Ow dat is wel jammer vaneke, maar goed het hoefd natuurlijk niks e zeggen...l Ennuh... Ik denk toch ook aan een ventje voor jullie hoor @ Wherona, de kipjes hebben het overleefd hoor hahaha En een skottelbraai is zo'n schotel met gasfles waar je op kunt komen op de camping. En aangezien we over 4 weken voor het eerst gaan kamperen....
oowoowwww ja natuurlijk nu je het uitlegt Meikie hahahaha ben niet blond hoor. En gelukkig zijn de kippies nog allemaal intact, wie weet heeft ie er een stiekem meegenomen dus als je wat hoort piepen hahaha. @Vaneke ik hoop dat het toch snel gaat voor je en niet meer lang hoeft te wachten. Ik heb zelf ook een watsup groepje inmiddels hihi maar denk dat we hier met teveel meiden zijn hahaha
Even wat anders.. Een vraag voor de meiden die op t kdv werken of ook een kindje op t kdv hebben zitten.. Vorige wk haalde mijn vriend R op van de creche, en toen ik thuiskwam zag ik dat ze een blauw oog had en later toen ik haar in bad wou doen zag ik dat ze een blauwe plek (streep) op haar bil had. Ik vroeg aan mijn vriend of ze iets hadden gezegd dat ze lelijk was gevallen. Ze hadden niks gezegd. Dus ik had t afgelopen dinsdag gevraagd, of ze was gevallen ofzo. Maar die meiden wisten van niks. Ze zeiden ook: Ja we kunnen ze niet steeds in de gaten houden. Maar ik weet zeker dat ze dan wel gehuild moet hebben. En buiten dat, ze zit toch juist op een creche zodat er toezicht is? Ik snap wel dat ze een x wat over t hoofd zien, maar dit is niet de eerste keer. En ze is nog maar 1.5 hoor dus die moet toch wel in de gaten gehouden worden? Dat doe ik thuis ook.. Afgelopen dinsdag haalt R haar weer op, en jahoor nu een blauwe wang. Nu ga ik morgen vragen hoe dit zit want ik vind dit gwoon echt zielig. Stel ik me nu aan? Of is het idd echt zo op een creche dat ze niet alles in de gaten houden en komen jullie kinderen ook wel een blauw thuis?
Ik heb niet de ervaring van het KDV, maar dit lijkt me toch niet helemaal normaal. Logisch dat ze kan vallen, kan thuis ook wel eens gebeuren, maar niet zo snel achter elkaar. Lijkt dat er ergens een wat onveilige situatie is! Zou er iig wel naar vragen hoe dit weer kan gebeuren, zou me er niet echt prettig bij voelen en dat zou wel zo moeten zijn! Zielig hoor!
Babyr, hier ook geen kindje op Kdv. Maar ik zou echt not amused zijn. Op deze leeftijd vallen ze allemaal wel eens dus dat kunnen ze niet voorkomen natuurlijk. Het feit dat ze niet weten hoe ze aan die plekken komt, is vreemd. Ik zou dat opvatten als: ofwel we hebben het niet eens gezien en haar niet getroost ofwel we hebben wat te verbergen. Van dat laatste zou ik niet meteen uit gaan, maar ik zou het echt een mega vervelende situatie vinden.
Hier ook geen KDV ercaring maar kan me niet voorstellen dat ze er jiks van gemerkt hebben, dat ze niet alle vallen zien OK maar als ze er echt blauwe plekken van heeft dan moet ze toch gehuild hebben en dat moeten ze gemerkt hebben!! Ik zou het zeker wel bespreken hoor, vindt het belange geen aanstel hoor. Hier verder geen vorderingen merkbaar trouwens...
Hier wel kindje op Kdv maar dit nog niet meegemaakt. Geloof dat wherona een keer gebeld was omdat d gevallen en ze niet Moesten schrikken met ophalen dacht ik. Ik zou er zeker wat van zeggen en geen fijn gevoel bij hebben dat ze mijn kindje dus ook niet getroost zouden hebben.
