Jaaaaaa ... net wakker, en wat een mooi nieuws! Van harte VanEke, en wat een stoere naam ook! Geniet lekker van jullie kleine man. EB: fijne dag vandaag! En positief dat de twins mogelijk niet heel vroeg zullen geboren worden! Denk eigenlijk ook dat jullie er twee jongens bij krijgen!
Gefeliciteerd vaneke met jullie zoon. Ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad. Nu maar lekker rusten en genieten.
@Vaneke Gefeliciteerd met jullie zoon!! Hoop dat alles goed gegaan is!!! Leuke naam die echt super past bij e!! Geniet met zijn viertjes komende tijd!
jaaaaa eindelijk bevallen van harte gefeliciteerd Vaneke en man babyr jij bent de volgende! hihi ook in mijn omgeving veel koningskoppels
vaneke gefeliciteeeeerd!!! een jongeman! geweldig, ik ben benieuwd naar je verhaal. gejanne wat een knaller zeg!!! gefeliciteerd. ja allemaal koningskoppels
Vaneke: gefeliciteerd met Jelle! Een jongeman, de meiden zeiden het al, haha! Nu lekker bijkomen en genieten en hier lekker bijkletsen als je zin hebt
Jaaaaa gefeliciteerd vaneke & man met de,geboorte van jullie zoon J.elle! Hele mooie naam! Hoop dat t goed met jullie gaat. Geniet! En rust lekker uit!
Vaneke, jaaaa daar is hij dan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e wonder J. Ben heel benieuwd hoe E. reageert op haar broertje. Eb, heel veel plezier in de dierentuin.
@ VanEke: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon J.elle! is het een gewone bevalling geworden of een ks? ben erg benieuwd. Geniet van je kleine man en jullie 4koppige gezinnetje!
Jaaaaaaaa daar is jullie kleine mannetje!!!! Gefeliciteerd!!! Geniet van je prachtige gezin en ik ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's!!!!!!!
Wat een rust vandaag, iedereen een beetje zp moe na de hectische dag van gisteren? Dierentuin was super, hadden we echt nodig, een leuk dagje uit. Timo heeft bijna de hele dag gelopen. De wagen hadden we echt alleen voor de spullen en zijn slaapje. Zo heerlijk, zo'n ventje dat van hot naar her loopt en alles even prachtig vindt. Het allermooist waren toch wel de opgezette uilen.
Pfff ff een dipje hier..... Mn broertje en schoonzusje waren hier net. Ze zijn weer zwanger.... Ben heel blij voor ze hoor... Maar nu klapperen mijn stokken ook echt wel heel hard.... Voelt niet fijn.....
hallo dames, ff een wat uitgebreider verhaal, donderdag dus aan het ballontje, bij het zetten was uberhauot nog niet alles volledig verstreken, vrijdagochtend bij de CTG braken mijn vliezen, toen bleek er 2 cm te zijn en wat kleine weeen. Na uurtje krappe 3 cm dus mocht naar de verloskamers. Daar eerst nog eevn zonder medicijnen aangekeken of de weeen sterker werden en genoeg ontsluiting opleverde. Ween bleven wel aanwezig en leverde erg langzaam ontsluiting op dus redelijk snel gestart met medicijnen, die dan per 15 minuten werden opogehoogd. Na de 2de ophoging waren de weeen al sterker maar nog niet sterk genoeg voor genoeg ontsluiting. Ween waren toen nog redelijk te doen maar best al wel vlot achter elkaar, dus meteen maar pijnstilling bespoken. Gekozen voor de ruggenprik...daar moest ik ondertussen wel bijna uur op wachten eer de anesthesie kon en terwijl ging wel de medicatie omhoog, dus na dat uur wachten waren de weeen wel heftig dus was erg blij met de ruggenprik. Medicatie kon toen ook weer hoger, dus uur later netjes aan de 6 cm, volgens vlot schema van goede 1 cm per uur, erna ging het echter opeens erg snel en kreeg ik rond 7 uur al persdrang...toen natuurlijk weer uur wachten eer de arts kon komen kijken of ik genoeg ontsluiting had. Het was immers al avond en dus maar 1 gyn voor alle bevallingen en ik was natuurlijk niet de enige aan het bevallen Uur tegen de persdrang gepuft, die kwamen ook gewoon doorheen de ruggenprik, dus had voor mijn gevoel idee dat ik die ruggenprik eigenlijk al voor niks had gehad, terwijl ik een uur eerder zo blij ermee was om 8 bleek ik toch al 10 cm ontsluiting te hebben, laatste 4 cm gingen dus echt vlot, alleen lag het hoofd nog te hoog, dus mocht alsnog niet persen, mocht wel op de top van de wee wat meegeven zodat het hoofde wat verder indaalde, maar grootste deel van de wee moest ik tegenhouden...dus weer een uur tegen de persweeen gepuft...uur later gelukkig wel laag genoeg dus mocht het persen beginnen...en dat was echt heerlijk dat ik daaraan mocht overgeven!! Persen ging echt super, netjes per wee 3 keer 10 tellen kunnen persen, het "uitdrijven" vorderde echter per millimeter,dus na 2 uur besloten de vacuumpomp erbij te pakken, om 23.30 de pomp op zijn hoofdje, en na 2 weeen was ie met de pomp om 