Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wauw wherona wat een mooie buik

@vaneke komt helemaal goed meid. Maak er nog maar een leuke en gezellige, leuke en mooie dag van. Het komt vast allemaal goed. Nog maar even lekker genieten voordat de kleine spruit zich aanbied.

@hier, gister lekker dagje gehad. Eerst gewerkt en middags gewoon ff lekker niks. Heb even lekker in de tuin gezeten. Vandaag met 2 vriendinnen op naar Scheveningen. We zien wel wat we eerst doen. Vast shoppen en vanavond maar de musical sister act. Zal kijken of ik morgen weer even bij kan lezen.

Moest eerst ff kijken als er al nieuws was van vaneke

Fijne dag allemaal

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Vaneke, ik snotter met je mee hoor! Ben helemaal emotioneel door je berichtje. Ik bedacht me vannacht ook hoe het zou zijn om te weten dat je bevalling is begonnen en dan het moment om je dochter een laatste kus te geven voordat je met z'n vieren bent. In mijn geval ben ik ook extra emotioneel omdat ik die laatste maanden met F alleen zo anders voor had gesteld. Aan de andere kant ben ik nu iedere dag met haar en dat is fijn (weliswaar niet wandelend en op een strand, maar toch). Dikke knuffel!!!

@ Wherona, wat een mooie buik al zeg.

@ Karine, ik vrees dat er echt geen derde komt. Bevaldatum voorspellen is hier ook al geen succes :D.

@ EB, je hebt nu de echo. We zitten vol spanning te wachten op nieuws hier. Hoop dat alles er goed uit ziet en je het nu ook zelf echt hebt kunnen zien.

Hier geen nieuws. Net lekker in de tuin gezeten. F is zo dol op buiten rond scharrelen. Ze zoekt blaadjes of euhm trekt er stiekem een bloem uit als je even niet op let, maar zo genieten om haar bezig te zien.

Net nog samen een taartje gegeten, vriendlief en ik zijn 4 jaar samen. F zag de taart en zei "feest" haha. Even stil gestaan bij wat we in die 4 jaren mee hebben gemaakt samen. We zijn samen aangereden door een vrachtwagen tijdens ons werk, buiten dat heeft hij me al twee keer uit een ambu zien komen in een Amsterdams ziekenhuis :D. Samen een prachtige dochter en een tweede kindje op komst. Mooie verre reizen en nu m'n persoonlijk verpleger die me iedere avond m'n tromboseprik geeft. We hebben er stiekem wel om gelachen haha.

3. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Wherona wat een mooie buik!!

@VanEke ja de rest van de nacht ging goed gelukkig! Lief dat je er naar vraagt :) Geniet van je dagje met Elke!!

@Dolfijnjes fijne dag toegewenst!

@Daantje wat leuk om al die momenten terug te kijken bespreken met je geliefde! Gefeliciteerd! Wat lief, taart zien en dan zeggen; Feest! Smelt momentje :D

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @VanEke och meid die hormonen gieren echt door je lijf heen he hihi maar ik ken je gevoel wel denk er regelmatig ook aan, van ach die arme Davey die moet dadelijk de aandacht delen met zijn zusje (slaat natuurlijk nergens op)

@Dolfijnjes veel plezier in Scheveningen ben benieuwd hoe de musical is

@Daantje wat leuk om even bij de afgelopen 4 jaar dan stil te staan en wat hebben jullie dan al veel meegemaakt met elkaar. Trek je het eigenlijk een beetje met deze warmte en het gips?

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Wherona, gaat goed hoor! Kan steeds verder huppelen met m'n krukken nu ik pijnvrij ben. Dus ik hobbel wat in de tuin. Bij de zandbak zitten om mee te scheppen of de sproeier aanzetten, je wordt steeds handiger. Goh je zou bijna in het gips willen blijven, zo leuk klinkt het :D.

@ EB, opschieten met die lunch van je. De rest wil je nieuws ook horen :).

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    EB, en hoe was t?

Daantje, lekker hoor taart!!
    En geinig zo die momenten haha :D

Dolfijnjes, have fun! Wij gaan t laatste weekend van juni naar sister act en dan een overnachting in t kurhaus :D :D

Sahi, ook ik kom niet op de meeting, maar dat wist je al volgens mij?

Wat een saai weertje.. Had me verheugd op in t zwembadje afkoelen haha.
    Zo bijna verlof, alleen vrijdagochtend nog! heerlijk hoor. Gek dat t zo snel gaat.. Mag van mij wel wat langer duren, dus ik wil wel graag overtijd :D. Geen 2 weken dan hoor haha, maar gewoon een aantal dagen, desnoods een weekje :p maar langer ook weer niet. Ik heb eindelijk mn Stokke verkocht voor de prijs die ik ervoor wou :D dus nu kijken voor een andere wagen..

VanEke, word je morgen nou ingeleid dan??

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohja linda, fijne vakantie!!! JALOERSSSSSS

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Linda is al bijna weer thuis :D.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje hoe aantrekkelijk het ook klinkt wil ik toch niet met je ruilen :) enne anders vertel jij toch het nieuws van EB ;) in ieder geval is het goed nieuws dan hihi.

@BabyR goed jij 1 week later en ik 1 week eerder bevallen deal?

10. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja hoor, daar ben ik! Lekker buiten geluncht, niet in het zonnetje maar toch even lekker.

ECHO WAS GOED! Man, wat was ik zenuwachtig en wat ben ik opgelucht! Het waren er echt twee en ze deden het ook nog allebei, dus ik ben in een jubelstemming! We hebben ze allebei gezien, ook samen, zooo leuk en gezellig. Ze hadden al een hoofdje, armen en benen en ze zijn 3 cm. Daarom weer een paar dagen vooruit gezet, zou nu 9+3 zijn maar vrijdag gaat de gyn dat waarschijnlijk definitief bepalen. We weten trouwens niet meer of ze één of twee-eiig zijn, want er zat een vliesje tussen dat ze twee weken geleden nog niet kon zien. De gyn kan daar waarschijnlijk meer over zeggen. Ook of ze een placenta delen of niet.

Wel heel gek om te weten dat we daar niet meer zullen komen. Nou ja, het gaat toch al een heel gek traject worden dus dat kan er ook nog wel bij.

Daantje, gefeli voor vandaag! Ik wist niet dat jullie nog zo kort samen waren, waren jullie er lekker snel bij ;):D. M en ik hadden in april ons 16-jarig jubileum... Ik was 17 toen we elkaar leerden kennen, M was 18.

Vaneke, ohhh, ik snap je traantjes. Geniet van vandaag! Ga je echt morgen ingeleid worden? Hoe gaat dat dan? Je moet naar het ziekenhuis en dan krijg je tabletjes? Weet je of je al ontsluiting hebt? Ik had 4 dagen voor Timo's geboorte al 4 cm, toen ben ik ook gestript.

Wherona, prachtige buik! Mag je trots op zijn!

Rest, zwaai! Ik ga verder werken!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Kom op EB :D.

Daantje, mooi om zo terug te denken aan de afgelopen jaren! Zou trouwens ook niet graag met je ruilen!

BabyR ook al weer bijna verlof heerlijk!

Mooie buik Wherona!

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ EB, jeeeeh! Heb je nu ook een foto waar je ze allebei op kon zien?
    En wat betreft vriendlief, we kennen elkaar wel al een stuk langer hoor. We zaten regelmatig samen in de auto op surveillance whaha. Maar ik was idd na 1 jaar en 8 maanden zwanger :D.
    Tof vrijdag gyn, ben benieuwd wat uiteindelijk de uitgerekende datum gaat worden.

@ Gejanne, is vandaag of morgen niet je nod?

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Fijn EB!

Hahaha daantje, niet echt toch?? Volgens mij zit ze daar nog wel een week ;)

Wherona, is goed hoor ;)

14. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, ik geloof wel vier foto's! De ene was beter te zien dan de andere, maar ze staan er allebei op. Ik kreeg weer een inwendige echo en dan kan ze ze niet goed van alle kanten bekijken. Als het lukt scan ik ze in en plaats ik ze hier.

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Leuk!

@ babyR, ik weet het eigenlijk niet haha :D.

Nu weer allemaal over naar vaneke dan maar, babyR wordt het volgende subject om te volgen na vaneke. Tenzij er stiekem een nieuwe zwangere zich in de tussentijd gaat melden. :D

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Niet te snel, vaneke is nog steeds niet bevallen en de beeb van BabyR moet toch echt nog even blijven zitten!

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, wat heb je een prachtige buik!

Dolfijnes, leuk! Heel veel plezier vandaag!

Daan, gefeliciteerd, hihih leuk die herinnering ophalen (al was het allemaal niet even leuk zo te horen). Doen jullie allebei hetzelfde werk trouwens?

Babyr, balen he dit weer?! Had me ook verheugd om ons badje vol te laten lopen. Leuk, nu op zoek naar een andere wagen!

Eb, aaaah wat ontzettend gaaf! Lekker van na genieten. Ben benieuwd naar je echo-foto's!

Vaneke, wat spannend. Als ik het goed begrijp wordt je morgen ingeleid. En kan me die emoties wel voorstellen hoor, nu het allemaal zo dichtbij komt.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @EB top dat het allemaal goed was ben reuze benieuwd hoe jij je zw. zal gaan ervaren en hoe het allemaal gaat verlopen.

Dank jullie wel allemaal voor de complimenten over mijn buik :)

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Zwangere dames, voor welke duo-wagens gaan jullie? Ik ben enorm in dubio wat de doen met twee baby's en een peuter die echt nog niet heel ver kan lopen. Plan was baby in de bugaboo en Timo lopen of Timo in de buggy en baby in draagdoek. Maar dat plan kan in de versnipperaar, twee kids dragen is niet handig.
    Heb nog wel gedacht aan een duo-wagen met losse bakjes en losse zitjes, zodat je kan kiezen. Twee baby's in bakjes en Timo lopen of Timo in een zitje, beeb 1 in een bakje en beeb 2 in de draagdoek. Dat lijkt mij tot nu toe de beste oplossing.

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik neem de duowagen van mijn zus over, lijkt op de easywalker. Zou ook zo maar een easywalker kunnen zijn :D. Kan ook 1 zitgedeelte en 1 reiswieg gedeelte hebben. F kan dan de hele winter in de voetenzak, lekker warm. Doe mijn enkele wagen overigens niet weg.

Deel Deze Pagina