@ vaneke, jeetje meid dat is gelijk een flinke bevalling.... Je hebt je er goed doorheen geslagen lees ik, top gedaan meid! En wat een flinke knul heb je! Ben wel erg nieuwsschierig hoor naar je ventje @ BabyR, lief van je. Ja ik weet dat mijn moment nog komt, had het alleen totaal niet zien aankomen, hun oudste word komende woensdag 1 dus is best vlot al. Ze is al bijna 10 wkn zwanger Maar goed ik word wel weer tante Nu lekker slapen. We hebben vandaag de vouwwagen opgezet om uit te proberen, valt best mee qua werk
Vaneke: mooi om te lezen, pittig hoor! Flinke knul zeg! Yanna is ook met de vacuum gehaald, maar die had er nauwelijks last van, zo zie je maar hoe wisselend het is. Meikie: dat is zeker even slikken, snap ik! Maar je kunt er maar beter allebei klaar voor zijn! Wilde jij ook in een app-groep? Ik ga die maken, pb me even je nummer als je wilt Hier heerlijk weekend gehad, ik weet t, t is pas zaterdag Yanna kletst me inmiddels de oren van de kop, zo schattig, maar ook erg vermoeiend. Ik was weer bij die vrienden met de 3 kleintjes, yanna doet alles na, zegt alles na en probeert voor iedereen te zorgen en op te letten. Grappug om dat karaktertje zo te zien. Dan had de baby krampjes en dan kwam yanna aaien en zei ze 'baby auw'. Zo schattig en lief van dr. En ze is helemaal verliefd op de oudste, echt lachen : heelbde tijd kusjes geven en zn naam zeggrn. Hij is bijna 4 en heeft een vriendinnetje, dus hij vindt het maar lastig, haha Lekker genoten dus
@ VanEke: Dat is best een pittige bevalling meis!! Maar fijn dat hij er is! @ BabyR: Is het nu niet raar met het idee dat jij de volgende bent?!? @ Meikie: Gefeliciteerd!! Snel op elkaar zeg!! Pfoeh.... Zal niet makkelijk zijn en zeker ook jouw rammelende eierstokken niet... Maar doe rustig aan, je hebt inderdaad nog alle tijd.... @ Sahi: Wat lief van Yanna!!! Hier doet Micah dat op het KDV, kindjes aaien die verdrietig zijn... Héél lief!!! Hoe is het eigenlijk met je flirt?? Hier een enorm leuke (en late) avond gehad met vrienden. Kids waren alleen onwijs, niet normaal vroeg wakker... Baal daar dan wel ff van hoor... Maar goed... Is over voor ik een jongetje ben Straks op verjaardagsvisite en vanmiddag komt mijn broer met schoonzus thuis van vakantie en vanavond hier eten. Helemaal gezellig en dan vanavond vroeg mijn bed in Fijne zondag!!!
vaneke jeetje wat een verhaal. maar fijn dat je het als "peanuts" hebt ervaren ik hoop dat ik hetzelfde mag zeggen hihi. babyr jaaa your next. daarna Wherona en ik!!!als ik nou met 39weken beval en zij met 41 weken kunnen we samen wat een rot weer ...wat gaan we vandaag eens doen.
Eb, klinkt alsof jullie ontzettend hebben genoten! Was het een beetje droog bij jullie? Meikie, ik kan me je gevoel voorstellen. Maar zoals Babyr al zegt; onthoud dat jij het allemaal nog tegoed houd. Vaneke, prachtig om jou verhaal zo te lezen. Al klinkt het stuk van het persen naar de uitdrijving toe zwaar. Hebben jullie vannacht een btje bij kunnen tanken? Sahi, wat lieflijk! Karine, gezellig, alleen de volgende ochtend iets minder gezellig he?! Vanavond lekker vroeg jullie bedje in. Leukkkk.... Nu binnenkort de verhalen van Babyr, Wherona en Rica lezen.
