@ EB, misschien is het bij jullie normaal om te mailen, maar ik zou persoonlijk gewoon een telefoontje verwachten na zoiets. Het is niet zo dat je alleen zelf een reis hebt ondernomen, maar je kind ook nog mee moest slepen voor uiteindelijk niets. Gelukkig wel fijn dat Timo het tripje kon waarderen. @ dolfijn, spannend deze week je nod! Hoop dat het voor jullie ook raak mag zijn.
Zo, ook weer even 5 pagina's bijlezen! @Wherona wat goed dat D al 3 woord-zinnen maakt! En jaha, voordat je het weer vier je zijn 2e verjaardag! Gaat hard he... Jemig @Daantje dus weinig buik te zien nog? Wat apart, bij de meesten gaat t bij een tweede juist sneller! Fijn trouwens dat de vk bij je thuis komt! @EB en daantje ook, wat slapen jullie kleintjes veel nog overdag. Lijkt me ook wel lekker zo af en toe haha. @Gejanne wat een leuke kleurige ticker heb je gemaakt!!! @Karine leuk een bruiloft! Romantisch zo'n aanzoek op het strand @VanEke klinkt als een heerlijk relaxte toestand zo van 1 naar 2 als ik dat zo lees. Fijn hoor dat het zo goed bevalt!!! En kraamtranen, tja die horen er nou eenmaal bij he Knuf! @maagzuur ik werd in de zwangerschap zo misselijk van rennies, ik heb toen maalox genomen, gewoon bij de kruidvat gekocht. Werkte super! @EB jeeeetje, wat een gedoe zeg van je vriendin. Kan me voorstellen dat je weg bent gegaan, dat is natuurlijk geen stijl van haar! Vind t ook nog wel een beetje een laf mailtje eerlijk gezegd. @dolfijnjes spannend joh deze week je NOD. Ben benieuwd of de ouders gelijk krijgen met die dromen Zo, weer helemaal bij! Nu nog even hondje uitlaten en dan maar eens m'n bedje opzoeken! Zwaaaiii
Daantje en Poookie, mijn mailtje terug was voor mijn doen ook heel bot, ik heb haar laten weten dat ik nog steeds boos ben en dat het nog niet goed is. Op zich vind ik mailen niet zo erg, ben zelf ook niet zo'n beller. Had gister een beetje bloed bij het afvegen. Helemaal in de stress natuurlijk, alle horrorscenario's komen langs. Verder niets meer en ik heb het vermoeden dat het komt door een klein wondje, maar ga toch kijken of ik even bij de gyn langs mag komen. Dit houd ik geen 2,5 week vol.
EB: kan me voorstellen dat dat ff vervelend is ja, dat bloed. Als het helder rood is is het waarschijnlijk gewoon een wondje, maar voor je eigen geruststelling kan een bezoek aan de gyn ook geen kwaad natuurlijk! Dolfijnjes: spannend, je NOD! Ben benieuwd!! Ben een beetje duizelig volgens mij Zit te trillen op mn stoel, maar gaat hopelijk snel over. Gisteravond nog even geprobeerd te sporten, maar heb het na zo'n 20 minuten voor gezien gehouden, kon niet meer Vanavond maar weer een nieuwe poging! Ik ga snel aan het werk
Eb: goed zo, een beetje van jezelf afbijten lijkt me wel slim Na 2 goede echo's en deze termijn zal t toch niet?? Maar toch even de gyn bellen hoor!! gejanne: voorzichtig hoor, met die duizeligheid! dolfijnjes: heerlijk he, die kleintjes En wie weet is het een voorteken? de avond met grey; het was heel gezellig en vanmorgen vroeg ie of hij vanavond weer mocht crashen nou eet ik op dinsdag en woensdag altijd bij de oppas, dus even vogelen hoe we dat doen, want hij wil niet dat ik al mijn plannen voor hem omgooi en dat moet ik ook niet doen. Hij weet dat ik bij mijn ex altijd het onderdanige vrouwtje was enzo, dat moet ik nu niet gaan doen. En hij had ook niet heel veel behoefte om nu al met mijn ex te worden geconfronteerd Hij zei er wel bij; 'dat komt nog wel'. Klinkt toch alsof er meer in zit voor later? ik moet maar snel aan de arbeid, half 10 beginnen
Daan, hoeveel bloed verloor jij steeds bij F en een paar weken geleden? Bij mij was het echt een heel vaag veegje, maar toch stress. Misschien begrijpelijk als je denkt aan de afgelopen maanden, maar voel me toch een beetje een miep...
