@EB, wat een leuke ticker heb je gemaakt. En wat een geweldig filmpje op fb. Dikke pret dat T heeft. En wat is hij veranderd zeg. Vooral in het gezicht. Fijn dat je even je verhaal/ ei kwijt bent. Dan kunnen ze op het werk ook er rekening mee houden mocht je geen energy hebben. @Vaneke, mijn gevoel zegt maandag. Maar of dat deze is of volgende week kan ik je zo niet vertellen. Maar deze dag schiet me binnen dus denk dat je op deze dag bevalt. Nu ben ik wel benieuwd of mn gevoel weer gelijk heeft. @Linda, hoe ging het vandaag met G? hebben jullie je een beetje vermaakt vandaag in de Efteling? En was het druk? @Sahi, Wat een flinke meid al, op het potje plassen. Ik heb nu ook één voor mirthe gekocht. Maar ze taalt er niet naar. Ik dacht mooi voor het douchen even maar nee. @meeting, Het liefst in Harderwijk. Maar maakt me ook niet heel veel uit. @Mirthe, Pfoe pittige week hoor deze week. Nog steeds snotteren en hoesten. Ik weet ook al waarom. Ik heb ontdekt dat ze met de kiezen bezig is die ze tussen 2 en 3 jaar krijgen. En nu vooral boven. 1 is al zo goed als door en de andere bijna (voor zover ik mocht zien). Vanmiddag ook. Niks was goed en alleen maar huilen. En dat ook nog terwijl je visite hebt. Daar ging mn middagje buiten zitten. Heb nog niet echt buiten kunnen genieten van het weer. Ze zijn nog steeds bij de achter buren aan de slag (nieuw dak en opnieuw voegen) en nu ook nog eens bij de buurvrouw (tegels leggen). Dus heel lekker om achter huis te zitten in de herrie L Tevens is ze best wel moe/ hangerig. Gelukkig geen koorts maar ontzettend veel kwijlen.
Niemand hier? Wij zijn lekker een dagje naar het strand geweest. Was heeeeerlijk! Timo heeft zich kostelijk vermaakt en mijn moeder met hem, dus ik heb lekker in het zonnetje kunnen relaxen.
Hier vanochtend eerst een verjaardag. Wel in de tuin gezeten maar de wind was wel fris. Na het slaapje van mirthe (die vroeg lag) even naar een oldtimer show geweest in het dorp verderop. Hier een heerlijk ijsje gehad en de dag afgesloten met patat (dag kilo's ) Dus al met al een lekker dagje
hallo dames, Hier ook lekker rustig dagje gehad, mogen uitslapen want manlief is met Elke gaan zwemmen, waren pas om 9.30 terug en Elke was best moe dus die is om 10.30 ook op bed gegaan weer. Dus uiteindelijk zelf lekker tot 11 liggen luieren in bed, in de middag met de dames van de pufclub van de zwangerschap van Elke nog high tea gedaan en vanavond lekker BBQ gedaan met schoonmoeder...nu nog ff uitbuiken en lekker hangen op de bank... Tot later weer!!
Dolfijnjes, och wat sneu. M. er ook zo'n last van?! Gaat het inmiddels weer wat beter? Eb, klinkt heerlijk. Vaneke, nog steeds rustig? Wordt het nu ook spannender voor je nu het dichterbij komt? Of heb je zoiets van laat maar komen? Hier lijkt het weer wat beter te gaan, gister alleen nog verhoging en niet willen slapen. Maar daarin tegen heeft hij vannacht super geslapen. Konden we allen weer even bijtanken.
