hahaha Rica hoezo droog, moest er erg om lachen. Babyr, prik viel reuze mee. Blijft altijd vervelend, maar ik zag er ook zo tegenop en vond hem echt meevallen, L. heeft er na mijn idee ook totaal geen last van gehad...
even een ego bericht... Net een goed gesprek gehad, helaas wel een nare uitkomst. Mijn vriend gaat voorlopig een paar dagen even weg van hier, hij voelt 'het' niet meer. Hij waardeert mij enorm als vrouw en als mens en hij vindt mij een super mama voor Yanna, maar hij kan het niet meer, in huis zijn hier met mij met al mijn gedoe. Hij logeert even bij vrienden, hopelijk maar voor even, maar het is nog niet echt tot een afspraak gekomen. Hij wil dit om te kijken of hij mij gaat missen en om even uit de situatie te zijn. Ik begrijp het heel goed met mijn verstand, en ik hoop heel erg dat het helpt. Want ik kan dit nog niet geloven, dit was niet iets wat mij ging overkomen. Maar hij ziet even geen toekomst voor zich met mij op deze manier. Ik hoop maar heel erg dat dit gaat werken en dat het weer goed komt. Ik ben nog niet toe aan een echte break-up, hij helaas wel. Hij vindt het moeilijk om me nog een kans te geven... ik wilde na zijn vertrek eigenlijk meteen gaan slapen, morgen een super volle dag (gelukkig?). Maar ik wilde toch even spuien...
@ sahi, oh nee! Wat verdrietig zeg! Ik hoop dat het hem rust geeft en er straks gewoon weer helemaal voor wil gaan. Gadver, ik vind het echt super vervelend voor je. @ pruts, F krijgt de prikken maandag. Heb niet echt veel schokkende dingen gelezen over de bmr hier in het topic. @ zwangerenlijst: zag ik daar m'n naam voorbij komen bij de bijna klussers . Kom net uit m'n werk, ga slapen en kom morgen hopelijk weer mee kletsen.
@sahi, sterkte meid. Wat een rot nieuws zeg. Ik hoop dat hij je heel erg hard gaat missen. Hou je taai!! @dolfijntjes, hoe is de behandeling dan gegaan van die tumor? Helemaal verwijderd of? @karine, die nickname is ooit als grap gemaakt. Ik heette eerst loesje maar er waren meelezers. Ik dacht nou ik ga een nieuwe naam nemen die niemand bij mij verwacht. Als dt werkt blijft De naam en anders verzin ik weer wat nieuws. Hahahaha wel lief van je tnx @hier geen nieuws. We krijgen 16 Jan pas meer te horen.
NEE SAHI! Wat enorm k*t. Dat dit er dan ook nog bij miet komen, je krijgt al zoveel voor je kiezen. Drukke dag is fijn, maar vlucht niet weg hè? Kan je er met iemand over praten? Hier kan je je verhaal kwijt en doe dat ook hoor! Gelukkig is je meisje er nog, lekker knuffelen met haar. Supermom, balen zo lang wachten. Hoe wist je dat je meelezers had? Prikken, totaal niets van gemerkt. Of het moeten langere dutjes geweest zijn.
Klussers Voor een brusje! (Nodlijst) mbtc - 08-01-2013 Daantje - Maart Zwanger: - VanEke - BabyR - Wherona - Rica Uitgerekend: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 01-08-2013 - Wherona 31-08-2013 - Rica 20-09-2013 Afspraken: 17-01-2013 BabyR12 wekenecho 26-01-2012 VanEke 20 weken echo 31-01-2013 Wherona 1e Echo 13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling 18-02-2013 Wherona intake vk 13-03-2013 BabyR 20WekenEcho Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - ??? Wherona - ??? Rica - Geslachtsbepaling
@Sahi wat onzettend vervelend dit zeg. Jemig meid heel veel sterkte ermee lijkt me erg pittig. Ik hoop dat hij je heel erg gaat missen
Meelezers ja ben ik ook wel benieuwd naar. Je leest vaak op dit forum van meelezers maar hoe kom je daarachter dan? Sahi, Ohnee meis! Heel veel sterkte en hoop dat alles goed gaat komen! Hier een grietje dat nog steeds slaapt..
