Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @eb, ja zeker gezellig! Ja die lagere kosten voor evt niet huis wogen niet op tegen de schuld. Ga er nu maar vanuit dat we hier nog zon 10jr wonen. Maar hoop toch echt eerder naar hilversum te verhuizen! Wil niet dat mn kind groot word in dit visgat maar soms heb je nix te wullen/kiezen maar moet je er mee dealen.
    @babyr, dan had ik echt oorlog gekregen! Bij j keek ik toen hij ff thee was halen en dat vond hij al niet leuk.

Pff avondje alleen. Op de bank met chippies zo gtst kijken en lekker vroeg naar bed. Morgen weer drukke dag.

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrr......... Gloeiende gloeiende....... Had ik een hele lijst met reacties op iedereen.... Slaat dat verdomde internet eruit, weg pagina........

Nu even kort dan:

@ MBTC: Lekker op de bank hangen meis, niet te druk maken, testen wanneer je wil... Hier beide keren zonder man getest omdat hij vroeg weg moest naar zijn werk... Het maakt de vreugde er niet minder om ;)

@ Sahi: Heel veel sterkte wijffie... Hoop dat hij tot inkeer komt en er met je voor wil gaan, maar wat een klote periode nu...

@ Pruts: Hoe is het met je rug?

@ Dolfijnjes: Beterschap voor je meissie.

@ mama: Jij bent absoluut geen (!!) slechte mama!!! Iedereen snapt dat je op was en het niet kon merken. Gaat het wel al wat beter met J??

@ EB: Verstandig! Meer makelaars is meer keus/opties. Ik ben benieuwd hoe jullie huis eruit gaat komen te zien!

@ meeting: Ik heb er nu geen tijd voor... Iemand die het wil regelen?

@ Rica: Niet teveel zorgen maken meis, komt goed! Wordt een lief brusje voor L!!

@ Poookie: Jemig, wat is dat schrikken zeg!!! Niet teveel nadenken over wat had kunnen gebeuren, want dat zijn allemaal scenario's die niet waar zijn ;)

@ Supermom: Je hel-week is halverwege!!! Go girl!!! ;)

@ Meikie: Hoiiiiii... Hoe is het met je burgerlijk leventje?? (Lekkere quote van FB :D)

@ Daantje: Meeting doen we als je terug bent! Kan me zo voorstellen dat je zin hebt in de vakantie!

@ BabyR: Nog 8 dagen.... ;) Spannend hoor! Maar wel enorm gaaf!!

Hopelijk iedereen gehad....
    Ik ga nu bankhangen want het is weer een bijna fulltime week voor mij ;)
    Fijne avond allemaal en tot morgen (ofzo)... Slaap lekker!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    karine toch!!! niet meer op die backspace drukken!

meeting ik ben echt geen regeltante en gezien het nu meer naar het zuiden is vraag mij eerst af waar ongeveer? Is er al een plaats ongeveer...

Ik heb nu ook een beter gevoel over deze zwangerschap en heb nu niet die vreselijke buikpijn die ik toen wel had dus ik heb er wel vertrouwen in...maar toch soms als het even anders voelt ;);)

ik heb 1 keer samen getest, dat was heel leuk...dat was bij lois dus we waren helemaal gek!
    daarna beide keren alleen getest omdat we wisseldiensten hadden en ik brande van nieuwschierigheid!

en het was hardstikke leuk want ik had lois een shirtje aangetrokken en een kaart voor hem gemaakt, die gaf lois aan papa en daarin stond dat er een broertje of zusje kwam...hoe origineel ahum ahum :)
    2e keer drukte ik hem gewoon de test ik de handen met "Zie je wel!!"
    Nouw at een romantiek he!
    ik vond beide keren leuk....

nu kleine babys grote zorgen pfoehhhhhh heftig, heb de zakdoeken al klaar!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Kleine baby's grote zorgen sbs 6

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Sahi, veel sterkte, ik hoop dat hij tot inkeer komt en snel iets laat horen en mocht het niet werken is het beter nu dan wanneer Yanna ouder is hoor, ik spreek uit ervaring..... Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat wij de tweeling 'wilden' omdat we hoopten dat dat onze relatie zou redden en geloof me, dat wil je ook niet!!! Dikke knuf!!!

Supermom, you go girl!!! :D

Mbtc, ben wel erg nieuwsgierig hoor.... maar snap dat je samen wilt testen en elke dag wachten is een duidelijkere test ;) Ik heb alleen getest, heb daar wel spijt van, maar goed, aan de andere kant was het ook leuk om hem het boekje 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' kado te kunnen geven!

