Weet niet heb het idee dat mensen me nu wel heel makkelijk konden vinden. Ben nog wel beeeetje bij mn oude naam gebleven !
Haha komt toch niet door mijn stalk verhalen he Ik vind dit wel een mooie afkorting voor jou naam! Maar herkende je nog aan de banner hoor
Dankje Sahi. Nee hoor dat niet maar heb het altijd eigenlijk al dom gevonden dat ik echt helemaal mijn eigen naam gebruikte. Dit valt sowieso minder op denk ik
Gejanne, wauw mooie banner, hoe voel je je? Wherona, hopelijk was het een groeispurt en groei je nu lekker geleidelijk door. Daan, ohh wat fijn dat de ergste misselijkheid voorbij lijkt te zijn. Kun je er toch wat meer van genieten! Hoe is het nu met de maagpijn? Eb, oh wat een stressdag voor je, zeker in deze situatie. Eerlijk, ik zou ook op zijn minst een persoonlijk telefoontje verwacht hebben, of je nu wel of geen beller bent (ben ik zelf ook absoluut niet) en zeker niet pas na achten... Oeh vervelend, ben je al bij de VK geweest? Babyr, hoe is het met jou? Winkels vandaag leeg gekocht? Dolfijnjes, hihih ze hebben het door, ze 'ruiken' dat er nog een kleinkind op komst is Rica, oh he bha, wat ontzettend vervelend. Hopelijk valt het mee, sterkte! Vaneke, super dat E. zo leuk op dr broertje reageert, trots mag je zeker zijn. Jou verhalen klinken zo heerlijk, kijk er nu al naar uit een gezinnetje vormen met zijn 4-tjes, nog maar 7,5 maand geduld hahaha. Jaaaa de VK te pakken gekregen. Zo lastig icm werk en het nog niet vrij uit er over kunnen praten. Maar mag a.s vrijdag al langs komen, hopelijk helpt dat iets om evt. niet te lang te hoeven wachten op een echo.  
Super zeg dat je zo snel terecht kunt Rrianne! Hoe gaat ie verder bij jou? Hier vooral veel honger en daardoor snel trillerig/duizelig. Nu kramp onderin mn buik en ik maak me dan gelijk weer zorgen Moet het maar een beetje los proberen te laten.
Gejanne en Rrianne, jullie gaan echt gelijk op hè? Leuk! Ik had het denk ik niet duidelijk genoeg geschreven, maar heb een echo gehad en alles was goed. Na dat heeele kleine beetje ook geen bloed meer verloren, dus dacht wel dat het goed zat, maar ik ben zo onzeker...
Jaja Rrianne is maar 5 dagen verder! Snap je onzekerheid wel hoor, heb ook snel, ondanks mijn 3e zwangerschap! Gelukkig een goede echo gehad!
Hey meiden, Wat hebben jullie zitten kletsen zeg.... Vandaag zijn jordy en ik afgereist naar zandvoort voor een bezoekje aan d. En wherona. Was echt super gezellig, en onze jongens speelde erg leuk samen. Ze hebben ook heerlijk aan tafel zitten eten en daarna weer lekker klieren in de tuin hahaha @ eb, oei dat is schrikken. Gelukkig is alles goed. @ gean, ik dacht al wie is dat nu weer.... @ Rrianne, spannend meid..... Nou ik ga ff kekker duchen. Tot later meiden!
Gean, jaaa leuk, we schelen maar 5 daagjes. Ja dat heb ik ook precies hetzelfde dat trillerige/duizelige, vooral 's ochtends en idd icm weinig eten, dus hier blijf ik ook de hele dag eten. Nu moet ik zeggen dat ik dat zowiezo snel heb. Sinds 2 dagen met vlagen steeds vaker misselijk, vervelend. Maar het hoort er allemaal toch een btje bij. Meikie, aaah dat klinkt gezellig! Leuk zo samen spelen en jullie lekker klessebessen. Eb, aaah fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen doormiddel van een echo. Snap je onzekerheid hoor, helemaal gezien je 'verleden'.
sorry had er overheen gelezen eb, had je een bloedinkje? zag wel dat je echo goed was, gelukkig maar zeg~! misschien groei je nu wel zo hard doordat het er 2 zijn..er gebeurd natuurlijk ook veel van binnen... snap je onzekerheid wel! gelijk wéér bellen als je ook maar iets ziet/vermoed. gean, ja begrijpelijk. Ikzelf heb het soms ook weleens. Ben zo bang herkent te worden. zie ook weleens gasten meelezen en dan denk ik hmmm. karine ik heb op deze laptop, spellingcontrole !!!! goed he Oh zit mbtc niet goed in dr vel? ben wel benieuwd wat er aan de hand is, in ieder geval sterkte! kom snel weer kletsen. rianne hoe gaat het met je? misselijk of niks? ik ben een beetje afgekoeld maar af en toe schiet het toch weer door mn hoofd, mn moeder is ook best verdrietig en dat vind ik nog t ergste. Ik probeer wel te zeggen dat er misschien helemaal niks aan de hand is maarja na zoveel te hebben meegemaakt is dat lekker lullen natuurlijk.
Eb fijn dat het allemaal goed is! Nog wat van je vriendin gehoord? Rica: nog nieuws over je oma? Meikie en wherona: echt leuk zo'n mini meet! Rrianne en gean: dat is zeker dicht bij elkaar, wat leuk! Zo ik ben super snel vanmorgen, 815 iedereen gedoucht en gegeten. Ik kan t nog, huisvrouw spelen wel burgerlijk hoor haha, was t weer even kwijt, maar t went snel haha Nu maar eens werken, zwaai!