@Rrianne, fijn dat het bij jullie iets beter gaat. Het gaat hier nog met vlagen. Ze is nu heel gezellig en lekker aan het spelen. Maar kan vanmiddag zo anders zijn. Dus we bekijken het per moment/ dag
hier ook weer gesnotter en gisteren heel hangerig. Ze ging s middags naar papa en ik begreep dat ze hem nauwelijks nog heeft los gelaten, zo moe en niet fit. Geen koorts, wel gesnotter en hoektanden en vreselijk moe. Ben benieuwd hoe ze straks terug komt, ze sliep vanmorgen wel heel lang uit hoorde ik. Irritant, want bij mij doet ze dat niet. dolfijnjes: hoe is het nu bij jullie met het snotteren enzo? niet druk maken om de kilo's joh 1x patat moet kunnen eb: lekker he, het strand Zeker rustig hier! Komt vast door het weer vaneke: lekkere dag gisteren lees ik Nog rustig in de buik? rrianne: gelukkig kon je nog even bijtanken Wel vervelend dat L blijft kwakkelen... pfoe ik ben lui vandaag. En vanavond visite, dus moet echt even aan de slag in huis en wil ook nog hardlopen. Moet mezelf dus echt even van de bank gaan plukken zo Gisteren bij Guus geweest, was echt super leuk We zijn wel oud geworden hoor, in slaap gevallen op de terugweg in de bus, whahaha. En wat een schattige jongetjes hadden we om ons heen, we moesten er wel erg om lachen, van die 16 jarige jongetjes die met 14 jarige meisjes lopen te flirten. Dan zijn wij ineens wel heeeell oud zeg, hahaha. Ze zeiden ook u enzo, wat een lol. Gastoptredens van Gers Pardoel en Racoon, echt zoooo gaaf! wat een leuk avondje uit
Dolfijn, gaat het al wat beter met Mirthe? Rrianne, wat knap je op van een nachtje doorslapen dan hè? Sahi, F slaapt bij mijn ouders ook altijd langer uit dan thuis. Thuis is het overigens ook pas rond 8 uur hoor. Geen idee waar dat aan ligt. Leuk dat je bij Guus geweest bent. Volgens mij ben je vaak van huis s avonds. Heb je dan altijd oppas voor Yanna? Vaneke, hoe zit je er nu in? Ben je gespannen voor de bevalling of voel je je juist heel relaxed? Ben zo benieuwd hoe het is bij een tweede Keer. BabyR en Rica, hoe staan jullie er tegenover? Ik weet niet meer hoe jullie eerste bevalling was. Dacht dat die van Rica wel redelijk snel toch? Bevalling van F duurde 7 uurtjes en ik verwacht dat het nu weer een meevaller gaat worden. Een been gruwelijk breken is erger haha. Hier gezellige ochtend gehad met EB en de kids. Verder een heerlijke week gehad. Veel in de tuin gezeten met visite en super genoten van onze spelende F. Vandaag alweer 15 weken zwanger . Het gaat echt zo snel.
hallo dames, emoties hier beetje wisselend hoor, in de ochtend lekker mogen uitslapen van Elke, ze werd pas om 8.30 wakker, erna tot 9 op haar eigen bed gespeeld en nog tot 9.30 bij ons op bed. Ochtend ook lekker gezellig alleen hakte het "klaar zijn met de zwangerschap" er vanmiddag weer in...zelfs zo'n rustig ochtendje met Elke begint echt door te wegen nu. Van manlief ff mogen slapen en dat deed wel weer deugd. Nu sinds uur of 17 wel wat harde buiken, maar echt meer dan dat kan ik het niet noemen vind ik, manlief is ervan overtuigd, maar zelf denk ik dat het niks is, wil mezelf niet blij maken @Sahi: behalve wat harde buiken redelijk rustig hoor... leuk naar Guus, wil er ook nog altijd een keertje heen, maar nog niet van gekomen... @daantje: ik heb vorige keer na een uurtje weeen al KS gehad, dus eigenlijk nog geen idee wat bevallen is, dus kan niet echt vergelijken Vind het wel spannend, maar sta er tegelijk best relaxed in volgens mij...heb er gene schrik voor in elk geval maar voelt voor mij eigenlijk meer als de eerste keer, wat eigenlijk wel weer beetje gek is @Rrianne: fijn dat ie weer een beter nachtje heeft gehad, dan zijn het ws toch echt de tandjes he! De bevalling vind ik op zich niet spannend dat ie dichterbij komt, maar wel dat de 40 weken dichterbij komen dus wat mij betreft laat maar zo snel mogelijk komen!! zo, ik ga nog ff wat drinken klaar maken om naar boven te brengen, manlief is net met Elke in bad geweest, kan ze zometeen lekker op bed...
