@Dolfijnjes gefeliciteerd het wachten heeft een super mooi resultaat opgeleverd. @Rica leuk dat je DE naam hebt gevonden. Davey vindt de diertentuin geweldig laatste keer waren we in Burgers Zoo. @Meeting ik heb besloten om toch te komen het gaat goed met me kan nog autorijden dus moet lukken, tenzij er iemand bezwaar heeft. @zieke kindjes heel veel beterschap Gisteravond weer onwijs moeten lachen om Davey. Hij komt uit bad en ik was ondertussen lekker me pyjama al aan het aandoen en had mijn kleding op de grond gegooid zegt ie kleine opdonder mama opruimen whahahah ik kwam echt niet meer bij.
@ meeting, mij maakt het niet uit. Ik vraag me alleen wel even af hoeveel mensen er nu uiteindelijk komen? Ik lees over zieke kindjes en volgens mij waren we maar met een heel klein clubje.
rrianne, ik denk ook een meisje! Ben benieuwd naar de naam!! Beterschap met L! Dolfijnjes, uhmm bij jou weet ik t nog niet eigenlijk.. Denk een jongen.. APP groep, wie zitten daar nu egenlijk allemaal in? Hier alweer 36 weken zwanger.. Gaat snel Mn banner klopt niet, ben vandaag 36 weken en niet 36 weken en 1 dag.. Krijg het op de site niet verander. Misshcien maar een andere banner maken.. Straks ff de badkamer poetsen en de wc. Dan zal ik daarna wel weer gesloopt zijn, mja het moet gebeuren he Morgen komt mn kinderwagen (duo) triptrapp (ja erg vroeg maar kraamkadoo van mn ouders) matras voor baby. En een wipstoel die heen en weer gaat. R krijgt zaterdag een nieuw bed, en dan gaat de baby in haar ledikantje.
Dolfijnjes, ja zou het?! Zei al tegen N. we bedenken gewoon geen jongensnaam totdat we zeker weten dat we op zoek moeten naar een jongensnaam. Dus ja, we willen het heel graag weten! Voorgevoel; N. is overtuigd van een meisje zegt ie. Mijn eerste gevoel neigt naar een meisje, maar vertrouw hier absoluut niet op hoor. 50/50, we zien het wel! Wherona, hahah geweldig die opmerking van D. Babyr, voor welke duo zijn jullie nu gegaan? Ach L. is weer een ontzettend zielig vogeltje. Zit dus weer de hele dag aan de bank gekluisterd, mag hem geen sec. alleen laten en in zijn eigen bedje slaapt hij niet langer dan een half uur.. Ik vind hem heeel zielig, maar vind het zelf ook altijd ongelooflijk vermoeiend.
Ja gelukt met de banner Rrianne, een topmark toppi 2 ofzo. Hele belachelijke naam maar wel heerlijke wagen haha! Arme L!!
@babyr, een jongen zou ik ook niet erg vinden. We laten ons verassen. Heb nog geen sterk voorgevoel qua geslacht. Had ik met Mirthe wel. Leuk morgen het nieuwe baby spul binnen. @Rrianne. Ow grappig dat N zo'n voorgevoel heeft. We wachten het af en dan zien we het wel met de 20 weken echo. Och L ook al zo ziek. @daantje ben wel van plan om te komen. Maar ik bekijk het vrijdag even. Mirthe zostraks bij me in de armen in slaap gevallen. Dit was rond half 12. Nu ligt ze nog steeds heerlijk te slapen.
Sjonge jonge weer 7 pagina's bijlezen, ik moet eens wat vaker tijd maken om te laptoppen haha. @Rica wat fijn dat het "maar" een poliep is bij je oma!! En ook fijn dat je DE naam hebt gevonden! @dolfijnjes ik heb je post nog niet gelezen, maar zag ineens je banner! Wat tof! Gefeliciteerd Idd vruchtbare groep. Ik blijf hier nog maar mooi n tijdje bij zitten voor wanneer wij een tweede willen @Vakantie, wij gaan dit jaar alweer niet. Ja 2 of 3 dagen naar Egmond aan Zee begin augustus, mijn ouders zitten daar elke zomer 2 weken in een appartement. @BabyR wat absurd dat je moet betalen om je eigen agenda terug te krijgen! Lekker verlof, geniet ervan! @VanEke wat fijn dat Elke 's nachts niet wakker word van Jelle! Lijkt me een hele opluchting... Enne klopt niet hoor wat EB zegt, Stijn kan ook behoorlijk gillen en Stijn is echt n jongetje @Sahi niet ziek worden hoor! @meeting ik ga liever gewoon naar de gymzaal hoor... Dan maar zweten. Op n speeltuin vliegt Stijn alle kanten op en blijf ik bezig met achter hem aan vangen... @Rrianne jeetje zware nacht met maar 4 uur slaap... Hopelijk kun je overdag n beetje bijtanken! @niet-zwanger; tja vind het ook wel een tikje dubbel. Ben ontzettend blij voor de zwangeren hier, en vind het heerlijk om met jullie mee te leven. Maar ergens ook wel een beetje jaloers... Maar t kan gewoon niet, mijn lichaam gaat t niet trekken voorlopig. @Wherona aaah haha wat n bijdehand ventje is Davey! Ik vind het echt super dat je komt!!! Kan ik jou en Davey eindelijk eens in het echt zien! @meeting ja ben ook wel ff benieuwd naar t lijstje wie er allemaal komen. Heb er al helemaal zin in Hier van de week aanmelding voor psz de deur uit gedaan, vandaag al telefoon gehad dat zijn dagen de dinsdagmiddag en de donderdagmorgen worden. Waarschijnlijk mag hij 17 sept voor t eerst komen kijken en dan 19 sept echt beginnen Spannend! Vind het wel superleuk!
