Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Rica, die van mij blijft ook echt niet op de stoel zitten denk ik! Maar goed mocht het nodig zijn dan ga ik het proberen. Nou ja mijn vriend, want ik kan haar niet grijpen met mijn krukken :D. F slaapt trouwens s middags 3 uurtjes! Heerlijk en hopen dat ze nog lekker lang blijft slapen s middags. Dat verwacht ik wel trouwens. Heb je vorige keer borstvoeding gegeven? Ik slechts een dag of 10, F kwam niet aan en ik was compleet in de stress. Toch ga ik het weer proberen, ik voel me nu zo relaxt en ik zie wel of het lukt.

@ all, fijn om jullie ervaringen te lezen wat "straffen" betreft. Vind het fijn om te lezen hoe jullie dat aanpakken.

@ babyR, ik heb nog nooit in m'n leven een voorweeen gehad :). Dacht ook dat ze eeuwig zou blijven zitten, maar met 39 + 2 braken opeens m'n vliezen. Totale shock! Ik zou dus niet weten op ze voelen.

@ eb, heb je nieuwe kleding aangeschaft of nog van Timo? Ik vertelde gisteren iemand dat ik zwanger was en die vroeg, oh heel pril dan nog? Euhm nee over drie weken ben ik op de helft :(. Ik weet zelf ook niet wat me overkomt. Bij F kon ik het met 9 weken niet meer verbloemen en nu euhm... niks. Ik voel hem elke dag licht kriebelen en door de echo van een week geleden weet ik dat hij precies op 1-12-13 gemeten werd en dus op termijn is, maar anders begon ik ook te twijfelen...

@ whatsapp, hoop ook dat iedereen ook nog hier komt kletsen. Zou zonde zijn als alles minder wordt.

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, lekker dat ze toch nog even is gaan slapen. Veel plezier met babyknuffelen:D.

Rica, jaaaa L. heeft zijn middagslaapje absoluut nog nodig. Zo nu en dan slaapt hij een klein uurtje, maar meestal toch nog wel 2 uur.

Sahi, heeerlijkkk! Ik pas ook, vind het hier gezellig en wordt nu soms al kriegel van alle appjes die binnen komen.

Daan, kom nu op met die buikfoto? Ben benieuwd naar je buikje.

Babyr, hahah grappig die spleet tussen hun teen. R. lijkt geloof ik het meest op papa als ik het zo op de foto's zie? hihih hier doet L. altijd de voordeur open voor bezoek, verder nog niet betrapt op het proberen te ontsnappen.

Borstvoeding; wil het deze keer zeker weer proberen. Zowiezo omdat L. zijn KMA had en als het lekker loopt lijkt het me ook wel ideaal geen gedoe met 's nachts mijn warme bedje uit om een fles te maken. Werk en BV lijkt me niet ideaal, we zien wel hoe het loopt.

Schoenen, ik heb tot nog toe, altijd één paar bij een speciaalzaak gehaald en één paar hippe sneakers voor de afwisseling. Maar met schoenen van de Vanharen is niks mis hoor, zijn toch ook goed gekeurd? Net als die Dr. visser van de Scapino?

Straffen; hier nog niet nodig geweest. L. is wel een boefje, maar met 1 a 2x waarschuwen is het prima. Soms wordt hij boos, laat ik hem even stieren en binnen 10 sec. gaat hij weer verder met iets anders. Mocht het tegen die tijd zo ver zijn dat het nodig is, moet ik nog even uitvogelen wat het handigst is; of op de mat in de gang of op een stoeltje. Daar in tegen kan hij wel ontzettend drammen, jengelen en zeuren als iets niet snel genoeg gaat. Probeer het nu te negeren, maar het werkt me soms ontzettend op mijn zenuwen.

Hier gaat alles goed. Voel me zwanger;), maar alles prima te doen. Zit stiekem wel te duimen dat we de echte misselijkheid deze keer overslaan, bij L. begon het met een week of zes volgens mij. Nog geen afspraak bij de VK, vrijdag geprobeerd, maar kreeg ze niet te pakken en toen ze eenmaal terug belden was ik aan het werk. Morgen dus even weer proberen.