Eb, vervelend vn je vriendin, hoop dat jullie eruit komen. Denk en hoop eugenlijk wel dat zij zich knap lullig voelt.. Succes straks bij de gyn! ik had t laatst ook, een klein beetje. Bij mij scheen t blaasontsteking te zijn.. Niet stressen hoor meid, zit vast goed!!! Rrianne, vk al gebeld? VanEke, wordt E s'nachts niet wakker van J? Ligt hij bij jullie op de kamer? Dolfijnjes, mijn duimen draaien dat je niet ongsteld wordt!! Sahi, ik vind je altijd wel positief klinken. Ik zou t echt 100x niks vinden als mn scharrel zou weten hoe ik online heet.. Mbtc idd al een poosje niet gezien? Op meikie haar bericvhtje reageerde ze ook niet echt je van het.. Is ze nog wel eens online op ZP of alleen bij ons niet? Vandaag R naar t kdv en ik heb verlof. Voelt wel gek. Maar leuke dingen op de planning, straks lekker lunchen en daarna ff baby shoppen
BabyR, zag idd ook dat ze niet echt uitgebreid reageerde op Meikie. Oh heerlijk, lekker leuke dingen doen ! Geniet ervan!
Eb ik zou ook vet pissig zijn en zou de volgende keer zeggen je komt nu maar bij mij als je mij wil zien jij hebt moeite genoeg gedaan!! Wat fijn dat je zo heen mag!! Succes komt vast goed gaat m met je mee?? Vaneke hoe gaat het met jurre en elke vind ze het nog steeds leuk?? Babyr lekker dagje in verschiet zeg maar geniet er lekker van!!'
O, en VanEke, ja, denk wel dat we dit keer willen weten wat het wordt. Moet me even voorbereiden op een evt. derde jongen denk ik ! Vooral manlief wil het graag weten, gewoon omdat hij het leuk vind, niet dat hij enige voorkeur heeft! Fijn dat het goed gaat bij jullie! En tijd voor een nieuwe banner voor jou !
zal wel goed wezen met mbtc, ze plaatst nog welleens wat op fb toch over haar hobby?? vandaag weer even domper, mn ma kwam even langs. mn oma heeft al maanden last van bloedingen. Nou heeft ze al heel wat knker gehad en overwonnen. Nu had ze vanochtend de dokter gehad en die gign even voelen, urine test was niet nodig want ze voelde idd wat maar wat precies kon ze niet zeggen. ze moet z.s.m. een echo krijgen om te kijken of er iets zit en wat het is. Het kan littekenweefsel zijn wat ontstoken is of weefsel wat slecht is geworden. (ze is eerder aan bm geopereerd). Mn moeder en haar broer moesten met mn oma mee naar het ziekenhuis voor overleg, waarom geen idee maar het klinkt allemaal niet zo best eerlijk gezegt! Ik ben er wel van geschrokken zeker gezien het verleden, en vind het niet zo goed eigelijk. Mn oma zegt wel ach dit vechten we ook wel weer weg maar realistisch gezien is dat natuurlijk niet waar. ze is oud, heeft slecht hart en niet veel longinhoud omdat ze hier ook een deel van hebben verwijderd. Ze hebben paar jaar geleden al gezegt dat als het weer terug komt ze er niks aan gaan doen gezien haar leeftijd en gezondheid. Dus positieve praatjes eromheen zijn meer susserstjes vind ik. Maargoed we gaan nu eerst maar eens duimen dat het niks ernstigs is want het maakt me wel weer bloednerveus! hetzelfde als 2 jaar geleden met ml zn zus, dat was een hel en nu zeker weer, nou mooi niet! Lois zegt ook best wel veel woorden, praat ook veel na! Gister mama poep, dus ik zeg schone kont, ja auw! haha dan wil ze ook echt niet op haar kont liggen Ook zegt ze mama daar, of drinken, a b c, 1 2 ehh ja wat ik ook zo grappig vind klinken is Hond kom mee haha Teletubbies worden nu hot, maar dansen op dikke konten muziek vind ze nog leuker!!!! dus veel youtube en videoclips aan en dansen maar!
