@gejanne gefeliciteerd meid super knal test @bloemetjes hoi hoi zo zeker wel ee heftige tijd zeg nooit leuk dat soort dingen. wat spannend zeg hopelijk zet de bevalling snel door.
Hmmm, wee-opwekkers had ik ook en dat was geen pretje. Maar hopelijk vanavond babynieuws! Het is oktober 2011 all over again, hebben jullie dat gevoel ook? Blij dat ik vrij ben!
Ja EB inderdaad, dat gevoel heb ik nu ook! Nu ook gauw nog ff spieken voordat we boodschapjes gaan doen
Ja EB even terug in de tijd. In oktober 2011 drukte ik regelmatig op refresh als het spannende dagen waren haha! @ babyr, hadden jullie een meidennaam verzonnen voor deze baby? Ik zat net te lezen bij babynamen en toen zag ik onze vermoedelijke meidennaam weer voorbij komen. Vandaar dat ik even nieuwsgierig was
Update: VanEke heeft zojuist een ruggenprik gehad, en ze vind t heeerlijk! Haar eigen woorden: Hoera voor de ruggenprik
Daantje, Nou we waren er nog niet definitief uit, maar ik vond Lucy leuk, en Sofie. En wel meerdere trouwens, maar volgens vriendlief moest t Amy worden haha. Of Nina
Wij waren er natuurlijk ook nog niet definitief uit, alleen in verzinstadium. Maar Nova stond op nummer 1.
Ow vaneke, meid ik weet wat je mee maakt. Die opwekkers zijn echt geen pretje.... En dan een ruggenprik die aanslaat is wel zo fijn he hahaha Ik hoop natuurlijk dat jullie je kleine mannetje Inmiddels in jullie armen hebben @ Gejanne, wat een knaltest!!! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan he! @ Eb, ow die foto's wat schattig!!! 2 van die ieniminie mensjes bijelkaar in je buik. Lijkt me heel bijzonder Hier een lange werkdag gehad, van 7.30/18.00 en nu dus helemaal gesloopt....
Waaaaaah wat is het spannend hier! Vaneke, denk aan jullie! Eb, prachtig wat een mooie echo foto's, dubbel zo mooi Gejanne, jaaa wat een super nieuws! Het is jullie ontzettend gegund. Gefeliciteerddddd! Ben benieuwd hoe manlief reageerde? Babyr, en nu keihard genieten! Ben gesloopt, wat een (werk)middag, ben blij dat het weekend is!
Manlief was lichtelijk in shock ! Hij dacht dat die test van gisteren dus totaal onbetrouwbaar was dus had er niet echt op gerekend. Hij moet er nog wel aan wennen, de wens was bij mij ook meer aanwezig dan bij hem. Maar als hij eenmaal gewend is aan het idee vind hij het ook erg leuk hoor. Hij was al aan plannen aan het maken voor een slaapkamer voor de jongens samen ! En hij zag een leuk bed op FB, dat vond hij wel wat voor ze haha. Terwijl het natuurlijk eerst afwachten is of het überhaupt goed gaat allemaal. Blijft toch spannend dat eerste trimester.
Gejanne, leuk! Komt vast helemaal goed. Ja dat eerste trimester, vind het ook weer zo spannend nu, sla liever alvast een week of 5 over, zodat we de 10 voorbij zijn. Ben zo'n eeuwige piekeraar
Hmmmm t blijft nog stil op de app... Ben zo benieuwd! Gejanne, haha mannen! Rrianne, lekker op tijd je bedje in!