@Rica wat naar weer allemaal hopelijk valt het allemaal mee je oma heeft zo te lezen al veel moeten doorstaan. @Rianne wat fijn dat je er zo snel terecht kan. Ik hoop maar dat ze niet nog meer groeit hoor ze moet er ook nog uit hahahah . @minimeet met Meikie was inderdaad super gezellig ik heb Davey nog niet eerder zo leuk zien spelen met een ander kindje. Er is echt een klik tussen die 2 was erg leuk om te zien. En gelukkig hadden we ook ontzettend mooi weer waardoor ze heerlijk in de tuin konden spelen. Vandaag niet zo lekker opgestaan (weer) een slechte nacht achter de rug, opgestaan met misselijkheid en last van mijn onderbuik en mijn flamoesje. Zit nu wel op kantoor maar ff aankijken hoe het gaat misschien wat eerder naar huis om wat bij te kunnen slapen. Vindt het wel erg spannend worden nu aangezien de 34 weken eraan zit te komen, je houdt er toch rekening mee. Misschien dat dat me toch onbewust wakker houdt snachts.
Hallo Alles al gelezen maar geen tijd om uitgebreid te reageren. Hopelijk vanmiddag. Anders morgen. Gister de vouwwagen opgehaald en opgezet. Hebben hem vannacht laten staan (staat voor huis op het grasveld). Al een aantal dingen uitgewassen en Dan vanmiddag als mirthe slaapt de tent even goed schoonmaken. Dan kan manlief er mee aan de slag. Hij ziet er goed uit. 2 scheurtjes in de zijkant van het doek. Maar gaan kijken of we dat een beetje goed kunnen herstellen. En dan ruimen we hem vanavond weer op
Wherona hoe gaat het nu??? Als je last hebt van onder even de vk bellen kan me voorstellen dat je beetje bang bent!!
Wherona: snap wel dat je je nu druk maakt! Even de vk bellen, al is het maar om even gerust gesteld te worden. Hoe is het nu? Dolfijnjes: wat een werk met de vouwwagen! Is het gelukt?
@ Rica: Wat heerlijk die spellingcontrole Alles verder goed meis?? @ EB: Fijn dat de echo goed was!! @ BabyR: Wat een supercute foto van het stiekeme snoepje @ Lucifer: Hoe is het met jou?? @ Sahi: Ik moet toch écht elke keer even grinniken als ik bij jou de naam Grey zie staan Heerlijk!!! @ Gean: Mooie nickname!!!! Vind hem zeer goed passen! Wat leuk dat jij en Rrianne evenver zijn! @ Rrianne: Balen dat je weer meer misselijk begint te worden... Hoop dat het niet onwijs doorzet!! @ VanEke: Enjoy!!!! Óók de momenten inderdaad met z'n drietjes (zonder schuldgevoel).... @ Daantje: How is life??? @ Dolfijnjes: Klinkt goed met vouwwagen!! @ mama05: Leuke naam Jurre Hier nu écht weer twee dagen vrij en dus een parttime baan. Extra begeleiding met dat kindje is afgelopen, dus ik kan nu toewerken naar onze vakantie Kan er nu al van genieten Nog één weekje en dan lekker niets!! Verder alles goed hier. Micah gaat lekker, alleen zijn de kiezen weer gestopt met doorkomen, dus we krijgen nog een ronde laterrrr Ryano ook alles goed en is toe aan vakantie. Heel moe en geen zin meer... Komt goed. Nog één weekje... Ga nu lekker slapen. Welterusten allemaal!!
@ wherona, pak je rust. Hopelijk heb je vanmiddag heerlijk geslapen. @ Dolfijn, misschien heb ik het gemist: waar gaan jullie heen? @ karine, gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis? Hier alles goed hoor! Aan het genieten van m'n kleine F en voor de rest slaap ik heerlijk met haar mee 's middags. Vandaag hadden we voor het eerst geen oppas en vriend moest naar een cursusdag. Je wordt steeds creatiever merkte ik. F sliep heerlijk uit tot 10 voor half 9. Ik met m'n rolstoel naar de trap. Naar boven klimmen en daar had m'n vriend de krukken neergezet. Naar het bed geschoven op m'n kont. Me daar omhoog gedrukt (krijg echt spierballen haha). En hop met de krukken naar F, die het uitgilde van plezier dat mama opeens naast haar bed stond. Haar met moeite uit bed getild en samen naar onze slaapkamer gewandeld onder begeleiding van de druk pratende F: mama krukken, roze auw voet haha. Samen tv gekeken en op naar beneden. Tja en toen nog samen maar beneden plus krukken (anders kan ik niet naar het toilet). Eerst f op schoot, maar kwam niet vooruit. Dus f naast me en samen op ons kont naar beneden glijden. Ze kwam niet meer bij, terwijl ik haar krampachtig vast hield haha. Gelukkig was ik bewapend met m'n iPhone in m'n sok voor als we in nood zouden zijn. Anyway...F en ik hebben het overleefd. Gelukkig ging de zon schijnen en konden we de tuin in. Mocht je ooit nog een been willen breken: doe het als je Kids het huis uit zijn .
Lig al uren naar F te luisteren. Hoest sinds gisteravond de longen uit haar lijf. Vriend heeft haar net al water gegeven. Ik zoek oma's tips! Wat helpt er goed bij jullie Kids?
Daan, helemaal niets! Zo lang ze nog geen twee zijn, mogen ze alleen thijmsiroop en dat werkt voor geen meter. Daarna schijnt de rode natterman top te werken. Jeetje, goed hoor dagje alleen met F. Hoe heb je het met haar slaapje gedaan? Heeft ze beneden geslapen? Je gaat vooruit zo, en verlegt je grenzen. Gelukkig heb je nog geen dikke buik . Karine, lekker bijna vakantie! Ben jaloers!