jemig Poookie dat is zeker schrikken zeg gelukkig is er niets ernstigs met R. en de tegenpartij en het kindje @MBTC hoeveel ben je nu overtijd?
@babyr, wil test samen doen met man naar om 6u kon ik mn bed nog echt niet uitkomen. Vanavond als hij beetje op tijd thuis is kunnen we t doen. @pookie, jeetje wat een verhaal! Zijn af en toe van die gekken die gaan invoegen terwijl er ook een uitvoeg strook is. Zie t zovaak bijna fout gaan. Gelukkig geen ernstige gevolgen! @sahi, praat/schrijf het hier lekker van je af. We zijn er voor je! T is allemaal al klote genoeg en je zeurt echt niet. Vind t echt heel erg vervelend voor je. Hij weet niet wat ie mist je bent zon leuke meid! Pff dan ook nog een mamo, heel veel succes. En hij moet niet proberen er te zijn hijMOET er voor je zijn! Zou hem zo graag ff zeggen wat ik er van vind @babyr, hmz jij hebt vaker voorspellende dromen, zou het zo zijn? Ik denk van niet hoor
@wheroon, ik heb echt geen idee. Heb cyclussen van afgelopen jaar opgeschreven langste was 51dagen, kortste 22 dagen. Gemiddeld zo'n 28 dagen. Tussen de 7e en 10e is denk ik mn nod dus t zou ook pas morgen kunnen zijn. Die langste was toen we net begonnen waren naar je eigenlijk niet als ronde kan mee tellen. Ergens halverwege maand zonder condooms gegaan. Ach ja ik zal nooit weten waarom de cyclus van 1jul tot 24 aug heeft gelopen.
dat maakt het der niet makkelijker op dan MBTC morgen dan nog maar afwachten en dan overmorgen testen
Sahi, ach lieverd! Wat vind ik dit ontzettend sneu voor je.. Hele dikke knuffel en kom maar lekker van je afkletsen. Pookie, schrik, vreselijk en dan ook nog dat kleine kindje achter in de auto. Gelukkig is het goed afgelopen! Mbtc, ik duim voor je op een positieve test.
mn borsten zijn oke! een hele last alvast van mn schouders. ze denken aan mn hormonen en daarom gaat volgende week mn spiraal eruit. maakt nu toch niet uit. lekker even hormoon vrij door het leven wat betreft mn vriend geen nieuws, ik laat hem maar even. als ik steeds contact zoek, wordt ie juist gek. dit weekend ga ik naar mn vriendin, lekker even afleiding poookie: jeetje joh, wat schrikken! Gelukkig met de schrik vrij, maar dat had heel anders kunnen zijn! mbtc: ga je vanavond testen? Ben zooooo benieuwd! Dank je voor je lieve woorden fijn dat ik hier lekker van me af kan kletsen Helpt best wel, al blijft het natuurlijk continu in mn hoofd zitten...
@Sahi gelukkig niks mis met je borsten. Heb 't al eerder gezegd maarre weg met dat spiraaltje! Er zullen vast genoeg mensen baat bij hebben, maar ik heb zelf alleen maar slechte ervaringen met dat ding, ook in mijn omgeving hoor ik alleen maar slechte dingen erover. Was zelf trouwens bloednerveus voor het verwijderen, maar voelde er helemaal niks van! Zelfs een tampon verwijderen doet meer pijn haha. @ongeluk ja ik moet er niet aan denken als de sloot echt vol water had gestaan hoe het dan was afgelopen. Heb R net nog wel ff aan de foon gehad. Ergste schrik was nou wel weg, maar hij moet er idd ook niet aan denken als het anders was gelopen. Hij heeft het telefoonnummer van die jongen, van de week even bellen of we langs kunnen komen om te kijken hoe het met ze gaat. Even een bosje bloemen brengen en wat leuks voor het kindje... Ondanks dat het waarschijnlijk niet R zijn schuld is, is dat het minste wat je kunt doen in zo'n situatie. @mbtc wat vervelend dat je van die wisselende cyclussen hebt, niet handig voor jezelf... Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is, ook al denk je zelf van niet. Ik duim enorm hard voor je!!! Pfff ik ben de hele dag al niet vooruit te branden. Heb tot een uurtje geleden in de pyjama rondgebaggerd. Net maar eens even gedoucht en kleren aangetrokken haha. Komt door het vieze weer denk ik. Het is grijs, en regent de hele dag al... Waardeloos...
