Daantje, wat ga je snel! 20 weken echo alweer.. tjonge haha. Ben benieuwd of zn slurf er nog aan zit. Rrianne en daa.tje, ja mn vriend heeft 3 weken vrij.. dus dat is wel echt top. Eb, voel je je al wat beter? Iets meer energie? Ben zo benieuwd naar hun geslachtjes haha. Ga je nog een geslachtbepaling doen?
Rrianne hier alles goed lief dat je vraagt g prima in zijn vel dus geen klagen. L ook al weer wat opgeknapt? Moest van de week aan jou denken toen ik de nieuwe z8 folder online zag staan voor de winter collectie haha
zo ben ik weer eens, na een dag arbeid. Op zich aardig te doen hoor, houdt me van de straat hahah. Mn vader daarna te eten gehad, wat is die vermoeiende zeg, bahbah... hij is weer depressief, dat zit echt zo op mn allergie... mja, verder alles lekker hier hoor En gewoon gezellig doen hier hoor, wil geen gedoe babyr: helaas voor jou is jouw verhaal niet herkenbaar, dat je het zo benauwend vond. Ik ben zo'n oer-moeke, ik vond het heerlijk. Nooit echt zorgen gehad om Yanna ook, scheelt ook een hoop. Wat dat betreft heb ik veel geluk gehad hoor Ik hoop dat je kan proberen om het op je af te laten komen en relaxed te blijven, ik denk dat dat je zal helpen. En anders roep je 1 van ons, dan komen we je redden vaneke: wat heerlijk, 5,5 uur slaap! Dat is al best wat En Elke ook zo lief en zo knap aan het babbelen Ik lees dat je geniet, heerlijk Ik red me wel hoor meid, dank je voor je lieve zorgen Was je al toe aan kraamvisite?? Hihi, ik hou van baby's, maar eerst is je familie enzo aan de beurt he, haha daantje: snap je schuldgevoelens wel naar je 2e kindje, lijkt me best naar. Je bent zo bezig met je been en daardoor niet aan het genieten van je wondertje in je buik. Maar dat kan je straks dubbel en dwars inhalen als je weer goed op de been bent he Onthou dat maar!! ik kijk nooit bumba, omdat ik m irritant vind, haha. Yanna is fan van woezel en pip dolfijnjes: zwaai linda: lekker gerelaxt vanavond? Yanna kent trouwens het woord 'televisie', ze zegt dan 'mama visie?' droppie We kijken hier nauwelijks tv saampjes, van t weekend maar eens lekker doen Ze is nu nog steeds aan het kletsen trouwens, zou het komen omdat het zo lang licht is? Uitslapen doet ze er niet door...
@ Linda, wintercollectiefolder z8????? Waar waaah, ik shop z8 ook altijd leeg. @ sahi, ik denk dat het ook door jezelf komt . Ik betrap mezelf er namelijk op dt ik haar met lekker weer en lange dagen zelf ook later op bed leg. Misschien dat jij dit ook doet? @ babyR, ik ga zeker snel! Wie weet haal ik je nog in . F heeft vandaag tv gekeken met haar pop en vertelde wat ze zag tegen haar pop, te grappig: Bumba in tent, Bumba en kiwi kletsen .voor F is zandkasteel zooo 2012 . Terwijl ze een Superfan was. Zijn zelfs naar het theather geweest voor zandkasteel.
Daantje daar zit best wat in, dat ik haar zelf laat naar bed breng. En ze komt regelmatig pas na het eten thuis, dus dan is t al gauw laat. Maar ze heeft er zelf geen last van trouwens, dus ik laat t maar denk ik.
BabyR, vermoeidheid wordt totaal niet minder. Dit weekend was ik er gewoon misselijk van, zat te janken aan tafel omdat ik iets vergeten was op te dekken en weer op moest staan. Dat was de druppel dus ik ben met mijn leidinggevende gaan praten en ben vanaf deze week 2 uur per dag ziekgemeld. Dan kan ik eerder stoppen en op de dagen dat Timo naar de crèche gaat, hoef ik niet om 6 uur op. We laten geen geslachtsbepaling doen. Als het moet, wachten we tot de 20-wekenecho (met 19,5 week), maar twee weken eerder hebben we ook een echo, dus misschien willen ze dan alvast kijken. Pffff, nog een dagje werken dan is het weekend! Mijn moeder komt Timo zo halen voor het weekend, dan kunnen wij even flink dozen inpakken. Stiekum vind ik het heerlijk hoor, even drie dagen alleen voor mezelf zorgen. En vanavond even lekker een hapje eten!
