Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hmmm oke heb je dan zelf niets in te brengen over dat je niet overtijd zou willen? aan de ene kant logisch natuurlijk maar andere kant denk ik tis toch mijn lichaam. (moet natuurlijk geen gevaar zijn voor het kindje en mezelf)

2. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemorgen dames,

een drama-nacht hier geweest voor mij, veel beweging in mijn buik, maar vooral beweging dat ie het nog prima naar zijn zin had volgens mij ipv dat ie eruit wilde, geen harde buiken of dergelijke...manlief naast me aant snurken, bloedheet maar ijskouide voeten en handen en om het halfuur een huilbui!!
    Uiteindelijk is om 5 uur manlief beneden op de bank gaan slapen zodat ik toch nog wat in slaap kon vallen en ben uiteindelijk wel nog ingedut!! Elke sliep gelukkig tot 8 uur en begon pas om 8.30 te roepen dat ze eruit wilde, dus gelukkig nog wat slaap gepakt...
    Verder is Elke gelukkig lekker gezellig, dus dat scheelt ook weer...zo maar ff lekker naar buiten met haar...
    tot later weer dames!!

3. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @wherona: ik had ook gevraagd naar de mogelijkheid om eerder dan 41 weken in te leiden in kader van dat ik het spannend vond dat het bij mijn moeder was misgegaan na 41 weken, maar hoe eerder ze inleiden hoe meer risico op KS en dergelijke, dus hier doen ze echt niet sneller dan 41 weken, en zelfs dan nog inleiden op de minst oinvasieve manier. Zou het wel gewoon met de gyn bespreken, kijken wat ie ervan zegt...

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heb het met je te doen vaneke! Ik zet nog steeds in op deze komt spontaan. Wat voor gevoel heb je er zelf over?

@ Wherona, ik hoorde dat inleiden idd vanaf 41 weken is, dan zit je nog ruim voor zijn verjaardag gelukkig.

Het is dan eindelijk gelukt. Een combi van jongens en meisjesbanner :D.
    Al wil ik nog steeds 16 juli eerst z'n slurf nog een keer zien, dan ben ik pas echt overtuigd :).

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @VanEke oke dank je voor je uitleg. En arme jij zeg het wordt ook echt tijd dat ie kleine er uit komt he. Rustig aan doen vandaag (of juist niet)

@Daantje ik zie geen banner :( enne een slurf is een slurf hoor die verdwijnt niet zomaar hahaha (tenzij ze de navelstreng als slurf hebben aangezien hahaha)

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ow hihi bij mezelf ook niet meer zal wel wat met de site aan de hand zijn dan

7. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daan, ik vind hem toch nog overwegend rose hoor... Maar prachtig!

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Niet meteen te veel willen hè? Moet nog even aan m'n nieuwe rol als jongensmoeder wennen :D.

Ik ben nu namen aan het zoeken voor jongens, maar mensen wat is dat moeilijk!!! Meidennamen kan ik er zo 10 van op noemen die ik leuk vind...
    Hoe is de andere jongensmoeders (in spé) die zoektocht vergaan?

9. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wherona en Vaneke: hier gingen ze (op mijn verzoek) bij 41 weken inleiden. Anders had het mss nog langer geduurd. Nu heb ik aangegeven weer niet over de 41 weken te willen gaan.

Succes met de laatste (zware) loodjes Vaneke!

@daantje: jongensnamen vind ik ook n stuk lastiger dan meisjesnamen.... Bij F konden we onze zoektocht na 20 wk stoppen omdat we wisten dat ze een meisje was. Maar nu moesten we alsnog nadenken over een leuke naam (meisjesnaam hadden we al wel) Gelukkig is het gelukt! Succes!!

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Bij ons is een meisjesnaam allebei de keren een drama geweest, de namen van de jongens had ik snel en manlief vond het ook prima ;)!
    Leuke banner Daantje, idd nog wel vrij rose :D

Succes maar weer VanEke, zag wel een leuke foto op FB voorbijkomen :)!

Ik ben thuis weer aan het werk, zo geen zin meer! Zin in lekker vakantie en niks hoeven. Volgens mij gaat mn ongi er ook één dezer dagen aankomen, ben sacherijnig om niks en dat is nog zacht uitgedrukt :(! Kan niks van de jongens hebben, balen! En toen duurde het vanmorgen ook nog eens een uur voordat mijn laptop eindelijk zover was dat ik aan het werk kon ;)! Sorry voor het geklaag, zal vast snel weer beter gaan :)!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ik vond het uitzoeken van jongensnamen veel makkelijker dan meisjesnamen hihi we zijn er inmiddels uit maar het heeft effe geduurd

@Gejanne lekker klagen hoor dat mag hier ook :)

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ow oke Lucifer ik zal het volgende week maandag eens met de vk erover praten wat de mogelijkheden zijn. Hoop nog steeds stiekem op een week eerder te bevallen dan zit er 3 weken tussen beide verjaardagen

13. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Zo goed aangekomen. Vlucht prima gegaan uiteindelijk heeft hij nog ruim 1 uur geslapen. Maar in de auto vannacht en op Schiphol was hij klaar wakker haha.