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    BabyR, ik ben idd ingeleid omdat Timo in het vruchtwater had gepoept. Maak het jezelf niet te moeilijk in je boofd hè? Geen horrorgedachtes over je bevalling, maar probeer het los te laten. Het gaat zoals het gaat en ook als het niet helemaal lekker gaat dan kom je er ook wel weer overheen. Ik ben ervan overtuigd dat je het jezelf (ook tijdens de bevalling) alleen maar moeilijker maakt als je het. Iet los kan laten.

Daantje, ik heb nu niets nieuws gekocht, maar dat zal strakjes wel nodig zijn. Jij ook denk ik, winterkleding, winterjas etc. Tegen die tijd ben je vast enorm gegroeid!

Slapen, hier ook nog meestal 2-3 uurtjes per dag. Hopelijk nog heeeeeel lang.

Schoenen, hier steeds een paar echte goede schoenen en daarnaast een paar gympies en sandalen van van Haren. Ik ben opgevoed met het idee dat goede schoenen van levensbelang zijn.

Rrianne, ben benieuwd wanneer je naar de vk mag. Gelukkig voel je je zwanger maar niet misselijk!

Borstvoeding, bij Timo had ik geen melk, maar ik denk dat de stress in het ziekenhuis daar ook aan bijgedragen heeft. Hoe het nu gaat, geen idee, we zien wel. Ik ga in ieder geval niet kolven, als het lukt dan lukt het op de natuurlijke manier. Maar twee kindjes voeden en dan ook nog kolven zie ik echt niet zitten. Het is bij mij wel goed te combineren met werk, de kolfkamer ligt twee deuren verder:p.

Huishouden bijna af, maar genoeg voor vandaag. Ben nu lekker aan het bankhangen. Belangrijk!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    app-groep; ik snap wel dat jullie bang zijn voor het doodbloeden, maar dat hoeft niet per se he. bij de april 2013 mama's werkt het juist fijn en dat topic loopt ook nog gewoon prima.

eb: gelukt met poetsen? ah ik lees dat je het weer gehad hebt :)
    En wat lekker in de regen gespeeld joh :D
    2 kindjes aan de borst schijnt wel haalbaar te zijn hoor! Maar dan moet je natuurlijk wel melk hebben. Hopen dat t lukt :)

babyr; zal ook wel indalen zijn enzo...

rica: haha ik wil je wel spreken hoor :p :D

Yanna slaapt nog wel s middags hoor, heel lang zelfs de laatste tijd, moest haar gisteren na 4 uur wekken! Maar ze heeft ook een periode gehad dat ze uitsliep en geen middagtuk deed en toen was ze ook goed te genieten. Maar dan merk je dat je overdag geen moment je handen vrij hebt he

straffen: ik wil van Yanna's kamer geen straf maken, ze moet die plek niet zien als straf, omdat ze er ook lekker moet kunnen slapen. Hier heeft ze echt een hoek. de gang doe ik ook niet, want daar zijn schoenen en jassen en noem maar op, veel te gezellig en dus geen straf.
    en dat op een stoel zetten; als je volhoudt dat ze moeten blijven zitten, komt dat vanzelf wel goed denk ik.
    maar als Yanna het echt te gek maakt, dan kan ik zelfs fluisterend zeggen dat ze heel gauw naar de hoek moet en dan gaat ze ook luid schreeuwend en huilend! ik lijk heel lief, maar als je het te gek maakt, ben ik echt heeeeeel duidelijk en naar enzo ;)

wherona: wat knap dat hij zinnen van 3 woorden maakt!!

daantje: jouw lijf is momenteel natuurlijk ook met meer bezig dan alleen zwanger zijn he ;)

schoenen: ik haal ze wel bij scapino en van haren enzo hoor! Lekker budget en als ze er goed op loopt is het prima. Ze moet wel echt mee om te passen, ze heeft best lastige voeten...

rrianne: geeft niet toch, ik ben juist iemand die de hele dag kan appen en van alles met mn telefoon doen, dus voor mij is het wel gezellig :)
    lekker dat je je ook echt zwanger voelt :)

zo, toen was t ineens bijna 4u! En ik maar denken dat ik geen bal te doen heb zonder Yanna :p :D

oh ja, mn flirt appte dat ie morgen langs komt, jeeeejjj :D
    Ik ga m grey noemen hoor, is t makkelijkst en t grappigst :p

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zo, weer helemaal bijgelezen, was weer druk vandaag ;)

Meikie: dat is idd wel lastig dan als je zoiers hoort. Je gunt het hun natuurlijk! Komt voor jou ook wel weer!