@sahi, jeetje wat kut zeg! Ik kan zo iets ook maar moeilijk begrijpen. Je moet er samen uit zien te komen en dat werkt niet als hij de handoek al half in de ring heeft gegooid. Hebben jullie samen geen therapie? Ik weet dat het soms erg lastig is om samen te leven met iemand die depresief is, juist dan is het fijn voor de partner om ook daarover te kunnen praten. Ik hoop natuurlijk dat hij na 2 dagen met hangende pootjes weer terug komt. Liep hij al langer met het idee heeft hij t zo gepland of kwam het out of the blue? @nod, nog niets te zien. Nog niet getest maar heeft ook geen zin. We gaan weer met veel plezier naar de vilgende ronde. Als ik dat zo type moet ik aan meneer cactus denken haha!
dank je wel meiden. En inderdaad, behalve intens verdrietig voel ik nu soms wat boosheid opkomen. Ik probeer hem te begrijpen, dat hij al heel lang niks meer voelt en dat hij ons allemaal niet meer voor de gek wil houden. Maar aan de andere kant vind ik dat hij niet weg kan lopen omdat het even niet gaat. Yanna was vanmorgen wat stilletjes, maar dat kwam vast ook omdat ik haar zo vroeg moest wekken. Ik vind het lastig om me sterk te houden voor haar, maar het moet wel... vanmorgen moest ik naar de dokter omdat ik nog steeds veel last heb van mijn borsten, nu moet ik zo door voor een mama-grafie. Dat kan er ook nog wel bij. Mijn vriendinnetje gaat met mij mee, mijn vriend zegt dat hij er sowieso voor me probeert te zijn. Ik voel me een beetje een zeur, dat ik even heel de tijd over mezelf praat, maar ik moet het toch even op 'neutraal terrein' kwijt...
We vinden je geen zeur, dat moet je toch inmiddels wel weten. Klets maar raak, als het hier niet kan, waar dan wel?!? En, als iemand er geen zin in heeft, dan leest ze het toch gewoon niet?
Mogguh... @Sahi jeetje wat enorm k*t zeg... Ik hoop echt enorm dat het weer goed komt... Enne spui maar lekker hoor, daar zijn we voor hier. Het is juist belangrijk dat je van je af schrijft meid! Succes met de mammografie, hopelijk is het niks! @14maanden prikjes geen last gehad voor zover ik heb gemerkt, Stijn werd paar dagen na de prikjes erg verkouden, maar dat had niks met de prikjes te maken. @lijst jaaaa, leuk! Vanmorgen belde R, hij had een ongeluk veroorzaakt. Zelf geen schade. Hij wilde invoegen vanaf tankstation, rechterbaan was vrij, links reed wel een auto maar hij ging op de rechterbaan invoegen dus zag dat niet als probleem. Precies toen hij invoegde, wilde die andere auto van baan wisselen... Die schrok, stuurde, klapte tegen een stoeprand, maakte een rondje en belandde toen op de kop in de sloot Hij kon er gelukkig zelf uitkomen, en er waren meteen meerdere auto's gestopt om hulp te bieden. Bleek dat hij nog een kindje van net 1 in de auto had, gelukkig kon hij haar er ook met maxicosi en al makkelijk uit krijgen en aangeven aan de omstanders... Pfff, wat een schrik zeg! Gelukkig zijn ze er allebei met schrik vanaf gekomen, de auto is total-loss. Het had allemaal wel heel anders kunnen aflopen... Moet er niet aan denken!
Poookie, dat is schrikken! Vooral met een kindje achterin de auto. Maar als de rechterbaan vrij was, dan is het toch niet R's schuld? De andere automobilist had niet naar links moeten gaan. Of zie ik dat verkeerd?
Ja dat wist R ook niet helemaal goed, die was vooral nog erg geschrokken. Volgens de politie is het niet helemaal duidelijk wie er schuld is, is gewoon een lastige situatie. R had haaietanden, maar idd wat jij ook zegt, de rechterbaan was vrij... Maar de politie zei wel tegen hem dat ze niet verwachten dat dit verdere gevolgen voor R zou hebben.
Mbtc waarom test je niet? Als er nog geen ongi is? Had gedroomd dat je zwanger was dus kom op doe die test Sahi, dikke knuffel voor jou