@Poookie leuk dat Stijn naar de psz mag/kan en ja Davey wordt steeds bijdehanter hoor en ook hij kan heel hard gillen hahahah @Babyr daar hebben we ook naar gekeken de topmark toppi vond het ook een prettige wagen en staat bij ons ook op nr 1 om aan te schaffen en ook niet zo heel erg duur. Vindt die van phil & teds ook erg mooi alleen is ie wel wat minder wendbaar als dat ik ben gewend maar wel zeer compact. @meeting gaat mijn voorkeur ook uit naar de gymzaal, ik kan zelf toch niet echt in de zon zitten en net wat Poookie ook zegt dan ben ik Davey constant kwijt en ik kan niet meer zo hard rennen hihi.
Ha meiden! @ Dolfijnjes: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! @ Rianne: Jij ook onwijs gefeliciteerd.. (of had ik dat al gezegd?) superfijn dat het zo snel is gelukt! Wow wat zijn er alweer een paar dames ver zwanger zeg! die zwangerschappen vliegen voorbij. hier druk druk.. vaak 3 en soms 4 dagen per week werken ivm vakanties van collega's enzo en in de avonduren bezig met versieringen in elkaar flansen, zonnebanken etc etc allemaal voor de bruiloft.. echt superleuk maar slokt dus vrijwel al m'n vrije tijd op! D.imara is 4 ochtenden wezen wennen op de basisschool en wat vond ze het geweldig, ze heeft afscheid genomen op de peuterspeelzaal en 12 Augustus gaat ze voor het echt naar school! mijn kleine grote meid! D.elani gaat na de zomervakantie naar het kinderdagverblijf op de dagen dat ik werk, alleen op maandag niet, dan past mijn moeder op. Hij zou eigenlijk naar de psz gaan maar dat is een onwijs gedoe met halen en brengen in combi met het halen en brengen van D.imara van en naar school, dan blijf ik (of degene die oppast) op en neer rijden (school en psz zijn zo'n 3 km hier vandaan, enkele reis) dus dat schiet niet op.. Omdat we Delani toch ook wel met andere kindjes willen laten spelen hebben we voor het kdv gekozen. Hier in huis gaat het met ups en downs met die 2.. ze kunnen de grootste lol hebben samen maar zijn dan onwijs druk, luidruchtig, onbezonnen, impulsief, overenthousiast, oost-indisch doof en meer wat in dit rijtje hoort maar ze kunnen elkaar ook flink het leven zuur maken door beide met hetzelfde te willen spelen, elkaar even lekker te irriteren, elkaar gewoon de hersens inslaan dus dan ontvluchten we het huis maar en gaat het vaak beter.. Als ik 1 van beide alleen thuis heb of als d.elani op bed ligt heb ik schatten van kinderen, maar samen... pfoe dan maken ze het me soms best even zwaar! Naja ik heb weer genoeg ge-ego-d oh ja, EB, je vroeg nog heel lief hoe het binnenkomt nu er weer zoveel meiden zwanger zijn.. Ik ben oprecht blij voor alle meiden hier.. soms is het even slikken maar ik moet zeggen dat het niet zo hard bij mij binnenkomt als zwangerschapsnieuws over een 3e kindje.. ook dat gun ik iedereen natuurlijk van harte hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dat steekt bij mij meer zeg maar.. dan denk ik vaak wel even "wat heb ik misdaan dat ik dat niet meer mee mag maken.." maar als ik dan weer denk aan mijn 2 geweldige kids en daar een zwangerschap/baby bij fantaseer dan komt mijn verstand mijn gevoel wel een beetje verzachten, aangezien een 3e kindje als het nog wel zou kunnen verre van ideaal zou zijn nu.