VanEke: behoorlijk intensieve bevalling zo te lezen! Hoe gaat het nu? Lekker aan het genieten?

Poookie: heerlijk he dat de kids zo kunnen genieten van alles wst ze zien, gisteren van de paarden dus ;)

Sahi: schattig hoe Yanna reageert op de kids van je vriendin!

Karine: dat valt dan idd wel ff tegen als de jongens weer zo vroeg wakker zijn :(! Gezellige dag gehad verder?

O, gaan eerst even eten! Kom vanavond ergens verder reageren ;)

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hoiiiii.... :)

@ VanEke: Wat een superleuke foto op FB van jullie tweetjes!!!

@ Rrianne: Wat fijn dat je je wel zwanger voelt, maar zonder al teveel poespas ;)

@ Daantje: Jouw lichaam is niet bezig met veel uitdijen voor de zwangerschap... Heft toch niks??? Zolang je het zelf oké vind en het goed gaat...

@ groeps-app: Voor mij hoeft het niet omdat ik dan ook constant op mijn telefoon bezig ben. En ik vind het hier héél gezellig om "ouderwets" te typen... Én niet iedereen kón mee appen...

@ Sahi: Grey is prima :D :D
    En 4 uur slapen?!?!?! Jemig kremig... Micah gisteren niet geslapen en dus om 20.15 uur naar bed en vanmorgen weer om 6.20 uur wakker...
    Vanmiddag in slaap gesukkeld om 16.00 tot 16.45 uur.... Dus maar 3 kwartier enigt nu weer (pas) te slapen...
    Na de zomervakantie slaapt Micah denk ik niet meer...
    Vermoeiend inderdaad wel, maar ook wel lekker ;)

@ Gejanne: Heb jij al tekenen van zwanger zijn??

@ EB: Lekker dat je rustig aan kunt doen. Knap dat je BV wilt gaan proberen bij de twins! Verder alles goed behalve de vermoeidheid??

Hier een superdag gehad!! Vanmorgen naar mijn dinnetje, haar zoontje vierde zijn 5e verjaardag. Vanmiddag is mijn broer met schoonzus blijven eten nadat ze nét terug waren uit Mexico (lekker op vakantie :))
    Lekker bij gekletst en het even gehad over hun a.s. huwelijk :D
    Hij heeft haar op het strand in Mexico gevraagd!!!! Supertof!!!
    Duurt alleen nog even eer ze écht gaan trouwen, want ze hebben grootse plannen geloof ik... Hahahaha....
    Maar ben superblij voor hem!

7. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vaneke, heeeele leuke foto op fb! Lekker bol hoofdje, had Timo ook toen hij net geboren was. Na een maand of vier kwam er wat meer vorm in.

Gejanne, banner?!?

Karine, ja, alles goed. Behalve de vermoeidheid, maar die drukt wel echt een stempel op mijn dag en mijn humeur. De gyn zei dat ik heel blij moest zijn dat ik niet misselijk ben, want dat schijnt bij een tweeling heel normaal te zijn. Bij Timo kreeg ik rond week 12-13 mijn energie weer terug, dus hopelijk is het met een week of drie weer goed.
    Wat leuk, een bruiloft in het vooruitzicht!

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #3528 Gean85, 23 jun 2013
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
    Zo ik heb weer ff tijd :D!

Daantje: wat heerlijk dat je lekker kon uitslapen! Vind straf geven ook lastig, als hij bijvoorbeeld heel vervelend is met eten en zeurt ergens om, dan zeggen we twee/drie x dat hij moet stoppen. De vierde x zeggen dat hij naar de gang moet als hij niet stopt, meestal houdt hij dan op. En anders gaat hij een poosje met stoel en al naar de gang. Maar vind consequent zijn best lastig hoor! Gebeurd ook niet vaak dat hij 'straf' krijgt, zijn ze ook nog vrij jong voor. Al snappen ze natuurlijk al wel heel veel.

