Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Rica, ik heb ook wel wat aardige namen gevonden, maar nog geen wow...

@ babyR, waarom bel je niet gewoon even. Aan het werk zijn ze toch wel hoor.

@ meiden met ander geslacht baby, heb een vraag. Ik vrees dat m'n hormonen gewoon opspelen, maar ik heb soms gewoon een brok in m'n keel....dan kijk ik naar F in haar prachtige poppenkleertjes en besef ik dat er straks geen kindje meer komt die ze aan gaat doen. Weggooien wil ik niet boehoe....hebben jullie dat ook of draai ik door :D?

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Babyr, hoe is het nu?

Rica, vervelend die onzekerheid, hopelijk gauw meer duidelijk en uiteraard met positief nieuws.

Daan, leuk lekker met z'n 2-tjes uiteten en heerlijk dat het oppassen zo goed verliep! wat betreft je kleding, nee geen last van. Al heb ik natuurlijk geen schattige meidenkleding. Verkoop het meeste van L. via MP, hup weg ermee en weer leuk spul voor terug kopen hahaha

Sahi, pfff mannen! Erg raar inderdaad. Heb je het niet gezegd; een vrouw en kinderen thuis en zo met mijn aan het dansen?

L. heeft de laatste tijd weer met regelmaat iets nieuws 's nachts. Eerder als hij wakker werd, ging hij 9 van de 10 x weer heerlijk slapen na een flesje en wat knuffelen. Nu is het helaas helemaal mis, als hij wakker is blijft hij rustig 2 uur brullen (ondanks het flesje etc), kletsen, jengelen, weer 5 min stil en dan gaan we weer opnieuw. Meerdere kids die dit doen?

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Weggooien moet je ook niet doen daantje ;)
    Ik heb yanna's kleding kunnen slijten aan mn vriendinnetje met een meid. Wie weet heb jij ook wel zo'n adresje binnenkort ;)
    Ik hoop die kleding ooit weer te kunnen gebruiken..

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    *echo...*
    Hihi, niet vaak dat t zo stil is hier. Hier net wakker na de late film van gister. Niks gedronken en toch brak, haha!

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    T is hier idd erg stilletjes ... ;)

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    weekend he iedereen is van hun gezin aan het genieten en van het weer denk ik

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Heerlijk weekend gehad in Scheveningen!

T gaat goed hier hoor, heb wel met vlagen nog een beetje last. Maar ik denk dat ik dan gewoon ff teveel hooi op mn vork neem. Of t zijn idd gewoon voorweeen. Voel max nog goed dus dat is een hele geruststelling!

Daantje, ik heb sommige kleren op mp verkocht en de kleertjes met emotionele waarde bewaar ik!

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Rica, Jongensnamen was hier toen ook een kriem. Ook wij hadden er heel veel moeite mee.

@daantje, Nog lekker uit eten geweest lees ik wel. Heerlijk even zo’n avondje samen. Mocht bij ons de 2e ook een jongen zijn, dan zou ik of de kleren verkopen of de mooisten bewaren voor m’n zusje en sz op de hoop dat ze een meid krijgen. Wat m’n moeder vroeger deed is kleertjes bewaren voor de pop.

@Sahi, Leuk he die mannen die zo dronken zijn. Ik snap niet dat ze dat durven te doen. Dan mocht hij wel heel ver in het glaasje hebben gekeken.

@BabyR, Hoe hebben jullie het gehad. En wat vond je van Sister Act. Ow lees het al.

@Rrianne, Mirthe heeft dit ook een periode gehad. Volgens mij kwam dat toen door de tanden/ kiezen. Ik heb op een gegeven moment een boekje in bed gelegd en haar maar mooi gelaten. Eerst alles geprobeerd wat jij ook al hebt gedaan. Maar toen de 1e keer neergelegd en welterusten gezegd met een dikke zoen (bedritueel), 2 keer neergelegd een zoen en weltrusten. De 3e keer verteld dat het echt niet kan en dat wij ook moeten slapen (morgen weer een lange dag). Ook verteld dat het donker is en dat iedereen ligt te slapen. En dat zij ook moet slapen. Meestal jengelt ze dan nog even en op een gegeven moment was het klaar en is ze weer gaan slapen. Maar hier heb je heel veel geduld voor nodig.

@hier, Gister lekker dagje gehad met van alles en nog wat. Gisteravond lekker op stap geweest tijdens de dorpsfeesten. Was super gezellig en lag 3 uur op bed. Had manlief wie WA of hij me sowieso me om 11 uur wou wakker maken. Dit werd iets eerder, maar vond ik niet erg. Ik ben topfit (ondanks de drank:D) Ook vandaag een productief dagje. Ik in huis aan de slag (stoffen en zuigen, wasje draaien). Manlief nog wat dingetjes aan de vouwwagen gedaan. Deze vanavond nog even verder schoongemaakt en nog even in de tuin aan de slag geweest. Dus lekker dagje zeg ik zelf.

@mirthe, Nog steeds snot en snot verkouden. En ontzettend hoesten. Ook haar energie level is niet geweldig. Niks is goed en om bijna alles huilen. Dus hopelijk herstelt ze snel. Dacht vanmiddag nog misschien zijn het ook wel de kiezen die opspelen. We zien het wel ff aan.

Nu douchen en op bed.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje je kan ook een aantal kleertjes bijv. der eerste pakje o.i.d. inlijsten en ophangen in der kamertje. En de rest bijv. aan de kledingbank geven, zijn genoeg gezinnen die het heel hard nodig hebben.

