Hoi meiden, F en ik vonden het gezellig! Helaas kon ik het niet langer volhouden, volgende keer weer. @ eb, lief dat je me op kwam halen! @ dolfijn, lees je berichtje over je suikerbrood nu pas. Gelukkig heb je meegenomen jeeh. Kan je me je rekeninggegevens pben? @ sahi, mag ik van jou ook de rekeninggegevens?
Gezellig om jullie allemaal te zien! Timo was in slaap gevallen in de auto (gebeurt anders nooit) en werd zelfs niet wakker toen we Daan en F afzetten. Helaas daarna niet meer geslapen maar ik wel . Heerlijk in het badje in de tuin gespeeld, lekker dagje!
EB, hij lag ook wel ernstig in coma in de auto . F sliep gelukkig van 1 tot half 4. Ben zelf ook heerlijk even gaan liggen. Moren weer een dag met heerlijk weer! Fijn weekend allemaal.
hallo dames! Leuke meet gehad?? Was het neeit te heet in het zaaltje?? Zal wel dat de kids allemaal doodop waren?? Hier was Elke in de middag ook al supermoe, en ze was alleen in de ochtend gaan zwemmen, verder geen bijzondere dingen gedaan. Gisteren een zanfbak gekocht voor der en daar heeft ze na der slaapje echt hele tijd in gespeeld, en erna een uurtje zich lekker bezig gehouden met een emmer water en een gietertje...der schoenen nu wel doorweekt, maar dat geeft niks. Om half 7 was ze echt uitgeput, dus lekker op tijd op bed gelegd na een douche!! Vind het wat Jelle betreft wel lastig om in te schatten wat ik hem aan moet doen, en wel/niet onder de deken...hoe zouden jullie dat doen met dit weer?? Hij heeft nu romper zonder mouwen en shirt met lange mouwen aan, snachts wel met die kleren nog onder de dekens... @Daan: lukt het slapen nu wel redelijk nu met uw been?? @dolfijnjes: gij waart wel de plaatselijke broodleverancier geloof ik vandaag he als ik de mail zo lees M. het wel beetje volgehouden na zo vroeg wakker te zijn geworden?? @meet: vind het wel weer leuk om de foto's ook weer te zien, dus als het mag wil ik ze ook wel weer op de mail Was er iemand nieuw bij die ik nog niet ontmoet heb eigenlijk??
@ vaneke, jeetje....het is alsof je er al eeuwen uit bent met een kind van 20 maanden. Ik zou niet weten wat ik zo'n kleine uk nu aan zou doen. Denk luchtige kleertjes, maar idd wel lange mouw en dan onder een lakentje? Weet niet wat de temp van hun kamer is? Dat is makkelijk aan een winterbaby: die stop je gewoon in een skipak in bed . M'n been gaat aardig hoor. Ben uit m'n ergste dip haha. Heb m'n instelling en verwachting ook maar weer bijgesteld: binnen nu en twee weken zonder krukken, dat gaat me gewoon niet lukken. Jammer dan. Mijn nieuwe doel is 1 augustus met 1 kruk lopen ipv met 2. We gaan het zien! @ dolfijn, gaf F een stukje suikerbrood en ze zei dat ze het een lekker koekje vond .
Hoe was de meet? Oh vaneke, vind het ook moeilijk en wat Daan zegt; wat vergeet je die dingen snel! Even rond neuzen hier op zp, zijn vast meer die het zich afvragen. Hier een lekkere dag gehad, genoten van het mooie weer. Mupke weer zo goed als beter. Dat hebben we maar weer gehad!