BabyR: vervelend die onrustige benen :(! Hopelijk blijft de kleine man nog wel een week of vijf zitten ;)

EB: banner ga ik straks even naar kijken (of morgen) :)! Is wel weer leuk idd! Lekker druk geweest vandaag?!

Rica: het zal hier vast niet doodbloeden hoor ondanks de appgroep. Veel te gezellig hier toch?!
    Dinand slaapt ook altijd nog 's middags, vrij lang ook en ik vind het heerlijk!

Meikie: heb nog maar 1 paar gekocht en dat was wel bij een goede zaak maar bijv. Dr. Visser van Scapino zijn ook erg goed hoor. Zullen wel meer ketens zijn met goede eigen merken. Schoenenreus vind ik persoonlijk waardeloos ;)

Rrianne: fijn dat je je echt zwanger voelt! Misselijkheid zou fijn zijn idd als je daar geen last van gaat krijgen! Benieuwd wanneer je naar de vk mag!!

Karine: ja nu al tekenen, of het zit tussen mn oren :)! Heb echt al meer trek in eten en zit constant te gapen! Echt heel irritant. En heel opgeblazen gevoel. Wat leuk dat je broer gaat trouwen!! Klikt goed geloof ik he tussen jullie en broer en schoonzus?! Super hoor!

Pfff ik ben bij :)! Vroeg naar bed denk ik! Eerst ff fröbelen met een banner :)!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Gejanne: jaaaa en banner!!! :D
    Kan best dat je nu al dingetjes voelt hoor! Je lijf weet al precies hoe t werkr!

Eb: hopen voor jou dat t met een paar weken beter gaat! En anders gewoon maar rustig aan doen...

Karine: ja yanna is nu dus nog aan t kletsen in bed en dat gebeurt de laatste tijd vaker. Niet gek dat ze overdag veel slaapt ;)

Ik ga maar vast slapen, ik ben moe van t niks doenen morgenavond ook niet veel slaap denk ik XD
    Trusten!

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

wat een drukte hier geweest!! boel bijgelezen, Elke ligt op bed, Jelle ligt lekker in de box te tukken, en wij ff lekker op de bank dus ff ZP tijd weer ;)
    Het gaat hier echt relaxt allemaal, vannacht paar uurtjes wakker moeten zijn omdat ie denk ik wat last van krampjes had, en BV loopt nog niet echt. Uiteindelijk besloten dosis KV te geven, en daar heeft ie erna weer lekker op geslapen...manlief en ik hebben afgewisseld deze nacht, eerst samen 4 uur kunnen slapen, erna ben ik 3 uur wakker geweest, en erna hij weer 2 uur, dus op zich toch 6 uur kunnen slapen vannacht, was genoeg in elk geval. Verder superrealxte kraamzorg, die ook erg leuk met Elke omgaat, dus dat valt ook echt supermee...
    De overgang van 1 naar 2 is tot nog toe inderdaad echt veel minder zwaar dan van 0 naar 1...dus een geruststelling voor die wat binnenkort moeten ;)

Reageer verder ff op de grote onderwerpen wat ik onthouden heb, ben vergeten wie wat allemaal precies gezegd heeft ;)

@Straffen: vind ik hier ook lastig, Elke kan ook niet lang stilzitten, en te snel afgeleid als ze iets anders in de beurt ziet wat ze interessant vind...ik probeer vooral duidelijk en consequent te zijn. Vaak gaat Elke giechelen als ze echt iets doet wat ze weet dat niet mag, en dan zeg ik heel duidelijk "neen, mama is er niet mee aan het lachen, mama maakt geen grapje" en op een of andere manier maakt dat nog wel indruk tot nog toe ;)

@BV: bij Elke liep de BV ook echt slecht, ook heel veel geprobeerd toen, medicijnen, vaak kolven, dat soort toestanden, uiteindelijk ook 3 maanden gekolfd omdat Elke het ook gewoon niet meer kon na een tijdje.
    Gekke is dat het nu ook lastig is met opstarten maar nu al de stress erbij niet heb, vooral omdat ik het allemaal al een keer gedaan heb dus het is veel makkelijk om "oplossingsgericht" te denken en dus sneller ook dingetjes te beslissen.