Hoooi ben ik ook weer... Afgelopen weekend besloot mijn modem niet meer mee te doen, dus kon niet meer internetten! Maar vandaag nieuwe gekregen dus ik ben weer van de partij. Heb meteen de foto's van de meeting online gedonderd (wel met wachtwoord, don't worry) en gemaild. Ontdekte alleen dat ik geen mailadres heb van Daantje! Verder volgens mij iedereen wel gemaild... Laat ff weten als je niks ontvangen hebt! @zwangeren; wat lijken die zwangerschappen van jullie snel te gaan zeg, jeetje!! Geniet ervan allemaal!! Ik ben ook weer weg, moet nog ff bloedprikken! Zwaaiii!!
@ouders, Ze hebben het gelukkig weer bijgepraat. Ik mn excuus aan mn vader aangeboden (eigenlijk had hij dat moeten doen) maar alles is weer goed gepraat. Mn vader wist van mn moeder niet dat een aantal dingen zo diep zaten. Dus gaan ze nu samen aan werken. @BabyR, Ik vraag Mirthe vaak of ze wat in de prullenbak wil gooien. Papiertjes oid. Dit vind ze ontzettend leuk om te doen en verder taalt ze er niet naar. @Luisteren, Mirthe heeft ook wel eens een dag/ momenten dat ze niet luistert maar dat heeft elk kind wel @EB, Ow waarom zo vaak. Puur om te kijken of het goed groeit. @groepsapp, Sorry meiden dat ik er zo uit ben gestapt. Maar had gister eerst al in 2 uur meer dan 700 berichten. Dit kon ten eerste mn telefoon niet aan, waardoor hij steeds vast liep. Maar ik heb hem gister ook 2x op de lading moeten hebben omdat hij schoon leeg was. Dus het was super gezellig maar ik hou het eerst bij het forum. Mocht jullie willen weten hoe het bij ons is. Jullie hebben mn nummer en appen me maar Dus ben niet om jullie eruit gegaan hoor. Maar kon het niet bij benen. @lucifer. Leuk dat je weer ff online bent. Goed om te lezen dat het goed bij jullie gaat. Ooooeee spannend zeg. Echt de laatste daagjes. @Vaneke, Fijn om te lezen dat jullie het met zn 3tjes redden zodra manlief aan het werk is. Lijkt me ook wel lekker om daar weer een beetje een ritme in te krijgen. En Jelle een makkelijk mannetje als ik het zo begrijp? @Rrianne, Ja had bepaalde dingen nog voor de vakantie nodig. Dus deze ff gehaald. Maar was niet veel waar ik voor geslaagd ben. Dus moet er zeker nog een keer opuit. @Tv kijken, Mirthe kijkt s ochtends hooguit een half uur. En dan het liefste ook nog Mickey Mouse Clubhuis. K3 en mike de ridder is er nu ook vaker op dus vind ze die ook wel leuk. @daantje, Ja de nieuwe winterfolder van Z8 is uit. Ook heeft Schweigmann alles voor de helft. Ook Z8. Maar geloof niet dat die bij jullie in de buurt zit. Maar heeft ook een webshop. @Pookie, Leuke fotos. Zal kijken of ik ze vanavond ook op de mail kan zetten. @hier, Manlief ziek thuis en Mirthe ook net wakker. Heerlijk. Dus zo boodschappen doen en dan zien we wel wat de avond ons brengt.
Dolfijntjes, bedoel je waarom zo vaak een echo? Omdat ze een placenta delen en dan kan het zijn dat de ene meer voeding krijgt dan de andere en ze dus verschillen in groei. Google maar eens op TTS. Wat fijn dat je ouders jet uitgepraat hebben! Je kunt ze maar beter bij elkaar hebben, is stukken minder gecompliceerd...
@ dolfijn, wat in dat ze het uitgesproken hebben! Ga straks meteen even gluren in de z8 wintercollectie. @ pookie, zit nu ondertussen ook de foto's te bekijken. Leuk leuk leuk! @ sahi, hier ook af en toe een late vogel. M'n ouders waren hier en we zaten nog buiten en F liep in de tuin te rommelen. Waarom zou ik haar stipt om 20.00 uur dan oppakken en in bed leggen? Als Yanna er ook geen last van heeft dan lekker laten gaan toch? Mijn moeder belde vandaag of we boven niet eens lekker aan de slag konden gaan om de babykamer leeg te halen. Dit was een kleedkamer. Uit onze slaapkamer moest er een kast weg (naar zolder) zodat de kast uit de babykamer dan weer naar onze kamer kon. Klinkt allemaal simpel, maar was een hoop werk. Mijn vriend en vader hebben de kasten uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet en hop: prachtige babykamer leeg . Toen we hier kwamen wonen had ik die al babyblauw en grijs geschilderd dus hij is ook echt klaar om in te richten. Nu op zoek maar meubeltjes, gordijntjes en aankleding. Dat ga ik doen als ik iets meer op de been ben, heb er nu al zin in.
