Goedemorgen meiden!!! @ karine, hahaha ik begon me al eenzaam te voelen als zijnde niet zwanger of niet klussen. Er is wel een wens voor een 2e maar nu nog niet.... Ondertussen geniet ik lekker met van alle hormonen hier op het forum hahaha @ Rrianne, dat begint al als een mooi buikje hoor!!! @ Vaneke, ik gok voor jou ook op een inleiding in het ziekenhuis.... Hier straks met de gastouder en kindjes naar de kinderboerderij en daarna naar een strandje. Word dus een leuk maar druk dagje hahaha Daarna als jordy op bed ligt ga ik ff lekker met de beentjes omhoog Nou tot later meiden!
@Daantje wat leuk een jongen Gefeliciteerd, koningskoppel! Jongensnaam ging hier ook erg moeizaam. We waren er pas met 30 weken ofzo echt uit... @EB fijn dat jullie een vakantiehuisje hebben kunnen vinden! Weer een last van je schouders! @Linda beetje laat maar fijne vakantie! @Sahi leuke date gehad? @Meikie voel je maar niet eenzaam, ik ben er ook nog, hier ook nog niet klussen/zwanger @VanEke nog steeds geen beeb? Hoop voor je dat je t een beetje kunt volhouden met de warmte die eraan komt... Knuf! Zo dat was het ff voor nu... Zwaaaai!!
En ik ben er ook nog! Niet zwanger of klussen voor tweede en vooralsnog ook geen wens bij beiden. Erg gelukkig met hoe ons gezin nu is. Ti's hier heerlijk en stiekem ook lekker dat mijn zusje ook nog bijgeboekt heeft. Die is nu samen met Gijs in kinderzwembad aan het spelen (lees 100 keer van dezelfde glijbaan af) en wij liggen even lekker te relaxen in het zonnetje. Hoorde dat het in Nederland ook mooi weer is geniet er van voor degene die dat kunnen
Pfff we zijn weer thuis hoor. En een koppijn dat ik heb!!!! Jordy ligt lekker plat, die heeft de ochtend van zn leventje gehad hahaha Eerst knuffelen bij de geitjes en daarna lekker spelen op het strandje (Zie foto's op facebook) @ Pookie, hebben jullie wel de wens voor een 2e? Wat een geweldige tarzan foto zeg op fb! Wat een lekker ventje heb je toch @ Linda, lekker hoor zo op vakantie. Het is hier idd goed warm, het weerstation hier in de tuin geeft 32 graden aan hahaha Nu ik ga nu ff niks doen en bijkomen van de ochtend....
Ooh Linda ik ben zo jaloers, wil ook op vakantie hihi Geniet er maar lekker van!! Tis hier inderdaad ook mooi weer Meikie ik heb de wens wel, maar manlief (nog) niet. Voorlopig mag ik ook nog niet zwanger worden ivm medicatie. Dus we wachten er nog maar een poosje mee Jullie een wens voor een tweede? Thanks, ben ook erg blij met de foto! Hij deed 't zo goed tijdens de shoot Krijg eind van de week, of begin volgende week nog een paar foto's! Ben zo benieuwd
@ pookie, ja hier is zeker een wens voor een 2e. Maar net als bij jou is mn vriend er nog niet aan toe.... Dus tja we wachten af tot het moment daar is en tot die tijd maar extra genieten van het mannetje dat we nu hebben Het enige wat ik jammer vind is dat ik met het uitstellen van een 2e kindje ook mijn wens om een opleiding te volgen uit moet stellen. Ik zou graag de HBO verpleegkunde gaan doen, maar wil dan niet met een heeeel klein kindje zitten....
@ Meikie, ik zou dat bespreekbaar maken thuis. Als hij de komende jaren echt nog geen plannen heeft voor een tweede, dan zou ik lekker aan de studie gaan! Zonde om te gaan zitten wachten, als hij al in z'n hoofd heeft dat hij nog wil wachten voor langere tijd.
