Tss, beetje asociaal vind ik het wel. Kan me niet voorstellen dat ik zo zou omgaan met een goede vriendin.
Gelukkig ken ik haar al 22 jaar en weet ik precies hoe ze is. Hier komen we ook wel weer uit, maar nu ben ik echt pissig. Ze heeft ons ook wel eens een uur heen en een uur terug laten rijden voor een afspraak, toen we daar kwamen hoorden we dat ze maar een half uurtje had, toen moest ze weg naar de promotie van haar broer. Ik ben wat dat betreft echt precies het tegenovergestelde. Altijd op tijd, of het liefst te vroeg (behalve als M meegaat, die is altijd tien minuten te laat), als ik een keer later ben dan heeft dat een reden en laat ik het weten. Altijd goed voorbereid en geordend. Mijn vriendin is een enorme chaoot, ze zou liever iets meer van mij willen hebben. Helaas is haar vriend echt een enorme lamlendige drol en dat werkt het alleen maar tegen.
Eb ohhh wat kan ik me voorstellen dat je boos bent zeg dat is zeker niet leuk zeg en wat jammer dat ze niet reageerd
@ EB, euhm goed dat je er rustig onder bent. Ik zou hier dus compleet van over de rooie gaan! Trotse vader vandaag met F naar cb geweest voor 20 maanden check. 11.6 kilo en 83.4 cm!
Tja, er is wel iets meer voor nodig om mij over de rooie te krijgen. Fijn dat F weer goedgekeurd is. Was het voor R de eerste keer op het CB? M vindt het afschuwelijk, die dames zijn zo dom en betuttelend. Daar kan hij echt niet tegen. Dus, alle rolpatronen bevestigd, ik ga maar.
Zo eb daar zou ik ook ff flink van balen zeg! En dan zit er vaak een goede reden achter, maar ja... komt vast weer goed, maar stom is t wel! Zo nog ff werken en dan komt grey Hij weet inmiddels mn nickname online, ik heet overal sahi, dus wie weet leest ie alles wel mee joh hij kwam er zelf mee dat ik me zo online noem. Nou dan hou ik de naam grey er zeker in hoor! En nee ik vind het niet eng of vervelend hoor, moet wel lachen dat ie zich zo met mij bezig houdt, haha. En dan weet ie in ieder geval hoe ik in t verhaal sta hihi
Sahi, nee, er zit geen goede reden achter. Vriendlief zat te chillen omdat hij niet wist dat we afgesproken hadden. Lijkt me vreselijk als iemand hier op zp mee zou lezen. M kijkt soms wel, maar dat vind ik niet zo erg, ik schrijf hier niets wat hij niet weet. Of het moet niet heel belangrijk zijn.
@ EB, te gek van die vk's hè? Degene die de visites rijd, komt hier ook gewoon even langs. Op pad zijn ze toch al en voor mij is het zo fijn om niet ook nog iemand te hoeven regelen om mij daar naartoe te verslepen . Hij is vaker bij het CB geweest hoor. Ik moet zeggen dat ze hier helemaal niet betuttelend over komen. Wil je advies dan krijg je die, wil je dat niet dan blijven ongevraagde adviezen uit. Ze hadden er samen heerlijk gespeeld en kwamen vrolijk terug. Ik moet zeggen dat ik er zeer regelmatig vaders zie. Nog iets gehoord van je vriendin? @ sahi, hoe zit het nu met je vriendin en ex? Hebben die nu wat?
Daan, ben benieuwd naar het CB in mijn nieuwe woonplaats! Nee, niets gehoord. Kreeg net een sms, maar dat was M of ik mijn frustraties al kwijt was. Hij heeft een afdelingsuitje vandaag, komt pas laat thuis.
hallo dames, Rustig dagje gehad hier, vannacht sloegen de kraamtranen wel even toe, dus dat was wat minder relaxt, maar gaat nu gelukkig weer prima, nu opeens ook veel meer melk gekolfd, dus de tranen hebben ergens toe gediend Verder weinig bijzonders te melden...hahaha, gewone leven staat toch altijd weer ff wat stil in de kraamtijd he @EB: pfff...daar zou ik ook echt kwaad om zijn!! Gelukkig heeft T. het als een leuk avontuur ervaren en lekker genoten van de hele treinreis... @Daantje: Leuk om te lezen hoe jullie zich ondanks de moeilijkheden toch zo goed kunnen vermaken samen hoor, vind het wel knap hoe positief ge erin blijft staan hoor in combi met de zwangerschap!! Ook zo lastig te prikken, hier ook hoor!! Ben ook altijd helemaal blauw na een prikpoging... @Sahi: hahahah, ben benieuwd of ie hier ook mee leest dan ja Naja, dan weet ie inderdaad meteen hoe de vork in de steel zit toch!! Zag de foto op ok FB van K., een superfoto is het, kan me voorstellen dat die even wat met u doet!! @Gejanne: coole banner hoor!! Willen jullie straks weten wat het wordt trouwens??