Babyr, heb hem even opgezocht! Mooie wagen voor een goeie prijs. Kun je het wle aan na je mooie roze stokke? ahhaha flauw! Dolfijnjes, ow echt?! Wat knap, ik kan dat dus echt niet. Zeker omdat de voorpret zo leuk vond. Oh heerlijk! Lekker laten slapen. Wherona, gaan jullie ook voor een duowagen? Zoja welke? Mum, geen idee, maar dubbel mag ook, thnx. Klinkt pittig zo af en toe bij jullie in huis. Hopelijk wordt het straks wat rustiger als je meisje naar school is. Trouwerij komt dichterbij als ik zo lees dat je al druk een kleurtje aan het kweken bent! Meiden, kan het me voorstellen dat het voor sommige moeilijk is. Blijft soms ontzettend oneerlijk, wat de reden ook is!
@Rianne weet het nog niet zeker of we een duo gaan kopen. Ik denk dat ik het eerst wil proberen met zusje in draagzak en Davey in de wagen en verder het even aanzien. Gelukkig zijn de wagens zo te krijgen dus dat scheelt. @Mumtobe lekker druk met je bruiloft bezig nog effe wachten op DE dag
Wherona, ik zit ook in twijfel al is L. dan wel al 2 jaar en 4 mnd, echt lange stukken zal die nog niet lopen en voor even snel wat boodschappen is het ook wel handig. Ga idd nu ook een goeie zak aanschaffen, denk de bondolino. Voor welke ga jij of heb je al?
Wij hebben de duowagen van m'n zus overgenomen. F is dan net twee en ze kan al super ver lopen. Probleem is alleen dat ze alle kanten op rent en bij elk miertje een kwartier kan staan kijken . Super schattig en prima voor nu, maar straks niet zo handig. Reken daar een kreupel been en de winter bij en de keuze voor een duo was snel gemaakt. Zo kan F heerlijk in de voetenzak zitten van de winter, fijn idee. Ik had bij EB de manduca bekeken en die uiteindelijk ook besteld. Ook een super draagzak.
mum: heej leuk je even te zien. Lekker druk he, die kids wandelwagens voor een tweede geen idee hoor Yanna loopt wel behoorlijk ver, dus ik zou in theorie voldoende hebben aan een meerijd plankje, zelfs nu al. wherona: Yanna gooit mijn kleding altijd in de wasmand, met het woord opruimen erbij inderdaad Soms een beetje onhandig, maar ach, hihi daantje: we hadden toch rond de 10 dames dacht ik hoor! babyr: jij mag best rustig aan doen nu he rrianne: wat sneu dat L zich niet lekker voelt dolfijnjes: hoe is het nu met mirthe? poookie: leuk dat Stijn naar de psz gaat straks meeting: ik gaan het zaaltje aanhouden als ik de reacties zo lees. zo wat ben ik weer moe, pfff Dus zo lekker weer op tijd op bed.
Sahi, heb je een namenlijstje van wie er komen zaterdag? Klopt het dat ik Wapje zie staan in de mail? Zaaltje is prima hoor, moet een beetje lachen om jullie opmerkingen over achter kindjes aanrennen. Timo komt in de speeltuin niet uit de zandbak, die vermaakt zich prima zonder weg te rennen. Is ook een heel rustig mannetje...
lijstje die er wel komen: -eb -meikie -wherona -daantje11 -mama05 -poookie -dolfijnjes -waterlelie -sahi met een vraagteken -vaneke -mbtc -linda0905
@pookie, Staat super leuk die bril. Je hoeft je daar echt niet voor te schamen. Hij past goed bij je. Ook hier al ff gekeken naar de psz. Ik geef haar denk ik na de zomer op. Zodat ze volgend jaar waarschijnlijk erheen kan. Er is hier nl een kleine wachtlijst. @Wherona, Wij vonden de Phil en Teds ook een mooie wagen. Maar er niet voor gegaan. Wij willen het straks ook zo proberen met een draagzak. @hier, Mirthe was vanmiddag helemaal niks. Ik heb haar even over 2en van bed gehaald. Toen echt alleen maar willen knuffelen en weer in slaap gevallen. Manlief was vanmiddag eerder thuis (was wel ff lekker) Dit was rond 3 uur. Toen is ze weer wakker geworden. Toen heeft ze nog heel lang bij manlief gezeten. Ze heeft wel lekker gegeten en goed gedronken. Na het eten nog even een lekkere douche. Hier knapte ze even vanop. Toen nog even lekker geknuffeld en uiteindelijk lekker op bed. Ze heeft nog steeds wel koorts helaas. Dus hopelijk knapt ze nog een beetje op voor zaterdag. @Meeting, Dan zijn we sowieso met 10 pers. dus. Wel ff handig ivm de broodjes. Maak denk ik vrijdag nog even worstenbroodjes. Deze gingen de vorige keer ook wel over de toonbank. Makkelijk vingerfood voor de kids.
Goedemorgen hier gelukkig alweer een meisje die weer wat fitter is. De koorts is weg gelukkig. Verder vanochtend niks op de planning. Vanmiddag weer aan het werk