Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Lief dolfijntje! We redden ons prima hoor, M is heel hard aan het werk en ik heb ook al heel veel gedaan. Onze kamer is klaar en die van Timo ook. M is op zolder bezig dat krijgt hij waarschijnlijk zo goed als af vandaag. Morgen doe ik de badkamer, M de rest van de zolder en zijn eigen klerenkast. Beneden hebben we al veel ingepakt, alleen de schuur is nog wel een projectje. Gelukkig hebben we 2 jaar geleden toen we met Timo's kamer bezig waren al zoveel opgeruimd en weggedaan, zodat we nu eigenlijk niets hoeven uit te zoeken en snel door kunnen werken.
    Timo is bij mijn moeder, dus we kunnen echt veel doen dit weekend!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Morgen weer aan de arbeid, Lois zit nu in bad.
    Voel me niet super fit maar ach als dat t is.
    Vandaag hebben de heren gevist ..ik zat heerlijk aan de kant, Lois bij mn moeder. Ff rust!
    Vanochtend puntjes op de i voor de babykamer.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Rica, heb je een foto van de babykamer? En babyR, jij ook? Ben zo nieuwsgierig :D.

@ EB, wanneer is jullie eerste verhuizing ook alweer?

Hier vanochtend weer naar de dierentuin geweest met ons zomerabonnement, was een succes. Ben er de komende agen wat minder. Vriend is vrij dus even heerlijk genieten met z'n drieën. Dinsdag gaat Fnaar m'n moeder, gaan wij eerst shoppen (yes eindelijk m'n cowboysbag halen :)), lunchen en dan naar het AMC voor de echo. Laat jullie weten of alles gezond is en er nog een slurf aan zit :D.

4. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, de verhuiswagen komt de 30ste. Vanaf de 27ste zitten we in het vakantiehuisje.
    Veel plezier de komende dagen! Ik duim dat alles goed is dinsdag. Krijg jij een GUO of een SEO?

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ EB, een GUO ivm narcose, rontgen en de morfinepomp...

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Heb het maar ff gegoogled. Kon het niet. Maar snap het nu helemaal.

@eb jeetje gaat nu echt snel allemaal. Maar voordat je het weet zitten jullie in jullie nieuwe huis

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen
    Hier net wakker. Het was half 10. Ze lag gister half 9. Maar is van half 5 tot half 6 klaarwakker geweest. Dus eigenlijk wel ff lekker om uit te slapen.
    Het andere matras er niet ingedaan. Dat paste niet. Is een Ikea maat

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Daantje, nee heb er geen foto van. Alleen op mn mobiel
    Niet echt bijzondere kamer hoor. Jullie al bezig?

Hier alles nog rustig hoor ;)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh meisjes ik ben bruut wezen stappen tot half 6, ik ben kapot! Ik kan niet echt meer slapen, maar ook zeker niet fit, haha.
    Mja, zwaai!

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ennn. Lucifer al nieuws?

11. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    BabyR, wordt wel spannend nu hoor... En idd lucifer, hoe is het?

Weekend dozen pakken zit erop. We zijn enorm opgeschoten, nog één kast moeten we doen en dan hebben we alleen nog last-minute dingen te pakken, maar dat kan pas als we in het huisje zitten. Heel tevreden dus! Timo komt zo weer thuis, gezellig!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, grappig! L. slaapt hier ook nog steeds in het campingbedje met eigen lattenbodem en matras. Hij vind het zoveel fijner!

Rica, leuk, kom je de kamer hier ook even showen?

Daantje, tof! Voor welke kleur en model tas ga je? Gespannen voor de 20 weken echo? Fijn dat ze de boel wat uitgebreider bekijken. En geniet van de vrije dagen met z'n 3-en.

Eb, wat fijn dat jullie zo lekker opgeschoten zijn!

L. weer helemaal lekker in zijn velletje, was weer erg gezellig het weekend.

13. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat jullie er naar vragen. Helaas is due date verstreken zonder baby.... Wel n leuk weekend van gemaakt: naar de dierentuin geweest, pannenkoeken wezen eten, op terras gezeten/F gespeeld, en vriendlief en F samen gezwommen.