23.40 geboren...wel ingeknipt voor het einde en klein scheurtje, dus nu wat last van hechtingen, maar in vergelijking met de KS bij Elke vorige keer is dat peanuts uiteindelijk dus behalve de weeen vóór de ruggenprik en het lange puffen tegen de persweeen dus best een goede bevalling gehad, het lange persen was uiteindelijk vermoeiend, maar niet pijnlijk of lastig dus daar heb ik totaal geen last van gehad.... vanmiddag lekker thuis gekomen, Elke is ons samen met papa komen ophalen in het ZH, ze reageerde wel lief, ze moest wel lachen en gaf kusjes, thuis heeft ze er niet meer echt veel naar omgekeken, was er ook genoeg afleiding door kraambezoek...rest van de avond was ze wel wat opstandig toen we nog met ons 4 allen waren, maar ze was ook hartstikke moe, en het waren natuurlijk gekke dagen geweest voor haar...dus zal vast ook daarmee te maken hebben...wil het haar vooral op haar eigen tempo laten doen, niet haar voor alles roepen maar wel haar kans geven te betrekken als ze daar zelf zin in heeft...gaan vanzelf zien hoe dat werkt... Jelle snapt verder de BV wel, productie komt echter alleen lastig op gang, dus nog even met kolven mee behelpen...gaan zien hoe dat verder loopt verder, hij is ook wat wakkerder en aanhankelijker dan dat Elke was geloof ik, hij vind het niet erg leuk om alleen in de box te liggen maar wel erg lekker om bij mam of pap op de buik te liggen, heeft ook nog wel wat last van zijn hoofdje door de pomp, dus kan mss ook daardoor komen... nu nog maar 1 keer voeden proberen, en dan gaan we ook lekker op tijd naar bed, zal nog wel paar keer opstaan worden vannacht dus gaan er nu zelf ook maar in, afgelopen nacht allebei maar 2 uur geslapen, dus we zijn stikop!! truste dames, ik reageer later weer ff mee op iedereen @BabyR: wel nog even tnx voor iedereen op de hoogte te houden Nu zijt gij aan de beurt straks he...dan doen we wel andersom, ik zit dan snachts toch op voor voedingen
Een echt midzomernacht-jongetje! Wat fijn dat het zo voorspoedig is gelopen, knip en scheurtje kom je wel weer bovenop! Voor Jelle is de vacuüm niet fijn, bij Timo zagen we de omtrek van de pomp bijna een jaar later nog steeds op zijn hoofd, de pomp had zijn hoofdhuid meegetrokken. En vooral wat heerlijk dat je alweer thuis bent, lijkt me geweldig! BabyR, al zin om te bevallen? Ik vond het een hele bijzondere ervaring, hoe naar de afloop ook bij mij (totaalruptuur), had het nooit willen missen.
@vaneke wel even vervelend om de persweeën weg te moeten puffen. Maar je hebt nu een (flinke lees ik) zoon voor terug. Nu maar lekker genieten van jullie gezinnetje. En ik denk dat je er goed aan doet om Elke op haar eigen tempo er aan laat wennen. @eb hebben jullie het nog wat getroffen met het weer? Hier vanmiddag vrij veel geregend namelijk. Wel lekker genieten zo'n dagje. @hier, een van alles en nog wat dagje. Eerst training gegeven. Bij thuiskomst was sm met mirthe op pad. Dus buiten aan het schilderen geweest. Vanmiddag in huis aan de poets. Toen van 6 tot half 9 nog even gewerkt. Wasje opgehangen en toen met de beentjes omhoog. Voor morgen geen plannen.
Wauw wat een mooi verhaal VanEke, klinkt als een heftige bevalling, maar zo te lezen heb je het wel als mooi ervaren! Top meid! Je hebt het goed gedaan Flinke vent zoals ik lees van EB!! En nu maar lekker bijkomen! @EB heerlijk zeg zo'n dagje dierentuin!! Wel lekker hoor zo af en toe lekker er ff op uit! Wij hebben ook kaartjes klaar liggen voor een dagje Ouwehand. Zijn we beiden nog nooit geweest... Denk dat Stijn dan ook meest van de tijd zelf zal gaan lopen Hier verder een relaxt dagje gehad. Vanmorgen de hele ochtend in pyjama rondgewandeld. Vanmiddag na Stijn zijn slaapje even bij R zijn stiefvader geweest, die woont op een boerderij, heeft een pensionstalling bij het huis, dus Stijn heeft lekker door de stallen gerend en paardjes geaaid. Heerlijk vind ie het altijd daar En nu lekker niks meer vandaag! Fijne avond allemaal!
VanEke, leuk om je verhaal te lezen! Je was toch nog niet bevallen dus toen iedereen hier naar bed ging hihi. Geniet lekker van je gezin meid!! En goed gedaan hoor de bevalling! Brrr krijg al de bibbers als ik eraan denk dat ik de volgende ben.. Eb, nee geen zin. Wel zin om hem te zien en knuffelen, maar die bevalling.. ik ben er echt bang voor en kan af en toe echt in paniek raken als ik eraan denk.. Bij de bevalling van r, heb ik nooit naar mn telefoon omgekeken haha, was zo in mn eigen wereld maar ik ga mn best doen! Vond t wel erg leuk hoe iedereen hier gister zo meeleefde!! Meikiw, idd ff baalmomentje dan.. jouw tijd komt heus nog!