Jeeh zet hem op vaneke! Hoop dat het allemaal vlot mag gaan. Haha doet me denken aan m'n eigen bevalling. Binnen 7 uur bevallen, waarvan ik de eerste 3,5 uur gewoon op het forum zat haha. Mooi tijdverdrijf! Gejanne, kan je aub gaan testen? Wij kunnen de spanning niet aan .
Dames bedankt voor jullie lieve woorden!! Ik heb Jairo vannacht wel twee keer wakker genaakt voor me eigen gemoedsrust kon er niet van slapen hoezo dom( Van eke spannend zeg nu moet ik helemaal vaak kijken vandaag zet hem op en hopelijk heb je snel je zoon in je handen ) Gejanne ohhhhh je maakt het spannend vandaag misschien een baby geboren en een positieve test!!! Hrt kan natuurlijk heel goed dat het even duurt ook omdat je nog maar net je nod hebt (probeer je positieve moed in te praten) Whatsapp ja ook leuk!!!!
Oei, spannend hoor vaneke!!! @ Gejanne, wanneer wil je weer testen? Zou het je zo gunnen... @ Mama, wat kun je je dan rot voelen he....Als ik zo naar j in zn stoel kijk op fb heeft ie er niks aan overgehouden
Vaneke, 2cm is al een begin! Gejanne, mijn ervaring, gewoon toch testen. Als het niets is, is het niets. Als het wel iets is, dan ben je blij. Maar in ieder geval ben je van die vervelende onzekerheid af! Net goed bezoek gehad aan gyn. Eentje is 3mm groter dan de ander en dat moeten ze wel in de gaten houden, ze horen gelijk op te gaan nu nog. Over 2,5 week termijnecho en nekplooimeting. Ik probeer zo als Timo slaapt een foto te posten.
Mama05 ooh wat sneu dat je er niet van kon slapen. Maar niks aan de hand met J toch? Dus maak je maar niet meer te druk hoor hihi. Whatsapp lijkt me ook gezellig! EB oooh ben benieuwd naar de foto! VanEke; Oh ik vind het zo spannend dat de baby nu elk moment kan komen. Haha, ik leef helemaal mee!!
Spannend gejanee!!! Testennnnnnnnnn!! NUUUU JAAAA verlof!!! Was ik zoooo aan toe haha VanEke, ik ken nu elke update meteen op zP zetten hoor haha, ben thuis en vlak bij de laptop Zo ga even de babykleerjtes strijken en in de kast leggen
@ Vaneke: jaaaaaa spannend!! Zet 'm op! @ BabyR: Lekker verlof, geniet ervan. @ EB: Wow wat een mooie echofoto's zeg! heel bijzonder. @ Gejanne: zo he, daar kun je niet meer omheen hoor.. hartstikke duidelijk! gefeliciteerd!
Whaaaaaaaa...... Gejanne!!!!!! Dát ziet er goed uit!!!! Ik zeg: Gefeliciteerd!! @ EB: Wauw wat bijzonder!!! @ BabyR: Heerlijk.... Verlof... X
Ohhh Gejanne, emotranen hier, ben zooooo blij voor je! Nee, hier kan je echt echt echt niet meer omheen! Het is je zo gegund! BabyR, genieten!
Mum: dankjewel! Karine: nou he, ziet er goed uit ! Thanks! EB: ah, wat lief van je!! Uh ... die weet het nog niet, wel van gisteravond uiteraard, hij zit nu een examen te maken! Hij zal er e-norm aan moeten gaan wennen, zie er dus wel een beetje tegenop om het te vertellen! Stom hè? Maar ik heb bij Dinand dus de fout gemaakt om ook zonder hem te testen, en hem vervolgens op kantoor te bellen omdat ik helemaal in shock was, was toen al twee weken over tijd. Hij zat toen samen met een collega die avond over te werken en mijn boodschap kwam nogal rauw op zn dak ! Dus wacht nu maar netjes tot hij thuis komt om het te zeggen, kan hem nu überhaupt niet bereiken!
Wauww Eb wat bijzonder, hele mooie foto's! En Gejanne daar kun je inderdaad niet omheen! Wat een knaltest zeg! Gefeliciteerd