Ja vaneke een jongen en EB twee meiden Ik ga sowieso nooit meer iets voorspellen, wat ben ik daar slecht in .
Daan, een jongen! Ik kan ook niet voorspellen. Wist het echt echt zeker dat het geen jongen kon zijn. Jeetje, dadelijk krijg ik twee meiden... Ga nu even lezen, dan verder schrijven...
Ik heb een heerlijk relaxte dag gehad. Voor mijn project van volgende week moest ik heel veel lezen, dat heb ik lekker thuis op bed gedaan. Mijn so zijn er voor Timo. 's middags was ik klaar en heb ik van 13 tot 17 geslapen . Had nog langer kunnen zijn, maar ik vond het wel genoeg. Pruts, luister naar je lichaam is niet mijn sterkste kant. Daarom hoop ik dat de vk of de gyn er volgende week iets van zegt. Bij Timo duurde de vermoeidheid tot 12 weken, toen ging het beter. Meerijplankje is idd een ramp, maar ik weet niet goed hoe anders. Ik had bedacht Timo in de buggy en baby in draagdoek, maar twee in draagdoek is niet heel handig. Wat de voeding betreft, ik hoop twee tegelijk te kunnen voeden. Bv liep bij Timo ook niet, dus daar verwacht ik nu ook niets van. Geen probleem, dus geen stress. Keizersnede mag het bij mij worden, ben al eens natuurlijk bevallen en dat was ook geen pretje... Zeker mooie gewichten (al piepklein), zeker na zo'n spannende tijd... Daan, ik ben nog steeds helemaal perplex... Nu idd snel een blauwe banner maken! Huisje, jaaaaa, we hebben een huisje voor augustus en september. Vakantiepark was top! Heel basic, maar prima en echt vakantiegevoel. En ze zijn flexibel qua termijn, dat is ook handig.
Wow dames wat een mooie en verrassende berichten lees ik hier allemaal zeg! @ Rianne: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! superfijn zo snel! @ EB: wow een tweeling! kan me voorstellen dat je eerst even ontzettend schrok! Hopelijk krijg je gewoon een voorspoedige zwangerschap en bevalling. @ Daantje: een jongen! geheel tegen jullie verwachtingen in dus! ik kan je vertellen een grote zus met een klein broertje is een leuke combi
wat leuk...we krijgen allemaal (bijna allemaal) een koningskoppeltje.....haha daan wat leuk!!!!! Is het nieuws god aangekomen of is het wennen? vaneke krijgt ook en jongen hoor!! eb..hmmm ik denk ook 2 boys! Morgen lekker de hele dag op pad, zal het mooi weer worden? lois wordt ondeugend!!!! sodeju zeg, echt een meid met een temperament! aLS ze haar zin niet krijgt gaat ze stampen of op de tafel slaan O en springen vind ze nu helemaal leuk!!! ze kan goed spRINGEN, ze zeggen dat dan de fontonel dicht is toch? Nou ik ben weer weg!!!!
Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Gejanne Dolfijnjes Zwanger - uitgerekend op: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 31-07-2013 - Wherona 02-09-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 18-10-2013 - Daantje 01-12-2013 - EB 22-01-2014 - Rrianne 20-02-2014 Afspraken: 20-06-2013 VanEke inleiden ZH Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - Jongen Wherona - Meisje Rica - Jongen MBTC - ???? Daantje - Jongen EB - ???? & ???? Rrianne - ????
@ vaneke, leuk de lijst! En zie ik DE datum: 20 juni. Hopen dat HIJ eerder komt. kan niet anders dan een hij zijn in dit koningskoppeltopic. Stom woord trouwens, was met twee een prinsessenkoppel net zo gelukkig geweest. @ Rica, vind het helemaal te gek. Kan me er alleen nog niets bij voorstellen! Kom zelf uit een meidengezin en heb natuurlijk zelf ook een meid. Ik denk dat ik nu terecht kom in de toet-toet-garage-fase haha. Wil het met 20 weken graag nog een keer horen, om het zeker te weten. @ mum, leuk jou ook weer te zien! @ eb, ondanks alle tegengestelde geslachten, ga ik toch voor een mannengezin voor jou! Het mooiste is dat toen wij hier gingen wonen, ik 1 kamer babyblauw en lichtgrijze geverfd heb. Dat wordt nu ....zijn....kamer. Toch gek om geen "haar" te zeggen. Zijn er nog meer meiden die een kleine babykamer hebben? Hoe hebben jullie deze praktisch ingericht? F heeft een mega kamer, maar de tweede een klein kamertje. Zolder vind ik voorlopig geen optie.
