Zwanger: - VanEke - BabyR - Wherona - Rica Uitgerekend: - VanEke ??-06-2013 - BabyR 01-08-2013 - Wherona 31-08-2013 - Rica 20-09-2013 Afspraken: 17-01-2013 BabyR 12 wekenecho 31-01-2013 Wherona 1e Echo 13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling 13-03-2013 BabyR 20WekenEcho Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - ??? Wherona - ??? Rica - ???
Sahi, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen.. Dat idee zou me ook beangstigen, maar jullie knokken er hard voor, zet hem op meis. Babyr, leuk! Ik ben gek op 'huisjes kijken'. Kan me ook uren vermaken op allerlei woonblogs. Meeting, lijkt me leuk om er weer bij te zijn, hangt er alleen helemaal van af hoe, wat en waar..
Sahi, ik snap je gevoelens ook hoor, dat je bang bent dat er geen brusje zal komen, maar jullie werken nu keihard aan jullie relatie en dat is zeker zo belangrijk! Rrianne, fijn dat je je wel beter voelt, maar wel slim om toch ergens te gaan praten, vaak lucht dat ook al een heleboel op! Leuk lijstje hihihihi Hier ook nog geen loper hoor!!!! Denk dat Mr X sneller zal praten dan lopen.... meneertje is behoorlijk slim hahahahaha Maar voor de kerst loopt hij vast wel BabyR voor mij idd hetzelfde, 1,5 tot 2u is echt de max dat ik wil rijden, ondanks dat jullie zo lief zijn Maar ergens rond utrecht of iets lager moet toch wel lukken dan???
Zwanger: - VanEke - BabyR - Wherona - Rica Uitgerekend: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 01-08-2013 - Wherona 31-08-2013 - Rica 20-09-2013 Afspraken: 17-01-2013 BabyR 12 wekenecho 26-01-2012 VanEke 20 weken echo 31-01-2013 Wherona 1e Echo 13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling 13-03-2013 BabyR 20WekenEcho Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - ??? Wherona - ??? Rica - ???
zo, meteen ff afspraken erbij gezet en de datum...Leuk om te zien dat jullie 3 best dicht op elkaar zitten!! Hier gelukkig weer rustige dagen met ons meisje, ze speelt weer lekker alleen en is weer gezellig, wel nog wat vroeg wakker maar ze laat zich makkelijker terugleggen weer. Overmorgen 14 maanden prikjes, vorige keer was de arts ziek dus zijn wat verlaat nu. Hoop dat ze er goed op reageert!! @Rrianne: fijn dat het beter gaat, maar inderdaad belangrijk om er wel alsnog iets mee te gaan doen... @mama: ow, hopen dat J. er snel minder last van heeft, beterschap in elk geval!! @meet: gezellig, ik probeer er weer bij te zijn, weet nog niet hoe druk ik ben rond april. Denk dat de locatie van de eerste keren voor iedereen het meest centraal ligt...misschien leuk om daar iets anders in de buurt te zoeken?? @rest ben ik even kwijt...ga nu ff lekker bank hangen dus snel ff zwaai voor de rest!
Ff snel een vraag: Hoe zit dat met kot? Hoe berekenen ze je definitieve aanslag? Is toch pas bij de jaar aangifte? Aan de hand van je jaaropgaven?
Mooi lijstje! Dat er maar snel veel dames bij mogen komen. Wij slaan deze maand even over. Veel verkoudheden, buikgriepen en koortslippen dragen niet bij tot romantiek in de slaapkamer. Bovendien zouden we anders uitgerekend zijn rond Timo's verjaardag en dat lijkt me zo onhandig. We gaan er in Egypte wel goed tegenaan! O nee, dan slapen we met zijn drietjes op één kamer... Gelukkig heb ik een grote geboekt, met een apart hoekje voor Timo, doen we wel zachtjes... Sahi, volgens mij lopen er nog wel meer kindjes niet. Timo ook nog niet 'in het wild', alleen als spelletje van mij naar de bank en weer terug. Hele afstanden zonder problemen maar de knop van 'dit kan ook ipv kruipen' is bij hem nog niet om. Meeting in een binnenspeeltuin, heel leuk! Zijn we nog nooit geweest maar dat moet lachen zijn. Dan kopen we daar toch gewoon wat te eten en drinken? Geen probleem hoor. Wie doet een voorzet? Dit keer iets onder Utrecht om de zuidelijke dames tegemoet te komen? Morgen vrij, heeeeeeeeerlijk. Ga afspraken maken met makelaars om te horen wat ze over ons huisje en hun courtage te zeggen hebben. En een prik halen voor Egypte. Alleen dtp, die is verlopen. De rest is nog wel geldig. We zijn na onze studie anderhalf jaar de wereld rond gereisd. Toen hebben we zoveel zooi ingespoten gekregen dat we de rest van ons leven tegen bijna alles ingeënt zijn.
@babyr, mooi lijstje hoor. Meiden die bezig zijn komen er dus niet op? Naja maakt niet uit hoor. @eb, moet t die dan ook weer hebben? Ben benieuws wat de makelaar zegt. @hier, zoo j was druk zeg voor t slapen gaan ik dacht die gaat de hele avond niet slapen gelukkig doet flesje water wonderen en ligt ze heerlijk te pitten. En we zitten nog steeds op t wachtbankje duurtang zeg voor die ongi doorbreekt misschien morgen testen maar denk niet dat t zin heeft.
Mbtc, niet jezelf indekken hè? Ongikrampen heb je ook bij een beginnende zwangerschap dus zegt niets. Timo heeft hepatitis A gehad vorige week, toen is M met hem naar de travel clinic gegaan. Ik hoef niet op de lijst hoor, pas als het raak is wat mij betreft.
definitieve berekening kot gaat automatisch, zo niet krijg je bericht thuis. Ik moest vorig jaar ineens gegevens aanleveren van 2009.... Maar goed, kreeg geld terug Hoewel ik van 2010 en 11 ook al terug moest betalen... jaaaa dan zijn ze er wel snel bij hoor!
Mbtc, ik wou nog vragen of er nog een nod lijst bij moest, je was me net voor. Lijstje is voor iedereen en iedereen mag meebepalen wat er op de lijst komt. Ik zit nu op de tel dus gaat me niet lukken. Je mag t ook zelf doen en anders doe ik t morgen. Wanneer is je nod? En.eb de jouwe?
Pruts bedankt voor je antwoord! Eb, Ohh een ronde afwachten dus.. hahaha nou ga maar goed je best doen op vakantie
Klussers Voor een brusje! (Nodlijst) mbtc - 08-01-2013 Daantje - Maart Zwanger: - VanEke - BabyR - Wherona - Rica Uitgerekend: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 01-08-2013 - Wherona 31-08-2013 - Rica 20-09-2013 Afspraken: 17-01-2013 BabyR12 wekenecho 26-01-2012 VanEke 20 weken echo 31-01-2013 Wherona 1e Echo 13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling 13-03-2013 BabyR 20WekenEcho Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - ??? Wherona - ??? Rica - Geslachtsbepaling
voilá!!!! zo goed? ik vind de klusser erbij ook leuk...want ik vind het altijd spannend rond de nod en dan kunnen we lekker duimpjes draaien... Hoe gaat het hier verder??? morgenvroeg weer wekken, bahhhhhhhhhhh ik kan nu echt niet slapen hoor!! tot morgen maar weer, trusten voor straks en dat ze allemaal maar zoetjes slapen!