Vaneke oh heerlijk van die zandbak zeg vooral als ze zo tijd kunnen vermaken! En ik zou zelf een rumoer lange mauw en een lakentje doen geen dekens! Daantje het komt vanzelf goed en je hebt alle tijd!! Zal even duren voordat je weer vertrouwen er in hebt!! Eb timo nog lekker geslapen?? Karine iets te laat maar hopelijk kun je lezen heel veel plezier in Luxemburg!!! Meet was gezellig dames!!! En vond het daar niet heet buiten was het warmer!!! Er waren wel weer van allerlei lekker dingen zeg!!! Hier een ziek meisje de oudste is aan diarree en overgeven bah is toch niet mijn sterkste punt om dat s nachts op te ruimen (
Mogguh!! Vond de meeting gister echt geslaagd! Was wel warm in t zaaltje, maar super gezellig Veel gelachen. Zeker voor herhaling vatbaar. Die kleine man van mij is een echte player, heeft meerdere dametjes om zijn vinger gewonden haha. En onwijs lopen ravotten met J. van Meikie! Dat ging echt hard tegen hard, zo leuk om te zien! @Karine beetje laat maar fijne vakantie!!! @mama he bah das naar zo midden in de nacht... Heel veel beterschap, hopelijk steekt ze jullie niet aan! Ik ga eens even de foto's uitzoeken van gister en zal ze dan op de mail gooien. Heb er ruim 140 gemaakt haha
zo ik kom ook weer eens aanwaaien. Veel te warm in de zon en last van mn lijf bleeghh... Gisteren een noodstop moeten maken op de snelweg en er begint een behoorlijke nekpijn op te komen... Gadver... vaneke: zou inderdaad shirtje lange mouwen aan doen, korte romper, is prima joh mama: beterschap voor je oudste, balen zeg hoe is het nu met dr? poookie: haha ja wat deed stijn t leuk bij de dames he succes met de foto's, geniet ook een beetje van t weer!
Zien jullie mijn banner? 12 weken, wat een heerlijke mijlpaal!!! Vaneke, wat doen de andere juni-mama's hun beebs aan? Ik zou het ook niet weten, niet teveel kleren lijkt me. Poookie, ben benieuwd naar de foto's! Wat lief trouwens dat je man je helemaal gebracht heeft gisteren. Lekker dagje gehad, wezen zwemmen, zonnen en spelen bij het strandje aan het Gooimeer. 's middags teveel hooi op mijn vork genomen met dozen inpakken, boodschappen doen etc met als resultaat dat ik ziek van vermoeidheid zat te janken aan tafel. Ik moet minder gaan werken van M maar heb een vreselijk drukke week, moet 5 dagen werken. Kan de dagen wel iets korter maken, maar toch 5 dagen werken...
@ eb, hopelijk is het met een week of 15/16 over en heb je weer energie voor 10. Ik was die eerste weken ook totaal gesloopt. Kan je anders niet af en toe ook al lekker een dag vakantie opnemen? Helemaal met het mooie weer nu! M'n zusje belde vanochtend of we met haar (nog kinderloos) naar de dierentuin in Amersfoort gingen. M'n vriend was aan het werk dus het kwam perfect uit. Hop rolstoel mee en gaan met die banaan. F is echt een halve vent hoor, die wilde eigenlijk geen dier zien en alleen maar door het dinosaurusbos wandelen haha. Nou ja, ook best. Hebben dus veel tijd in het dinosaurusbos door gebracht. Als ze moe was kwam ze even op schoot mee rijden. Was echt heerlijk om Buiten te zijn met dit weer.
Vond de meeting ook onwijs gezellig ook heel erg leuk om een aantal weer te zien maar vooral mijn 2 buddy's van toen . Heb een hele mooie poncho van Meikie gehad voor onze kleine meid heeft ze zelf gemaakt echt super leuk! Ben blij dat ik alsnog heb kunnen gaan. @Eb gefeliciteerd met je 12 weken, jammer dat T. het niet zo leuk vond op de meeting. Vindt hij het eng met zoveel kindjes? @Daantje lekker hoor zo een dag naar de diertentuin was het niet te warm?
hey dames reageer een dezer dagen weer even hoor. Het gaat niet zo lekker hier. Niet bij ons thuis maar meer in de fam. De meeting was weer super gezellig.
Mama05, oh he bha! Niks aan zieke kids, hoe is het nu? Poookie, ben ook erg benieuwd naar de foto's! Altijd leuk om alle kids samen te zien. Sahi, ojee een noodstop?! Gelukkig goed afgelopen. Eb, een week om tegen op te zien dus, probeer zodra je thuis ben zoveel mogelijk je rust te pakken! Succes! Daan, hihih superleuk! Wherona, wat ontzettend lief van Meikie, zo'n mooie poncho, gehaakt? Dolfijnjes, vervelend! Doe maar rustig aan, wij blijven wel. Wat een heerlijk weer niet?! Echt genieten hoor. Gister naar Aquazoo geweest, was lekker vooral door het mooie weer. L. was na 2 uur flink rennen en alles wat er te zien viel bekaf, heeft de terugweg heerlijk in de auto geslapen.
