BabyR, Timo heeft ook wel eens blauwe plekken, maar idd op zijn benen en knieën, wat niet raar is. Hij valt ook regelmatig hard zonder te huilen, dus dat zullen ze op de crèche niet melden. Laatst had hij met zijn hand ergens in vast gezeten waardoor hij een dikke kras op zijn hand had, maar dat werd meteen gemeld. Vaneke, ben je thuis of in het ziekenhuis? Hopelijk morgen wat meer actie!
Babyr, ik zou mijn zorgen zeker uit spreken. En zeker na 3x! Bij ons op het kdv gebeurt het ook wel eens dat je niet ziet hoe een kindje valt, omdat je net de andere kant op kijkt/met je rug er naar toe staat (hoop dat ze dat bedoelt met haar zin; we kunnen niet alles zien'.) Maar dan nog er moet toezicht zijn en lijkt het me logisch dat je haar hoort huilen, dus weet dat er iets is gebeurt! Hier zijn het trouwens vaak dezelfde type ondernemende kids die het gevaar niet zien die met blauwe plekken naar huis gaan. Ouders staan hier dus ook niet van te kijken, want thuis gebeurt dit ook dagelijks. Is R. ook zo? Vaneke, spannend!! Slapen; L. slaapt vaak van 19.30 a 20.00 tot 7.00 a 8.00, met zo nu en dan een uitschieter tot 9.00 uur. Overdag wisselt het van 1,5 tot 2,5 uur. Maar net hoe intensief de ochtend was.
blauwe plekken heeft Yanna ook wel eens op dr benen, soms inderdaad onverklaarbaar, maar dat vind ik al heel anders dan het verhaal van babyr! vanmorgen Yanna dus uit bed moeten plukken voor t kdv, zo sneu vind ik dat. maar ja, ze loopt zelf te keten s avonds. hier vanavond bij mn mams gegeten, lang geleden dat we elkaar echt zo 1 op 1 spraken, t was steeds in gezelschap enzo. Heel gezellig Mn mams is aan het daten, dus ik heb mn date ook opgebiecht, haha. En ze maakt zich totaal niet druk dat het puur voor de gezelligheid enzo is, vindt ze niet raar Dat is echt fijn om van je mams te horen, haha. Wel gek hoor, om met mn moeder te bespreken, hihi
Hallo dames, Net weer controle gehad, alles nog rustig in mijn buik, wat meer activiteit als in de ochtend maar nog niks wat op weeen lijkt. Dus zo lekker slapen en morgen maar kijken wat resultaat is. Net manlief ff op bezoek geweest met Elke dus die heb ik ook nog ff knn knuffelen gelukkig Collegazwangere hier op de kamer net in recordtempo bevallen, werd ingeleid met tabletten deze ochtend, in de loop van de dag al wel wat weeen, na douche bleek ze 6 cm te hebben, naar de verloskamer en 10 min later was de kleine er!! Toch bijzonder dat mee te krijgen zo!! @EB: ik blijf int ZH nu tot het geboren is, wel zo lekker ook, wordt hier goed verzorgd en thuis zoubik toch drukker zijn, hier toch automatisch meer verplicht tt rust!!
Vaneke spannend nu zeg het idee dat je uit het ziekenhuis gaat met nog een kindje van jullie 😍 Ik heb vandaag wat gehad ( Jairo was van Kdv beetje huilerig na eten en had drinken gehad ik zat even op de bank en de meiden waren aan kleuren, Jairo komt na me toe huilen dat die drinken wou maar hij had net fles op dus zei we gaan zo drinken meneer boos huilen en gooit de (plastic) beker na mij hij loopt boos weg en gaat op de stoel huilen ik blijf hem aankijken en hij huilt harder ik wil hem laten probeer hem aan lachen te maken lukt niet de stoel ik roep hem Jairo en hij wil op de grond liggen en ik gooide net de beker terug na hem was geen nog geen meter afstand maar de beker raakt hem net verkeerd!!! Ohhhhh wat schrok ik we waren aan donderjagen maat ging verkeerd ik stond zelf op het punt te huilen zo schrok ik maar kon niet want de meiden schrokken ook!! Dus moest flik Zijn gelijk gekoeld maar er kwam al een bult gelukkig wou die wel door me getroost worden!! Ben toen die weer lekker stil was eerst maar eens even na de wc gegaan en gehuild bah wat ben ik er beroerd van zeg!!
