Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

erg druk dagje gehad hier, in de ochtend met manlief en Elke wel mee naar zwemmen gegaan...weer leuk om te kijken! Erna uitgebreid boodschappen gaan doen en vanmiddag met Elke ook nog ff op pad geweest om nog wat voor vaderdag te halen.
    Manlief is aant klussen gegaan, dus weer boel stof in huis, dus vanavond samen ff grondig weer schoongemaakt en opgeruimd.
    Nu ff wachten tot de douche vrij is, ff lekker met de voeten omhoog op de bank en dan naar bed!!
    Hopen dat dat bezig zijn ook wat op gang zet straks!! Truste dames :)

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ gejanne, wat voor een auto hebben jullie gekocht?

@ vaneke, rustige nacht gebleven?

Hier is net een uitgebreid ontbijt bezorgd. Ze hebben netjes heel zachtjes op het raam getikt. M'n vriend slaapt dus nog gewoon haha.
    Hoop dat hij het een leuke verrassing vindt. Ik kon het met geen mogelijkheid zelf klaar maken dit jaar. Verder nog een mooi boek gekocht (lang leve online shoppen).

Fijne dag allemaal!

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ideaal toch Daantje dat het een jaartje zo kan, super leuk! Volgend jaar kan je het hopelijk weer lekker zelf doen!

We hebben een Volvo V50 gekocht!

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    En vaneke...?

Gejanne, wij hebben ook een v50, heeeeeeerlijke auto!

Daantje, lekker ontbijten! Wij hebben net cadeautjes op bed gedaan, M ligt nog even in bed, ik ga zo tafel dekken. Moet wel alvast een ontbijtkoekje eten, anders trek ik het niet. Timo al lekker een fles. We gaan niets doen vandaag, tuindeuren open en relaxen!

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Gejanne, die heb ik ook gereden op m'n werk. Geweldige auto.

@ EB, ik kan nu ook niet functioneren op lege maag. Eerst even yoghurt of beschuit eten als ik de dag begin. Mn misselijkheid is overigens sinds een week veel minder! Heerlijk zeg.

6. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier mogen uitslapen tot 8.30 van Elke, en uiteindelijk pas om 9 uit bed gehoeven omdat ze lekker zelf zat te spelen...wij doen niet aan ontbijt op bed dus beneden net lekker ontbeten en kadootjes gedaan, had stel van die kleine houten puzzeltjes en een dobbelsteen met "Jij verschoont de baby" en "ik verschoon de baby"...
    Verder rustige nacht gebleven, dus tot nog toe geen baby kadoo op vaderdag ;)

@gejanne: Volvo is ook mijn favo auto, leuke wagen hoor!!

@daantje: fijn zo'n bezorgservice, toch jammer als jullie het voorbij hadden moeten laten gaan!

Verder hier alleen naar schoonmoeder nog ff op bezoek, schoonvader leeft wel niet meer, maar dit soort dagen is toch voor manlief ook nog gewoon vaderdag vieren beetje voor hem...

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    EB: ik kan ook nooit op een lege maag functioneren, toen we samen waren ging ik altijd alvast alleen ontbijten, Yanna en K sliepen een gat in de dag, haha

daantje: wat een goed idee, om een ontbijt te laten bezorgen! Toch nog een vaderdag-verrassing :D
    wat fijn dat de misselijkheid veel minder is!! met een week of 16 is die HCG stabiel, dus wel logisch ;)

vaneke: wat een heerlijke ochtend :)
    wordt je niet helemaal zenuwachtig van dat klussen? Hier wilden ze met 37 weken bij mij nog in huis van alles doen, maar ik raakte daar zo van in de stress, dat ze het hebben uitegesteld tot na de bevalling ;)

gejanne: hier ook veel plezier gewenst met de v50, luxe hoor :)

babyr: uiteindelijk relaxt dagje gehad, fijn dat Yanna bij opa en oma was, want anders had ik echt niet zoveel kunnen doen!
    ik kijk inderdaad ook steeds als ik wakker wordt enzo :p :D

zo alles staat klaar voor de berg visite, die pas vanmiddag komt, haha
    dus nog even poetsen :)
    Geniet van het lekkere weer allemaal!!

8. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, gefeliciteerd met je verjaardag!

Daantje, gelukkig is de misselijkheid minder. Ik ben niet misselijk als ik 's ochtends meteen wat eet. Wel met tandenpoetsen. Ik kan mijn achterste kiezen niet poetsen, dan moet ik kokhalsen en van de week zelfs overgeven. Verder niet gelukkig.

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Sahi: Gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ EB: Fijn dat je niet zo misselijk bent als je gelijk iets eet...

@ Daantje: Goed opgelost zo!! Nog wel speciaal ook eigenlijk, dat ontbijt bezorgen...

Hier niets bijzonders... Gaat lekker

10. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Sahi ook hier gefeliciteerd.

@vaneke red je het nog meid?

Hier druk druk druk gisteren meeste spullen al ingepakt vandaag met vrienden naar Efteling geweest. Zometeen even eten laatste spullen inpakken en naar bed vannacht om 2 uur vertrekken we naar Schiphol. Heb er zin in! Ben benieuwd hoe het vliegen gaat. Als het goed is hebben we Wifi daar dus kom nog wel even om het hoekje kijken en anders meld ik me na volgende week weer.

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Linda, heb helemaal gemist waar je heen gaat! Mijn beste tip is, neem een fles met limo mee en geef die pas als je in de lucht bent. Eerste stuk van het opstijgen voel je nauwelijks druk, als je hem te vroeg geeft is de fles leeg voordat hij echt nodig is. En verder euhm iPad en lekkere dingen om te eten mee :) have fun.