@meikie, jullie tijd komt idd vanzelf. Maar is zeker snel weer. Mooi dat het goed lukte met het opzetten van de vouwwagen. Wij gaan waarschijnlijk dinsdagavond opzetten. Dan verwachten ze hier droog weer. @karine, ja idd gezellig zo'n avondje maar de ochtend is dan minder. Mirte was ook heel vroeg wakker. Even bijzonder in bed, in de hoop dat ze in slaap viel. Uiteindelijk weer in haar eigen bed en heeft ze geslapen tot half 9. @hier mogen uitslapen allemaal tot half 9. Was wel lekker. Zo mirthe eerst ff in bad en dan ff bij m'n ouders kijken en vanmiddag op kraamvisite bij m'n vriendin. Verder geen plannen
Zo ik kom ook eens mn bed uitrollen XD sorry voor t jaloers maken,maar zo lanh uitslapen is me in tijden niet gelukt. Hopelijk kan ik zo nog ff tussen de buien door hardlopen, verder heb ik niet zo heel veel plannen vandaag, ff lekker niks. Karine: heb niks meer van m gehoord, weet wel dat hij het heel de week druk had. Ik wil niet stalken, dus ik wacht nu op iets van zijn kant. Komt vanzef wel neem ik aan. Ik heb een paar telefoonnummers in mn pb gekregen, dus ik maak vast een groepje, wie nog meer wil hoor ik wel
Hoi meiden, Ik word gewoon net pas wakker!! De laatste keer zo uitslapen was 20 maanden geleden . F heeft bij m'n zus geslapen en speelt daar tot vriendlief haar na z'n werk ophaalt. Ben dus helemaal alleen. @ babyR, ja jij de volgende! Spannend hoor. Fantaseer je ook vaak over hoe hij eruit ziet? Ik dacht dat ik een meid kreeg die op F zou lijken. Nu er een slurf is gezien, denk ik dat ik een mini vriendlief krijg . @ Rrianne, hoe voel jij je? Wanneer eerste keer vk? @ EB, ga jij om de twee weken naar de gyn ofzo? @ sahi, ik meld me niet aan voor de app groep. Vind het altijd zo irritant als m'n telefoon geluid blijft maken . Ben even benieuwd naar hoe jullie straffen? F is een kleine dondersteen en komt bijna op het punt dat ze grenzen gaat overschrijden. We gaan geen tikken uitdelen en schreeuwen. Ik wil het à la het nanny gebeuren op tv doen. Dus time out en dan nog even uitleggen waarom ze daar zat, sorry zeggen en weer klaar. Klein puntje van aandacht, ze kan helemaal nog niet lang stil zitten . Hoe ga ik dit straks aanpakken? Of andere handige tips?
Daantje; whatsapp groep is vrijwillig hoor hihi, nee prima toch Wij zetten yanna in de hoek voor ongeveer een halve minuut, of tot ze wat minder hysterisch huilt, dan vragen we of ze weer kan luisteren en dan maken we t goed met een kus en een knuffel. 1x gehad dat ze nee bleef zeggen op de vraag of ze weer kon luisteren en ze bleef ook huilen en schreeuwen. En als ik vroeg of ze weer in de hoek moewt ging ze zelf al staan. Ik denk dat het voor haar dus ook even een fijne time out is.
whaha mijne blijft echt niet in de hoek..maakt haar niks uit. een tik op de vingers boeit ook niet..ik zet haar in de gang. dan kan ze niet weg en vind ze sons vreselijk. maar soms vind ze het wel grappig en gaat ze "doeidoei" zeggen en dan gaat ze zwaaien. straf is voor haar geen straf. ze is heeeel ondeugend en slaat soms op de tafel als ze boos is. of de kast of wat ook maar te slaan valt. voir nu werkt de gang het best. maar dit komt weing voor hoor, maar als het voorkomt is het lastig. ze is hardstikke lief verder maar een echte meid ala krengetje hahaha whatsapo doe ik nu ook met een groep en t topic valt ook dood, er is dan weinig te vertellen en degene die niet appt vind er dan ook geen drol aan. dus ik denk dat het beter voor de gezelligheid is om het niet te doen maaaar ik wil best met iemand appen hoor..ben de hele dag al bezig en verslaafd (app ook met een paar huer). dus als je je verveelt
Haha als ik r op de gang zet, doet ze de voordeur open en weg is ze . Ik zet haar voor straf in de stoel. Maar ook daar beleeft ze dan wel weer plezier. Denk dat t straffen op deze leeftijd nog erg moeilijk is. Daantje, ik denk dat hij ook op zn vader lijkt haha. Op de echo was te zien dat hij een grote spleet tussen zijn grote teen en die teen ernaast heeft. Dat heeft zowel mijn vriend en r haha. Ach hij heeft mijn bloedgroep Van mij mogen die 5 weken nog wel heel lang duren hoor! Ben er nog lang niet aan toe.. Heb al wel heel erg veel last van giga voorweeen. Had ik bij r niet. Echt onrustige benen en zere rug, alsof je ongesteld moet worden. Dat zijn voorweeen toch? Whatsapp, ik heb wel app, maar is niet echt leuk voor EB!
Ik ben ook verslaafd aan appen ! Ga straks even bijlezen en reageren, gisteren drukke dag in en om het huis gehad, dus weinig ZPtijd gehad
Babyr: er zijn er meer die niet appen hoor! En ik kom hier ook nog gewoon kleppen hoor Weet iemand trouwens hoe t met mbtc is? Oh ja babyr dat klinkt inderdaad als voorweeen. Echte weeen wordt je wakker van en dan kan je niet echt meer wat doen, dat zei mijn vk toen.