Mama, ik snap je gevoel, maar lieverd je deed t niet exprss! Onthoud dat he!! Jairo vergeeft t je echt wel, die weet t allang niet meer. Dikke knuffel voor jou!!
Jaaaaa spannend!!! Ik ben vandaag naar de efteling, ik hoop het nieuws te kunnen volgen Mama: je weet natuurlijk dat dit soort dingen nou eenmaal gebeuren, maar toch voel je je eeuwig schuldig. Maar t manneke komt er wel overheen hoor meis Nou ik ben rennen en vliegen, zwaai!
Ohhhh Vaneke, als je dit nog leest, spannend!!! Is je man er al? Heb je al weeën? Denk dat je nu met andere dingen bezig bent dan zp, maar toch... Mama05, zoiets kan gebeuren. Ik heb twee weken geleden de deur lekker hard dichtgetrokken met Timo's vinger aan de kant van de scharnieren er nog tussen. Gelukkig hebben we een oud huis met kierende deuren, maar ik heb hem nog nooit zo hard horen huilen. Toen de ergste crisis bezworen was, heb ik ook flink zitten janken. Voelde me zoooooo lullig.
Vaneke, oeeeeh wat spannend! Zet hem op meid, je kunt het! Nog even en dan heel hard genieten met zijn 4-tjes. Mama05, wat naar en snap je rot-gevoel! Maar wat de andere meiden ook al zeggen; zoiets kan elke ouder een keer gebeuren. Niet schuldig voelen hoor, het hoort er helaas bij.
Spannend VanEke!! EB/Mama05, ik had het een paar maanden terug, had haast om de jongens weg te brengen naar school en oppas. Toen ik Dinand op schoot had en een onhandige beweging maakte viel hij heeel hard met zijn hoofd tegen de scherpe rand van de tafel. Gevolg een mega grote blauwe bult. Verdrietig jongetje en verdrietige mama ! Maar het kan gebeuren, is natuurlijk heel zielig maar als je ze daarna lekker knuffelt is het grootste verdriet meestal snel over!
O ja, gisteren toch eigenwijs een test gedaan ! Wat ik al vermoedde, er kwam geen tweede streepje. Ik heb de test dus gelijk op mn bed gegooid en er niet meer naar gekeken. Blijkt dus dat het resultaat na 10 min pas definitief is met deze test. Toen ik dus boven kwam, maar wel anderhalf uur later, stond er wel een tweede streepje op. En ik geloof niet dat ik zwanger ben, maar in combi met de ongi die er nog niet is zou ik het toch gaan geloven. En ik weet best dat resultaten na zo'n lange tijd niet kloppen, maar missch was dit resultaat er wel binnen tien minuten ! Nou ja, vanavond of morgen evt nog maar eens ern test als er nog geen ongi is!
Mogguh! Kwam even kijken of er al babynieuws was, en ik zie dat de vliezen van VanEke gebroken zijn! Zo spannend!!! Zet 'm op meid!!! @Gejanne oh dat is wel spannend, volgende test dus wel even wachten he @Mama05 oh jee, kan me voorstellen dat je even flink geschrokken bent. Maar het kan gebeuren. Ik denk dat we hier allemaal wel eens zoiets hebben meegemaakt! Knuffel!
Hallo dames, 2 cm ontsluiting schatte de gyn deze ochtend maar ze kon het niet goe voelen, had wel een tijdje regelmatige lichte contracties maar ziij nu weer afgenomen, dus nu ff ZP tijd Over 2 uur weer controle van ontsluiting, hopen dat het dan beter te voelen is...