@app: ik doe ook neit mee aan de app, ik heb dat tijdje met een groep junidames gedaan, maar werd echt gek van het gepiep van mijn foon, en vind het leuker om hier lekker te typen, vind het altijd wel een rustmomentje ff ZP'en.

@bevalling: grappig dat jullie allemaal reageren dat het een heftige bevalling klinkt, bepaalde momenten waren best intensief, maar het geheel achteraf bekeken is best gewoon vlot gelopen allemaal...scheelt dat er geen gekke dingen bij kwamen kijken zoals verkeerde houdingen enzo...

wel nog ff voor Gejanne, feli met uw test!! Heb het hele verhaal wel nog gelezen, was toch ook best spannend geloof ik ;)
    Lekker van genieten nu!!

zo...wij gaan rustig richting bed, nog ff kleintje voeden, even kolven en hopen dat ie weer een goei aantal uurtjes pakt ;)

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dankje VanEke! We zijn nu vooral heel blij ;)!
    Fijn dat het bij jullie allemaal zo lekker loopt!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Vaneke t geluk straalt vanje berichtje af, prachtig!! Lekker genieten hoor meis!!

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Vaneke, je klinkt erg relaxt! Heerlijk dat jullie in alle rust kunnen genieten. Hoop dat je bv snel op gang komt. Kan me voorstellen dat het toch wat relaxter is allemaal, je bent immers al een ervaren mama.

Gejanne, vette banner haha!

Ik ga zo ook slapen. Mijn misselijkheid lijkt echt voorbij, wel is de maagzuur ervoor terug gekomen. Geen punt, er zijn ergere dingen in het leven. Voel me de laatste dagen erg relaxt moet ik zeggen. Ik ben zo aan het genieten van F. Oké had liever gaan wandelen en fietsen, maar zingen, kleuren en stickers plakken is ook tof.

Morgen komt de vk me weer bezoeken en kunnen we weer even hartje luisteren. Donderdag maar even naar het ziekenhuis hier in de buurt. Moet nog steeds m'n 12 weken termijn bloed prikken. Zal wel weer een bont en blauw naar huis mis prik festijn worden.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zo moet even wat kwijt hoor, ben er helemaal wiebelig van. Kunnen jullie zien wat ik like op facebook?
    Ex zet er nooit wat op, maar nu was t eerste wat ik zag toen ik facebook opende, waa een foto van yanna met hem, dat yanna hem een dikke zoen geeft. supermooi en lief hoor, maar dat komt ff binnen zeg, brok in mn keel. Heel dubbel.. pfff

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Daantje: beetje over the top, mn banner?! :) Heb het ff snel snel gedaan haha. Maagzuur, heel vervelend :(! Bij mij hielpen die tabletjes altijd voldoende, hoe heten ze ook alweer ;)

Sahi: nee, kan niet zien wat je liked, maar heb de foto wel ff opgezocht bij je ex ;)! Kon hem daar wel zien, snap dat dat wel ff binnenkomt ja, hij is wel geweldig!

Hier weer een dagje vanuit huis aan het werk, Dinand is heerlijk aan het rondcrossen met zijn verzameling auto's en vrachtwagens en Jarno is lekker naar school. Die had vanmorgen voor het eerst niet zoveel zin om uit bed te komen en naar school te gaan, maar het einde is in zicht, nog 4 weekjes school en dan heerlijk bijkomen :)!

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    O ja Rennies heten die tabletjes :D!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @EB energie komt vanzelf weer terug nog effe volhouden meid en er gewoon aan toegeven.

@VanEke dat klinkt zeker relaxt geeft absoluut goede moed hihi

@Daantje wat fijn dat je van de misselijkheid af bent. Ook ik heb last van maagzuur nu begint het ook wat heviger te worden ik gebruikte eerste de Rennies maar die werken nu niet meer dus ben ik overgestapt naar Gaviscon drank echt heel erg smerig maar werkt super.

@Gejanne hele leuke banner lekker vrolijk!

@Karine leuk een trouwerij op de planning en wat romantisch op een strand van Mexico. Nog effe he en dan heb je heerlijk vakantie, hopelijk gaat het weer ook beter worden.