Liggen nu al even aan het zwembad. Wifi werkt prima en mooie grote kamer met twee aparte slaapkamers en een woonkamer dus lekker ruim. Zwembad is ook al uitgetest nu ligt de kleine boef lekker aan het zwembad te slapen hij was doodop. Even relaxen dus

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Oooh heerlijk Linda, geniet er lekker van!!!

15. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wherona: succes!

@linda: klinkt heerlijk! Geniet ervan.

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Linda, geniet van jullie vakantie!

Vaneke, heb het met je te doen. Misschien een verhaal die je moed geeft; vanmorgen babynieuws op het kdv. Moeder liep behoorlijk overtijd, wel steeds het idee dat het elk moment kon beginnen (voorwerk?)', 's avonds tijdens het eten begonnen de weeën nu toch echt en om 20.15 was hun kindje er al. Misschien zitten er dan toch voordelen aan het overtijd lopen?!

Wherona, lief dat je het vraagt. Voel dat er van alles gaande is van binnen, maar allemaal goed te doen! Als het hierbij blijft teken ik ervoor hihih. Hoe is het met jou?

Namen; een meisjesnaam hebben we al klaar, maar een jongensnaam vind ik dit keer toch een stuk moeilijker.

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meiden die zwanger zijn van de 2e, ging het bij jullie de eerste weken ook zo hard? Sta versteld joh, heb nu AL zo'n buikje die ik bij L. nog niet eens had met 10 week hahaha.
    Rica, had jij dit ook niet?

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik kom even zwaaien hoor. Heb een mailtje van het zaaltje dat ze 6 juli nog ruimte hebben van 10 tot 13, dus het wordt weer de gymzaal in Bunnik.
    Ik hoop komende week even een lijstje rond te sturen met wie wat mee neemt voor het eten en dergelijke.
    dat gaat verder allemaal via mail, dan ga ik hier niet meer spammen :p

jongensnamen vond ik toen ook moeilijk, terwijl we binnen een week na de test de naam Yanna al hadden bedacht. Daarom wilde ik dus een geslachtsbepaling, ik kon namelijk echt geen jongensnaam verzinnen die net zo leuk was.
    Ik kan nu nog steeds niet echt een jongensnaam verzinnen die ik zoooooo gaaf vind, meidennamen gaan veel makkelijker ;)

vaneke: meid, dikke dikke knuffel (voor zover je dat wil met die hitte en die buik :p) Weet dat je deze ellende over een poosje weer redelijk vergeet he ;) Ik denk aan je hoor, spannend!!!

linda: veel vakantie plezier :D

de rest ook gelezen, niet onthouden ;) *zwaai*

zo, ik ben weer weg, ga weer naar mn date :D

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Linda, ik ben jaloers!!! Geniet ervan!

Rrianne, ne moet me nu eens zien zitten, ik lijk wel 20 weken zwanger! Vooral eind van de dag ben k, heel erg opgezet. Is puur darmen natuurlijk. Bij Timo droeg ik met 14 weken positiebroeken, nu kan ik mijn eigen spijkerbroeken niet meer aan. Ik heb nog drie broeken van na mijn verlof, een maatje te groot, die gaan nog net.

Wherona, als je er echt bang voor bent (ivm verjaardag, snap ik heel goed) moet je nu alvast beginnen met zeggen dat je echt niet tot 42 weken door wilt lopen vanwege de risico's die je vaak hoort. Misschien gaan ze je dan eerder inleiden.
    Vind het wel grappig dat je nu bang bent overtijd te gaan lopen, terwijl je eerder twijfels had om nog een keer zwanger te worden omdat je bang was voor vroeggeboorte! :)

Daantje, jongensnamen vonden en vinden wij ook zo moeilijk. Meisjesnamen, ik weet er wel 20 die ik leuk vind! Maar ja, wij moeten twee jongensnamen ;);).

Zware dag gehad, maar wel leuk. Ben nu bekaf, gelukkig was mijn moeder hier en die had gekookt. M brengt Timo nu naar bed dus ik kan plat op de bank.

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, leuk gymzaaltje! Daantje, weet je al of je dan mee kan? Als jij de kids op schoot houd kan ik de rolstoel wel duwen hoor!

Deel Deze Pagina