Heeeeeey meiden! Zo wij hier een lekker weekend gehad. Gisteren de tuin leeggehaald, van de week alleen de tegels er nog uit en dan kan de straatmaker zaterdag komen om te straten!!! Ben zo blij als ons lelijke tuintje een mooi tuintje word... Vandaag komt er niks uit mn handen, ben niet lekker, last van mn rug, hoesten snotteren en ongi zit eraan te komen.... Bleh... Nog wel even heel hard gelachen. Ik roep nl al een tijdje tegen mn vriend dat de bladen van het tosti-ijzer op zijn. Dat was geen waar volgens hem, de tostis bakte aan omdat de boter of het brood niet goed waren..... Vandaag zouden we dus lekker tosti eten en ja hoor, zo bakte weer aan hahaha Een hoop gevloek hier in de keuken en ineens gat de achterdeur open en hoor ik een klap hahaha vliegt het tosti-ijzer de tuin in hahaha Ik pieste bijna in mn broek van het lachen.... Komt ie de kamer in lopen zo van zo wat zullen we nu eten..... Nou op naar de mac dan maar hahaha Wat een geduld.... @ van eke, je houd het wel spannend meid.... Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren! Zal duimen voor een voorspoedige bevalling meid! @ daantje, hou je het een beetje uit daar? En went F er al een beetje aan? @ sahi, leuk zeg naar guus, hebben wij ook een paar jaar gedaan! Gaat het daar verder allemaal een beetje? @ karine, jij vroeg volgens mij nog hoe ht met jordy zn oortjes is toch? Volgens mij is het momenteel rustig. Hij heeft wel last van kiesjes maar dat komt wel weer goed. Hoe is het bij jou?
@ Daantje: Hihi... Moet stiekem wel even lachen om je nuchtere vergelijking van een bevalling vs been breken Maar kan me je gevoel goed voorstellen!! En jeetje... Inderdaad alweer 15 weken!!! @ Meikie: Yep, dat was ik.... Fijn dat het beter gaat met zijn oren! Hier gaat het ook goed. Nog 4 weken en dan vakantie!! Heerlijk!! Ben nu toch wel aan het aftellen Verder met de mannen alles goed. Micah ook erg last van zijn doorkomende hoektanden onder, verder niets bijzonders... @ EB: Wat lekker dat Daantje en jij straks "buren" zijn... Goed en fijn vooruitzicht denk ik?!? @ VanEke: Ik blijf bij woensdag! Dan heb je de kleine spruit in de handen! @ BabyR: Heb er zin an donderdag!!! @ Sahi: Datum mini-meet: Zondag 16 juni? Of liever het weekend daarna? @ Dolfijnjes: Wij bekijken het hier ook per dag/dagdeel/moment met Micah hoor!! Zo wilden we vanmiddag eigenlijk nog iets leuks doen,maar Micah kwam mopperend uit zijn bed, dus gewoon lekker niks gedaan. Hier dus alles goed. Ook met de boys. Toe aan zomervakantie, maar die is er vanzelf Verder niet veel bijzondere dingen hier eigenlijk...
@daantje, Jeetje alweer 15 wkn. Wat gaat dat snel. Fijn dat je wel een beetje kunt genieten met het weer en vooral van F. En ook al gezellig veel visite en ook nog van EB en T. Hoe is het verder met je voet. Veel last van? En red je het een beetje ook in combi met F. @Sahi, ja een patatje mag zeker wel eens. Gelukkig eten we dat niet zovaak. We eten ongeveer 1x in de maand patat. Maar het gaat zo lekker met mij en met mn kilos. Dus wil ik graag zo doorzetten voordat ik weer zwanger ben. Ben al 4 kilo kwijt namelijk. @Mirthe, Vanochtend super gezellig en prima op schik. Vanmiddag heeft ze 3 uurtjes geslapen (wat een hoop scheelt) en vanmiddag was ze ook heel gezellig. Lekker gespeeld en de geitjes brood gebracht. O en het snot loopt eruit (gelukkig) @Rrianne, jij hebt deze week je NOD ook of niet. @hier, vanmiddag moest ik ff coachen op een zwemwedstrijd. Was wel weer even leuk. Nu lekker op de bank met de beentjes omhoog. Vanochtend ook lekker niks gedaan. Lekkere zondag dus.