@sahi, gelukkig positief nieuws! Denk dat ik doe wat wherona zei vandaag/morgen nog afwachten en dan vrijdag kijken hoe of wat. T is idd t beste om em ff te alten. Misschien kan je een brief aan hem schrijven waarin je je gevoelens en angsten opschrijft. Je hoeft hem niet echt aan hem te sturen maar het lucht wel op! Fijn dat je afleiding zoekt bij vriendin. Y gaat gewoon mee?
mhtc vanavond testen? dan weet je toch waar je aan toe bent. je zegt nu al op naar de volgende ronde maar je bent nog geen ongi dus waarom zou je wachten. daar zijn ze voor toch sahi wat klote meid. spuug hier al je gal, lijkt me vreselijk om in zon situatie te zitten. hoop dat de zon snel gaat snijden
@Mbtc, lastig dat je nog niet ongesteld bent. Dus dat je nog niet meer weet. Zal voor je duimen. Hopelijk weet je snel meer. Ow lees al dat je wat hebt gekregen. Maar rustig aan vandaag. @Pruts, hoe is het met je? Is het een beetje te doen met je rug? @Mamma, Wat sneu voor J. Maar je kan het van de buitenkant niet alles zien en wat je zelf al zei, je wil ook wel een beetje lekker slapen. @Pookie, wat leuk dat S het lopen helemaal heeft ontdekt. Geweldig. Daar mag je zeker trots op zijn. Leuk om alles te organiseren en uit te zoeken. Doe het goed meid, anders krijg je er later spijt van. Ook al doe je het klein. Jeetje dat soort telefoontjes wil je niet al te vaak hebben Damn. Gelukkig met de schrik vrij maar dan toch. @Sahi, Vind het een leuk idee, maar hoop wel dat Mirthe ondertussen dan ook kan lopen. Anders kan ik er de hele tijd wel bij blijven denk ik. Maar zal misschien ook wel wat meevallen. Jeetje meid wat heftig allemaal even. Ook voor Yanna niet leuk. Ik hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht. Heel veel sterkte ook voor jou. Mocht je je verhaal kwijt willen, ben een goede luisteraar. En anders mag je me altijd PBen. Heb er kippenvel van. Je mag ook altijd bellen trouwens. Fijn dat er niks uit de MAMO kwam. Eindelijk je spiraal eruit. Misschien helpt het je wel. En rustig aan he. @rica, Ik snap je ongerustheid hoor meid. Maar ik denk wel dat dit een plakkertje is. @Supermom, ja de tumor is bij haar operatief verwijderd. Hierdoor is ze heel veel kwijt geraakt, qua geheugen. Het heeft ook wel even geduurd voordat ze weer een beetje wat wist. Is na haar herstel in het ziekenhuis nog naar een revalidatie kliniek geweest om hier alles weer opnieuw te leren. O.a. koken, wassen, lopen, de kleinste dingen. Dit klinkt ook heel raar omdat dit voor ons heel gewoon is, maar ze moest alles weer opnieuw leren en om de kleinste dingen denken. Ze komt nu af en toe op het werk en is er dan een uurtje. Dit is al pittig voor haar (te druk aan het hoofd). @14 mnd prikjes, ook hier geen last van gehad. @hier, gister mirthe weer wakker moeten maken voor het werk (doe het liever niet). Ze was rond 5 uur al wakker en haar toen tussen ons ingelegd. Ze was al niet helemaal lekker toen. Om 7 uur was ze echt wakker en toen in de kleding. Weinig/ tot niet brood gegeten wel wat thee gehad. Toen naar de go. Hier lag ze al snel op bed. Middags wel goed gegeten en een zetpil gehad (koorts). Middags heeft ze ook weer lekker geslapen. Vannacht was ze op een gegeven moment ook weer wakker. Dus verschoond, getempt en ze had 38,9. Dus eerst een zetpil en de slaapzak uit en lekker tussen ons in. Hier heeft ze nog heerlijk tegen me aan gelegen en heerlijk doorgeslapen tot half 9. Maar vertrouw het niet helemaal. Ze is zo snotterig en hoesterig. Hierdoor ademt ze 2x zo snel (die schat). Nou geef ik haar al vanaf zondagavond van Nisykind Plantabioticum, maar kijk het wel even aan. Ben vanochtend al even bij de ha geweest (waar ze niks van moest weten (brullen). Als ze vrijdag nog niet was opgeknapt mocht ik bellen voor een kuurtje. Dus dat is wel fijn.
