelijk en ging ook gepaard met ziek zijn en totaal niet lekker in zijn velletje dat wij ook enorm begonnen te twijfelen of het nu wel de kiezen waren of wat anders. Hier is er al eentje door van de tweede rij kiezen en tot nu toe daar wel minder last van als met de eerste kiezen. Sterkte! @eb bakfiets inderdaad ook een goede oplossing!!! Sterkte met werken nog! @vaneke?? Gaat rica gelijk krijgen en komt jullie kleine spruit vandaag?? Kreeg net berichtje van de mannen ze zijn al goed eind op weg en net even gestopt kwamen ze tot de ontdekking dat niemand er aan gedacht heeft om zonnebrand mee te nemen haha mannen.... Dus dat moesten ze dadelijk maar even halen als ze er waren haha.
Rrianne, balen dat L zo'n last van zijn kiezen heeft. Maar fijn dat je even naar de ha gaat, anders zit je er misschien zondag mee en dat is niet handig. Timo heeft nog helemaal geen last gehad van zijn tanden en kiezen. Wel handen in zijn mond, kwijlen en heeeeeele vieze zure luiers, maar geen koorts oid. Heel verschillend van kind tot kind. Ik ben vanmiddag lekker alleen. Heb even de deur dichtgedaan, kan ik ongestoord even internetten (sssssttttt!). Ga zo wel weer aan het werk.
Hahaha EB, zit ook wel eens ff lekker te internetten onder werktijd Werk daarna weer extra hard ! Weinig zin meer ook hier hoor, pauze is net voorbij, dus ik ga weer verder!!
Wat vervelend meiden op kantoor!!! @mama: veel plezier op de camping dit weekend!!! Hier heerlijk in de tuin met internet Micah sliep al vroeg (12.15 uur) omdat hij vanmorgen ook al héél vroeg wakker was (05.30 uur). Nu ligt hij al langer te slapen dan normaal, dus eigenlijk niet verkeerd... Alles wel lekker schoon beneden en alle tuinstoelen + tuintafel helemaal geboend en schoon. Had ik nu lekker de tijd voor
Heerlijk Karine, ben jaloers haha. Alhoewel het bij ons in de tuin altijd zo snel warm is, onder de veranda benauwd en verder alleen maar volle zon! Net ff kort overlegje gehad, ook gelijk aangekaart dat ik na de vakantie graag op donderdag ga werken ivm de oppas. Dus nu ga ik op dinsdag en donderdag werken na de vakantie, heerlijk, lekker de vrijdag weer om mijn huis netjes te maken ! Betekend alleen wel dat ik Jarno alleen maar op maandag op kan halen om gezellig met zn drietjes te eten ! Ach, dilemma's haha. Ik ga snel nog een uurtje door en dan heerlijk genieten van ons weekend!!
Fijn weekend meiden. Vanmiddag bij de HA geweest, zag er niet verontrustend uit, voor nu toch nog vanuit gaan dat het zijn kiezen zijn. Vorige x werd ons verteld dat kiezen alleen gepaard gaan met verhoging niet met koorts. Maar goed onze HA had daar een andere kijk op. Mocht hij maandag nog koorts hebben dan weer terug komen en dan zullen het zijn kiezen niet zijn (aldus de HA).
hallo dames, nog alles rustig hier, dus toch niet op Rica der verjaardag Vandaag wel weer controle gehad, omdat ik gisteren en vandaag wat minder beweging had ook hartfilmpje gekregen als extra en dat was helemaal prima. Begin het nu verder echt zwaar te vinden, zeker de combi met Elke die echt wel grensjes aan het verleggen is en ik regelmatig plots moet reageren voor ze opeens de straat op loopt, of zomaar van trappen loopt omdat ze ergens anders naar kijkt ofzo... volgende week woensdag gesprek met gyn over hoe snel wel/niet eventueel inleiden als het dan nog altijd niet gebeurt is...nu stikop na middagje ZH terwijl het eigenlijk niets voorstelt, dus ik ga lekker met mijn olifantenpootjes omhoog, reageer later weer op de iedereen!! tot later dames!!
Toch wel weer fijn die bevestiging dat het van binnen nog goed zit toch? Geniet nog maar even van je rust
Vaneke, fijn dat alles goed gaat daar binnen. Snap je ongerustheid na twee dagen wat minder leven te voelen. Probeer je rust te pakken, manlief het weekend ook vrij?
meeting: ik denk dat ik dan toch weer voor dat zaaltje ga mailen, is dat goed? Doe ik het nu voor 3 uurtjes, dan zitten we weer rond de 5 a 6 euro pp. vaneke: vermoeiend he, die laatste loodjes. Spannend dat het leven minder werd, jakkes. Gelukkig zit alles nog goed. Spannend allemaal zeg! rrianne: gelukkig ben je gerust gesteld, wel pittig dat hij er zoveel last van heeft zeg! rica: gefeliciteerd met je verjaardag! eb: hahah dat aftellen slim, zo'n bakfiets. Een kennis van me is bijna uitgerekend van haar tweeling, ze wacht op een spontane bevalling. Als ik tips van ze krijg, zal ik het je laten weten. gejanne: ja dillemma's. met zn 3tjes eten? Wie mist er dan op maandag? Man werken? ik geniet ervan dat ik 1 avond in de week Yanna haal, samen eten en douchen en lang opblijven als het kan. Altijd op donderdag, is me echt heilig. karine: lekker soms he, ff aan de slag linda: wat heerlijk zo met Gijs En fijn dat de mannen veilig zijn aangekomen. haha, zonnebrand vergeten. Er zijn ergeren dingen gelukkig zo heerlijk dagje vandaag, eerst naar de kinderboerderij met wat kindjes die ik van scouting ken (en hun mama's), daarna naar vriendinnetje en even geshopt, alleen niet geslaagd en daarna mn vader en broertje te eten. Lekker druk, maar wel lekker allemaal En alles op de fiets gedaan, heerlijk! Lekker sportief, leuk voor Yanna en gewoon heerlijk genoten Wat een zon ineens zeg, ik herrinner me van afgelopen jaren dat ik in maart/april altijd zo'n jeuk ervan heb en dat heb ik gewoon nu pas Is met een paar dagen wel weer over, mn huid moet weer even wennen