Van de week strippen. Hopen dat dat wat doet, ben zoooo benieuwd naar hem!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Lucifer spannend!!!

Foto ja als ik er aan denk zal ik hem maken haha

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne fijn dat L. weer helemaal opgeknapt is en dat jullie een leuk weekend hebben gehad.

@Lucifer spannend hoor heel veel succes met de laatste loodjes

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    dames...

ik zwaai even hoor, ik zit te zeer te genieten van het goede leven hier ;) Wel al wakker van 6 uur, maar wel heerlijk geslapen dus ik kom de dag met dit lekkere weer wel door. Elke ligt op bed, Jelle ligt lekker te knorren in de box...hahahha, hou het zo nog wel ff vol!!
    Deze ochtend was het echt superlekker buiten, met kraambezoek buiten gezeten, was nog een dame van de pufclub van bij Elke, heeft een zoontje van zelfde leeftijd als Elke, dus die hebben heerlijk kunnen spelen buiten terwijl het nog neit te warm was. Straks lekker badje buiten zetten voor Elke, heb ik ook geen kind meer aan der, moeten we alleen nog ff eruit voor boodschappen...

zo was nog een lange zwaai...nu wel ff lekker buiten zitten met een boekje, tot dat het alarm in de box gaat ;)

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!
    Iedereen lekker genoten van t weekend?

@EB fijn dat jullie zo zijn opgeschoten het weekend! En thanks dat jij de foto's naar Daantje hebt gestuurd :)

@Lucifer spannend hoor, ben heel benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren haha. Alvast veel succes.

@VanEke klinkt super fijn. Dus alles gaat helemaal goed bij jullie? Hoe gaan de nachten met Jelle?

Ik ga ff lekker luieren op de bank. Stijn ligt er net iets meer dan n half uurtje in, die was zo moe en zo vervelend! Hij is de laatste weken echt totaal uit zijn hum, vreselijk driftig en zit zichzelf duidelijk in de weg. Valt me wel op dat ie sinds vorige week ineens veel meer begint te praten, veel dingen nazeggen en ook duidelijk. Heel schattig :)

Nou ik ben weg! Zwaai!

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Lucifer, heel erg spannend. Hopelijk wordt het lange wachten nu gauw beloond, heel veel succes en een voorspoedige bevalling!

Wherona, ben je de dagen aan het aftellen? Bijna verlof! Heerlijk!

Vaneke, heerlijk dat je er zo volop van geniet!

Oh Poookie, herkenning. Alleen heeft L. het een dikke week gedaan, ontzettend boos, driftig en zeurderig. Gewoon niet gezellig, nu was dit wel na zijn griepje en icm dunne luiers (zie geen nieuwe kiezen, maar miss dat ze verder door zijn gekomen?!). Maar hij maakt ook echt weer sprongen, super leuk! Gister zei die tegen me toen ik gaapte; mama moe?! En tegen N.; Mama niet hier. Mama douchen. hahah en idd mama stond onder de douche;). Zo leuk die verbanden die ze leggen.

Gister de hele dag wat bruine afscheiding, vanmorgen roze met iets wat bloed (stolseltjes) er doorheen. Wel weer even schrikken, maar ben het verder vandaag niet meer tegen gekomen. Als het hier bij blijft laat ik het zo, anders toch maar even bellen.

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Bah Rrianne, bloed is niet leuk. Hopelijk blijft het hierbij. Als je je zorgen maakt, gewoon een echo vragen. Je zit nu in een kritische periode. Beetje bloed kan trouwens prima van de innestelling zijn. Ik had een mega-innestellingsbloeding, wist zeker dat ik ongesteld was.

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Oh rrianne dat is zeker schrikken! Toch niet even bellen voor de zekerheid?

Eb, ja spannend wordt t, maar ik verwacht de baby niet voor de uitgerekende datum. Duurt het wachten tenminste ook niet zo lang.
    En wat mij betreft mag ie nog wel even blijven zitten..

Pff net dit weer dozen inpakken, succes meid! Niet al teveel vork op je hooi nemen hoort!

Deel Deze Pagina