Daantje, ik moet ooknog prikken. Samen gaan? Vaneke, lekker he kraamtranen! Nu meer melk, effectief dus!
@ eb, het prikken is vandaag thuis gelukt! Anders was ik met je mee gegaan! Vind je het niet enorm onbeschoft van je vriendin? Ik zou in deze situatie meteen aan de telefoon hangen en half jankend m'n excuses aanbieden. Nee het zou me gewoon niet overkomen. @ vaneke, heerlijk toch dat jullie even lekker in jullie eigen wereldje zitten! Wat goed dat de melkproductie ook vooruit gegaan is. Hoe reageerd Elke op de nieuwe situatie?
Daantje: ik denk wel dat die 2 wat hebben, maar ze zijn er vaag over omdat ik t allemaal niet zo wil weten. En ze is vreselijk achterdochtig en daarover klaagt hij weer tegen mij, dus ik geef t zelf geen lang leven, maar t kan ook zijn dat ik mezelf daarmee indek gevoelsmatig Vaneke: ik vond dat zo heerlijk he, die periode niks inde kraamtijd, leven van voeding naar voeding en dag naar dag. Fijn dat je ineens zoveel melk hebt! Is altijd even wachten op de stuwing en dat komt samen met de kraamtranen hopelijk gaat het lopen! En anders niet Nou ik heb zo visite, ben hier morgen pas weer in de avond denk ik...
Daantje, fijn dat je het prikken al achter de rug hebt. Ik ga morgen vanuit mijn werk even op de fiets. Is niet zo ver, ik steek de hei over en dan ben ik er al. Lekker onder werktijd . Ja, vind het vreselijk onbeschoft en ben ook teleurgesteld in haar dat ze nog niets heeft laten horen. M is al thuis, kon nog net Timo in bed leggen, dus ik mag knock out op de bank. Fijn, want het was een zware dag, fysiek vooral.
Dit: Het spijt me vreselijk hoe het vandaag gelopen is, ik voel me er ontzettend rot over. Al die moeite die je hebt gedaan en dan voor niks!! Het ging aan onze kant allemaal mis - het vertrek, het flesje, de timing, de telefoon batterij die leeg ging. Echt een rotdag. Sorry!!!
@slapen, Gelukkig nog wel tussen de middag. Vaak even me time of even tijd om snel door het huis te gaan. Ene keer slaapt ze 2 uur andere keer 3 uur. Als ik vrij ben ligt ze rond 1 uur en als ik aan het werk ben tot 1 op zn laatst dan 2 uur. @EB, Dammmnnnn ik was er ook helemaal klaar mee geweest. Jij doet moeite om daar te komen en op tijd te zijn. En dan ook nog durven te laat te komen. S heeft daar heel erg hekel aan als iemand zn afspraak dan niet na komt. Dus dat heb ik ook al een beetje over genomen. Wel netjes dat ze al die moeite toch nog een mailtje kon sturen. @karine, OOoooooo wat romantisch. Op het strand van mexico. Mooier kan niet. Maar zo te lezen wel een hele gezellige dag gehad. @Vaneke, Wauw klinkt heerlijk bij jullie. Gaat het met Elke ook goed en heb je een leuke kraamzorg? Ik ben blij voor je dat je zelf de bevalling niet als zwaar hebt ervaren. @daantje, Fijn dat het prikken gelijk thuis kon. Ben je daar ook maar weer vanaf. En met de kleine ook alles goed? @wherona, Hoe was jou controle? Alles goed met de kleine spruit? En D meegeweest. @sahi, Hele fijne avond en laat je ff weten hoe je avondje met grey was? En ik denk dat je vanavond nog ff wel ff online komt @Hier, Wat is het dan weer klein zon mooi popje op je armen. Maar dat maakt de wens alleen maar weer groter. Deze week mn NOD. We hopen van niet. Dus moeten maar ff afwachten. Het is wel ziekelijk hier maar beide ouders hebben gedroomd dat we alweer zwanger waren. Dus deze bal maar heel hard afgekaatst en duidelijk gezegd dat we nog ff wachten Vandaag verder de hele dag gewerkt.