Snel via foon, Marine, ik heb er ook zin in!! Daantje, ik ben juist vet bang voor de bevalling.. maar dan ook echt bang. Bij R ging de ontsluitinsuper snel, maar liep vast bij t persen. 2uur geperst en toen knip en pomp. Sterrenkijkertjr, kwamen ze pas achter bij de pomp. Vaneje, meldplicht! Hihi Hier is t echt super leuk! Raad iedereen bosrijk aan
Vaneke je maakt het wel spannend zeg!! Lijkt ons bevallings forum wel weer Babyr oh wat balen dat je er zo tegen op ziet zeg!! Hopelijk valt deze mee!!! Je kan niet meer terug dus komt vast wel goed!! Daantje 15 weken alweer tijd gaat snel!! Dolfijntje wauw 4 kilo al goed man!!! Miekie las het op fb moest toen al lachen op je bericht maar na het lezen kan ik het me helemaal voorstellen zou ook zo een actie van me man kunnen zijn!!! Na eerst de nodige piep woorden Karine nog maar 4 weken werken!! Ik heb echt verkeerde vak gekozen (denk ik soms) lijkt me ook fijn lekker thuis als kids ook vakantie hebben geen gedoe met oppas!! Maar heb het dit jaar ook mooi geregeld in de grote vakantie werk ik 3 weken 2 dagen en 3 weken vakantie heerlijk!!! Wij hebben weer een heerlijk weekend achter de rug!! Jairo vind het super op de camping alleen 1 nadeel hij loopt overal heen hij zegt dan dag dag en loopt weer na de speeltuin zit ik bet lekker in de zon loopt die langs andere kant na de andere speeltuin pffff best vermoeiend
hallo dames, alles nog rustig en droog hier, de harde buiken van gisteren dus niks opgeleverd...wij zijn hier nu ook echt supernieuwsgierig!! Elke hier vanochtend weer geslapen tot 9.15, om 9.30 opgestaan...wel vanacht 2 keer wakker, ben haar nu aant ontwennen om melk te krijgen 's nachts...water wil ze duidelijk minder graag, het gemopper erom kost nog maar 10 a 15 minuten en dan laat ze zich wel weer terugleggen, dus komt binnen paar dagen wel goed denk ik Ze heeft hier wel een mini-koortsblaasje geloof ik, daar baal ik wel van, wel uitkijken als de kleine straks geboren wordt!! @babyR: leuk he op bosrijk, wij hadden het daar ook erg naar ons zin, zeker makkelijk dat ge zo vaak park op en af kunt als ge wilt, zeker met slaapjes van kids nog makkelijk of als ze het ff zat zijn... @mama: klonk alsof het heerlijk was op de camping, maar wel vermoeiend inderdaad dat J. zo lekker de boel aan het ontdekken is ik ga ff boodschappen doen met onze kleine meid, tot later dames!!
Bleh.... Ff klagen hoor.... Ging vanmorgen een beetje belabberd en met goede moed aan het werk. Ik had er echt helemaal zin in, aangezien ik samen met een collega een nieuw project mag gaan opzetten..... Zit ik op mn fiets naar mn eerste client, komt de koorts ineens opzetten. Dus ik ben wel gewoon gestart bij mn clienten, maar toch na een poosje naar huis gegaan.... Nu op de bank met een kleedje en een warme kop koffie.... @ vaneke, je houd het spannend meid! Geniet nog ff van de laatste daagjes. Ik vind jou ook nog wel een type die rustig nog 2 weken doorloopt, vraag me niet waarom hoof, is een gevoeletje.... @ mama, ja ik lag ook dubbel. Alleen werd dat op dat moment niet gewaardeerd hahaha Best vermoeiend he af en toe als ze zo ondernemend zijn.... Jordy moet ik ook alleen meenemen als een speeltuin goed is afesloten anders is hij weg. @ karine, lekker hoor het uitkijken naar de vakantie. Gaan jullie nog weg? Ik mag niet in jordy zn mond kijken voor tandjes oid, poetsen is al drama. Dus ik kan alleen ff snel kijken als ik hem kietel en hij an heel hard moet lachen @ babyr, heftige bevalling geweest dus..... Lijkt me ook erg leuk bosrijk, wil dr graag nog eens een keertje heen
@Vaneke leuk hoor zo spannend weer hopelijk over een paar maanden net zo bij mij @Meikie beterschap meid @BabyR lekker hoor een aanrader dus om naar Bosrijk te gaan @Karine die 4 weken zijn zo om. @mama05 hij houdt je in ieder geval in beweging hahaha @Sahi hoe is het eigenlijk met de vorderingen van je huis? weet je al meer (of heb ik erover heen gelezen)
VanEke: spannend, gaat echt opschieten nu!! BabyR: klinkt heftig idd, de bevalling! Probeer je er niet te druk over te maken (is moeilijk, snap ik), maar echt iedere bevalling is anders! Dolfijnjes: gaat lekker met je kilo's, super! Doe je een dieet of puur niet snoepen oid?! Meikie: beterschap! Mama05: lekker dat je je werk zo kan regelen in de vakantie! Hoe is het met de rest? Hier geen bijzonderheden, lekker aan het werk (thuis). Vanavond weer even sporten en relaxen !
Wherona, jij ook al 28 weken zwanger, voor je het weet zit je weer in de 30 Gaat het voor jouw gevoel ook sneller dan de eerste, deze zwangerschap?