Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Daantje, klopt, vandaag mijn NOD!

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ EB: Jahoo!!! Tof,een goede echo met twee kleintjes!!!

@ Gejanne: Spannend!!!

Hier geen bijzondere dingen. Alleen een opstandige dreumes met slapen gaan... Komt vast wel weer goed... ;)

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    En niet getest?

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    gejanne oeh spannend!!
    duim duim duim

EB wat heerlijk en goede echo! nu echt benieuwd naar het geslacht hoor!

rianne leuk zon buikfoto, en wherona ook~~ merk je verschil met de eerste??

dames niet buitengesloten voelen, ik wil ook wel eens ergens anders over kletsen dan alleen hormonen hoor! :):)

vandaag was het beter kwa weer he, beetje een wind erbij maakt het wat aangenamer, de zon was hier ook minder gelukkig...

Lois is echt een waterrat, ze wil het bad niet uit.... beetje zeuren maar ach dat is ze zowieso de laatste dagen beetje ;)

Morgen maar weer naar de tandarts, dezelfde dag was mn vulling er al weer uit, heb zelfs een kies laten trekken...ik was zo nerveus, niet normaal. viel reuze mee alleen dat gekraak brrrr zeg !

Nou hier en foto van mij, om het maar even aan te vullen!!!

LET NIET OP DE VLEKJES IN MN SHIRT, ik heb dit niet gezien, zie het pas op de foto..heel gek...Denk van het spatten van het vlees braden :( hij is g

Bijgevoegde bestanden:

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Nee :)! Mn cyclus is de laatste maanden steeds een dag langer, dus verwacht eigenlijk morgen mn ongi ;)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haai meiden,
    weer even een snelle reactie van mij..

@ EB: Wij hebben een easywalker en die kan ik je van harte aanbevelen, hele fijne wendbare wagen en goed te rijden ook met 2 kids erin. je kunt inderdaad ook een zitje en een bak erop plaatsen maar is niet zomaar in een handomdraai te veranderen..
    De wagen is stevig genoeg om Timo eventueel op de bakken of zonnekleppen te laten zitten, dat is handig voor kleine stukjes maar niet voor grote wandelingen.

Wat ik wel eens ben tegengekomen is een easywalker of urban jungle met voorop een fietsstoeltje gemonteerd, dat zou volgens mij een uitkomst zijn voor jou!

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ook al zo'n mooie buik, super Rica!

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

nog gezellige dag gehad met Elke hier, gaan winkelen en lunchen, na haar slaapje nog lekker in de speeltuin geweest. Jammer dat het uiteindelijk geen weer was voor het zwembadje, maar dat komt vast nog wel eens keer!!
    Tnx voor jullie meevoelen ook allemaal en dat jullie het zo goed snappen, opnieuw een bevestiging wat een leuk clubje we zijn, dat blijf ik hier toch echt elke keer bijzonder vinden want de andere clubjes waar ik in zit is de sfeer belange niet zo leuk en gezellig als hier...heb het al eens eerder gezegd, maar toch nog maar eens, wat vind ik het fijn dat ik erbij mag horen hier ;)

@gejanne: spannend!! Ge had er niet echt hoop op geloof ik he?? Hoelang gaat ge wachten met testen indien het niet doorbreekt??

@babyR: lekker zeg bijna verlof, moest er gisteren nog aan denken dat als gij te vroeg zou bevallen onze baby's niet eens zover uit elkaar zouden liggen, maar hoop mee dat ge zolang moogt lopen als ge het trekt hoor, want het is wel echt de moeite om de tijd te krijgen ervan te kunnen genieten. Bij jullie was het na 2 ook gedaan toch, of zit een 3de er nog in??

@EB: wij doen geen duowagen, wel een koelstra buggy extra straks, en als we met de beide weg gaan hebben we een buggy board. Dat kon ik lenen van een collega om uit te testen of het wat was voor Elke en ze vind het prima. Wel een goede optie om dat alvast een keer te proberen met T. of hij het iets vind. Kunt ge van daar verder kijken alsnog...blijft anders omdat er bij u natuurlijk 2 bij komen...
    als goed is wordt ik met ballonetje ingeleid, niet met medicatie, om geen weeenstorm op te wekken, geeft meer risico's bij geschiedenis met KS, kunnen ze minder goed controleren...

@babyr: jep, morgen ingeleid, tenzij het alsnopg vannacht begint, dus houd uw mobiel nog maar in het oog ;)

@daantje: feli nog met jullie "verjaardag" :) Kan me ook voorstellen dat bij u ook een emotionele rollercoaster is inderdaad, wel zo leuk dat ge wel veel tijd met haar hebt, al is het op een andere manier dat ge u had voorgesteld!

@linda: jullie foto's op FB van de vakantie zien er super uit!!