Babyr, dat is een lekker idee! Linda, oh lekker! Dat is altijd op en top genieten. L. is wat zijn griepje betreft weer opgeknapt, zit nog niet echt lekker in zijn velletje heb ik het idee en sinds gister hele dunne luiers. Eb, vervelend die vermoeiheid, hopelijk is het met een week of 16 beter. Lekker dat je wat kortere dagen op het werk kunt maken. Poookie, leuk die foto's! Dankjewel. Wat zijn ze stuk voor stuk groot geworden (duhhhh), maar viel me nu echt op zo allemaal samen. Moest even kijken wie het meisje (en haar broertje) met haar blonde haren waren... Maar de kids van Wapje neem ik aan? Dolfijnjes, wat fijn dat ze er samen uit willen komen! Daan, oh wat leuk die voorbereiding! Kan ook niet wachten... Wintercollectie Z8, vind de newborn collectie super en wat een geluk dat ik daar dit keer ook in los mag gaan hahaha. Jongenscollectie zaten enkele leuke dingen tussen, die donkerrode kleur is niet helemaal ding of ik moet er gewoon nog even aan wennen Bedtijd, hier ligt L. ook niet altijd stipt rond 20.00 in bed hoor. Met name in de weekenden niet, heerlijk. Want vaak slaapt hij dan 's ochtends wat langer uit!
poookie: jeeeeejjj weer internet leuke foto's!! dolfijnjes: haha gelukkig lag t niet aan ons met de app Snap m hoor, belachelijk druk daar haha ook al een zieke man thuis... daantje: dank zij dat late slapen kon ik vanmorgen dus ook heerlijk uitslapen Ik vind het helemaal best Vanavond wilde ze per se om half 8 naar bed en sliep ze meteen, ook goed. wat lief van je moeder!! hier lekker dagje geshopt met broertje ben goed geslaagd, alleen nog even schoenen scoren morgen
Mirthe lag vanavond ook 8 uur. Dit gebeurt wel eens vaker. Helaas slaapt ze niet altijd uit en is ze alsnog 7 uur wakker. Zal morgen kijken Hoelaat ze dan wakker is. Heb nl nog een matras liggen. Deze doen we vaak in het campingbed. En over het algemeen slaapt ze dan ook uit. Dus zal dat zaterdag op zondag ff proberen alles over voor een beetje slaap
@ Rrianne, ik weet ook niet of dit een super shop collectie gaat worden. Om eerlijk te zijn...ik haat rood...
Mirthe heeft lekker geslapen tot 8 uur. Wel 2x ff kort wakker geweest. Maar met de speen was het weer klaar. Vandaag niet veel op de planning. Manlief is nog steeds ziek. Hopelijk nog wel ff een foto maken van mirthe voor haar id kaart
Dolfijnjes, begrijp ik het nu goed dat ze in haar campingbedje uitslaapt? Maar in haar ledikantje niet?
Ja als ze bij m'n so slaapt slaapt ze vaak uit of het klokje Goed rond. Hier haalt ze dat niet altijd. Maar als ze dan logeren is hebben we er een gewoon matras in, in het campingbed. Maar dat matras is weer anders dan die van thuis. Dus zeiden we als we dat matras nou eens omruilen zou ze dan ook langer slapen. Vanochtend even het dorp ingeweest voor een pasfoto van mirthe. Natuurlijk weer drama maar het is gelukt. Alleen wel handig als je dan de goede beurs meeneemt
Dozen aan het inpakken. Ik doe heel rustig, maar ben kapot. Denk dat ik klaar ben vandaag, morgen weer een dag!
@eb meid heb het echt met je te doen meid. Wou dat ik om de hoek woonde om je te helpen. Nu maar in de rust en anders vanavond weer een klein stukje. Morgen weer een dag @hier. Manlief al wat beter. Dus bovenverdieping weer schoon. Was gedraaid en nu ff lekker niks. Straks weer eten koken. Wat een rust hier verder trouwens. Iedereen aan het genieten van het weer