Mmm ti's verder wel rustig hier.. Moet ik me toch aanmelden voor de app?? Sahi en Dolfijnjes sterkte Hier ook even k tijd maar door andere omstandigheden... Aan wie moest ik ook al weer nummer doorgeven voor de app? En wie zitten daar allemaal in? Mssn probeer ik het een paar dagen als ik er gek van wordt kan ik groep verlaten toch?? Haha
@ sahi, wat een toestand! Als je je verhaal kwijt moet, mag je me altijd pben hoor. @ dolfijn, wat een situatie joh! Ik begrijp dat je zus overstuur was. Wat moet je wel niet denken. Kwam dit zo uit de lucht vallen of waren er al problemen? Anyway, sterkte! @ Linda, ook sterkte. Ik lig te wachten tot F en m'n vriend wakker worden!! Het is gewoon kwart voor 9. Gelukkig hoorde ik F net niezen, wordt er soms toch een beetje zenuwachtig van. Gisteren moesten ze hooien op de boerderij van m'n schoonouders. Ben samen met F op de quad gesprongen om te kijken en de koeien te halen. Ze vond de "kleine tractor" zoals zij hem noemde geweldig en gilde het uit van plezier toen de koeien gingen rennen. M'n voet was s avonds wel mega dik, kon helemaal niks meer. Misschien was het iets te enthousiast, maar wel heerlijk om samen met haar te zijn.
Hier ook een tijd niet online geweest, vorige week buikgriep gehad en daar echt flink beroerd van geweest. Nu gaat het wel weer, werk vandaag ook weer! Probeer vanaf nu wel weer mee te lezen en te reageren, maar zo druk is het hier niet meer
@linda je kunt pb sturen naar sahi. @daantje. Ze hebben altijd wel woorden verschil en bek vechterij. Maar wat hij nu heeft gedaan is zeer onverwacht. Zoals het nu lijkt gaan ze niet eens op vakantie. De caravan staat ook alweer op stalling. Dus dat zegt wel genoeg. Heb nog wel hoop maar er wel een heel hard hoofd in. Maar ja hun doet het zelf. Hij raakt ons zo makkelijk kwijt. Ben gister ook heel hard tegen hem geweest. @zp probeer wel veel aanwezig te zijn hoor nu ik ook bij de app zit
Dolfijntje jeetje zeg dat is wel heel erg rot van je vader zeg!! En vooral voor je moeder!! Ik herken mezelf helema is jou maar dan ongeveer 12 jaar geleden!! En wat was je vader zijn reactie dat je zusje binnen was gekomen?? Linda gezellig hoor op de app schrijft net even wat makkelijker en je kunt sneller reageren maar 1 tip zet geluid uit!! Dolfijntje kan me voorstellen dat je dan zenuwachtig word hier ook als het lang stil is!! Vanmorgen hier ook half negen wakker gemaakt heerlijk!! Hier vanmorgen een jongetje wat zich zelf in dw. Weg zit wil niks grrrrrr manlief onderweg na huis die krijgt wondroos dus snel na huis en aan de antibiotica
Ahaa hahah er begint hier ook een kwartje te vallen, ik dacht het mooie weer, maar natuurlijk de dames kletsen via de app. Dolfijnjes, he gatver! Wat een rot situatie. En jullie staan er tussenin. Leuk, ik moet de 29e naar de VK, 1 aug. eerste echo. Hoe voel je je? Sahi, klinkt alsof het daar ook niet helemaal lekker loopt, succes! Gean, oh he bha! Je hebt het de laatste tijd vaak te pakken? Of heb ik dat nu verkeerd? Mama05, vervelend, hopelijk slaat de AB snel aan! En een jongentje heerlijk dwars? Zou het een fase zijn? Hier ook heel snel boos en vooral een ontzettende boef. Van de week lagen mijn afstandsbedieningen midden in het bad, gister een bloempot van buiten midden door de kamer hahaha en zo kunnen we nog wel even doorgaan..
Nou gezellig hoor zo'n app Dolfijntjes, hopelijk is het niets en komen ze eruit. Niet fijn als je ouders uit elkaar gaan, zeker niet als er een ander in het spel is. Helaas spreekt hier een ervaringsdeskundige. Gisteren kwam ik thuis, mijn so waren hier, Timo zat helemaal onder de rode vlekken. Waren een uur eerder ineens op komen zetten. Ik dacht meteen aan de vijfde ziekte, die heerst op de crèche. Alarmbellen natuurlijk, want dat is gevaarlijk als je zwanger bent. Meteen HA gebeld, kon ik vanochtend terecht. Toen waren de vlekken weg en kleine rode bultjes geworden. Geen vijfde ziekte gelukkig, waarschijnlijk de warmte.
Rrianne, leuk echo op mijn bday haha. Spannend meis! Luisteren jullie kindjes goed? R luistert soms echt voor geen meter..
Rianne oh zo ondeugend is die gelukkig niet zoals L maar hij heeft goed geslapen net en is nu vrolijk en is heerlijk aan spelen!! Eb oh gelukkig dat het niet de vijfde ziekte was die had Jairo vorige week ook!! Babyr dius je hebt ook kans dat de baby op jou bday geboren kan worden spannend zeg!!! En luisteren???? Soms lijkt het wel of die oren er voor spek en Bonen er aan zitten 😜
hahahha, BabyR, hier ook eentje die geregeld niet luisterd hoor, en als ik dan boos reageer lacht ze me vaak nog soort van uit ook, moet soms echt mijn best doen om indruk te maken!!
Luisteren hier ook alleen als hij daar zin in heeft. Vind het ook lastig om echt indruk op hem te maken. Rustig blijven en dingen duidelijk proberen uit te leggen. Ach zal zijn weg vanzelf wel vinden
Gelukkig niet de enige dus.. vind het soms wel lastig..vooral ze nu de prullenbak heeft gevonden en die geregeld plundert . En dan zeg ik. Niet doen r is bah. En dan smijt ze m dicht en roept keihard: bah! Om m vervolgens weer open te doen en er wat uitpakt. Opzich een grappig voorbeeldje, maar man soms is het echt geen harde. Hier weer drama met op bed leggen, komt omdat ze te lang heeft geslapen op de crèche. Zucht...
Timo luistert best goed over het algemeen. Alleen als hij een baldadige bui heeft, lacht hij je recht in je gezicht uit.
Hihih luisteren... Wij hadden tot voor kort over het algemeen een braaf hendrikje. Inmiddels heeft hij ook de andere kant ontdekt. Als hij iets niet mag mega gefrustreerd, heeel hard gillen, er vliegt van alles door de lucht, slaan of heel zielig; nouuuuuu roepen. Vooral het slaan vind ik lastig, kort en krachtig nee niet slaan zeggen?! Negeren?! Nee zeggen dat doet mama zeer, je mag mama wel aaien?!. Tot nog toe ben ik er nog niet helemaal over uit wat het handigst is.
Rrianne ik vind dat ook lastig.. negeren dat negatieve gedrag of of juist wijzen op zn gedrag.. hmm moeilijk he
Davey luisterd ook niet altijd toen hij de slaan periode had heb ik hem wel erop gewezen dat ie fout zitnen daarna negeer ik hem ff
Eb, het is rustig nu. Wel 4x per dag naar de wc haha, geen idee of dat een voorteken is. Maar ik zit er ook niet op te wachten al, dus wachten duurt nog niet lang voor me. Hij komt wanneer ie komt en ik wacht het rustig af. Ben wel rete nieuwsgierig! Maar waardeer de rust nu ook nog wel. Straks zal het druk genoeg worden denk ik