@Rica: mooie buik hoor!! hahahah, ik ben de hormonen hier ook moe soms hoor...blij dat ik er straks zelf vanaf ben, dan hoef ik alleen nog met die van de andere hier mee te leven ;)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Dit bedoel ik EB:

bloemm: Dinsdag Twinsdag 6

@ vanEke: Spannend hoor.. fijn dat je nog een gezellig dagje met je meisje hebt gehad vandaag! Ik vond het ook ontzettend moeilijk om me aan dat gevoel over te geven..
    Ik mocht de laatste 2 weken ook niets meer doen ivm de zwangerschapsvergiftiging en was zoooooo blij dat de vk groen licht gaf om op de dag voor de inleiding nog even lekker een rondje te wandelen buiten met ons meisje.
    maar ik kan je zeggen dat het helemaal goed komt als jullie 2e kindje er eenmaal is!

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    VanEke: zaterdag evt testen denk ik, mijn lijf houd me helaas te vaak voor de gek ;)! Spannende dag morgen dus! Sterkte alvast ;)!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    En ben het met je eens VanEke, gezellige club hier, vind ik ook, ondanks dat ik hier nog niet zo lang meeschrijf als de rest!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Wauw meiden, wat een mooie buiken!!!! Nu die van jou nog babyr.....

@ daantje, we hebben mn wens besproken. Op mn werk komt het de komende 2/3 jaar toch niet uit als ik de opleiding ga doen ivm collega's die eerder aan de beurt waren ;)

Hier lekker chillen in de nieuwe tuin, net de skottelbraai uitgeprobeerd met zn tweetjes lekker hoor....

@ Gejanne, spannend meid...,

@ Vaneke, ben benieuwd hoe het zal gaan morgen.... Zou wat zijnals het vannacht ineens op gang komt ;)

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Zeker een gezellige club.

En speciaal voor vaneke: HEEL VEEL SUCCES MORGEN!! Ik hoop dat je vannacht goed zult slapen, ik vind het zelfs spannend voor jou :D. Geef Elke morgen ng een lekkere knuffel en als het niet al te snel gaat, kan ze nog lekker op visite komen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het ziekenhuis reuze interessant is voor ze :D:D.

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ohja het belangrijkste VANEKE|!!!!!! heeel veeeel succes morgen!!!
    nog heel even meid en dan heb je je mannetje in je armen, hihi :)
    zet het hem op en we denken allemaal aan je!!!

15. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    thnaks dames, zal vast allemaal goed lopen..hou jullie voor zover mogelijk op de hoogte! Nu nog ff lekker maid in Manhatan kijken en dan slapen!!

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ook van mij succes VanEke!!!
    Nog even en dan is jullie tweede mooie spruit er ook...
    Liefs

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vaneke, we denken allemaal aan je morgen! Hopelijk duurt het niet al te lang voor het op gang komt.

Mumtobe, dank voor de tip! M vindt het erg interessant, gaat zelf wat knutselen denk ik. Mijn handige Harrie! ;)

Rica, ook mooie buik!

Gejanne, eens zal het raak zijn, dus waarom niet deze maand!?!

Ik vind jullie ook allemaal heel erg leuk! 2,5 jaar geleden begonnen we, veel zijn er afgevallen en veel zijn er bijgekomen, maar het is echt een superleuk cluppie!

Bedtijd voor mij en mijn twins! Vrijdag lekker vrij, dus morgen is mijn laatste dag deze week. Hoera!!!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mooie buiken heb ik gezien zeg! En wat is er een hoop gekletst, pfoe!

vaneke: zeker raar, je laatste dagje echt met zn 3en. Natuurlijk wordt je daar emo van!
    heel veel sterkte morgen!!

dolfijnjes: wat leuk, sister act!! Veel plezier!

daantje: gefeliciteerd met jullie 4-jarig jubileum :D En wat schattig dat F het feest vond :D

eb: wat fijn dat de echo goed was!!!

Yanna was heeeeeel gek aan het doen vanavond, echt aan het uitsloven. Alle mensen en huisdieren op mn werk waren ook niet te houden en Yanna slaapt nog steeds niet. Echt storm op komst dus ;)

ik vind het ook een heeeeeerlijk cluppie hier, wat kunnen we toch goed ons ei hier kwijt zeg! Ik moet zeggen dat het mij enorm heeft geholpen om hier van me af te schrijven in die hectische tijd het afgelopen half jaar. Ik ben echt dankbaar dat we hier ongeremd kunnen spuien en klagen en dat niemand je dan een zeur vindt enzo! :)

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik heb een meeting-mail gestuurd, als je geen mail hebt gehad, maar wel wil krijgen, ff mailen of pb'en ;)

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Lieve VanEke, heeeeeeeeeel veel succes!! We denken aan je meid! Ben reuze benieuwd naar je ervaring straks met 2 jonge kids!! En hoe elke reageert op haar zusje, jaja ik zet in op een meisje ;)

Buikfoto, mooie buikfoto's meiden! Mijne komt er morgen aan ;)

Ik vind t ook gezellig hier. Ik klets niet in die andere club mee, kijk er wel eens maar is aldoot gezeur. Hou ik niet van :D

Gejanne, spannend meid! Mijn duimen draaien!

Deel Deze Pagina