Hele dag opgesloten gezeten in een zaaltje, dus meteen even kijken of er al baby-nieuws is. Vaneke, morgen heb je echt geen zwembandjes nodig hoor! Juist als je denkt, die komt nooit meer vanzelf, breken ineens je vliezen en gaat het beginnen! Morgen ben je dus druk met andere dingen! Pffff, hier zenuwachtig voor de echo morgen. 11:15 uur ben ik aan de beurt, ik laat het jullie weten! Karine, die buikfoto komt wel hoor, alleen nu nog niet
rica: ik kon je niet terug pb'en, je inbox is vol schijnt. maar ik snap m hoor meis eb: best pittig lijkt me, zo'n tweeling zwangerschap! Hoop dat je er goed doorheen komt straks! daantje: wij letten wel op jouw boeffie hoor meis! Niet druk om maken. Als je het ziet zitten, dan kun je prima mee Ik geloof dat je op krukken heel goed naar binnen kan hoor! Ja een jochie hoor!! vaneke; moet steeds aan je denken, zeker met die hitte. Lukt het nog een beetje? rrianne: ik zie geen foto? babyr: zoooo al bijna verlof gewoon, echt super snel!! karine: ik ga ook nog niet voor een beeb he Als ik nog met K was, waren we er wel komende tijd voor gegaan trouwens, hadden deze zomer afgesproken. ik zou trouwens wel 3 of 4 kids willen. eerst maar eens mn leven op de rit en wie weet ben ik wel blij met stieffies ofzo Al zou ik echt nog wel een beeb willen hoor!! zo alles weer bij date was gezellig En gewoon heel knus enzo, ik word een beetje verliefd, terwijl hij duidelijk was in het begin dat hij niet veel meer wil. Maar nu is het dus vaag. Hij was terug van pinkpop en wilde eigenlijk vroeg naar bed, maar hij wilde me ook wel graag zien, dus vandaar dat ik die kant op was gegaan. En heb m heel huiselijk een toetje verzorgd en zn was gevouwen, haha, terwijl hij op de bank in slaap was gevallen Ik ben in de war Maar ik ga dr nu niet naar vragen hoor, ik merk het allemaal wel. Na een paar dagen gaat ie me missen en appen en dat vind ik al super lief
Ik ben er ook nog en hier ook geen zwangerschap meer!!!! Dus lees jullie verhalen maar ik ben er helemaal klaar mee!! Van eke je maakt het echt spannend zeg!!! Eb succes morgen Sahi date en ligt hij te slapen?? Gezellig 😝 Babyr de tijd gaat snel!!! Hier geen nieuws lekker buiten aan een biertje met me mannetje!! Vanavond 10 minuten gesprek gehad en de oudste gaat over na groep 5 en de middelste gaat nog er. Extra jaar kleuteren
mama05: ja hahaha hij lag ff op de bank te slapen, hahaha nu je het zo zegt is t wel raar jah Maar ik vond t zo iets kneuterigs ofzo, hij heeft 3 dagen hard gefeest, wil me toch graag zien en dan valt ie in slaap. Hoe schattig en ik vergeleek 'm met Grey natuurlijk, maar deze keer was hij dus echt een zacht ei en nu ben ik in de war maar ja, we zien t wel denk ik
@EB veel succes en plezier met de echo morgen! Komt vast goed @Sahi haha wat schattig, eigenlijk te moe maar hij wou je toch nog zien. @VanEke ik denk dat het vannacht/morgenvroeg gaat gebeuren, dus bij deze; Zet 'm op!!! Hier vanavond een verdrietig mannetje. Het was vreselijk warm op zijn kamertje, na een klein uurtje slaap werd ie helemaal overstuur en bezweet wakker. Wilde echt niet meer slapen, dus (helemaal tegen mijn principes in hihi) uit bed gehaald en laten spelen beneden. Hij is tegelijk met papa weer naar boven gegaan en heb 'm niet meer gehoord dus hij zal wel lekker slapen nu. Hebben jullie trouwens gehoord over dat gevonden babietje in Roermond? Onvoorstelbaar... Dat je zoiets kunt doen... Wat zal die mama in de knoop zitten met zichzelf dat ze tot zoiets in staat was... Nou ik ga nog eventjes bankhangen en dan ook maar eens naar de sauna, uhhh, naar bed dus! Trusten!
Goedemorgen!! @ EB: Veel plezier straks!! @ Sahi: Wat enorm Christian Grey inderdaad... Hahaha... Cute!! @ Poookie: Sneu als ze dan zo overstuur zijn. Maar goed opgelost, ook al is het tegen je principes in... @ Daantje: Whahahaha... Martijn moest ook hartelijk lachen om je (niet) voorspelling!! @ Mama: Wat goed van je meiden op school!! Ook nogmaals groep 1 doen is goed @ Zwanger/Bezig: Ik ben inderdaad niet alleen in het niét bezig zijn, weet ik... Was ook niet héél serieus bedoeld die opmerking Vind het niet erg om jullie verhalen te lezen hoor!! Ik leef absoluut met jullie mee omdat ik ook nog wel weet hoe het was met een tweede zwangerschap @ EB: Met foto bedoelde ik dus ook tzt... Ik ga snel douchen en aankleden en dan werken... Fijne woensdag allemaal!!!
Zouden we vandaag babynieuws krijgen? Begin het gewoon spannend te vinden hihih. Kom straks wel even weer spieken!
nog niet...40+6, en voelt niet alsof het aant komen is...weer nog even geduld dus Weer lijkt hier mee te vallen tot nog toe, wel warm maar bewolkt, dus nog geen weer om zwembadje buiten te zetten...niet veel op de planning staan hier verder, straks mss ff met Elke nog even wat gaan doen, wel soort van laatste dagje echt dat ik zeker alleen met haar ben, toch ook wel een beetje gek eigenlijk... reageer straks weer ff uitgebreider op iedereen, nu ff met Elke Uki en Bumba kijken, tot later dames!!
@EB veel plezier dadelijk bij de echo @Poookie ja had het ook gelezen echt vreselijk zo klein nog als je het niet wilt geef het dan ter adoptie maar dit is echt onmenselijk. @VanEke hahahah ik dacht ook vandaag krijgen we echt babynieuws @Rianne ook hier ging/gaat de buik razend snel zie foto
@wherona: ook al een goede buik ja!! Leuk he @EB: veel plezier en succes bij de echo, kom straks ff lezen hoe het ging! @pookie: hahaha, nog steeds niet...komt vast snel nu!! Heeft S. wel nog lekker geslapen de rest van de nacht?? hier is net echt wel de cent gevallen dat vandaag echt mijn laatste dagje met Elke is, vind het best beetje moeilijk, net al huilend met manlief aan de foon. Vind het lastig dat ik haar straks niet meer alle aandacht enzo kan geven...weet dat het vast wel goed komt maar hakt er toch ff in. Ook weer typisch dat ik me dit soort dingen pas op laatste moment besef en dan idee krijg dat ik vandaag tijd tekort kom om haar te geven!! ik ga lekker met haar op stap...tot later dames!!