Hoi meiden, Ik heb geslapen als een os van 23 - 7! @ dolfijn, suikerbrood is zooo lekker! Kom later even terug om uitgebreider te reageren.
Pfff met dit weer wil je toch niets lievers dan lekker in de tuin in je hangmat hangen?!?!?!?!? IK WIL NIET MEER WERKEN!!!!!
kun je beter hier werken, haha. hier is het grijs en saai... babyr: dank je Jammer dat je niet mee gaat! ik ben gaaaahaaaaarrr.... en ik was bezig met allerlei administratiedingen die allemaal voor geen meter lukken, pfff.... dus ik kom even klagen, ik vind t allemaal stom!
Dolfijntjes, ik neem Daantje mee, is dat goed? We zijn misschien wat eerder weg morgen, ligt aan het been van Daan. Maar we komen in ieder geval! Hier is het nu ook wat grijs, maar net was het mooi! Mijn moeder is met Timo naar een strandje aan het Gooimeer geweest, daar heeft hij heerlijk gespeeld. Denk dat wij zondag ook gaan. Misschien zelfs even zwemmen!
@ dolfijn, ik ben er morgen idd ook bij! Is M helemaal opgeknapt trouwens? Ik lig even te chillen in bad en bespeur opeens een buikje .
Daantje: jaaaa daar komt de buik hoor! Leuk dat je er morgen bij bent! Eb:nog gaan zwemmen? Echt een lekkere dag gehad hier, lekker lui Voor de meesten: tot morgen!
@ meeting: veel plezier morgen!!! @ all: Ik ben er de aankomende 2 weken niet! Gaan nu grotendeels koffers inpakken en morgen op het gemak weg. Geen idee of er daar WiFi is oid, maar anders ben ik alleen om te lezen hier (of helemaal niet ) See you later alligator!!! knuf
Goedemorgen. Hier een vroeg vogeltje. Was 6 uur wakker. Dus wordt een lange dag vandaag ben ik bang. Dus hopelijk slaapt ze straks in de auto nog even. @suikerbrood. Ik al 1 voor Eb gehaald. Maar nog meer liefhebbers? Daantje jij ook nog een? Want dan kan ik eventueel voor vertrek nog halen (rond half 9)