@daantje: wordt inleiden met ballonetje, dus kan nog paar dagen duren dan hoor. Met medicatie inleiden doen ze zo snel niet bij ons vanwege de KS eerst...
Daantje, je hebt een piemel in je buik Timo krijgt straks een klein kamertje en de tweeling op de grote kamer die voor hem bedoeld was.... We laten de commode op de tweelingkamer, dus Timo heeft alleen een ledikantje, stoel en ik denk een klein kastje op zijn kamer. O ja, er is gelukkig een inbouwkast dus Timo's kast kan op de tweelingkamer.
@vaderdag, Hier ook al flink aan de knutsel geweest. Mirthe is creatief met vingerverf aan de slag gegaan. Hier nog een reep chocolade bij ingepakt dus kan ze het zondag zo geven. Doen we er een lekker ontbijtje bij. Kunnen wij tenminste laten zien hoe het wel moet . @daantje, Jaa super een jonge. Wat leuk!!!! Nu maar lekker verder genieten van je blauwe wolk. Mirthe slaapt nu op het kleinste kamertje en gaat straks naar een groter kamertje. Later schuiven ze door. Mirthe naar de zolder en de 2e naar het voorste kamertje. @Karine, ze slaapt in een slaapcabine. Als het goed is kan ik hem helemaal dicht ritsen. @eb, wat lekker even een dagje voor jezelf. En ook nog even lekker bij kunnen slapen. Super dat het huisje nog door gaat. Kun je daar eerst mooi vertoeven, voor de grote verhuizing. @Vaneke, Ik hou het nog op maandag. Leuk weer even de lijst naar voren.
Haha m'n vriend en ik moeten er om lachen. Ieeeeks idd een piemel(tje) in m'n buik . Als jullie de sleutel hebben kom ik met F op de fiets naar je toe om te gluren! Ja ja ooit kan ik weer lopen en fietsen . In onze kleine kamer past een ledikantje en commode of ledikant en kast. @ vaneke, ik voel dat jij 17 of 18 juni gaat bevallen. Inleiden is niet nodig. Geslacht voorspellen is voor mij te hoog gegrepen, maar een vervaldatum voorspellen is helemaal mijn ding. . @ dolfijn, je kan anders ook aan een Deryan denken. Daar slaapt F in als ze in de caravan slaapt. Ook tijdens onze rondreis Costa Rica gedaan. @ vaderdag, ik heb een boek gekocht. Hij leest graag in de trein. Daarnaast wordt er zondag een uitgebreid ontbijt bezorgd. Tja als je het zelf niet kan kopen/maken, dan maar zo.
Daan, dit is L. zijn kamertje, piepklein. Maar heb er nooit echt last van gehad. Alleen stond zijn bedje eerst op de plek van de commode en andersom.
kreeg een sms van mijn mam dat het volgende week volle maan is, was een voorteken zei ze, maar das pas 23, dus hoop dat het toch tot dan neit duurt!! nu lekker naar bed, truste dames!
Even snel reageren hoor, kom net van een feestje yanna bij opa en oma in de zaanstreek gebracht fijn om daar weer eens te zijn geweest. Daantje: een jongen!!! Hahaha wie had dat gedacht Karine: ik ga die zaterdag in mn agenda zetten, even goed afspreken tegen die tijd Morgen weer een volle dag vermoed ik, sowieso feestje hier in de stad en overdag mn verjaardag voorbereiden. Mn vriendinnetje komt zondag helpen, maar deed dit soort dingen nooit alleen, gek hoor. Maar ik ga lekker staan bakken. Nu eerst slapen
VanEje je houd de gemoederen bezig. Wordt elke nacht paar x wakker en denk ik: Ohhh ff kijken op de app. Hahaha erg toch. Sahi, drukke dag!
leuk Daantje ook al een koningskoppel Davey heeft ook een grotere kamer dan dat zijn zusje krijgt maar alles past erin. voor de rest zijn we al druk bezig met alles klaar te maken voor der. @Poookie wow zo die heeft echt een groeispurt gehad dan.
Kamers: Jarno heeft een loei van een kamer De grootste kamer van allemaal hier. Dinand heeft ook een prima kamer en anders hebben we op zolder ook nog twee grote kamers! Vandaag de knoop doorgehakt en een nieuwe (andere) auto gekocht! Blij mee! 24 juni gaan we hem waarschijnlijk ophalen. Vanavond ff snel BBQ met ons gezinnetje gedaan, was de eerste keer ooit voor ons dat we het zelf deden ! Heb hem voor vaderdag gekocht (wilden hem sowieso, was een mooie aanbieding, en vond dit dan wel een leuke aanleiding )! Was lekker en gezellig! Nu lekker een avondje niksen op de bank, heerlijk !