@Sahi kan ik me goed voorstellen heb de foto niet gezien hoor, maar dat soort dingen blijven moeilijk maar ook heel mooi toch dat je ex en je dochter het goed met elkaar kunnen vinden. Mag je ook heel trots op zijn hoor dat het op zo een manier ook kan.

@Schoenen bedankt voor de reacties je wilt toch het beste voor je kind he.

Vanmiddag weer naar de verlos voor controle als het allemaal goed gaat dan gaat Davey weer mee.

Hihihi het slaat echt nergens op hoor maar ik ben gewoon al bezig met zijn verjaardag (15 september) hahahaha heb al een verlanglijstje gemaakt en al op internet gespeurd voor een leuke taart. Ik moet toch eerst effe bevallen hoor hahahahah

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wherona je kan niet vroeg genoeg beginnen he heb je dat al klaar als ik heel eerlijk ben weet ik ook al wat hij van ons krijgt hoor 😉

Karine ohh wat gaaf en op Mexico gevraagd heel romantisch
    Ohh je hoeft nog maar even te werken en dan vakantie!!!

Sahi heb de foto niet gezien maar kan me voorstellen dat het soms moeilijk is

Mumtobe hopelijk zijn vandaag je uitnodigen klaar spannend zeg!! Komt steeds dichterbij he

Daantje wat fijn dat je je beter voelt wat fijn zeg dat de vk bij je thuis komt!! Heb je ook een rolstoel om je te verplaatsten of krukken

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Even mijn frustratie kwijt, wordt vast een heel verhaal, dus sla het vooral over als je geen zin hebt...

Mijn beste vriendin uit Singapore is even in Nederland met vriend en kids. Ik ben vandaag vrij, dus we hadden afgesproken bij haar tante in Den Haag, waar ze vanochtend heen zouden gaan vanuit Eindhoven. Wij gingen met de trein, want M heeft de auto. Ik ken mijn vriendin, dus had gezegd dat ze moest smssen als ze later waren en dat wij rond 10 uur weg zouden gaan (ze is niet zo van op tijd komen. Ik wel).

Geen sms dus Timo in de buggy geladen en naar het station gelopen. Goed voorbereid, want ik had nog nooit zo'n lange treinreis met Timo gemaakt. Trein 1, overstappen op Utrecht, trein 2, smsje. Dat vriendlief niet wist dat we afgesproken hadden, ze zouden zo wegrijden en dus 3 kwartier te laat zijn. Ik al licht pissig, had dan beter gecommuniceerd met hem en met mij. Ok, in Den Haag bij de Starbucks wat gedronken want ik had geen zin om 3 kwartier met een tante die ik niet ken aan de thee te zitten. Daarna op zoek gegaan naar de juiste tram, dat viel mee, en naar het huis van de tante gegaan. Nog een klein stukje lopen, aanbellen. Geen antwoord. Kloppen, aanbellen, nee hoor, niets. Dus ik mijn vriendin gebeld, gesmst, gebeld. Niets. Na een half uur een smsje, we zijn er echt bijna. 20 minuten later nog niemand te zien. Toen heb ik gesmst dat het me speet maar dat we gingen. En dat hebben we dus gedaan.

Toen kon in ook nog eens niet naar de wc op het station want de normale wc's waren alleen met een trap te bereiken en de sleutel van de invalidetoilet kreeg ik niet van de dame van de infobalie. Ja, ze wilde wel even op Timo passen. Alsof ik mijn kind op een station bij een wildvreemde dame achterlaat. Dan plas ik nog liever in mijn broek! Gelukkig is er niets mis met mijn plasophoudspieren, dus ik heb het gered tot thuis.

Al met al vijf uur onderweg geweest voor jan met de korte achternaam. En ook nog eens €30,- armer.

Timo deed het overigens supergoed, vond de trein prachtig en is wakker gebleven. Net heb ik hem in bed gelegd, kan hij even slapen en heb ik even rust.

Nou, ben de frustratie nog niet helemaal kwijt, maar het voelt wel even lekker! :D

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Meen je niet, nou, daar zou ik ook zwaar gefrustreerd over zijn.
    Hoe reageerde ze dat je uiteindelijk weer naar huis bent gegaan?
    Nog een behoorlijke onderneming, en dan uiteindelijk voor niks :(!

Deel Deze Pagina