Eb wat een mooie banner en ook fijn dat ze zijn blijven plakken!! Daantje wat lief van je zus zeg om je zo mee te nemen!! Sommigen weten precies te bellen op juiste moment!! Wherona ohh wat Lief heb ik helemaal gemist dat je die gehad hebt!! Rianne nee anisha was 1 nacht ziek gisteren nog beetje slap maar vandaag weer goed te pas gelukkig!! Dolfijntje oh hopelijk kan het snel opgelost worden en succes Hier lekker aan genieten van het weer Jairo vind het volgens mij minder wil lekker na binnen daar is veel koeler!! Zwembadje vind die niet zo heel leuk behalve als warm water is haha koukleum
@Daantje, je hebt pb. Wat geweldige reactie van F. Dat ze het maar lekker vond. Dat is het belangrijkste. Wat leuk even naar de dierentuin een geslaagde dag dus. @Vaneke, De heenweg heeft M een uurtje geslapen en op de terug weg nog een kleine 45 min. We hebben middags nog heerlijk in de tuin gespeeld maar nadat we haar hadden afgezet bij so was ze eigenlijk helemaal op. Wat Jelle betreft vind ik het ook lastig. Ik denk gewoon een korte mouw romper en dan een lange mouw erover heen. En dan alleen een lakentje als het al heel warm is op zn kamertje. @mama, hoe is het met je meisje? Alweer wat beter? Volgens mij heerst het hoor. Manlief thuis gekomen met koorts en mn moeder is ook niet fit en ook koorts. O lees al dat het iets beter gaat. @Rrianne, Leuk he AquaZoo. En kon L lekker rondrennen. En dat met dit fantastische weer. @Weekend, Meeting was geweldig gezellig. Wij vond het weer super leuk. Later op de middag mirthe bij mn so gebracht. Wij zouden die avond uit eten met vreinden, die helaas afbelden. We zijn uiteindelijk samen lekker uit eten geweest. Was wel lekker en vooral ff gezellig. Daarna nog op verjaardag bij de buren. We lagen rond 12 uur lekker op bed en hebben uitgeslapen tot 10. Rond 12 uur mirthe opgehaald bij so en is ze gelijk op bed gegaan. Na haar slaapje nog lekker in de tuin gespeeld en nog even op verjaardag. s Avonds hebben we lekker met zn drietjes gebbqt. Al met al een druk maar lekker weekend. @fam. Mn moeder was van het weekend een weekendje Terschelling met haar vriendin. Mn pa is op zaterdag wezen toeren op de motor met iemand van het koor. Uiteindelijk waren ze verdwaald in duitsland en s avonds heeft mn pa voor haar gekookt (gescheiden vrouw met kind). Toen mn zusje haar motor thuis bracht trof ze mn vader dus aan met die vrouw. Nou ze was helemaal overstuur. En mn moeder heeft dit van haar moeten horen. Dus mn vader kan ik op dit moment wel iets doen. Hij zegt dat er niks is gebeurt, maar gewoon het idee dat het op voorbedachte rade was (denken we). Hij wist namelijk dat mn moeder niet thuis was. Dus het zit niet helemaal lekker thuis. Zoals het nu lijkt gaan ze niet eens op vakantie. Ze zijn nog wel bij elkaar. Dus we zien het wel.
O ook nog leuk nieuws. Contact gehad met de vk en heb 30 juli m'n eerste echo. Dus zal de lijst er weer even bijzoeken.
Ik kom even zwaaien Ik kom me hier de komendedagen rustig houden. De situatie tussen mij en ex en vriendinnetje is nogal explosief geworden en wi niet dat ze hier mijn sores lezen. De app meiden weten ervan, maar op internet kan ik echt niet spuien, t is echt nogal kwetsbaar allemaal... Ik overleef t allemaal wel hoor, maar kom dus even alleen lezen en waarschijnlijk niet schrijven...