@Dolfijnjes och arme Mirthe hopelijk knapt ze snel weer op

Hier niet echt veel nieuws te melden eigenlijk (saai he)

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @hier, vandaag de hele dag werken. En nog steeds niet ongi. Dus wacht het nog ff af en dan halverwege de week maar weer testen. Sus hou jullie nog even in spanning

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wilde het net vragen Dolfijnjes of je ongi al is doorgekomen!
    Spannend zeg!! Testen :D:D!

12. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dolfijntjes, als je normaal regenmatig bent, zou ik ook testen. Nou ja, niet dat ik zo'n snelle tester ben, een witte test is zo'n teleurstelling. Wanneer heb je vorige week getest?

Hier, leuk weekend gehad. 40-jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders bij hun zomerhuisje aan de plas. Zaterdag geholpen met de voorbereiding, gisteren feest. Prachtig weer, heerlijke dag!

Mijn echo is een week verplaatst naar deze donderdag. Ben ik blij mee, want ik heb het nog redelijk stil gehouden en dan kan het gewoon naar buiten. Kost ook veel energie (vooral tijdens zo'n feest) om het allemaal verborgen te houden.
    Jammer is alleen dat de afspraak met de klinisch vk wel is blijven staan op de woensdag erna, dus we moeten twee keer. Nou ja, geeft niet.

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ eb, klinkt als een gezellig feest! Doet je werk niet moeilijk als je zo vaak onder werktijd weg bent?

@ dolfijn, ben ook heel benieuwd!

Hier weinig nieuws. Gisteren met F naar de boerderij van m'n schoonouders geweest. Is met papa en oom met de tractor het land op gegaan om konijnen en weidevogels te zoeken. Kleine stoere meid.

Ze is nu met mijn ouders mee naar de camping en komt woensdag weer terug. Ik heb het er moeilijk mee, maar zij duidelijk niet :D. Er kon nog net een kus gegeven worden, maar verder moest het allemaal niet te lang duren. :)

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @EB, ik heb vorige week dinsdag (negatief) en donderdag negatief getest. Leuk weer een echo. Wel jammer dat je 2x apart heen moet. Maar kun je ze weer ff zien. En dan eindelijk het heugelijke nieuws brengen :D o ja en klinkt als een leuk weekend.

@Daan, Wat leuk dat F mee op de tractor mee is geweest. Echte stoere meid. Leuk voor haar naar de camping. Hebben je ouders een caravan? En natuurlijk is het nooit leuk om haar lang te moeten missen. Hoe is het eigenlijk met je voet? en krijg je straks ook loopgips oid?

Ik heb het er nog wel ff over met manlief over het testen. Dus houd jullie toch nog ff in spanning :D

15. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hey Bloemetjes Hoe is het daar bij jullie?

16. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dolfijntjes, nee, dan zou ik ook nog een paar dagen wachten. Tot morgen of woensdag misschien.

Daan, cool, F mee op de traktor! Mijn werk doet niet moeilijk, iedereen heeft recht op zwangerschapsonderzoeken onder werktijd en ze snappen dat het bij een gyn lastig te plannen is. Bij Timo ging ik meestal op mijn vrije dag. Ach, zoveel zullen ze het komend jaar toch niet aan me hebben ;)

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag dames!

Ook weer even aan t meelezen :) Zit niet zo heel veel meer achter de laptop, gewoon geen tijd/puf voor.

@Dolfijnjes wat spannend nog geen ongi! Bij mij (toen met Stijn) zat er anderhalve week tussen de testen, eerste was helemaal wit en tweede was binnen een paar sec een dikke vette plus! Dus wie weet!

@Sahi pff, moet mijn man ook niet doen hoor, om zo met 'n meid te gaan staan dansen hoor haha. Mannen kunnen inderdaad best smeerlappen zijn, maar ze zijn niet allemaal zo... Onthou dat maar ;)

@BabyR hoe gaat t nu met je buikpijn? Zou best kunnen dat t voorweeen zijn... Hoop dat ukkie nog ff zitten blijft!

Verder wel gelezen maar niet echt onthouden. Jemig ik lijk wel een zeef haha. Zwaar weekend gehad met een tikje teveel wijntjes, laten we t daar maar op houden :D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dolfijnjes je houdt het zeker spannend

@Daantje dat lijkt me inderdaad wel heel erg vreemd en stil als je kleine een paar dagen weg is en je zit de hele dag thuis. Maar wel leuk voor der.

@Poookie je moet ook niet zoveel zuipen hahahaha

Nog maar 3 weken en dan heb ik alweer verlof en zit ik op de 34 weken ook voor mij een hele spannende tijd wat aanbreekt. Wel wat vaker last van harde buiken en wat ongi gevoel maar we doen het al wat rustiger aan en dat gaat tot nu toe goed.

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ dolfijn, ja ze hebben een caravan. Kwamen zondag thuis van een vliegvakantie, maar besloten vandaag toch weer lekker weg te gaan en F mocht mee als wij dat goed vonden. Al heel veel leuke foto's gekregen, ze is helemaal blij. En wanneer ga je weer testen?

@ eb, ja weet dat ze er tijd voor moeten regelen. Het is meer m'n eigen gevoel: zou me er heel vervelend over voelen. Daarom plande ik het altijd op vrije dagen. Heb je nog verder gekeken naar de douwagens? Ben benieuwd welke jullie uiteindelijk kiezen.

@ Wherona, hadden ze bij D een reden voor de vroeggeboorte gevonden? Erg spannende weken! Wie weet ga je het nu wel gewoon redden tot het einde.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mm oma heeft niet die kutziekte ...het is een poliep!!!! Oooooo ik ben zo blij.
    We kunnen het niet geloven haha

Ze lazen haar dossier dus de toon was gezet maar nee gelukkig ...poeh mn hormonen haha

Deel Deze Pagina