Pooookie, jee, dat is schrikken zeg, hopelijk valt t allemaal beetje mee verder.

Hier alles goed, Xavi vanmorgen dus naar cb, 80,5cm en 10kilo.
    Qua lengte iets boven gemiddeld, en qua gewicht iets onder.
    Verder was alles goed, eerste prikje gaf hij geen kik, tweede deed meer pijn en moest hij flink huilen, maar was zo over!!!!! :D
    Vanmiddag wel maar kort geslapen en hij had na het eten een enooooorme vieze poepbroek, hij was er helemaal nat van, alsof ik zijn luier de hele dag niet verschoond had.
    Dus hoppa, in bad.... daarna lekker gaan slapen.

Met mn rug gaat het, door de medicijnen ontspant mijn rug beter en kan ik in elk geval weer rechtop lopen. Tillen doe ik gewoon bijna niet, maar hey, moeders mogen niet ziet zijn, de was gaat toch door... Gelukkig dagje samen thuis. Vanmorgen ook wel ff mee geweest boodschappen doen, moet echt wel blijven bewegen merk ik.

Nu even tv kijken.... kijken jullie ook??? Kleine babys, grote zorg....

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ha meiden,

lees dat jullie weer een meeting willen plannen..

heb het hier al eens genoemd en kreeg toen best positieve reacties maar wij hebben vorig jaar een gymzaal afgehuurd vlakbij Utrecht en dat was echt 1 groot succes..
    we namen allemaal iets lekkers mee en de kids hebben heerlijk gespeeld in een open, veilige en overzichtelijke ruimte!

als het rond Utrecht is zou ik het ook erg leuk vinden om te komen.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Heel veel sterkte Sahi, dikke knuffel.. hoop dat jullie eruit komen samen!

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames, hier een prut dag gehad vandaag...dus alleen ff een zwaai en een dikke knuffel voor Sahi!!
    Morgen met Elke naar CB voor prikjes, dus spring morgen wel weer ff langs hierna...

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    poookie: wat fijn om te horen dat je geen last had van het verwijderen. Mn spiraal gaat er inderdaad uit, liep ik al langer mee, maar nu hak ik de knoop door. Heb toch geen anti conceptie nodig neem ik even aan en ik heb echt last van die hormonen.
    En nu dus ook geen angst voor het verwijderen ;)
    lekker joh, zo'n pyama dag!!

mbtc: ja ik twijfelde of ik Yanna mee ging nemen, mijn vriend vond het ook best als ik haar bij hem zou laten, maar ik wil haar liever bij me hebben. Ik mis haar echt snel, vandaag om 730 op t KDV gedropt en net pas om 2100 weer opgehaald, was echt lang voor mn gevoel.
    ik ga inderdaad maar eens alles opschrijven, wie weet dat het helpt.
    ben heel benieuwd naar jouw test, als je niet ongi wordt. Ik heb echt een goed gevoel hoor!
    Zo ik lees overduidelijk je frustraties wat betreft het ophalen van J morgen. irritant he? Ik vind het af en toe ook een gedoe op de drukke dagen. dan zou ik willen dat we een go hebben, zodat we niet uiterlijk om 18u hoeven te halen, maar ja...

rica: laten we inderdaad dat de zon snel weer gaan schijnen. Ik hoopte echt dat 2013 mijn jaar ging worden, maar t begint al goed...

dolfijnjes: ik begreep op t andere topic dat kruipers ook goed terecht konden bij ballorig hoor! maar april is nog ver weg :p
    dank je voor je lieve woorden. het is inderdaad net of ik in een film zit ofzo... bah
    he jakkes, beterschap voor Mirthe!

@slaapje: Yanna slaapt sinds een paar weken alleen smiddags, zo'n 1,5 tot 2 uur

EB: wat grappig dat hij heel de tijd wil ballen :p

@opvang: waarom zitten sommigen zover op de opvang? is dat handiger met werk? Wij zitten hier 5 minuten verderop.
    vraag het me gewoon af hoor ;)

karine: dank je voor je knuffel!