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Linda: Héle fijne vakantie!!! Geniet ervan en tot volgende week! ;)
    Goede tip van Daantje trouwens!

13. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, ipad met kinderapps doet wonderen. Timo is helemaal gek van puzzelen op de ipad, hij wordt echt kwaad als we hem uitzetten. En de zappelinapp, daar kan je vantevoren filmpjes op uploaden en inde lucht kijken. Maar dan moet je wel een ipad (of iphone?) hebben...

Fijne vakantie en succes vannacht. ;)

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    Hier ff een zwaai van mij!!!!
    We zijn afgelopen dagen super druk geweet met de tuin, maar het is zooooo mooi geworden!!!!!
    Zodra het gras erin ligt en de ank staat zal ik het ff showen :D

Voor nu iedereen een fijne avond!
    Ik ga nog ff hardlopen, bleh heb zo geen zin in....

15. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Thanx! Ook voor de tips gaan een weekje naar de zon in Turkije even helemaal niks.

iPad ligt al klaar met allemaal spelletjes en filmpjes die hij leuk vind hadden al geoefend met koptelefoon zodat niet heel het vliegtuig mee hoeft te genieten haha. Ook hier boos mannetje als het klaar is met de iPad daarom krijgt hij hem niet zo vaak hopelijk vind die het straks nog wel leuk. Drinken even mee wachten is goede tip gaan we aan denken.

Nu even paar uur slapen hopelijk

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @daantje fijn dat het ontbijten goed is geslaagd en vooral mooi dat het zo kan toch. Je wordt zo wel vindingrijk ook omdat je niet makkelijk te been bent.

@eb dat van dat tandenpoetsen had m'n vriendin ook tijdens haar zwangerschap.

@linda, oooo lekker. Ik wens jullie een hele goede vlucht toe en een hele fijne vakantie. Maar lekker genieten

@sahi GEFELICITEERD met je verjaardag. Heb je een gezellige dag gehad?

@meikie goed bezig geweest lees ik wel. Flink in de tuin aan de slag en toch nog een rondje lopen. Toppie

@vaderdag ik mocht uitslapen. Lagen beide gister voor 10 uur al op bed. Beide helemaal op. Vanochtend Mogen uitslapen tot half 10. Toen kado gegeven. Vond hij heel leuk. En tussen de middag lekker geluncht. Vanmiddag nog even bij so geweest en daar gelijk ook gegeten.

@hier, vandaag verder niet veel gedaan. Lekker relaxt. Gister heb ik eerst met de clubkampioenschappen geholpen van het zwemmen. Was zeer geslaagd. Vond het zo knap een meisje uit m'n groep 6jr en voor het eerst meedoen. En toch de 1e prijs in haar leeftijd. En ze vond het zo spannend :). Middags wezen shoppen met manlief en sz. Mirthe was bij m'n ouders. Dus een heerlijk weekend.

Hier zo op bed morgen weer hele dag werken.
    Truste

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Hier ontzettend verwend en heerlijk mn huis vol gehad, ik hou ervan! Tv gekregen!! En een flinke smak geld om een bril aan te schaffen.
    En dan nog de 'gewone' kleine kado's als een boek en wat zeepjes en luchtjes enzo.
    Echt een verwennerij!
    Wel even een brok in mn keel momentje, petekindje was niet meer hier geweest sinds ik alleen woon en hij kwam binnen; 'ome kevin woont hier niet meer he?' Pff ik brak heel eventjes. En hij kwam dus wel gewoon hier voor mn verjaardag, dus hij vroeg aan kevin nog even waarom hij een ander huis heeft.
    Hij wil dat natuurlijk ook allemaal weten, hij begrijpt het niet goed en hij is toch heel speciaal voor ons en wij voor hem.
    Gelukkig konden we hem dat goed vertellen. Dat we elkaar nog wel aardig vinden, maar niet meer in 1 huis kunnen wonen. En daarmee vond hij het goed (hij is bijna 4).
    Maar behalve dat was het allemaal gewoon leuk en gezellig hoor :D

18. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, zag je tv op FB, tof hoor!

@ eb, ik heb heel veel overgegeven bij het tandenpoetsen! Vreselijk was het. Gelukkig gaat het overdag goed bij je.

@ vaneke, kwam kijken of er al nieuws was, maar helaas! Hoop dat hij vandaag nog mag komen, zodat je morgen en overmorgen niet meer zwanger door hoeft met die temperaturen. Of lekker in de schaduw en voeten in het zwembadje van elke. Zet hem op meid!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sahi lekker verwend dus en een hele mooie tv hoor!

@Dolfijnjes klinkt inderdaad als een heerlijk relaxt weekend nog geslaagd met shoppen?

@Rianne hoe voel je je tot nu toe?

@VanEke nog steeds geen baby?

Hoe zit dat eigenlijk met inleiden mag je dat zelf bijv. aangeven?
    Ik zou namelijk niet graag overtijd willen i.v.m. Davey zijn verjaardag (klinkt het erg stom?) Ik ben 2 sept. uitgerekend en Davey is de 15e jarig. de kans dat ik 2 weken overtijd zal gaan is misschien ver gezocht maar zou graag met 40 weken dan willen worden ingeleid als er nog niets staat te gebeuren. Weet iemand dit?

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wherona; meestal leiden ze uiterlijk met 41 weken in. Maar wel met medischr noodzaak en niet vanwege een verjaardagnl, al is het natuurlijk aan de persoonlijke beslissing van de gyn. Je kan t op zn minst aangeven.

Vaneke gaat ie nog?

Rustige ochtend vandaag, heerlijk :)

Deel Deze Pagina