Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Even snel nog voor ik ga slapen: Ook ik vind dit een enorm leuk clubje bij elkaar!! Fijn dat we elkaar zo gevonden hebben en over alles kunnen praten!
    Heerlijk dat een ieder zo zijn/haar ei kwijt kan (hihi.. lekkere woordspeling... ;))

Welterusten allemaal

Go VanEke go...... ;) :D (Babyboy trouwens :))

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Kwam stiekem even kijken of het toch niet begonnen was bij vaneke...

Tja iets met zwanger en plassen s nachts haha, ga weer slapen!

@ karine, ik ga voor meisje voor vaneke! Euhm dat wordt dan dus een jongen :D.

3. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Op zich best lekker geslapen nog, jammer genoeg alsnog niks begonnen maar wel klaarwakker nu...ga nog maar ff in bad afscheid nemen van mijn buik ;)

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wie weet horen we het vandaag, al kan het natuurlijk langer duren. Ik denk een jongen. Zet um op VanEke!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, zorg nog maar even goed voor jezelf, wie weet wanneer je weer thuis bent! En als je thuis bent, heb je er toch geen tijd voor...

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Spannend VanEke! Kwam ook even snel kijken of er iets spontaan begonnen was! Hopelijk gaat het inleiden snel zijn werk doen!

En EB: zal inderdaad vast een keer raak zijn, dus zou ook nu kunnen, maar ik durf er niet echt op te hopen :)! (niet dat we al zo verschrikkelijk lang bezig zijn, maar dit is denk ik wel de 9e ronde).

7. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    VanEke: zet m op vandaag (of vanaf vandaag!). Hopelijk hebben jullie snel jullie kleintje in jullie armen!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zet m op vaneke!!

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Go vaneke go! En vanekeman ook natuurlijk:D

@ Gejanne, zit je nu al aan je 9e ronde? Heeft het bij je jongens ook langer geduurd? Snap wel dat dat niet fijn voelt.....

Zo hier straks ff neuzen bij intratuin en daarna naar mn vaders kwekerij, die heeft sinds maandag kleine kippenkuikens, vind jordy vast leuk hahaha

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, toitoitoi! Zet hem op, hopelijk hebben jullie nu heel snel dat mooie wonder in je armen. Ik zet in op een jongen!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Meikie: ja, we zijn al weer een tijdje bezig ;)! Jarno was de eerste ronde raak, wat ons nogal verbaasde, omdat ik daarvoor nauwelijks een normale cyclus had, zelfs naar het ZH geweest, om te zorgen dat dit op gang zou komen. En bij Dinand duurde het ik denk 1 1/2 jaar zo'n beetje!

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Vaneke heel veel succes vandaag en ik hoop dat die kleine jongen zich snel laat zien :)

@Gejanne wat een verschil dan zeg tussen je 1e en 2e hopelijk hoef je de 3e keer niet zo lang te wachten. (alhoewel 9e ronde ook alweer een tijdje is)

@Meikie een skottelbraai wat is dat nu weer hahaha, veel plezier met de kuukens hopelijk laat J. ze heel (geintje)

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohhh man vanEke, je maakt t wel spannend hoor haha! Hoop dat je al wat ontsluiting hebt, dan gaat t ook wat sneller!

Zet m op!!!!

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    VanEke, mijn duimen draaien!!! Ik hoop dat alles goed gaat!!! Heel veel succes!!!!

EB, wat super van je positieve echo!!! Wanneer willen jullie een geslachtsbepaling???

gejanne, ik ben benieuwd, misschien toch ff testen???

Ik vind het ook een leuk clubje, al schrijf ik niet meer intensief mee :)
    Tegenwoordig schrijf ik met mijn andere club mama's via whatsapp.....veel makkelijker..:D

Ik ga even mijn huis poetsen...is door al het lekkere weer niet veel van gekomen ;)

15. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Zo, ballnetje zit erin, was nog geen ontsluiting of niks dus verwachting is niet dat het vandaag al gaat gebeuren...we wachten dus maar af, manlief is net toch maar naar het werk vertrokken, hier zitten wachten is toch beetje onzin

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wherona: ja idd al best een tijdje weer bezig!

Waterlelie: nee, zaterdag op zijn vroegst een test hoor, ik denk nu al weer van alles te voelen, maar zal het me vast inbeelden, gebeurd vaker de laatste maanden :D!
    En ja, whatsapp is IDEAAL :D! Maar dan leg ik mn foon helemaal niet meer weg denk ik, ben er nu al zo'n beetje mee vergroeid haha ;) Poetse voor jou vandaag, ben gisteren ook lekker bezig geweest, morgen de bovenboel en dan is het wel weer best :)!

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    VanEke, nou, beginnetje is er in ieder geval van het inleiden, lijkt me 'vreemd' om nu maar te gaan zitten wachten!

18. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @vaneke succes!! Hopelijk komt het toch nog snel op gang!

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Balen nog geen ontsluiting! Ik dacht trouwens dat je bmm nooit helemaal dicht gaat na een bevalling?
    Is dus niet zo haha, lekker dom weer van mij :)

Lig je wel lekker in een bed? Of zit je in een wachtkamer, nee toch??

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    VanEke spannend!! Ik duim voor je dat HIJ (ja ik denk een jochie) niet te lang op zich laat wachten :) Zet 'm op!!

Deel Deze Pagina