prutsje: wat doen je woorden me goed zeg! Jij bent hier natuurlijk ook doorheen gegaan. Ik vind het nu zo onwerkelijk, wij hadden het helemaal bedacht, over 10jr een boerderijtje, stuk of 4 kids en helemaal heppie de peppie. dus dit hoort niet bij ons...
    ik dacht ook dat straks voor een kindje wel wat zou gaan oplossen, maar dat lijkt me inderdaad niet handig. Dan zitten er straks 2 kids met een gebroken gezinnetje en dan hebben we in ons eentje 2 kids elke keer.
    Maar ik ben nog lang niet zo ver om dit te accepteren. Hij is echt mijn vent, mijn alles. Dat kan nog niet over zijn in mijn wereld. Dat heb jij toendertijd vast ook gehad.
    gelukkig dat het beter gaat met je rug!!

vaneke: je bent een schat!! Dank je wel!

mum: jij ook heel erg bedankt voor je knuffel.

ik ga eens even zoeken naar leuke meeting-ideetjes ;)

ik hou het hele gedoe trouwens heel stil op FB enzo hoor, familie weet ook van niks, alleen mn 2 beste vriendinnen en mn broertje, verder niemand. Dit omdat we echt nog niet weten hoe het gaat lopen.
    De gene bij wie mijn vriend logeert is tot dinsdag alleen, daarna is de huisgenoot weer terug, dus dan kan hij daar ook niet meer logeren. Even kijken wat we dan doen. Dat is ook alweer zoveel dagen verder.
    Ik vind het vooral moeilijk om alleen te zijn, maar het is goed dat ik me even op mezelf moet richten.

Net Yanna bij hem opgehaald en ff thee gedronken. Was heel ongemakkelijk, maar niet vijandelijk of wat ook...

En hij had de primeur; de eerste losse stappen van Yanna!!!
    Dus ik ga dr morgen op tijd uit bed rammelen, dat ik nog even voor mn werk tijd heb om t nog een keer te zien als t lukt ;)

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    hier even wat ideetjes; jullie mogen er gewoon op schieten en dan verzinnen met wel wat met elkaar.
    Al een datum prikker voor maart/april sturen?

Ballorig zit op vele plaatsen, de opties die ik wou voorstellen waren Arnhem of Houten. Dat leek me met onze woonplaatsverdeling de keuze waar we voor staan
    Limburg (nieuw Bergen) en Zutphen lijkt me wat ver, of niet?

Binnenspeeltuin
    die zit in Wamel, dat ligt bij Tiel.

zoals jullie zien probeer ik mezelf goed bezig te houden :p

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    houten vind ik wel acceptabel voor mij hoor.... :D denk dat dat het meest centraal is of niet???

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Sahi, snap dat het raar was en onwennig waarschijnlijk vanavond... :(
    En natuurlijk ben jij er nog lang niet aan toe om hem 'op te geven' en ik zeg ook absoluut niet dat je dat moet doen hoor!!!!
    Het is meer dat ik wil aangeven dat ik inderdaad zoiets heb mee gemaakt.

Dolfijn, beterschap met Mirthe!!!

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: ja snap hoe je het bedoelt. En als ik lees hoe positief je nu bent, weet ik dat ik het ook heus zal overleven als het wel stuk loopt. Maar ik kan het gewoon nog niet bevatten, het is niet hoe ik onze toekomst voor me zag.
    weet niet hoeveel jij wil vertellen over jouw scheiding toen, is nogal wat natuurlijk. Maar wie weet vind ik het wel fijn om het tzt erover te hebben met je...

als jij houten ziet zitten, hoop ik dat de groningers en limburgers dat ook te doen vinden! Het leukst is natuurlijk als iedereen erbij kan zijn!

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Sahi, dat mag altijd, als je eens ervaringen wilt wisselen hoor!!! Stuur dan maar pb of via Fb! knuf!!!

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Houten lijkt mij het meest centraal ...... we zullen wel zien!

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Iedereen bedankt voor de beterschaps wensen hoor mirthe. Ik hoop ook dat ze snel mag opknappen.

Houten is voor mij geen probleem. Rrianne kan altijd weer met me mee rijden.

Ik ga slapen. Morgen weer een dag.

@sahi, ik heb echt respect voor je. Je doet het toch allemaal maar weer. Leuk dat ze een paar stapjes los heeft gedaan. Ik hoop voor je dat ze dit nog een keer wil laten zien speciaal voor jou.