Daantje, wij straffen precies zoals de nanny, hebben een stoel in een hoek staan (die niet meer aan tafel past sinds we een kinderstoel hebben) en daar moet hij op. 15 seconden is lang genoeg, hij vindt het vreselijk, trekt een heel zielig gezicht en dan rollen de tranen geluidloos langs zijn wangen. Echt sneu, dus langer dan 15 seconden trek ik ook niet... Timo en M hebben net heerlijk buiten gespeeld in de regen en de plassen. Met regenpakje aan, heerlijk! Wij hadden gisteren redelijk weer. Eén grote bui, maar toen zaten we te lunchen, en verder een paar kleine buitjes, maar niet genoeg om nat van te worden. Ik zag dat Meikie MBTC een fb berichtje had gestuurd. Nou daaaag, ga weer huishouden doen! Net mijn kledingkast opnieuw ingericht met zwangerschapskleren en nu badkamer poetsen. Vanmiddag heb ik toch geen puf...
BabyR, ik weet niets van voorweeën. Heb bij Timo niet eens echte weeën gehad, alleen chemische . Weet dus niet hoe het normaal begint. Bij een tweede is het volgens mij toch ook anders dan bij de eerste, dan heb je ook een grotere kans op naweeën.
Sahi, ja ik weet dat t geen echte weeën zijn hoor haha, gelukkig! Maar ik dacht miss is t wel heel wat anders? Zijn t ook geen voorweeen maar gewoon uhh ja wat eigenlijk haha? Eb, was jij ingeleid?
Oh er is al en app groep, nou dan hoop ik maar dat het hier niet doodbloedt , ik zie het namelijk wel bij die andere groep omdat er daar over koetjes en kalfjes wordt gesproken en er in het topic niks meer te melden is. zou dat wel jammer vinden, nu missen we alle roddels en gesprekken maargoed jullie moeten het lekker zelf weten Ik laat het hier maar bij... mocht iemand me echt willen spreken mag dat natuurlijk maar ken me niet voorstellen hahaha meikie, wie weet gaat je vriend eerder overstag dan je denkt? en straks kun je ons weer laten rammelen als wij weer lege flubberbuikjes hebben hahaha babyr hahaha doet ze de voordeur echt open~?? Haha, slim! ik denk ook dat straffen lastig is, voor lois in ieder geval wel want die maakt van alles een spelletje, oh wat is ze ondeugend zeg!! Maar daar hou ik wel van. slapen jullie kids allemaal nog 's middags??? hier gelukkig wel en hoop echt dat ze dit volhoudt! vind het heerlijk hoor en straks met de baby kan je toch beetje bijtanken. Ik ga toch borstvoeding proberen maar zie er ergens wel tegenop.... ach grote kans dat het toch niet gaat lukken dus we zien dan wel weer!!
@Daantje met straffen doen wij ook time-out op de stoel. Ik tel dan hardop tot 30 en dan mag hij eraf na een knuffel en een kus, ik merk dat dat op dit moment echt lang genoeg is. Langer dan 30 seconden houd hij echt niet vol, dan raakt ie alleen maar gefrustreerder... @BabyR dat is idd ook de reden dat we Stijn niet in de gang zetten, hij zou ook zo de deur open doen, of de trap op banjeren... Hehe... @Rica hier gelukkig ook nog wel een middagdutje. Merk wel dat ze steeds wat korter worden... Van de week had ie 2 dagen dat ie maar drie kwartier heeft geslapen... Hoop ook dat ie dat nog ff volhoud, want ook al is het maar drie kwartier dat beetje tijd voor mezelf vind ik nog wel erg prettig hehe.
Dolfijntje je kan bij een groepsapp het geluid uit zetten en dan krijg je de andere app wel geluid 😜
@Watsuppen doen ik dan ook niet aangezien er toch een aantal zijn die het niet willen/kunnen en vrees dan ook dat het hier gaat doodbloeien. @Straffen als hij het echt te bont maakt dan zet ik hem in zijn bed kan ie geen kant op, op een stoel werkt hier niet hij jumpt er zo weer vanaf. @BabyR ja klinkt inderdaad als voorweeen heb gehoord dat je die bij een 2e eerder en langer hebt maar hoeft niet. @Middagdutje hier ook nog steeds en hoop ook dat hij dit voorlopig blijft doen. @Rica ik ga ook weer proberen borstvoeding te geven maar heb ook zo nu en dan nog mijn twijfels. Ik heb zoiets van we zien het wel hoe het gaat als ik het niet meer trek of het wilt gewoon niet lukken dan houdt het op en gaan we zo over op de flesvoeding niets mis mee. We hadden het laatst over de 3 woord zinnen, afgelopen week vertelde de leidster van het kdv me dat Davey dit dus al geregeld aan het doen is het was mij eerlijk gezegd nog niet echt opgevallen maar nu ik der op let doet hij dat inderdaad regelmatig. Zo ontzettend knap wat wordt ie toch groot zeg over ruim 2,5 maand is hij alweer 2 jaar gaat echt razend snel. @Meikie niet fijn die rammelende eierstokken, maar wie weet krijgt je vriend hierdoor toch ook wel de kriebels. @Schoenen kopen jullie die alleen bij de kinderspeciaalzaken of ook gewoon bij bijv. Van Haren?