hallo dames, Elke voor het eerst weer naar de oppas sinds de geboorte dus vandaag voor het eerst echt met ons 3tjes, wel weer ff lekker rustig Elke reageert echt superleuk, ze gaat echt geregeld bij hem kijken in de box, en reageert op dingetjes die ze ziet. Als ik aan het kolven ben dan zit ze ernaar te wijzen en roept ze "baby". Ze slapen ook samen op de kamer en dat gaat ook echt wel goed. De eerste 2 nachten werd ze wakker, maar met wat aandacht en reageren op haar bleef ze wel rustig in bed liggen, kreeg ze ook wat melk te drinken in haar eigen fles en dat was prima. Jelle huilt ook best hard, en het heeft ook al wel een keer 5 minuten geduurd snachts eer ik bij hem was en daar sliep ze ook doorheen...ben echt supertrots op der hoe ze het doet. Wel lekker voor der dat ze nu wel ff alle aandacht krijgt bij de GO!! Jelle hier vandaag hielprikje gehad en de VK heeft ook zijn tongriempje geknipt zodat hij makkelijker de borst kan pakken, want moet nu echt hoedje gebruiken...verder schiet het kolven ondertussen ook best op, dus hoop dat het snel loopt dat ik rechtstreeks kan voeden...blijven kolven ga ik in ieder geval neit opnieuw 3 maanden doen weer... @EB: leuk dat ze wel nog even mailt, maar wel beetje stom dat ze zo zet van "een rotdag hier", alsof het dat voor u niet was door de toestanden...en door haar chaos had ze beetje zelf gezorgd voor die rotdag ook toch!! Schrikken van dat bloe dok, fijn dat ge snel naar de gyn kunt!! @babyR: neen niet bij ons, ze slapen samen, en dat werkt tot nog toe prima, gisterenavond werd ze niet eens wakker van hem... Lekker genieten van uw dagje vrij vandaag!! Hebt ge ook hard nodig hoor lekker die eigen tijd voor uzelf... @dolfijnjes: oooow, spannend deze week!! Ik duim mee @Sahi: idd niet in zelfde patroon komen he Laat hem maar zijn best doen voor u @mama: no problem hoor, al die nieuwe namen hier straks zal ook wel weer ff wennen worden wie bij wie past @Rica: ow, minder leuk nieuws voor u!! Sterkte ermee hoor! Hie rmoet ik ook vaak lachen om Elke haar zinnetjes, vaak loopt ze rond in haar eigen te zingen bijna "neen Elke, niet doen"...hahahha, alsof ik de hele dag niks anders tegen der zeg MBTC had gereageerd via de mail van de meet zag ik, zit geloof ik in een dipje, als ge het leest hier, ge kunt hier altijd uw ei kwijt he meid
Alles goed, ben opgelucht. Meteen maar bloed laten prikken, waren geen andere mensen dus was zo aan de beurt. Rica, sterkte met je oma. Vervelend nieuws. Vaneke, klinkt allemaal heerlijk! Behalve dat tongriempje knippen, deed dat geen pijn? Ga weer werken, druk hier.
Rica: dat is even schrikken zeg, bah!!! Wat betreft mbtc trouwens, ze probeert wel naar de meeting te komen, maar ze zitceven niet zo lekker in haar vel. Vandaar haar afwezigheid. Vaneke: hopelijk gaat het nu lukken met de bv. Is dat nou heel naar, dat tongriempje knippen? Eb: weet je al meer? Nog meer bloedverlies gehad? Ik denk zelf dat het wel goed zit hoor!! Maar snap zeker je angst! Heb even een afbeller, dus zo ff hardlopen, doe ik ook eens wat nuttigs. En als ik na t eten bij de oppas (met ex en vriendinnetje bij haar ouders, die zijn de maandagoppassers, lekker ingewikkeld) dan is grey er al weer Zei vaneke t nou, niet in mn oude patroon terugvallen? T is dat hij er op wees, anders had ik zo t eten afgezegd. Wilde net boodschappen voor m doen, maar dat wil die ook niet. Ik ben zelf dus alweer veel te makkelijk, gelukkig beschermt hij me er in, nu nog zelf leren.
@Dolfijnjes bezoek aan vk was wel ok. Buik is 30cm en iets boven de bovengrens nog niets om zorgen te maken maar wel een aandachtspunt het wordt in ieder gevsl geen klein meisje.