Ow ja ze ligt nog lekker te slapen. Heb haar om half 1 op bed gelegd. Ze had vanochtend niet geslapen. Maar wel lekker even. Ook hier een luie dag. Zit lekker met een kleedje achter de computer en de tv aan. Boodschapjes zijn binnen en heb van het weekend alles super schoon gemaakt vanavond hebben we nieuwjaarsborrel. We horen dan gelijk hoe het bij ons gaat komen. We gaan namelijk eind februari dicht voor 2,5 week en dan worden we omgebouwd tot Jumbo na bijna 25 jaar C1000 te zijn geweest
@ochtendslaapje, zijn er nog veel kindjes die dat doen? Hier al 4 maanden niet meer. Mis dat slaapje wel hoor. Kan steeda minder in huis doen. @sahi, je kan altijd pben of smse hoor! Net wat daantje zegt. @all vind t zo fijn dat iedereen onvoorwaardelijk elkaar steunt, aanmoedigd enz! Ben trots dat ik een "oktobermamma" ben! @testen, word toch vrijdag vandaag verwacht man niet voor 9u thuis te zijn. Morgen ben ik al vroeg weg. Ja die testen zijn er voor maar wil t niet alleen doen. Samen de teleurstelling en blijdschap delen lijkt me wel erg fijn. Zo net ff geprobeerd boodschappen te doen maar ze kreef me toch een driftbui niets was goed. Ben maar weer met een krijsend kind terug naar huis gegaan
Mbtc, nee, wij testen ook samen. Stel dat het raak is, sta je daar in je eentje met een positieve test...! Timo slaapt sinds hij 10 maanden was nog maar 1x per dag. Maar dan ook wel bijna altijd 2 uur terwijl het daarvoor 2x max 3 kwartier was. Ben dus heel blij nu! Hier een ventje dat de hele dag met mij wil ballen. Leuk hoor, voor eventjes, maar vanaf 10:30 uur vanochtend... Hij kan het wel heel goed, zeg ik als trotse moeder. Allebei aan één kant van de kamer en dan overrollen. Het is bijna altijd raak, netjes met zijn hand achter de bal geeft hij hem een zet.
@eb, zoo das knap! J loopt alleen maar met bal en der handen en stuitert hem dan op de grond. Concept rollen snapt ze helaas nog niet. Bij haar uitraar moment rollen wij over en staat zij in t midden. Dan heeft ze de grootste lol. Ja daarom testen wij ook samen idd. Stel je voor dat dan zou ik em moeten appen ofzo en dan wachten zou ik echt niet kunnen! Is de makelaar al langs geweest?
Mbtc, we hebben volgende week drie afspraken met makelaars. Wil keus hebben wat betreft courtage, verkoopprijs en gevoel. Zo, bijna sesamstraattijd. Tv alvast aangezet, even niet meer ballen.
@eb,ja erg verstandig. Wij hebben ook met 3 gesproken uiteindelijk niet doorgezet ivm te groot verlies. Hoe is t met je vriendin is ze al bevallen? Pff word gek van werk man. Ze hebben t razend druk nu maar op do heeft hij de afspraak dat hij op tijd weg kan om j te halen. Zegt ie nu morgen moet ik ook tot laat dus kan j waarschijnlijk niet ophalen. Hallo ik werk tot half 7 als ik dan gelijk naar hilly moet rijden ben ik uitgehongerd als ik daar kom meot fan gelijk terug om haar op bed te leggen...argh! Ff frustratie kwijt hior. Hopelijk kan ie gewoon op tijd weg als hij nu nog ff doorgaat.
Mbtc, wij verwachten geen wonderen qua prijs. Kunnen dan ook goedkoper kopen denken we maar. Irritant van het werk van je man. Helemaal naar h'sum is een eind. M is vandaag ook laat, heeft cursus. Hopelijk houdt Timo het nog een uurtje uit, dan zien ze elkaar nog even.
Testen, hier beide keren alleen getest Hahahah. Nouja achteraf niet zo leuk natuurlijk maar mijn nieuwsgierigheid won steeds. Werk man, pff hier is dat dagelijkse koek helaas. R zit ook in een ander dorp op de crèche dan waar ik woon en is zo'n 30 min rijden vanaf mijn werk. Ben vaak pas half 8 thuis met haar, dan nog ff snel in bad, fles en te bed. Ligt ze (op werkdagen van mij dan) rond kwart over 8 in bed. En dan sta ik om half 9 nog. eens te koken, dan nog afwas en mezelf douchen. Doei avond haja. Voel me soms wel eens een alleenstaande moeder hoor.. Mja gelukkig gebeurt dat maar 2x in de wk Pff zenuwachtig, heb gevraagd op.mn werk voor overplaatsing, hoop dat t lukt