Ff snel voor babyr Die van ons ook na Kdv en bij ons wordt alles verteld als die valt of ruzie maakt zou er zeker wat van zeggen!!! En als ze niet alles zien zou ik vragen waarom ze daar dan werken pfffff wat een opmerking!!! Vaneke succes met wachten (
Hier geen kindje op het kdv maar wel bij de go. Ik krijg Jordy regelmatig mee met blauwe plekken of schaamfwondjes. Dit is altijd te verklaren en Jordy is ook een mannetje dat de andere kinderen idere keer te grazen neemt dus ja dan gaat er nog weleens wat mis hahaha In het geval van jou babyr zou ik je twijfels zeker bespreken. Misschien is het ies wat ze niet zien?
Hier ook KDV... Wordt altijd verteld hoe en wat van die dag. Óók als hij gevallen is of ruzie gemaakt of stout doen enzo. Afgelopen dinsdag hadden ze een noodgeval op KDV hier en was de groep van Micah even alleen geweest. Dit werd gemeld zodat we het wisten als hij extra aanhankelijk zou zijn of huilen... Ik zou er niét mee akkoord gaan!!! Zij hoeven niets gedaan te hebben, maar je mag van ze verwachten dat ze opletten en dat ze weten wat er is gebeurd en óf ze gehuild heeft... Dát is hun werk... (En daar betaal jij voor) Knuf
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik ga t morgen aankaarten.. VanEke, is er al wat ontsluiting? Ik ben echt zenuwachtig voor je hihi
Hey meiden, Ik heb ook een vraagje..... Voor mijn gevoel slaapt jordy onwijs veel. Hij slaapt van 18.30/19.00 uur tot ongeveer 8.00 uur, maar soms nog langer. En de middag slaapt hij van 12.30/13.00 uur tot 15.30 uur en dan moeten we hem meestal wakker maken. Hoe is dat bij jullie?
@ Meikie, hier ook een super slaper. Maar ook een mega mega actief kind. We laten haar heel veel buiten spelen en zelf lopen. Ze slaapt van 20.00 tot 07.30/08.00. En in de middag van 13.00 tot 16.00 uur.
@ meikie: hierook zo'n slaper hoor, 's avonds rond 19 uur naar bed en wordt ze wakker tussen 7 en 8 en 's middags ook rond 12.30 tot 15 a 15.30, als ik haar niet wakker maak haalt ze soms ook wel eens 16 uur. Heb me der nooit vragen over geteld omdat ze altijd zo goed geslapen heeft, zou ke meer zorgen maken als ie dat eerst niet deed en nu opeens wel... @babyr: nog steeds wachtende, denj dat ii morgenochtend pas weer nieuws heb, dan halen ze het ballonetje eruit en kijken of het effect heeft gehad...
Go vaneke! Wie weet dat t straks toch nog snel gaat! Yanna slaapt de laatste weken ook heel veel, overdag wel 3u en snachts 12u achter elkaar. Zal wel een sprong zijn ofzo. Dat kdv verhaal zou ik niet blij van worden! Whatsapp vind ik ook zo gezellig, meiden die hier een kletsgroepje willen op whatsapp? Mijn vriendinnetje heeft dat met de april mama's, heel gezellig
Ik hou evengoed mn mobiel in de gaten vaneke Meikie, r slaapt van 19.30 tot 7.00 en vanaf 12.30 tot 15.00 maar soms ook wel eens 14.00
Oke zo gek is mn kleine ventje dus niet.... Heb hem zojuist weer in bed gelegd hahaha Ook Jordy is een mega aftief mannetje en is echt super nieuwsschierig naar alles wat hij ziet. @ Sahi, ik vind een kletsgroepje opwhats app wel leuk hoor hahaha
@babyr Davey heeft ook wel eens blauwe plekken waarvan ze niet weten hoe het komt maar dat is op zijn benen. op gezicht lijkt me zeker iets wat opgevallen moet zijn. en vindt de opmerking van we kunnen der niet constant in de gaten houden echt niet kunnen.
Wherona, nee op dr knieen enzo begrijp ik t wel, vallen en weer opstaan maar idd in dr gezicht, vind t zo sneu.