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    oh fijn Dolfijn, ik zat ineens te bedenken dat houten voor jullie uit t noorden wel weer een eind reizen is.... voor mij is het iets onder de helft van naar mn moeder te gaan.... :)

Hier een vroege vogel.... Mr X was om 6.10 al wakker..... (vind ik toch wel vroeg...) hij was wel vrolijk, hoorde m steeds brabbelen en 'zingen' dus heb m mooi laten doen ;) en zelf nog ff liggen dutten.
    Kids naar school gebracht en nu ff op de bank met de laptop.
    Ik ga me zo denk ik ff weer betermelden, ik moet naar de kruidvat en voel me toch 'ongemakkelijk' als ik dat doe terwijl ik 'ziek' thuis ben.... als het nu zo steeds een beetje beter gaat kan ik echt volgende week woensdag wel weer werken. Tot dan hoef ik niet te werken..... Het gaat echt erg slecht op t werk bij ons.... steeds weer opzegingen van kinderen, dus we kunnen allemaal net onze uren draaien :( denk dat er snel weer een reorganisatie komt.

Sahi, ik hoop dat Yanna nu bij jou ook dr stapkunsten laat zien!!!
    Hier nog steeds niet, hij loopt erg goed en snel rond de tafel en andere meubels, maar verder niet.
    Sm vertelde dat Prutsman ook 'later' was met lopen, maar redelijk snel met praten..... we zullen zien!

18. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @meeting, houten is goed te doen voor mij. Zeker als ik t weer combineer met loeren bij ouders.
    @sahi, go yanna!
    @testen, helaas negatief maar nog geen ongi. We wachten nog vrolijk verder ag.
    Meneer was gister half 11 thuis en vanmorgen om 6uweer weg. Toch maar mn bed uit gesleept op te testen. Nu ff snel verder tot later!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC jammer hoor, heeft die onregelmatige cyclus ook iets te maken met de endo?

@Sahi Houten / Tiel is wat mij betreft ook te doen ga jij het organiseren? Vindt het idee van Mumtobe ook niet slecht

@Dolfijnjes hoe is het nu met M. ?

@Karine je hebt het der maar druk mee

@Pruts als jij het denkt aan te kunnen met je rug moet je dat doen. Het kdv waar Davey op zit wordt ook steeds stiller. Vanmiddag is Davey de enige van de babygroep :$. Kan me ook niet voorstellen dat ze het zo op deze manier lang vol kunnen houden. Ongeloofelijk he zo had je wachtlijsten van hier tot tokio en zo sluit de ene naar de andere opvang.

20. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Vannacht wat beter geslapen, en omdat ik moest werken is manlief eruit gegaan deze ochtend, dus vandaag wat minder een baaldag...gelukkig, gisteren helemaal niet lekker in mijn vel, van vroeg opstaan en slecht slapen, kon weinig van Elke hebben en manlief had hoofdpijn dus daar kreeg ik weinig bijstand van gisteren dus heb de helft van de tijd alleen maar potjes zitten janken hier...hahahah, achteraf gezien nog steeds voornamelijk moodswings van de zwangerschap hoor, maar voelde gisteren allemaal veel zwaarder als het nu lijkt!! :)

Vanochtend met Elke naar CB geweest, net geen 11 kilo (10990gram) en 79 cm, op alle curves netjes in het gemiddelde. De arts was helemaal tevreden over haar. Erna prikjes gehad, krijsen en spartelen, maar vooral van boosheid op de arts, moment dat ze die uit zicht had en ze weer kon spelen was het meteen over...mam was dus best wel trots op der hoe ze het had gedaan :)

@MBTC: ow, jammer dat ie negatief was, maar we blijven duimen hoor!!

@meet: houten klinkt als een goede optie voor hier...wel leuk als ze iets actiefs kunnen doen, aan de andere kant, wat speelgoed en elkaar is ook nieuwigheid en prikkels genoeg...ik vind het vooral leuk om elkaar weer te zien, wat we gaan doen vind ik niet eens zo belangrijk...

@pookie: ik schrok ook even van uw verhaal hoor over het ongeluk, hoe snel het zo kan gaan he, leuk dat jullie nog even langsgaan van de week om te kijken hoe het met ze gaat, zal zowel voor jullie als voor hun nog wel even blijven hangen, zelfs al had R. geen schuld!!

@opvang: pfff, wat een gehaast voor een aantal van jullie, wat dat betreft ben ik erg blij dat wij een GO hebben die hier maar paar straten verder woont...heerlijk hoor. Sinds vandaag is er nog een nieuw kindje bij de GO, ben benieuwd hoe Elke erop gaat reageren want ze was afgelopen maanden hele tijd alleen nadat de andere kids niet meer kwamen...kan ze meteen al gaan leren om aandacht te delen daar ;)

@pruts: goed dat het beter gaat met uw rug, wel rustig aan blijven doen he!!

Deel Deze Pagina